Vastaus: Medal of Honor [PS3]
Medal of Honor - Tier1 Edition
Singleplayer - Eka kenttä läpi, odotan että saan multiplayer trophyt kuntoon sen jälkeen hardilla tahkoamaan.
Multiplayer - Ensimmäisenä päivänä oli kokemus pelistä nollassa, kunnes alkoi vähän virkoilla ja luodit alkoivat löytää määränpäänsä koalition tai paikallis afgaanien otsalohkoissa. PC versioon verrattuna oli paljon mukavempi pelata, eikä tullut fiilistä että jokaisella olisi wallhack tai aimbot. Parin päivän pelailun jälkeen on arvosana -80%, tuntuu todella että peli on julkaistu hätäpäissään osittain täysin miettimättä pelin toimivuutta tai pelattavuutta. Muutamat mapit ovat aivan hanurista, balanssi hyökkääjän ja puolustajan välillä on välillä aivan täysin toisessa laidassa eikä mahdollisuutta taistelun kääntämiselle omaksi hyväksi näy missään. Sniperit ja mg:t laulavat suoraan spawniin eikä 1sec godmode auta asiassa yhtään serverien lagaamisen takia. Moneen otteeseen kuolen vastustajan luotiin ja vastustaja minun luotiin (toki realistisesti mahdollista.) Moneen otteeseen näen että olen suojassa, mutta lagaamisen takia vastustaja näki minut vielä näkyvissä ja sai osuman minuun. Varovaisesti liikkuminen ei käy, koska sniperit poimivat. Juokseminen ei käy koska todennäköisesti campperi on kulmantakana odottamassa minun juoksevan ohi. Killcamiä tai muutakaan apua edes pieneen takaisinmaksuun ei ole. Vain tuuri on suurin vapauttaja millä saa tuloksia aikaseksi, nopeasti sivusta ohi ja selustasta luotia niskaan.
Onko kellään equipment(sniper c4) näkynyt bugisesti mustana alueena?
Plussat:
Äänimaailma, aseissa ja räjähdyksissä on todella sitä potkua mitä fps peleissä tarvitaan. Tosin moni pyssy tuntuu kuulostavan samalta.
Grafiikka on osittain erittäin kaunista, mutta maisemanähtävyyksiä ei kannata tähyillä alle 0,5s kauempaa tai muuten sniper poimii.
Liikkuvuus on samaa luokkaa kuin BC2 ja pystyy reagoimaan hyvin erillaisiin tilanteisiin, miinuksena on portaikot ja muut kilppeet mihin tuntuu jäävän jotenkin jumiin aina niihin törmättyä.
Yhteenvetona 6/10 Multiplayer. Tästä saisi 8-9/10 pelin, muutamalla isommalla patchillä.