Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Mites toi Bäfä3 beta sitten toimii, mitä sillä lappusella pitää tehdä?
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Mites toi Bäfä3 beta sitten toimii, mitä sillä lappusella pitää tehdä?

Tais olla niin että vuoden sisällä pitäisi BF3:n beta alkaa ja sen koodin voi käyttää vasta silloin.

Itselle ei posteljooni tuonut peliä...hieman ketuttaa. Noh oppipahan että noihin nettikauppoihin ei aina voi luottaa että on julkaisuun peli perillä.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Mites, onko kukaan kokeillut sitä MOH Frontlinea? Onko siinä toimiva nettipeli?
Olis aika ykkönen jos olisi, vaikka ei nyt niin hieno olisikaan.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Nyt alkaa jo oikeasti v*tuttaa ihan suunnattomasti nämä sniperit. Mitään killcameja ei ole niin ei näe missään vaiheessa missä se rölli istuu. Eli debuffia kyllä kaipaa nuo sniperit hohhoijaa...
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Nyt alkaa jo oikeasti v*tuttaa ihan suunnattomasti nämä sniperit. Mitään killcameja ei ole niin ei näe missään vaiheessa missä se rölli istuu.

Samaa meininkiä myös PC:llä. Itse en snipuihin yleensä koske oli peli mikä tahansa, mutta kun ei noita snipereita saa tiputettua kuin lyömällä kiikari omaan silmään. Jos yrittää rynniä M16 tanassa - turha toivo. Se juoksu jää nimittäin tylyn lyhyeksi. Komeita kaukalaukauksia porukka pistetelee myös haulikolla.

Tähän asti peli on ollut TODELLA suuri pettymys ja haisee pelkälle rahastukselle.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Voisko joku sanoa vaatiiko MoH hyvää nettiä? Esim. Mulla ei Cod 4 ja Waw toimi hyvin netissä koska lagittaa melkein kokoajan. Itellä on 1 mega netti ja joulukuussa tulossa nopeampi.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Nyt alkaa jo oikeasti v*tuttaa ihan suunnattomasti nämä sniperit. Mitään killcameja ei ole niin ei näe missään vaiheessa missä se rölli istuu. Eli debuffia kyllä kaipaa nuo sniperit hohhoijaa...


No nyt mä tiedän miksi tuolla on niin paljon snipereitä. Ne yrittää metsästää tota yhtä trophya joka onkin aika hemmetin vaikea. Pitää käyttää kaikki 7 killstreakia käytettyä ja tuo taas vaatii 700 pojoa siihen mittariin. Olen itse saanut juuri ja juuri 200 pistettä.

EDIT: Tuo siis varmasti vaikuttaa, kyllä se on muutenkin mahdollista saada. Pitää vaan olla taitoa.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

No nyt mä tiedän miksi tuolla on niin paljon snipereitä. Ne yrittää metsästää tota yhtä trophya joka onkin aika hemmetin vaikea. Pitää käyttää kaikki 7 killstreakia käytettyä ja tuo taas vaatii 700 pojoa siihen mittariin. Olen itse saanut juuri ja juuri 200 pistettä.

No hyvä! Josko ne sitten vähenis kun porukka saa sen aikanaan :)
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Loistavaa päättelyä ylempänä. Ehdotankin nyt lisäksi tarkka-ampujan kanssa kohdatessa suosiolla luopumaan vastarinnasta, jotta pelikokemuksemme paranee tulevaisuudessa (nopeammin).
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Sniputtelu on helppo tapa tutustua uuteen maailmaan kun kiikarin läpi tähyilee. Olihan BFBC2ki aluksi täynnä röllimetsän asukkeja.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Ahvenanmaalta yleensä kestää 2 päivää saapua perille, joten ei taida ehtiä huomiseksi.

