Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Olisiko mahdollista saada listattua johonkin threadiin näitä jälleenmyyntirajoitettuja pelejä? Jää minulta ainakin ostamatta tällaiset - sekä uutena tai käytettynä - koska en näe mitään järkeä sijoittaa tuotteeseen, jonka jälleenmyyntiarvo putoaa merkitsevästi käyttöönoton jälkeen.

Tuossahan noita oli mainittu, tiedä sitten onko muita:
Forza 3: 10 autoa
Dragon Age: ½h tehtävä + yksi matkakumppani, ei pelattava hahmo (tai kaikkiahan voi ohjata, mutta ei varsinaiseksi hahmokseen voi kuitenkaan valita)
Saboteur: Pikselitissit ja bordelli

Kukaan ei kuitenkaan ole vielä onnistunut esittämään, että jälleenmyyntiarvo putoaisi näissä.
Oletetaan pelkästään, että arvon alennus tapahtuu automaattisesti.
Joku aika sitten ostin 2kpl Gears2:sta, käytettynä. Toisessa oli map-packin koodit mukana käyttämättömänä ja toisessa ei. Kumpikin maksoi yhtä paljon/vähän :rolleyes:
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Olisiko mahdollista saada listattua johonkin threadiin näitä jälleenmyyntirajoitettuja pelejä? Jää minulta ainakin ostamatta tällaiset - sekä uutena tai käytettynä - koska en näe mitään järkeä sijoittaa tuotteeseen, jonka jälleenmyyntiarvo putoaa merkitsevästi käyttöönoton jälkeen.

Ei ole minun ongelmani, jos pelintekijöiden bisnesmalli ei toimi. Sijoitan vain rahat sitten muuhun viihteeseen, jota maailmassa kyllä piisaa.

Ei taida vielä pudota merkittävästi ja joka tapauksessa kaikkein huonoin sijoitus Mass Effect 2:een on jättää se ostamatta!
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Keskustelua voitaisiin nostaa, sillä mielestäni EA:n Battlefield: Bad Company 2 on ylittänyt tässäkin keskustelussa paljon esiin nostetun rajan.

Ne, keille pelin VIP-systeemi ei ole tuttu, yritän selvittää sitä vähän:

-Pelin uutena ostavat ovat VIPejä. Käytetyn hankkijat voivat ostaa VIPin 1200 pisteen (~12 euroa) hintaan.
-VIPeille luvattiin säännöllistä ilmaista ladattavaa lisäsisöltä (DLC) ja jo julkaisussa he saivat kaksi uutta moninpelimappia.

Julkaisussa oli 8 mappia ei-VIPeille ja siis 2 lisää VIPeille. Heikolla laskupäälläni sanoisin siis, että moninpelimateriaalista 20% oli vain ensiostajalle saatavilla olevaa julkaisupäivänä. Noin kuukausi julkaisusta tuli 2 mappia lisää VIPeille, joten nyt pelin 12 mapista 4 on VIPeille, mikä tekee jo 33%. Yleinen uskomus on, että säännöllisesti julkaistavilla VIP-päkeillä tullaan lopulta päätymään siihen, että mappeja on yhteensä 16-20, koska tällöin kaikki pelin mappiympäristöt on sovitettu pelin päämuotoihin Rushiin ja Conquestiin. En jaksaa enää tehdä virheellisiä prosenttilaskujani, mutta selvää on, että tällöin käytetyn ostajan saama sisältö suorastaan kalpenee VIPien edessä.

-Kaikki tämä sisältö on jo valmiina levyllä. Mitään ei ladata, vaan VIP-status vain unlockaa sisällön tiettynä päivänä. Kaikki tämä sisältö oli siis valmiina jo julkaisussa, mutta sitä pidetään piilossa sekä VIPeiltä tiettyyn pisteeseen asti, että käytetyn omistajalta kunnes hän maksaa.

