Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pope Sheppardin veli Cole Sheppard (eri isä kyllä, mutta...) pitää hypejunan käynnissä!
Renegade Vanguard FemShep tai Paragon Adept FemShep. Noilla saa jo melkoisen irtioton perus-soldier-jampesteriin.Aikaisemmilla pelikerroilla olen kallistunut vahvasti soldier-luokkaan, joten tuossakin mielessä voisi hakea lisää vaihtelua. Olisiko Massa konkareilla jonkunlaisia ehdotuksia tuon hahmoluokan suhteen uutta runia silmälläpitäen.
Mulla taitaa Me2 bugata, kun olen jo saanut ensimmäiset tiimiläiset kasattua, mutta seuraava tehtävä(Olisiko ollut Horizon?) ei käynnisty. Onkohan tässä nyt mitään tehtävissä, että pääsis eteenpäin?
Olen ja se siellä Edi vain kertoo huoneesta.Mutta kiitos neuvostaOletko käynyt kommunikaatio huoneessa? Se on samassa kerroksessa josta lennetään, näin pitäisi käydä.
Renegade Vanguard FemShep tai Paragon Adept FemShep. Noilla saa jo melkoisen irtioton perus-soldier-jampesteriin.
En tiedä olenko tämän joskus aikaisemminkin pistänyt merkille, mutta mulla ja Shepardilla on sama syntymäpäivä eli 11. huhtikuuta, mitä nyt on 166 vuotta ikäeroa. Ehkä tämä on jonkinlainen merkki tulevasta!
Ei sitten muuta kuin porukalla pelastamaan universumia.
Oivoi. Tuosta puuttuu Me1 Classic versio ja ME2 Collectorissa on aivan selvästi sormenjälki!Lisäksi katsaus kirjahyllyn suhteelliseen massalukuun:
ME2 Collectorissa on aivan selvästi sormenjälki!
Joohanh, miksi teit sen? Nyt minun oli pakko.Jatkakaa.
Joohanh, miksi teit sen? Nyt minun oli pakko.
Eilen illalla valui pleikan ME2 demo koneelle ja vihdoin pääsi tuota testaamaan. Ei ainakaan äkkiseltään vaikuttanut merkittävästi erilaiselta kuin boxilla, suuntaan eikä toiseen.