Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Mass Effect -ketju

Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Kyllähän nuo Timpan uudet (vanhat) seikkailut vaikuttavat aika päräyttäviltä, onkos miekkosen oikea nimi sitten Jack Harper?

EDIT: Äh, tuskinpa kukaan noista kolmesta sankarista itse Timo on, kun kerran sarjiksessa puhutaan mysteerisestä The Manista.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Äh, tuskinpa kukaan noista kolmesta sankarista itse Timo on, kun kerran sarjiksessa puhutaan mysteerisestä The Manista.
Piirrostyyli on hahmolla hyvin erilainen, mutta kannen TIMillä kyllä vaikuttaa olevan sama takki kuin Jack Harperilla. En osaa varmasti sanoa mittään.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Spoiler.
Teaser.jpg
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Paavi selvästi tuntee yleisönsä, kun tänhe tullee tuolla lailla hypettelemähän. Tunnettu faktahan on, että jok'ikisen massafanin viisari värähtää pienimmästäkin haipin poikasesta ja verenpaine kohoaa epäterveisiin lukemiin ja paikkoihin.
trollshep


J8DwC9.gif
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Olisin kieltämättä pettynyt pelkkään tarinaläpivalaisuun, Massan fiktio kun on jo aika kiitettävästi hanskassa. :)

Jääkäämme siis odottelemahan.

Huh, kannattaa tosiaan odottaa mielenkiinnolla Poopen loihtimaa lopputulosta, koska se tarjoaa todella kovaa ilotulitusta sanan varsinaisessa merkityksessä. Enempää Massa-fani ei oikeastaan voi toivoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Mass Effect Just Got Way Too Cute
vähänx ihQua :p

Ja tuosta Paavin vihjauksesta:
Voisiko olla peräti "KonsoliFIN virallinen Mass Effect-viikko" :eek:

Kuitenkin tuo lupaus fanien palveluksesta kuulosti hyvältä.
Eikun hetkinen, viestiä editoitu, nyt menee vielä jännemmäksi :D
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Moon vähän pettynyt, kun kukaan ei harrastanut tuon suhteen suurempaa sherlokointia.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Moon vähän pettynyt, kun kukaan ei harrastanut tuon suhteen suurempaa sherlokointia.

Massa 3:n previkka?
Konsolifin-exlusive-ME3-gameplay-demo?
KonsoliFINin rahoittama 1:1-replika Normandysta?
Komentaja Shepardin suosikkifanituotemyymälän lanseeraus?
Vedenpitävä tieteellinen teoria Mass Relay-tekniikan käytännön sovelluksista?

Ei se missään nimessä kiinnostuksen puutteesta johdu, pikemminkin siitä, että luotto on korkealla, oli matsku sitten mitä tahansa.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Moon vähän pettynyt, kun kukaan ei harrastanut tuon suhteen suurempaa sherlokointia.
To da rescue! Tällä pääsee alkuun:

Paavin alkuperäiskirjoitus. Salattu kuva. Kuvalle kun tarjoaa harmaan saaliin oikeaa kättä ja vääntää, kääntää, kopioi, osan poistaa. Salaisuudet paljastuvat. Paavi meidät määrittää!
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Spekulaatiota ja mahdollista spoileria Evolutionin tarinakaaresta Sareniin liittyen:

Evolutionin previewissä nähdään kuinka ihmiset (TIM?) ottavat vangiksi turianin:

meev__1_5.jpg


kun vertaa tätä turiania Evolution #2 kanteen (Mass Effect: Evolution #2 (Joe Quinones cover) at TFAW.com

17902.jpg


huomaa selvästi, että kuvien turianit ovat lähes identtiset.

Sarenin wiki-artikkelissa todetaan:

His speciesism is speculated to have originated in the First Contact War, when the turians attacked Shanxi. In the novel, Mass Effect: Revelation, Anita Goyle informs David Anderson that Saren lost a brother in the war and has disliked humanity ever since.[1] After their abortive mission together, Saren retained a particular dislike of Captain Anderson.

Näyttää hyvin vahvasti siltä, että ihmisten vangitsema turian on joko Saren itse tai ehkä vielä todennäköisemmin tämän veli. Se että TIM olisi sekaantunut Sarenin veljen kuolemaan, mikä taas osaltaan vaikutti Sarenin myöhempiin toimiin, olisi ihan mukava pikku twisti...
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Olihan tuo demo ihan kivan näköinen, mutta eniten harmittaa tuo reso. 1080p näytöllä noita sahalaitoja näkyi vähän liikaa tai sitten pelasin liian lähellä. Ja vaikka DS3 on hyvä ohjain niin kyllä Shepis kuuluu boxin ohjaimelle.

Itse testasin demoa eilen tykillä ja en kyllä silläkään mitään häiritseviä sahalaitoja huomannut. Mutta ruudunrepeilyä sitäkin enemmän kaikissa pannauksissa. Ajattelin jo aluksi, että en näin pahasti teknisesti ryssittyä demoa pidemmälle pelaakaan, mutta koukutuinpa kuitenkin pahasti. Melkoisen pitkähän tuo demo oli, kun ajattelee etten edes pelannut sitä toista osiota ollenkaan. Onko tuosta nyt tietoa, että oliko screen-tearing demon "ominaisuus" vai onko läsnä itse pelissäkin?

Niin, itse en ole boksittomana ekaa peliä pelannut lainkaan, katkerana arvosteluja lukenut vain. Olen itse scifin ystävä ja onnellinen että sarja saadaan plesellekin.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Onko tuosta nyt tietoa, että oliko screen-tearing demon "ominaisuus" vai onko läsnä itse pelissäkin?

Ei juuri, screentearingia tapahtuu, koska vertikaalisynkronisaatio on otettu pois käytöstä ruudunpäivityksen parantamiseksi. On toki mahdollista, että loppubuildissa nähdään vielä parempaa optimointia, mutta varsinainen pelihän meni jo kultaan siinä demon ilmestymisen paikkeilla.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Moon vähän pettynyt, kun kukaan ei harrastanut tuon suhteen suurempaa sherlokointia.

Oonko myöhässä sherlokoinnin suhteen, löysin jonkun peedeeäffän jossa kerrottiin Mass Effect-teemaviikosta tammikuussa. En oo viikkoon tai pariin kerinnyt konsolifiniä lukemaan niin en tiedä joko tämä oli paljastettu muutenkin :-|
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Vähän hävettää myöntää massa-fanina, mutta sain vasta äskettäin tietää, että aluksen upgradettaminen ehkäisee tiimiläisten kuolemisen. Ekalla pelikerralla kuoli heti kättelyssä 3 tiimiläistä. Tunnen itseni tyhmäksi.
 
Vastaus: Virallinen Mass Effect -ketju

Tulipahan itsekin kokeiltua demoa kymmenen minuuttia ja se riitti. Tunnelma oli aivan katossa ja pakko-ostoshan tämä on. Sopii paremmin myös itselle tuo suoraviivaisempi lähestyminen verrattuna ensimmäiseen osaan, jossa planeettojen tutkiminen "kuuautolla" oli erittäin puuduttavaa puuhaa.
 
Ylös Bottom