--

Huomioita:

-Toivottavasti laskut eivät menneet ihan metsään. :p Suuntaa antavia, suuntaa antavia.
-Mapeiksi laskettu selkeyden vuoksi vain pääpelimuotojen mapit.
-Vaikka VIP nostaa mappimäärää ehkä jopa tuonne 16-20 asti, niin silti ympäristöjen määrä pysyy samana. "Mapit" ovat vain saman ympäristön sovituksia toiseen pelimuotoon. Joten:

Alussa ei-VIPeillä oli 8 ympäristöä ja VIPeillä yhteensä 10. Tämä ei muutu näitä VIP-packeja julkaistaessa, joten nuokin prosenttiluluvut ovat suhteellisia siihen, mitä kukin sitten pelaakaan.

--

Mitäs ihmiset ovat mieltä? Omaan silmään tämä näyttää siltä, että lopulta käytetyn ostajalla on käytössään vain noin puolet siitä materiaalista, mikä uuden ostajalla on. Onko tämä jo yli sen rajan, että käytettyjen hintaan kannattaa suoraan lisätä tuo 12 euroa? Omasta mielestäni kyllä ja peli on rampa ilman VIPiä. Yksinpeli sentään on kaikille sama, mutta sehän nyt ei ketään kiinnostakaan.

EDIT.

Mapit vielä listattuna, josta näkee selvästi ei-VIPien sisällön määrän laihuuden:

Pelin kaikille saatavilla oleva mp-sisältö (Rush & Conquest):

White Pass Conq
Atacama Desert Conq
Laguna Presa Conq
Panama Canal Conq

Arica Harbor Rush
Port Valdez Rush
Valparaiso Rush
Isla Inocentes Rush


Yhteensä 8


VIP:

Laguna Alta Conq
Arica Harbor Conq

Laguna Presa Rush
Nelson Bay Rush


Yhteensä 4 +8=12


Tulevaisuudessa VIPeille?

White Pass Rush
Atacama Desert Rush
Panama Canal Rush
Laguna Alta Rush

Port Valdez Conq
Valparaiso Conq
Isla Inocentes Conq
Nelson Bay Conq


Yhteensä 12 +8=20

Ja kaikki tämä on valmiina levyllä, mutta vain siniset ovat auki ilman ensiostajan koodia.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

En jaksaa enää tehdä virheellisiä prosenttilaskujani, mutta selvää on, että tällöin käytetyn ostajan saama sisältö suorastaan kalpenee VIPien edessä.
Ne ketkä ajattelee "so what, ostin pelin uutena" voivat miettiä myös sitä että tuo VIPittömien karttojen vähyys johtaa myös pelaajavähyyteen noilla VIP-kartoilla.

Mitä vanhemmaksi peli tulee ja mitä vähemmän porukkaa on langoilla, sitä vähemmän myös VIP-kartoille löytyy pelaajia ja lopputulos voi hyvin olla että ne VIPitkin päätyvät pelaamaan noita 8 ensimmäistä karttaa koska niille löytyy eniten pelaajia...
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Mitä vanhemmaksi peli tulee ja mitä vähemmän porukkaa on langoilla, sitä vähemmän myös VIP-kartoille löytyy pelaajia ja lopputulos voi hyvin olla että ne VIPitkin päätyvät pelaamaan noita 8 ensimmäistä karttaa koska niille löytyy eniten pelaajia...
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta käsitykseni mukaan tuo toimii siten, että peli pyörittää (ainakin tällä hetkellä) vain yhtä serverilistaa, jossa sitten ovat sekaisin sekä VIPit että muut. VIPittömät yksinkertaisesti potkitaan pelistä, jos mappikierto päättää polkaista VIP-mapin käyntiin. Joku voisi tosin vahvistaa tämän, sillä vastakkaistakin olen kuullut.

