Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju
Eikä näissä ole väliä harjotteleeko näitä vai ei. BF on kumminkin BF ja niin sen pitääkin olla. Kaikki BF:t (pleikka 2:st lukuun ottamatta) kun on tahkonu ni ei näissä mitään järisyttävää uutta opittavaa koskaan ole ollu. Tä on kumminkin pohjimmillaan se sama peli kun 42:nen, vain uusilla mausteilla.
Tulipa tästä hyvin mieleen kun serkku käväisi tuossa jokunen kuukausi sitten kylässä. Hän pelasi 42:sta monta vuotta kohtuullisen kovalla tasolla klaanitouhuissa. Vannoutunut PC-mies, boxi oli joskus mutta pelasi sillä lähinnä NHL:ää, liveä ei esim. koskaan ollut. No, minäpä sitten löin ohjaimen serkulle käteen ja sanoin, että testaappas miltä 1942:n remake maistuu. Vähän kuului valituksia siitä kuinka typerää on pelailla padilla ja kuinka ei löydä mitään nappeja, mutta kävi kuitenkin jonkun aikaa temmeltämässä kentällä. Vähän tankkia, vähän lentokonetta ja sitten kaikki classit jalkaisin läpi. Jossain vaiheessa sitten heitti ohjaimen takaisin minulle. Minä sitten vilkaisin tilastoja ja siellähän se killutti oman tiimin kärkipaikalla

Kyllähän se vähän pisti miettimään, että mitä jos serkku pelaisi oikeasti aktiivisesti konsolilla, olisi sinut pädin kanssa jne.. Kyllä se tosiaan niin on kuinka Jamppi sanoi, toisilla vaan on sitä taitoa. Ei sillä ole merkitystä, että saako reenata "etukäteen" vai ei, taitavat erottuu aina ennemmin tai myöhemmin.
Nyt rupeaa betassa olemaan meikäläisellä ilmeisesti sellaiset 45h mittarissa. Ihme kyllä, mutta vieläkään ei ole kyllästyminen iskenyt. Toisaalta olen kuitenkin miettinyt, että viitsiikö pelata kyllästymiseen asti, vai pitäisikö vähän hillitä, että jää nälkää sitten pelin julkaisuun asti. Mutta jo tämän perusteella uskallan veikata tästä pitkäikäistä peliä ainakin itselle, kun yhtä kenttää ja yhtä pelimuotoa on jaksanut tahkota näin paljon. Toki nuo unlockattavat aseet ja härpäkkeet tekevät paljon, aina pitää saada vähän lisää pisteitä jollekin classille, että seuraava palikka aukeaa.