Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Pitääkö paikkaansa ettei ukko mene makuulle, muuten vaikuttaa lupaavalta. Black ops on kuitenkin saman tyyppinen kun edelliset codit ei mitään mullistavia uudistuksia, vaan vanhan toistoa. Nyt kaivataan realistista räiskintä peliä.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Pitääkö paikkaansa ettei ukko mene makuulle, muuten vaikuttaa lupaavalta. Black ops on kuitenkin saman tyyppinen kun edelliset codit ei mitään mullistavia uudistuksia, vaan vanhan toistoa. Nyt kaivataan realistista räiskintä peliä.

Mp:ssä ei mene makuulle mut sp:ssä kyllä
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Mp:ssä ei mene makuulle mut sp:ssä kyllä
Tankki tulee aukiolla vastaan ja et voi mennä maaten. Jotenkin tulee orpo olo. Ehkä yksi pahimmista puutoksista mun mielestä. Tykänny kyl aina pelata BF:ää enemmän netissä joten varmaan tääki sit tempasee mukaansa.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Miksei ehtis ku varmasti huomenna lähtee tulemaan ja torstaina perillä

Ei sitä ole nytkään varastossa siellä näköjään. Mites muuten, tuleeko posti päivässä ahvenanmaalta joka puolelle suomea?
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

...

Eivätkö nuo nyt ole sama asia? LE-versiota vain mainostetaan osassa paikoista nimellä "Tier 1".. Tuskin tuosta kaksi erilaista LE-versiota on.
(Mutta en nyt itsekään voi olla 100% varma..)

...

ps3-medal-of-honor-limited-edition-ea5030930096601.jpg


medalofhonortier1edition-frntl.jpg


Hmmh..?
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Tuli eilen katseltua ensimmäiset moninpelivideot ja näytti kyllä pirun hyvältä. Betaa testasin itse mutta se nyt oli beta ja jäi vähän pska maku suuhun sen jatkuvan kaatuilun takia. Nyt vain odotella omaa kopiota, että pääsee tahkoamaan.



Koitin katsella MoH virallisilta sivuilta ja menin katsomaan sieltä kautta liikkeet mistä myydään niin vaihteli maakohtaisesti tuo LE/Tier1 kansi. Kaikissa selotuksissa kuitenkin oli maininta tuosta Frontlinesta ja niin kuin pastesitkin kuvat niin molemmista löytyy tuo includes juttu. Tämä vain päättelyä mutta ilmeisesti se on joku maakohtainen juttu vain...
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Ahvenanmaalta ennakkotilanneet voi alkaa odotella ilmoituksia ellei ole jo tullut.
Itselle Verkkokauppa ilmoitti juuri että peli on lähetetty.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Ahvenanmaalta ennakkotilanneet voi alkaa odotella ilmoituksia ellei ole jo tullut.
Itselle Verkkokauppa ilmoitti juuri että peli on lähetetty.

Sama täällä , Håkan oli keräillyt tuotteet ja Börje postittanut , no just ;)

Ensimmäisen kerran tilasin Ahvenmaalta ja yleensäkin verkkokaupasta jotain . Kokemus oli positiivinen , sähköpostiin ja kännykkään tuli tiedot samaan aikaan tilauksen käsittelystä ja infoa tilauksen tilasta lähes viikottain sähköpostiin. Ainakin minulle tilauksen tiedottaminen näinkin perusteellisesti oli yllätys.

Huomenna taistelutantere kutsuu vanhusta möyrimään kanssa afgaanien .
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Ensimmäisen kerran tilasin Ahvenmaalta ja yleensäkin verkkokaupasta jotain. Huomenna taistelutantere kutsuu vanhusta möyrimään kanssa afgaanien .