On totta, että jo esim. vuoden päästä tämä voisi aiheuttaa sen, että aina kun VIP-kartta tulee, serverin pelaajamäärä puolittuu, koska porukkaa lentää ulos. Tämä johtuen yksinkertaisesti siitä, että mitä enemmän aikaa-->sitä enemmän käytettyjä-->käytetyn ostajista vain tietty prosentti (joka ei ole 100) ostaa VIPin. Tämä voidaan ehkäistä sillä (ja näin luultavasti tullaan tekemään), että tietyn ajan päästä VIP-materiaali aukaistaan kaikille, mikä tarkoittaa sitä, että tällöin käytetyt ovat vapaata riistaa. Markkinointiosasto tosin varmaan viivyttelee VIP-sisällön aukaisemista mahdollisimman pitkään, jotta uusia kopioita (tai VIP-koodeja) saadaan vielä myytyä ne viimeiset erät.

Korostan edelleen:

Jos haluaa tosissaan pelata BC2:n moninpeliä, VIP on oltava. Jos ostat käytetyn, ostat VIPin siihen päälle, joten voit saman tien laskea hintaan 12 euroa lisää. Tässä mentiin yli sen rajan, sillä ME2:ssa tai DA:ssa ei käytetyn ostaja edes huomaa lisäsisällön puuttumista. Homman eettisyydestä voidaan olla montaa mieltä, mutta on tärkeää, että käytettyjen ostajat tietäisivät tämän asian. Jos homma tulee yllätyksenä, on tilanne kaksin verroin pahempi.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Jos haluaa tosissaan pelata BC2:n moninpeliä, VIP on oltava...

Ei nyt suoraan liity tähän lainaukseen, mutta onpa lainaus ainakin siisti.

Eli homma on ok niin kauan, kuin kilahtaa omaan nilkkaan (tai ei tapahdu sen suosikkijulkaisijan toimesta)? S & J kaksikkohan on käsittääkseni aika myönteisesti suhtautunut tähän.

Mikä sen sitten määrittää mikä ei vähennä/vähentää pelinautintoa tai rampauttaa pelikokemusta? Eikö nyt voitaisi vaan päästä konsensukseen, että kaikennäköinen tämänsuuntainen toiminta on enemmän tai hieman enemmän hanurista?
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Eli homma on ok niin kauan, kuin kilahtaa omaan nilkkaan (tai ei tapahdu sen suosikkijulkaisijan toimesta)? S & J kaksikkohan on käsittääkseni aika myönteisesti suhtautunut tähän.
Ei tämäkään kalahtanut omaan nilkkaan. BC2 ostettu heti julkkarina uutena, eikä ole tarkoitus myydä. Tuo Docin esittämä servujen tyhjentyminen saattaa tosin vaikuttaa itseeni, mutta uskon DICEn/EA:n kuitenkin tutkailevan servujen tilannetta ja tekevän tarvittavat toimenpiteet, jos homma menee huonoksi.

Se, miksi nostin tällä kertaa kissan pöydälle...

Mikä sen sitten määrittää mikä ei vähennä/vähentää pelinautintoa tai rampauttaa pelikokemusta? Eikö nyt voitaisi vaan päästä konsensukseen, että kaikennäköinen tämänsuuntainen toiminta on enemmän tai hieman enemmän hanurista?
...kyllä hommaa on kuitenkin mahdollista tarkastella esimerkiksi sisällön määrään tai sen tärkeyteen nähden, ja tätä taustaa vasten BC2:ssa mennään yli sen rajan, jota ME2 tai DA:O eivät omasta mielestäni ylittäneet. Kiinnittäisin huomiota myös siihen, että BC2:n tapauksessa kaikki sisältö on jo valmiina levyllä, jolloin ei jää mitään epäilystä siitä, etteikö sisältö olisi ollut jo valmiina muun pelin kanssa. ME2:n ja DA:n kanssa voidaan kuitenkin ainakin tiettyyn pisteeseen luottaa siihen, että kyse on muun pelin tuotannon jälkeen loppuun hiotusta ylimääräisestä materiaalista.

Näissä pelien tapauksissa on vissi ero, enkä koe mitenkään kääntäneeni takkiani. Sanomani ME2:n Cerberus Networkista ja DA:O:n lisäsisällöstä pitää.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Ehdottomasti suurin ongelma tässä Bäfän VIP koodi hässäkässä on, että eri profiileille täytyy ladata koodit erikseen. Tähän mennessä esim. CODit on hommattu PS3:lle tässä taloudessa, koska netissä pystyy pelaamaan eri profiileilla (kyllä, rouva tykkää räiskinnöistä.. :D ) ilmaiseksi. Onneksi hän ei ole bäfästä innostunut, joten ei ole tarvinnut alkaa kikkailemaan.

