Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Yksinpeliä ensimmäisen tehtävän verran kokeiltu ja iso pettymys ainakin vielä, grafiikka ei ole hääviä, ja ohjauskin tuntuu aika "tönköltä." Peli vaikuttaa myös helvetin helpolta, hardilla aloitin ja silti pystyi hyvin juoksemaan ase laulaen. Noh, kyllä tämän kai läpi jaksaa pelata.

Kestikö teillä muuten toi Frontlinen asentaminen, miten kauan?
Ollut jo n. 20 minuuttia asentamassa ja silti vain 10 % asentanut, omituisen kauan siis.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Pätkiikö teillä välivideot ja välillä ihan gameplay?
Alkuvideo ja mönkijäajelu pätki ainakin ihan pirusti. Nyt olen sellasessa pattitilanteessa, että mönkijäajelun jälkeen ei tapahdu mitään. Se kaveri istuu siinä kallionreunalla ja vaikka käyn juoksemassa alueen läpikotaisin niin mitään ei kuitenkaan tapahdu. Neuvoja?

EDIT. Pelasin tehtävän alusta niin alko rullaan. Toivottavasti näitä ei tule enempää vastaan.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Pari fiilistelyvideota Medal of Honorista. Osin taustalla kunnianosoitus maineikkaalle pelisarjalle, jonka parissa on vietetty ammoisina aikoina upeita hetkiä.

KonsoliFIN - Media - Medal Of Honor -VäLivideo (PS3) -
Pelkkää välivideota ilman aitoa pelikuvaa. Ei kannata ehkä katsoa, jos meinaa joskus yksinpelin raivata vielä läpi. Ei näissä useinkaan kummoisia juonia ole, kunhan päästään räiskimään.

KonsoliFIN - Media - Medal Of Honor (PS3) -
Lyhyen aikaa ollaan mukana eräässä yksinpelin tehtävässä. Ei liikoja spoilaa, kunhan tarjoaa tavanomaisesta poikkeavaa pelikuvaa.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Viittiskö joku suomentaa vähän noita online pelimuotoja. Ei toi enkku ihan taivu ni tietäs pikkasen tarkemmin mikä idea nois on. Thanks!
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Yksinpeli oli kyllä ihan huippu. Paitsi että taisin hardilla kuolla 4-5 kertaa yhteensä. Moninpeli ei napannut
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

peliä pelattu nyt pari tuntia. odotukset olivat odottavan neutraalit kun peli oli saanut sekalaisia, melkeimpä pettyneitä arvioita alan sivustoilta. vaan kas kummaa, alku on lupaava. peliähän on verrattu codmw ja bf:bc2, mutta alun perusteella peli on uskottavampi ja sitenkin parempi kuin kumpainenkaan. grafiikka oli hyvä, ohjaintuntuma ok ja uskottavuuden ja tunnelman vangitsevuus erinomainen.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Taidan skipata ihan suosiolla tämän pelin.

Tuntuu olevan vaan MW:n ja Bäfän sekotus. Jos haluan pelata bäfää niin pelaan bäfää ja sama juttu pätee mw:hen. Jotenkin noi videot ei vaan vakuuttanut.

Eniten juuri mietityttää tuo online. Että kuinka kauan sitä jaksais tahkota, kun hyllystä kuitenkin löytyy 2 loistavaa vastinetta tälle.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Moi!
Ostin eilen tän Tier1 kun oli hirveä kaipuu johonkin räiskintä peliin. Varauksessa on Black Ops jo kesästä asti. Ja onhan Medal of Honor parissa viettetty nuoruus, armeijassa tuli pelattua tosi paljon. Sen takia ajattelin testata.Ensi vaikutelma on huono, etenkin kun jäin tähän kohtaan jumiin, eli oon jossain varastossa lentokonehautausmaassa ja omat äijät seisoo taka ja etu ovella huoneessa on kranaattilaatikko minnekän en pääse. Voisko joku please auttaa mua ja kertoa mulle kuinka pääsen eteenpäin?:confused:
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Viittiskö joku suomentaa vähän noita online pelimuotoja. Ei toi enkku ihan taivu ni tietäs pikkasen tarkemmin mikä idea nois on. Thanks!