Näinhän siinä kävi , no pappa nielee kyyneleet ja odottelee huomista kuin joulua ;) . Tänne vaan sitten tietoa ruksamaan pelistä niin voin yön tunteina nyyhkytellä . Sellainen kivasti referoitu artikkeli pelin hyvistä ja huonoista puolista . Kiitos,
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Verkkopeliä nyt illan verran vedetty ja alkaa maistumaan. Tässä auttoi paljon suomalaiset kentällä, niin tähtäimen edessä kuin sen takana :D

Toistaiseksi ei juuri mitään ihmeellisiä vastoinkäymisiä. Kaverilistan tiedonannot jumittavat ruutua sen muutaman sekunnin verran, pitää laittaa pois päältä ennenkuin korjaavat päivityksellä. Partya muodostaessa (max. 4 pelaajaa) keskustelemaan pääsee vasta itse pelissä, lobbyssa ollaan tekstichatin varassa. Peliin liittyessä saattaa party hajota linjan vastakkaisille puolille. Pelissä voi muut kuin kaverit hiljentää ihan asetuksella.

Maisemaa saa rikki juuri niin vähän, että juuri juuri voi mainita edes sellaista hienoutta tästä löytyvän. Maastossa paikallaan olevaa vihulaista ei pääse tässä spottaamaan bad companyn tyyliin, camo antaa hyvin peittoa sopivassa taustassa. HC-muodosta puuttuu se minimappi, väittäisin kuitenkin UAV-lennokin sen sielläkin esiin tuovan ja sitä kautta paljastavan mm. pelaajien sijainteja, asia pitää vielä varmistaa huomisen peleissä.

Ei ole liian codimainen, eikä liiaksi bäfää. Medal of Honor tarjoaa kultaista keskitietä.
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Nonniin

Nyt on tullut tämä päivä hakattua kyseistä peliä ja millaiset fiilikset

Yksinpeli
-Täyttä soopaa minusta, läpi mentiin about 5 tunnissa eikä tullut mitään WAU elämystä kuin joissain ensimmäisissä MoHeissa.

Moninpeli
- Mukava nettiräiskintä. Ei ole sellaisia isoja mappeja joissa sniperit olisi kilometrien päässä vaan kaikki mapit mitä oon pelannut niin ovat aika pieniä.

Sitten vähän kysymyksiä.

Miten noi mainostekstien Tier 1 editionin aseet\camot toimii?

Itse en ole päässyt muuta kuin yksinpelissä räiskimään m60 aseella.

Ei muuta ku nähdään pelikentillä

Psn tunnus on sama kuin tämä joten saa lisätä =)
 
Vastaus: Medal of Honor (2010 - modernia sotaa) [PS3 Hype]

Ahaa, siellä on siis sellainen trophy, mutta mitä tää porukka itkee, itse pelaan sniperina ja rushin kohteille ensimmäisenä (huvittavaa katsoa kun omat istuskelee suojan takana kun meikä poika juoksee sinne minne pitääkin ja tyhjentää alueen snipulla). Ja kartta tuntemus auttaa hoitamaan sniput pois pelistä. Pitää vaan ajatella että mikä on sen snipu looginen paikka katsottuna siihen mihin kuolit.

Itsekin olen kuollut snipuihin mutta aika hyvin saan ne pudotettua tai kierrettyä selkään. Itse pidän tämän moninpelistä oikein paljon, ei jokainen panos osu jos vaan ampuu liipasin pohjassa tai rämpyttäen kuten taas CoDissa tapahtuu.

K/D ratio pyörii reilusti yli 2/1 jo pelkästään 40 minutin pelaamisella ja yli sata tappoa tullut ansaittua. Paras pelaajakin tullut oltua jo 5 kertaa n. 10 pelistä eikä yhtään mikään asia MP:ssä ketuta. Vaikka puukossa ei ole maagista hakeutumista niin on se mielekkäämpää tappaa tässä puukolla kuin CoDissa. Teknisiä vikoja tullut MP:n puolella vain kuvaruudun satunnainen jäätyminen respaamisen jälkeen.

