Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vanhat remasteroituna olis kyllä todella mahtavaa.
Trilogia tuli hankittua PS3lle, kun halvalla sain. Onko niin ettei 1 hahmoa saa siirrettyä jatko-osiin, mutta 2 onnistuu 3?
Trilogia tuli hankittua PS3lle, kun halvalla sain. Onko niin ettei 1 hahmoa saa siirrettyä jatko-osiin, mutta 2 onnistuu 3?
Veijo Google väitti, että PS3:n Mass Effect 2:een julkaistiin päivitys, joka mahdollisti ME-hahmon siirron.Mitenkähän on PS3:n kohdalla, kun sille ei ME1 ilmestynyt alunperin ollenkaan. Google saattaisi auttaa ongelmissa.
Mitenkähän on PS3:n kohdalla, kun sille ei ME1 ilmestynyt alunperin ollenkaan. Google saattaisi auttaa ongelmissa.
22.7.2015 asti Mass Effect trilogian DLC:t 70% alennuksessa PSN:ssä. Näin myöhäisheränneelle mainio juttu! Onko joku muu koluamassa vielä Mass Effectiä? Mitkä noista DLC-paketeista on pakko kokea?
22.7.2015 asti Mass Effect trilogian DLC:t 70% alennuksessa PSN:ssä. Näin myöhäisheränneelle mainio juttu! Onko joku muu koluamassa vielä Mass Effectiä? Mitkä noista DLC-paketeista on pakko kokea?
Toisesta osasta ainakin Lair of the Shadow Broker ja kolmosesta Citadel. From Ashes olisi ilmeisesti juonen kannalta tärkeä, mutta itse en sitä periaate syistä ainakaan osta. Myös kakkosen Overloard on aika hyvä. Ensimmäisnen osan DLC:t ei ole kauhean hyviä.
Nyt tuli ME2 pelattua läpi. Yritin saada power Gamer trophyn, mutta jäin 29 tasolle kun tavoite on 30. Jatkoin peliä, mutta olen tehnyt kaikki tehtävät ja arrival DLCn. Planeettoja louhimalla taso ei nouse. Onko mitään miten saisin tasoa korotettua?
Eikö uusi kierros nollaa kokemustasot? Shadow Broker on hoideltu.
3 osassa tällä hetkellä tulilla. Ikävä häikkä, kun yhdessä tehtävässä keskusteltiin kuinka päästin ME1 rachni-rodun emon vapaaksi, vaikka oikeasti kaasutin ötön kuoliaaksi. Tallennukset eivät täysin pysyneet mukana? Muuten kyllä kaikki oikeat hahmot ovat hengissä tai kuolleena. Kellään muulla jotain vastaavaa tullut vastaan?
Muistaakseni oli tässäkin variaatioita. Vai meneekö mulla nyt vellit ja puurot sekaisin.Taitaa olla niitä ME3:n osia joissa aikaisemmat tekemiset ja tallennukset ei vaikuta, vaan tämä tapahtuu joka tapauksessa.
Muistaakseni oli tässäkin variaatioita. Vai meneekö mulla nyt vellit ja puurot sekaisin.