Muutenkaan en puolla näitä DLC virityksiä, mutta tällainen kuulostaa jo puhtaalta suunnittelumokalta.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Sen verran tuosta VIP-jutusta, että eipä julkaisijan(tai pelifirman) kannata luottaa siihen, että asiakas ostaa uuden pelin kun se käytetty ei kerran toimi täysillä. Hyvin mahdollisesti koko peliä ei sitten hankitakaan, jolloin VIPit taistelevat keskenään ja pelaajamäärä tippuu pikkuhiljaa.

Ja pahan sanan vaikutusta ei kannata väheksyä. Se, että vaikka BC2:een julkaistaan myöhemmin kaikki kartat ilmaisena, niin tuskin se tieto päätyy kovinkaan monelle, jonnekin uutisotsikkoon se menee. Tällöin peli ei ole enää niin kiinnostava kun on vanhentunut.

Mutta kokeiluna tämä on kai ok. Markkinat (eli pelaajien ostovoima) sen lopulta päättää että mihin suuntaan mennään. Omalla lompakolla voi äänestää.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Ehdottomasti suurin ongelma tässä Bäfän VIP koodi hässäkässä on, että eri profiileille täytyy ladata koodit erikseen.
Itse asiassa VIP-status on yhteydessä EA-accoon, joten jos yhdistää molemmat PSN-profiilit samaan EA-accoon (en ole varma onnistuuko, ainakaan ilman asiakaspalvelua), niin VIPin pitäisi toimia molemmissa.

Tämä on tietysti jo sen tason HC-kikkailua, ettei normikuluttajan voi olettaa moista osaavan edes ajatella.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Asiaa voi myös ajatella siitä suunnasta, että oletetaanko lisäkarttojen
a) kuuluvan pelin hintaan, vai
b) maksavan erikseen?

Tuosta vastauksesta riippuu, kurmoottaako EA käytetyn ostajia vai palkitseeko se pelin uutena ostaneita.

Itse tiedän yhden toisen FPS:n, jossa lisäkartat maksavat 15€ kaikille, myös niille, jotka ostivat pelin uutena.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Ilmeisesti kun olen tuo J, pitää kommentoida sen verran, että BC2:n VIP-pelleily eriää Massan järjestelmästä dramaattisesti sillä, ettei kukaan ole nyt tyytyväinen.

Peruspeli pysyy Efektissä täysin sataprosenttisen samana ja uskaltaisinpa jopa väittää pelin olevan viihdearvoltaan täysin samanlainen Cerberus Network-omistajille ja käytettyjen ostajille. Networkista saadaan laadukasta pikkusisältöä, ja isompi DLC onkin sitten kaikkien saatavilla, joskin maksullista. Ja kuten olen useasti todennut tämän ketjun historiassa, on kyseinen järjestelmä paras ja kuluttajaystävällisin mahdollinen ratkaisu tällaisten pelien myyntien ylläpitämiseksi.

BC2:ssa taas mapit sijaitsevat jokainen levyllä (jota en hyväksy, varsinkaan mappimäärän ollessa muutenkin melko naurettava), VIP:n omistajat saavat kahden alkumapin jälkeen tuosta vain jotain pelimuotovariaatioita, mutta vaikka VIP-sisältö onkin näin olematonta, kärsivät omistamattomat siitä suuresti mapinkierron katkoksilla ja täysin päivittymättömällä sisällöllä. Kuitenkaan en itse ikinä edes kuvittelisi maksavani 12 euron törkeää hintaa näin naurettavasta sisällöstä.

Pienenä kuriositeettina kerrottakoon, että on into laimentunut BC2:n pelaamiseen viime aikoina melko radikaalistikin.