Yksinpeli taas 3 tehtävän jälkeen tuntuu siltä että olisivat voinneet vähän enemmän panostaa, pelaan Hardilla ja tullut kuoltua pari kertaa koska juoksin aukealla aseen laulaessa eli siis todella helppoa touhua. Bugejakin tullut vastaan joidenka vuoksi olen joutunut ottamaan checkpointista tilanteet uudestaan esim. AI kamu joutui seinän toiselle puolelle jolloin eteneminen pysähtyi siihen ja taas toinen bugi esti poistumasta ATV:n luota 30cm kauemmas.
Eli lyhyesti MP hyvää, SP huonoo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Nyt voi tulla tyhmä kysymys mutta tuleeko pelin mukana suoraan se "netti-koodi"? En ainakaan ite omastani löytäny. Vai pitääkö se kaivaa jostain ea:n sivuilta?
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Nyt voi tulla tyhmä kysymys mutta tuleeko pelin mukana suoraan se "netti-koodi"? En ainakaan ite omastani löytäny. Vai pitääkö se kaivaa jostain ea:n sivuilta?

En omista peliä, mutta eikö se koodi olle jossainpäin ohjevihkosta, tai sitten on erillinen lappu jossa on... mutta kyllä sen pitäisi kotelon sisällä oleskella :p
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Nyt voi tulla tyhmä kysymys mutta tuleeko pelin mukana suoraan se "netti-koodi"? En ainakaan ite omastani löytäny. Vai pitääkö se kaivaa jostain ea:n sivuilta?

Sieltä kotelosta pitäisi löytyä sellainen erillinen lappu, jossa muistaakseni toisella puolella oli BF3 betan mainostusta ja toisella se koodi tuonne MoHiin.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Olen pettynyt heräteostokseeni.

Yksinpelistä: alun siirtymä alkuteksteineen oli mielestäni suora kopio MW2:sen alusta. Näkee mistä vaikutteet on otettu mietin itsekseni. Yksinpeliä pelasin Hard-vaikeustasolla. Hyvin helpolta vaikutti, olin pelannut jotain vartin enkä kuollut kertaakaan. Lopetin pelaamisen. Hyvin tutulta tuntuu, ei mitään sävähdyttävää. Allekirjoitan Nisun aiemman postauksen täysin.

Moninpelistä:
Plussaa: ihan hyvän näköinen ja äänet on munakkaita. Siis silloin kuin äänet toimivat toimivat oikein, välillä äänet tulivat monta minuuttia kuin haudan takaa. Vaimeina ja osa äänistä ei toistunut.

Itkuvirsi:
Ukko jotenkin "jäätyy" kun otat osumaa. Tavallaan luonnehtisin sitä lagiksi. Eli kun alat ottaa hittiä, niin tilanne tavallaan sekunnin kymmenyksiksi "jäätyy". Et oikein voi strafettaa tms. vastata kun peli "ei reagoi". LepiFIN valitti samaa. Ärsyttävää.

Kartoista: siellä oli parissa mapissa semmoisia kohtia, että esim. kokeneiden suomalaisten kanssa ei päästy enää spawnilta ollenkaan pois ehkä minuuttiin. Ekaa kertaa pelasin mappia, ehkä kolmas peli koko iltana. Voisin hyväksyä tuon joskus vkon päästä kun porukka oppii pelaamaan. Mutta heti kun pelaa mappia ekaa kertaa... viimeksi ehkä jossain Ghost Reconissa vuonna 2004 kokenut tuollaista mappisuunnittelua. Tuosta voi tulla aika rumaa spawniraiskausta. Karttasuunnittelu ei minua muutenkaan oikein vakuuttanut, osa mapeista tuntui hyvin pieniltä 12v12 mittelöihin. Ehkä siksi koin tuon respa-turhautumisen jo ekassa pelissä.

Äänet bugaavat partyssä. Menet neljän partyssä peliin, joudut vastapuolille. Hienoa Dice. Lisäksi siellä oli pelejä, joissa vastapuolella oli 1 mies ja toisella puolella 12 miestä. Tuo toistui ainakin kolme kertaa. Hienoa Dice.

Jämähtämisiä: mulle tuli pelin pieniä "jäätymisiä" monta kymmentä illan aikana, isoja "XMB:n kautta peliin takaisin kaatumisia" ei yhtään. Ukko jähmettyy pienissä jäätymisissä täysin kuin Host migrationissa Codeissa. Äänet ei kuulu, ukko ei liiku. Toistui oikeasti kymmeniä kertoja. Ja peli pitäisi olla BF:BC2:sen pohjalle suoraan tehty?