Ahvenanmaalta yleensä kestää 2 päivää saapua perille, joten ei taida ehtiä huomiseksi.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

No se on pääasia, että viikonlopuksi tulee. Tänään oli lähtenyt mullekin peli ahvenanmaalta.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Jopas jotakin, mukava yllätys postilaatikossa :) medal of honor. Yllättävän nopsasti se tuli kun eilen aamulla taisi tulla sposti, että lähetetty. Aina on kiva saada peli päivä ennen julkaisua :cool:
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Hohhoijaa odottelin peliä tänään tai huomiseksi ahvenanmaalta vpd kautta ,mutta mutta tilaus oli peruutunut koska olin maksanut pelin vähän myöhemmin enkä samantien tilauksen yhteydessä !!! ja mistään tälläsestä en ollut aijemmin lukenut joten nyt saan sitten odotella peliä ens viikon alkupäiville saakka !!! Mutta eipä voi mitään jos vpd ahvenanmaan tilaus järjestelmä on loistava ! ku ei tunnista maksuja edes per.....
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Hohhoijaa odottelin peliä tänään tai huomiseksi ahvenanmaalta vpd kautta ,mutta mutta tilaus oli peruutunut koska olin maksanut pelin vähän myöhemmin

Kuinka paljon myöhemmin tilasit? itse tilasin sen n.2kk sitten ja maksoin heti niin näköjään palkitsevat sitten vaiko olenko sitten vain yksi onnekkaista jotka saivat pelin päivää ennen.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Vpd mulle tänään lähteny kans. Siistiä että sait pelin nyt jo ennen (Suomen) julkaisua :cool:
Voisiks kertoa onko hyvä vai huon jne.?
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

No tässä nyt joku 15-30min campaignia pelanneena leffamainen alku ainakin, jos fiiliksessä haluaa kunnolla pysytellä mukana suosittelen katottavaksi välianimaatiot. Alkutuntuma on muutenkin hyvä ja taistelusta toiseen juostaan, kyynisemmät sanovat näitä pullonkaulataisteluiksi/asemasodaksi mutta eipä sitä nyt juostakkaan sinnetänne joten tietynlainen realistisuus tossa tuntuu. Eipä alun perusteella ainakaan onneksi tunnu kovin patrioottiselta meininki vaikka trailereitten perusteella ehkä noin vois päätellä.

Lyhyesti sanottuna erittäin hyvältä tämä tuntuu, tempo/hektisyys ei välttämättä ole codin luokkaa mikä tietty on mun mielestä vaan hyvä juttu. Tuskin tähän tulee kukaan ainakaan pettymään jos nyt vähääkään tykkää pelailla fps pelejä konsolilla.

Eipä oikeestaan tarkempaa osaa sanoa kun vasta vähän pelannut. Jos nyt campaign peliä vertaa esim. cod:iin niin samankaltaiselta tuo ehkä vaikuttaa välispiikkeineen mutta huomenna varmasti osaat itsekkin sanoa paremmin :cool:

Edit: Vielä pakko sanoa se mistä tekijät peliä kehuivat, eikä syyttä, että oikeasti tuntuu tekevän tiimityötä tekoälyn ohjastamien ukkojen kanssa eikä ole tullut vielä ainakaan semmoista tilannetta missä olisi turhaa ramboilua (COD-style)

Edit 2: Peli on parhaimmillaan vaikeimmalla tasolla ja Aim Assist pois :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Justin.tv on pyöriny striimit jo monta päivää menkää sieltä kattelee mikä on meininki
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Vielä pitää sanoa ja kehua tuota suojista kurkkimis toimintoa, tai missävain sitä voi tehdä pelissä mutta eniveissön:

L2 pohjaan ja vasemmalla tikulla voi valita mihin suuntaan ja kuinka paljon haluaa kurkkia. Pieni mutta hauska ratkaisu mitä on mun mielestä nähty liian vähän peleissä. Socomissa taisi olla samankaltainen mutta tässä se on ainakin toteutettu hyvin. Myöskin kivien ja seinää vasten saa kyykkynapilla hypättyä coolisti :cool:
 
Ylös Bottom