EDIT: Tuli muuten tässä mieleen eräs toinenkin lisäsisällön moninpeliin paskasti tuonut peli, nimittäin Halo 3. On törkeää lukita tiettyjä pelimuotoja maksullisen sisällön taakse, kun tämän voisi toteuttaa solidaarisesti esimerkiksi Gears of War 2:n tapaan, jossa voi valita erikseen, pelaako pelimuotoa normimapeissa vai ladattavissa mapeissa. Luonnollisesti jos kaikilla pelaajilla on normaalissa pelinhaussakin maksulliset ladattavat kartat, voi peli tarjota vaihtoehdoksi myös näitä defaulttien sijaan.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Asiaa voi myös ajatella siitä suunnasta, että oletetaanko lisäkarttojen
a) kuuluvan pelin hintaan, vai
b) maksavan erikseen?

Tuosta vastauksesta riippuu, kurmoottaako EA käytetyn ostajia vai palkitseeko se pelin uutena ostaneita.

Itse tiedän yhden toisen FPS:n, jossa lisäkartat maksavat 15€ kaikille, myös niille, jotka ostivat pelin uutena.
Imo, BC2 on aika selkeä tapaus. Uuden ostajia ei palkita, mutta käytetyn ostajat kärsivät. Tämä pohjaten muutamiin seikkoihin:

1. Mappimäärästä selvästi näkee, että VIP-mapit vain palauttavat tilanteen sellaiseksi kuin sen olisi pitänyt alunperin olla. Se ei ole lisäsisältöä.
2. VIP-mapit ovat valmiina levyllä. Ei lisäsisältöä, vaan lukittua sisältöä valmiista tuotteesta.

Tämän toisen FPS:n tapaus on sinällään erilainen, koska mapit ovat sentään ladattavia, ainakin näennäisesti erikseen tehtyjä tuotteita. Puhtaita papereita ei tämäkään tuotos toisaalta ansaitse, koska pari mappia on vanhoja ja hinta kova.

--

Kun J toi tämän puolen esiin, niin selvennän vielä, että itse olen kyllä kova BC2-fani. Kritiikillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisiin peliin pelillisesti tai edes muutoinkaan pettynyt.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Kun ensimmäinen BC2 VIP-paketti tupsahti ilmoille, olin jo menossa lataamaan DLC:tä (Downloadable Content!!). Vähän ihmettelin, että mites nämä kartat voi olla jo käytössä ja pelattavana ilman latailuja...

Levyllä oleva lukittu sisältö on ihan aunuksesta.... :mad: silti Bad Company 2 on sotatantereiden hallitseva, kiistaton mestari! ;)
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Case Alan Wake: hyvä vai huono?

Käytettynä pelin ostavathan joutuvat maksamaan tuosta laajennuksesta, joten kuseeko Microsoft kuluttajan silmään vai onko MS suuri hyväntekijä?
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Case Alan Wake: hyvä vai huono?

Käytettynä pelin ostavathan joutuvat maksamaan tuosta laajennuksesta, joten kuseeko Microsoft kuluttajan silmään vai onko MS suuri hyväntekijä?

Hyvä.

Ei Alan Wake ole mitään kulutuskamaa. Ilmainen DLC-episodi (joka ei ainakaan ole tällä kertaa levyllä mukana), palkiten uuden ostajia eikä rangaisten käytettyjen hankkijoita. Plus tietysti se fakta, että tällä lisätään Alan Waken myyntiä, joka ei mitenkään ainakaan minun silmissäni voi olla huono juttu.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Case Alan Wake: hyvä vai huono?

Käytettynä pelin ostavathan joutuvat maksamaan tuosta laajennuksesta, joten kuseeko Microsoft kuluttajan silmään vai onko MS suuri hyväntekijä?

Jos katsoisin Suomi-lasien läpi niin eipä tuolla väliä ole, kun on kerran suomalainen peli ja sille toivoo menestystä. Jos taas yleisesti, niin silmään kustaan. Se, että onko laajennus "ensimmäinen lisäosa" vai "pelistä poistettu materiaali", riippuu ihan fanitusasteesta ja siitä miten pelifirma sen haluaa muotoilla.