En muista kokeilinko kaikkia viellä, mutta idea on yleensä seuraava.
Mikäli näet kartalla keltaisen/läpinäkyvän neliön niin juokset sen luo ja tuhoat/valtaat kohteen. Mikäli näet sinisiä neliöitä niin silloin tarkoitus on puolustaa niitä.

Hardcore on sitten hieman vaikeampi, koska siinä joudut itse tietämään missä kohteet sijaitsevat ja mitä niille kuuluu tehdä.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Pikanen parituntinen stintti takana moninpeliä. Tää tuntuu bäfä bäd kompani 2:ta, haisee siltä, kuulostaa siltä ja näyttää siltä. Erotuksena että meno intensiivisempää, yksityiskohtia enemmän ja ominaisuuksia ynnä virityksiä suoraviivaistettu.
Oikeastaan just sitä mitä odotin. Meitä tais olla 6 suomipoikaa (ainaki viis) samassa pelissä ja oli ihan hyvä tunnelma kun laittoi valikosta voicet kuulumaan vain friendeille eikä koko tiimille.

Tuo tiimi hommeli jäi vähä laimeaksi kyllä. Huonosti päästiin peleihin kun se teki vissiin jotain tasapainotuksia edeltäkäsin ja ei meinannu milään päästää meitä samalle puolelle.

Mutta yhtäkaikki. Kyllä minä jonku parikyt tuntia saan tän kans aivan varmasti menemään.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Kylläpä jäi rahastuksen maku yksinpelistä suuhun. Todella lyhyt ja lopussa pedattiin jatko-osaa.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Tänään sain pelin ja hetihän se piti onlineen hypätä, yllätykseksi (iloiseksi?) vastapuolelta löytyi iso joukko muita Kfiniläisiä jotka janosivat vastustajien verta. Alku vaikutti ihan hyvältä kun ite hain vielä vähän kontrolleja, mappeja ja aseita ja turpaan tuli kuin suomalaisilta kuuluukiin. Pikku hiljaa alko tatsi löytyä ja fiilis nousta.

Viimein päästiin siihen pisteeseen, että minä olin yleensä meidän joukkueesta listan kärjessä ja yritin hoitaa objektiiveja kotiin muutaman muun suomalaisen kanssa jotka olivat minun joukkueeseen eksyneet. No alkoihan se pikku hiljaa kismittää kun omat istuu kiven takana sniperi kädessä ja ite yrität hoitaa objektiiveja, samalla kun suomalainen höyryjuna painaa vastapuolella eteenpäin.

Tunnelma oli siis kohdallaan, ja pelikin on todella hyvä, mutta kyllä tässä täytyy kavereita olla omalla puolella tai hermo menee.

Moninpelistä siis + ja -

+ tunnelma
+ graffat
+ pinemmät kentät kuin bfbc2
+ äänet

- lmg:t
- snipereiden määrä
- välillä ilmestyvä lagaus


Varsin hyvä paketti siis! lisäilkäähän KonsoliFINiläiset minut ystävä listalle, niin jos voisin päästä välillä sillekin puolelle :D
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Töks poks, pikkunen kysymys. Muistuttaako ohjaus enemmän mw2:sta (nopea) vai bad company kakkosta (nihkeä)?
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Tänään sain pelin ja hetihän se piti onlineen hypätä, yllätykseksi (iloiseksi?) vastapuolelta löytyi iso joukko muita Kfiniläisiä jotka janosivat vastustajien verta.

Taidettiin olla samassa squadissa. Meitä oli jossain vaiheessa 3 (vai neljä? muistan kivnot ja Wesku80 nimimerkit) vs. 10 suomalaista. Hyvät oli meinigit ja se höyryjunaki tais pysähtyä kirskuen pari kertaa :p

Enivei. Combaat missionia veivatiin ja se on kyllä kivan rushimainen pelimuoto. Sopii hyvin tuohon meinkiin. Peli jatkuu kuoleman jälkeen n. 40 metrin päässä kohteelta jotenka yhdellä tapolla ei paljoa aikaa osteta.