Sit vielä valitettavaa: Peli lagasi muutamaan otteeseen aivan törkeästi. Eikös tässä pitänyt olla EA:n serverit?

Liikkumisesta: aiemmin otaksuin videoiden perusteella, että ohjaaminen on "kulmikasta". Kyllä se minusta sitä onkin. En oikein tykkää tuosta tuntumasta. Ukko kääntyy hiukan "kulmikkaasti", ei voida mielestäni puhua sulavasta liikkumisesta tai sulavasta ohajaustuntumasta. Senssi täysillä, ohjain DS3. Voi olla, että Codit ja Halot ovat totuttaneet minut liian hyvälle.

Sit mie jäin toistuvasti kiinni portaisiin yms. kun yritin edetä vauhdilla. En ole oikein tottunut siihen, että pitää tavallaan mennä tosi tarkasti jostain rapuista ylös. Jotenkin ukko tuntui hiukan tahmaavan kulmiin ja juuri rappusiin.

Olis pitänyt odottaa BOps.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Olen pettynyt heräteostokseeni.
Juuh aika sama fiilis, ehdin tosin eilen vain pari tuntia kokeilla MP:tä, mutta tökkii jotenkin vastaan aika lailla tämä. Ensinnäkin kartat on aivan liian pieniä (CoD-tyyliin :(), grafiikka ei ole mitenkään häävistä, äijän liikkeet on aika surkeita kun ei meinaa jonkun laatikon päälle välillä päästä, ympäristöä ei juurikaan pysty tuhoamaan, ei ole mitään Medic-classia yms erikoisuuksia eli aika sama millä äijällä tässä menee, noi ihmeen killstreakit tms ottaa päähän.

Helpoiten tässä näyttää pärjäävän kun ottaa sniperin ja kökkii jossakin kiven takana, objektiivit on niin lähekkäin toisiinsa nähden että hyvästä paikasta kattaa usein niistä kaksi. En tiedä onko noista unlockeista apua mutta rynkyllä en tuntunut saavan äijiä edes kunnolla alas, vasta kun otin lopuksi huvikseni M60 kouraan niin alkoi äijää kaatua kuin heinää. :p

Ostin tämän kuitenkin 95% yksinpeliä ajatellen ja näyttääkin siltä että kun se on läpi voi tämän nakata vaihtoon, ei tuo moninpeli mitenkään yllä lähellekään BFBC2 tasoa.

Jotenkin noista valikoista tulee BF2BC mieleen, ja sitten itse pelistä minimapit yms. tuo CoDin mieleen, jonkunmoinen sekasikiö tämä tuli ekana mieleen...

Jos yksinpeli on hyvä, niin voi tämä silti lunastaa ne odotukset mitä tälle asetin.


ps. Myös Frontline on vielä testaamatta, eiköhän senkin jaksa painaa läpi joten pieni plussa siitä.
 
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Älkää antako se yksinpelin vielä hämätä liikoja. Sieltä aukeaa Tier 1 -muoto, jossa taistellaan kelloa vastaan tehtävä kerrallaan jo toisella otteella. Pelin tuottajan mukaan kyse on itseasiassa "insane"-vaikeustasosta hardin yläpuolelle.

Ensimmäisessä tehtävässä oli tarkoitus suorittaa partasuiden erikoisoperaatio asutuskeskuksessa max. 25 minuuttiin. Itsellä meni 18 ja risat, kun maailman top-1 on vetänyt 10 minuuttiin. Panosten kanssa saa olla tarkkana, tosin kaatuneilta voi joiltain poimia aseen lippaineen, omat eivät jakele vähästään. Hiukan saa ottaa tässäkin osumaa. Kuolema tarkoittaa game overia.

Omat suoritukset voi laittaa vertailuun kaverilistalta löytyvien kesken ja tarkistella ajan lisäksi myös muita määreitä, kuten puukkotapot ja pääosumat. Ihan hauska kilpailullinen lisäelementti siihen yksinpelin ja verkkopuolen väliin.
 
Ylös Bottom