Pelille toivon kuitenkin menestystä, onhan se suomalainen suurpeli.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Aihetta hieman sivuten: onnekseni huomasin eilen illalla, että Dragon Agen (ihan tavallinen PS3-versio) mukana tulevat lunastuskoodit vanhenevat 30.4.2010 (eli tänään). Kyseisillä koodeilla sai Stone Prisoner -lisärin (14,95 e normaalisti Storessa!) sekä jonkin erikoispanssarin. Jälkimmäinen on toki vähän EVVK, mutta melkein 15 euron DLC:n menetys koodin expiroiduttua olisi ottanut kupoliin.

Joten tästä päivästä eteenpäin Dragon Agensa ihan uutenakin ostava ei hyödy oikeastaan mitään verrattuna käytetyn pelin ostavaan. Tuollainen käytäntö on minusta hieman arveluttavaa, sillä esim. R&C:n erikoisversion latauskoodien voimassaoloaika päättyi vasta ensi vuoden lopussa.

PS. Jos ME2:n (X360) mukana tulee jotain Dragon Agen koodien tapaan reilussa puolessa vuodessa mitätöityviä etuuksia, niin hihkaiskaa. Täytyy hommata peli ajoissa...
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Case Alan Wake: hyvä vai huono?

Käytettynä pelin ostavathan joutuvat maksamaan tuosta laajennuksesta, joten kuseeko Microsoft kuluttajan silmään vai onko MS suuri hyväntekijä?
Ehdottoman hyvä. Mulla on vahva luotto (mutu), että tämä sisältö ei ole edes leikattua (ainakaan varta vasten tätä varten), vaan ihan normi-DLC, joka nyt vaan annetaan ilmaiseksi uuden ostajalle. Eli kaikki voittavat. Tätä tukee mm.

-Remedyn puheet DLC:stä. Ei ole ollut mitään "meillä on kaikki jo valmiina", vaan päin vastoin ollaan oltu varovaisia, että tehdään nyt DLC:tä, jos peli menestyy.

ja erityisesti

-DLC:n julkkaria ei vielä tiedetä. Ilmeisestikään ei ole tulossa ihan heti (=työtä vielä tehtävänä)

EDIT. TT-2k:

BC2 VIP-koodit vanhenevat April 1st, 2011. Tämä lukee ihan pelin takakannessa. Onhan tuo aika hämärää. Ihan kuin pelille oltaisiin jo valmiiksi ajateltu elinkaari, että "ei tämä tule kaupan hyllyillä tämän kauempaa viihtymään". Käytetyt tietysti erikseen.

Cerberus Networkissa en huomannut mitään expiroitumispäivää. Tiedä sitten.

Tuo DA:n Stolen Prisoner nyt on vahvasti ylihinnoiteltu, vaikka laatusisältö onkin kyseessä. Ei sillä, TT-2k:n pointti silti pitää. Eihän tuo hyvä juttu ole, ei ollenkaan.
 
Vastaus: EA kokeilee peliensä edelleenmyyntiarvon pudottamista?

Onhan se kyllä niin, ettei tästä enää DLC-kauppa reiluunnu. Remedyllä on aivan kädet täynnä Alan Waken kanssa (kultaan saatin vasta muutama viikko sitten), ja DLC:n piti olla aluksi kaikille maksullista, jonka jälkeen tämä laitettiin CE:n mukaan, josta sitten MS päätti palkita uuden pelin ostajia antamalla tämän kaikille. Koko DLC ei siis kuitenkaan ole vielä edes valmis!

Kyllä Microsoft on nostellut Remedyn kanssa pisteitä himaan viime aikoina. Toivottavasti taso jatkuu.

PS. Jos ME2:n (X360) mukana tulee jotain Dragon Agen koodien tapaan reilussa puolessa vuodessa mitätöityviä etuuksia, niin hihkaiskaa. Täytyy hommata peli ajoissa...
Cerberus Network muuttuu täysin käyttökelvottomaksi, ellet osta nyt ja pelaa läpi kahden viikon sisällä. Siis toimeen!
 
Ylös Bottom