Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mites toi Bäfä3 beta sitten toimii, mitä sillä lappusella pitää tehdä?
Nyt alkaa jo oikeasti v*tuttaa ihan suunnattomasti nämä sniperit. Mitään killcameja ei ole niin ei näe missään vaiheessa missä se rölli istuu.
Nyt alkaa jo oikeasti v*tuttaa ihan suunnattomasti nämä sniperit. Mitään killcameja ei ole niin ei näe missään vaiheessa missä se rölli istuu. Eli debuffia kyllä kaipaa nuo sniperit hohhoijaa...
No nyt mä tiedän miksi tuolla on niin paljon snipereitä. Ne yrittää metsästää tota yhtä trophya joka onkin aika hemmetin vaikea. Pitää käyttää kaikki 7 killstreakia käytettyä ja tuo taas vaatii 700 pojoa siihen mittariin. Olen itse saanut juuri ja juuri 200 pistettä.
Ahvenanmaalta yleensä kestää 2 päivää saapua perille, joten ei taida ehtiä huomiseksi.
Nyt voi tulla tyhmä kysymys mutta tuleeko pelin mukana suoraan se "netti-koodi"? En ainakaan ite omastani löytäny. Vai pitääkö se kaivaa jostain ea:n sivuilta?
Nyt voi tulla tyhmä kysymys mutta tuleeko pelin mukana suoraan se "netti-koodi"? En ainakaan ite omastani löytäny. Vai pitääkö se kaivaa jostain ea:n sivuilta?
Juuh aika sama fiilis, ehdin tosin eilen vain pari tuntia kokeilla MP:tä, mutta tökkii jotenkin vastaan aika lailla tämä. Ensinnäkin kartat on aivan liian pieniä (CoD-tyyliin ), grafiikka ei ole mitenkään häävistä, äijän liikkeet on aika surkeita kun ei meinaa jonkun laatikon päälle välillä päästä, ympäristöä ei juurikaan pysty tuhoamaan, ei ole mitään Medic-classia yms erikoisuuksia eli aika sama millä äijällä tässä menee, noi ihmeen killstreakit tms ottaa päähän.Olen pettynyt heräteostokseeni.