En mitään ylivoimaista asetta havainnu. Päinvastoin tuntui että kaikkia tarvitaan squadiin jotta oma puoli pärjää. Varsinki jos puolustaa ja hyökkääjällä on käytössään rynnäkköpanssarivaunu.

Tapoista saa keskityksistä tai apuja omalle puolelle tyyliin UAV, flak vestit tai ammustäydennys mutta minusta ne oli todella hillittyjä palkintoja eikä mitään ylivoimaisia apuja.
Tai no UAV on kyllä kova ja siittä rämähtää heti 40 pistettä tilille.

Sanoisin loppukaneetiksi notta ymmärrän hyvin miksi tarvitaan COD ja BFBC ja niiden väliin vielä MoH. Kaikille kyllä löytyy pelihyllystä tilaa. Paras on kuitenki MAG :cool:
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Ensi vaikutelma on huono, etenkin kun jäin tähän kohtaan jumiin, eli oon jossain varastossa lentokonehautausmaassa ja omat äijät seisoo taka ja etu ovella huoneessa on kranaattilaatikko minnekän en pääse. Voisko joku please auttaa mua ja kertoa mulle kuinka pääsen eteenpäin?
Miten tässä pelissä voi jäädä jumiin johonkin kohtaan:confused:
Enivei, en tiiä onko just tossa kohdassa sitä, mutta välillä ne venaa että potkaset oven auki tms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Täytyy nyt ruoskia itseään sen verran, että täysin tarpeeton ostos kerta BC2 on jo hyllyssä. Taidankin laittaa myyntiin sillä itse pidän enemmän BC:n taktisesta ja aivonystyröitäkin välillä kutkuttavasti puolesta sillä ympäristöä voi käyttää siinä niin paljon monipuolisemmin hyväkseen. Muuten erot tuntuvat olevan melko vähäisiä.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Jaa-a....
Kampanjasta ei ny jääny oikein mitään käteen. Kankeet parrakkaat ukot ja surkeet mopot. ;) Mut enpä ainakaan itse sen varaan paljon laskenu...

Mptä muutaman tunnin kokeilleena sanoisin,et suht ripeetä toimintaa jos vertaa bc2 ja itse ainakin koin että mitään suurempia strategiota ei paljoo tarttee kelailla. Täysii keskelle ja Tomahawkkii kylkeen. Tuntus et kaiken maailman akt ja m16sta on aivan surkeita. lippaat loppuu kokoajan.
Näyttävän näköinen ja kuulonen paketti. Lagii vaan aika lailla,mut eiköhän korjaannu aikanaan. Todennäköisesti tämä jää itsellä vain hetken hurmioksi tähän shootereiden suvantovaiheeseen. BC2:vietnamii odotellessa

Btw: itellä oli sellanen ongelma et mikään teamspeakki ei kuulu.Muilla vastavaa?
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Miten tässä pelissä voi jäädä jumiin johonkin kohtaan:confused:
Enivei, en tiiä onko just tossa kohdassa sitä, mutta välillä ne venaa että potkaset oven auki tms.


Moi, kiitti neuvosta, mut ei toi potku ole se vastaus. Eli kerron tarkemmin missä kohdassa jäin jumiin. Menään lentokonehautausmaan jälkeen varastorakennukseen ammutaan pahikset sit mennään yläkertaan sit yks omista äijistä rupee suojaamaan takaovea ja toinen etuovea, huoneessa on kranaattilaatikko jne. en osaa kuvailla paremmin tilannetta. mut tuohon jäin jumiin. Auttakaa:rolleyes:
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Täysii keskelle ja Tomahawkkii kylkeen. Tuntus et kaiken maailman akt ja m16sta on aivan surkeita. lippaat loppuu kokoajan.

Minusta taas tuo oli enemmänki suojasta suojaan syöksyä ja tuplalaukauksia kun aseissa oli ääntää ja tehoa :D
 
Ylös Bottom