Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Mass Effect -ketju

Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Mulla taitaa Me2 bugata, kun olen jo saanut ensimmäiset tiimiläiset kasattua, mutta seuraava tehtävä(Olisiko ollut Horizon?) ei käynnisty:mad:. Onkohan tässä nyt mitään tehtävissä, että pääsis eteenpäin?

Oletko käynyt kommunikaatio huoneessa? Se on samassa kerroksessa josta lennetään, näin pitäisi käydä.
Hienoja kuvia yllä :D
diamonds1.jpg
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

joulut.jpg


Tänä jouluna tällaista. Ensi vuonna sitten kolmosmassaa.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Oletko käynyt kommunikaatio huoneessa? Se on samassa kerroksessa josta lennetään, näin pitäisi käydä.
Olen ja se siellä Edi vain kertoo huoneesta.Mutta kiitos neuvosta

Lisäksi muiden kanssa keskustellessa he puhuvat niin kuin olisin jo suorittanut Horizon-tehtävän. Ei millään jaksais aloittaa enää alustakaan...

Edit. Tiimissä ovat siis Garrus, Mordin, Samara, Grunt, Thane (ja Zaeed).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Sen verran kysyisin, että ketkä kaikki tiimiisi olet jo värvännyt?
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Renegade Vanguard FemShep tai Paragon Adept FemShep. Noilla saa jo melkoisen irtioton perus-soldier-jampesteriin.

Kiitokset vinkeistä. Täytynee ottaa jompi kumpi noista testiin. Aiemmin olen painottanut paljolti hyvistelyyn, joten Renegade FemShep saattaisi toimia erittäin hyvänä vaihteluna. Suapi vain nähdä, että onko meikäläisestä kovisteluun näissä peleissä. Jostain kumman syystä veri vetää aina rauhaisampien ratkaisujen pariin.

E: Semmoinen lisäys vielä, että saapi nähdä sortuuko sitä ostamaan kakkos Massan pleikkarillekin. Ykkönen löytyy jo valmiiksi sekä PC:lle että Xboxille, joten siinä mielessä tuo ei olisi omassa mittakaavassa edes mitenkään omituinen ratkaisu. Kakkonen kun löytyy tällä hetkellä vain Boxille. Pitäähän sitä loistavaa pelisarjaa ja hienoa kehittäjää hieman tukea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

En tiedä olenko tämän joskus aikaisemminkin pistänyt merkille, mutta mulla ja Shepardilla on sama syntymäpäivä eli 11. huhtikuuta, mitä nyt on 166 vuotta ikäeroa. Ehkä tämä on jonkinlainen merkki tulevasta!
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

En tiedä olenko tämän joskus aikaisemminkin pistänyt merkille, mutta mulla ja Shepardilla on sama syntymäpäivä eli 11. huhtikuuta, mitä nyt on 166 vuotta ikäeroa. Ehkä tämä on jonkinlainen merkki tulevasta!

Jaa sittenhän tämä koskee minuakin! Minullakin on nimittäin kyseinen syntymäpäivä. Ei sitten muuta kuin porukalla pelastamaan universumia:D.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Lisäksi katsaus kirjahyllyn suhteelliseen massalukuun:
Oivoi. Tuosta puuttuu Me1 Classic versio ja ME2 Collectorissa on aivan selvästi sormenjälki!
Täytyykin laittaa ME2:n demo lataantumaan pleikalle niin näkee vähän minkälaista tavaraa on luvassa.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Eilen illalla valui pleikan ME2 demo koneelle ja vihdoin pääsi tuota testaamaan. Ei ainakaan äkkiseltään vaikuttanut merkittävästi erilaiselta kuin boxilla, suuntaan eikä toiseen.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Eilen illalla valui pleikan ME2 demo koneelle ja vihdoin pääsi tuota testaamaan. Ei ainakaan äkkiseltään vaikuttanut merkittävästi erilaiselta kuin boxilla, suuntaan eikä toiseen.

Aika lailla samat fiilikset tälläkin suunnalla. Eli ainakaan näillä omilla puusilmillä ei tullut bongattua mitään merkittävämpiä eroja näiden välillä. Samaan nautintoon pääsee varmasti alustasta riippumatta. Jostain kumman syystä tekisi kuitenkin mieli hankkia myös tuo PS3-versio hyllyä koristamaan.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Totta kai, eihän se kokoelma muuten täydellinen ole. ;)
Samoin täälläkin. Tietoa muuten että tuleeko PS3 versiosta CE pläjäystä? Se vielä puuttuu hyllystä joten jos tulee niin saanpahan kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Olihan tuo demo ihan kivan näköinen, mutta eniten harmittaa tuo reso. 1080p näytöllä noita sahalaitoja näkyi vähän liikaa tai sitten pelasin liian lähellä. Ja vaikka DS3 on hyvä ohjain niin kyllä Shepis kuuluu boxin ohjaimelle.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Totta kai, eihän se kokoelma muuten täydellinen ole. ;)

Tottahan sie turiset. Eiköhän se aika pitkälle tuon piikkiin mene. Ei siihen sen "kummempia" perusteluja tarvita. CE-versio tosiaan toimittaisi asiaansa vieläkin paremmin. Eikä vähiten sen takia, että ykkönen ja kakkonen löytyvät jo spessuna Boxilta. Joku voi kutsua hulluudeksi, mutta itse kutsun tätä fanitukseksi.
trollshep
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Joku voi kutsua hulluudeksi, mutta itse kutsun tätä fanitukseksi:).
Saman kategorian alle mahtunee muovaamani TrollShep-hymiö, jonka soisi tästedes löytyvän jokaisen itseään kunnioittavan hul...fanin hymiövarastosta.
trollshep


Kun haluat päräyttää, eikä normaali hymiövarasto enää riitä, lisää viestiisi [ img]http://tinyurl.com/trollshep[/img] ja saat heti renegade-mittariisi aimo määrin täytettä!
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Internetistä tapaa löytyä tosiaan kaikkea kivaa ja hämärää Mass Effectiin liittyvää. Tämä ei ole varsinainen spoileri, mutta pistän tagin taakse lähinnä kuvan koon takia:

original.jpg
 
Ylös Bottom