Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?
Kai sekin on sitten ok. Itse vain ajattelen niin eri tavalla. Mulle nää pelit ja ihmiset niiden taustalla oikeesti merkitseekin jotain sen kertakäyttöviihteen lisäksi.
nothing:
Party chatin poiston taustalla ei edelleenkään ollut mitään järkevää loogista selitystä. Tällaisen DLC-hässäkän logiikan sentään ymmärtävät varmaan kritisoijatkin.
Ovatko sä ja veljesi siis eri bokseilla ja sitten lainailette pelejä toisillenne vai mitä? Tällöinhän kaikki DLC:t joutuu kuitenkin ostamaan kahteen kertaan, ellei sitten jaa samaa gamertagia ja recoveraa sitä aina toiselle boksille. Jos taas olette samalla boksilla eri tageilla, niin on hyvä mahis että tuo Cerberus Network toimii molemmilla. Ainakin Dragon Age DLC:t toimii Microsoftin DLC-sääntöjen rajoissa, vaikka ne on näennäisesti sidottu EA Accountiin.
Kaikista eniten en ymmärrä tätä hforadin meininkiä. Kauhea valitus lisäkamoista, mutta ilmeisesti kyse on vain ja only siitä kuvitellusta rahan menetyksestä. Sen muutaman pennin eteen jätetään sitten kamatkin lataamatta; ei vissiin kiinnosta (silti oletetaan että ostajaa kiinnostaa ja omat tulot pienenevät jos käyttää kamat). Pelin kun ostaa halvalla GS:stä tai ulkomailta, niin jos pelin menee suht nopeasti myymään, niin saa omansa takaisin tai jopa voittoa. Tämäkö on sitten ainoa mikä merkitsee? Sillä pelillä ei ole ilmeisesti sitten mitään merkitystä.Täytyy tehdä sama kuin Dragon Agen kanssa; jättää lisäkamat lataamatta ja myydä peli ekan läpipeluun jälkeen pois. Puolen vuoden päästä voi sitten ostaa kympillä uuden jos tekee mieli uusintakierrokselle. Täyteen hintaan ostettua peliä en taatusti jätä hyllyyn arvoaan menettämään.
Kai sekin on sitten ok. Itse vain ajattelen niin eri tavalla. Mulle nää pelit ja ihmiset niiden taustalla oikeesti merkitseekin jotain sen kertakäyttöviihteen lisäksi.
nothing:
Party chatin poiston taustalla ei edelleenkään ollut mitään järkevää loogista selitystä. Tällaisen DLC-hässäkän logiikan sentään ymmärtävät varmaan kritisoijatkin.
Ovatko sä ja veljesi siis eri bokseilla ja sitten lainailette pelejä toisillenne vai mitä? Tällöinhän kaikki DLC:t joutuu kuitenkin ostamaan kahteen kertaan, ellei sitten jaa samaa gamertagia ja recoveraa sitä aina toiselle boksille. Jos taas olette samalla boksilla eri tageilla, niin on hyvä mahis että tuo Cerberus Network toimii molemmilla. Ainakin Dragon Age DLC:t toimii Microsoftin DLC-sääntöjen rajoissa, vaikka ne on näennäisesti sidottu EA Accountiin.