Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Väärin, spottaaminen toimii kyllä mulla, varmista että sulla on spotti päällä,
Mä sain spotattu HC kun pelailen, ja pelailenkin sitä aidonman tuntusta sodan käytyintiä kuin normi,
no scope snipallakin on vaikeanpaa, kun betassa tulee turpaa kun jotkut snipat no scopettaa ihan munkilla ja se sitten alkoikin ottaa päähän.

Koitas nyt kokeilla uudelleen ja varmista että spotti on päällä.

-iTzNolife
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ensikosketus Battlefield-sarjaan ja on kyllä (alku)vuoden maittavinta meininkiä.
Tyhmä kysymys veteraaneille: mistä niitä dogtageja saa ja mitä niillä tekee. Yhden oon jostain saanut, mutta ei harmainta aavistusta mistä hyvästä :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

siis miten spottaamisen saa päälle/pois päältä?
Itsellä se on aina "päällä" välillä spottaa helposti välillä ei sitten millään vaikka vihu metrin päässä.

On kyllä todella koukuttava peli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ensikosketus Battlefield-sarjaan ja on kyllä (alku)vuoden maittavinta meininkiä.
Tyhmä kysymys veteraaneille: mistä niitä dogtageja saa ja mitä niillä tekee. Yhden oon jostain saanut, mutta ei harmainta aavistusta mistä hyvästä :confused:

Tappamalla jonkun ja sit menemällä sen yli....niin ainakin ennen niitä sai, mutta kaikki eivät sitä pudota niitä tulee harvoin. Näin aikakin aiemmissa battlefieldeissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

siis miten spottaamisen saa päälle/pois päältä?
Itsellä se on aina "päällä" välillä spottaa helposti välillä ei sitten millään vaikka vihu metrin päässä.

On kyllä todella koukuttava peli.

Sä pystyt sieltä mistä valitset aseesi niin pistätkö spotin päälle vai et.

-iTzNolife
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tappamalla jonkun ja sit menemällä sen yli....
Itseasiassa ei. Dogtageja saa vain ja ainoastaan puukottamalla kaveria. Jokainen puukon uhriksi jäännyt jantteri "pudottaa" aina nimikko taginsa joka oikeuttaa pröustäilyyn,
muuta virkaa tuolla ei ole paria ekstra pistettä lukuunottamatta(muistaakseni 15pts).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En olis ihan varma, kyllä on varmaan keino millä se sen pois päältä saa.

-iTzNolife
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tunnettu, sinähän muistaakseni pelasit MAG:ia. Jote heitäs mielipitees kumpi on parempi, tämä Batlefield vai MAG ja perustelut. Toki muutkin jotka ovat omistaneet MAGin ja pelanneet sitä enemmän kun 10h voi antaa pienen arvionsa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jote heitäs mielipitees kumpi on parempi, tämä Batlefield vai MAG ja perustelut.
Tähän kysymykseen ei oikeastaan ole oikeata tai väärää vastausta sillä kyseessä on kaksi aivan eri peliä.

MAG painottuu huomattavasti taktisempaan tiimipeliin. Tiimipeli on kyseisen pelin siunaus sekä kirous sillä ilman sitä peli on lähes pelikelvoton mutta kun saa suomea puhuvan tiimi kasaan on kyseessä jotain sellaista mitä ei voisi kuvitella konsoleilla kokevan. MAGissa on myös huomattavasti suurempi oppimiskynnys kuin seuraavassa. Bad Company 2 taas on huomattavasti yksinkertaisempi ja huomattavasti helpompi omaksua kuin suurellinen MAG. Se keskittyy näyttävään toimintaan jossa hierotaan myös yksinkertaisia taktiikoita muutaman kaverin kanssa.

Itse kitetyttäisin sen niin että MAG on sisältörikas sotaelokuva kun taas BC2 on se ison budjetin toimintapätkä suoraan Hollywoodista. Kumpi parempi?
Tähän en halua vastat koska mielialat vaihtelevat ja kumpaakin on nautinto pelata kausittain. Sotapelien faneille kumpikin on pakko-ostos :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Muutama sekuntti ja olen hakkelusta kopterin propellista. Nanosekunnin refleksit pakottavat minut tyhjentämään kaikki taskussani olleet miinat kopterin katolle. Viimeisen miinan pudotettuani proppelit pistävät minut paloiksi...

Mutta seuraava lause onkin jäävä historian kirjoihin; killcamissa näen kuinka kopteri nousee ja pudottamani miinat räjähtävät kopterin noustessa, tuhoten tämän miljoona päreiksi :D

Sweet vengeance :D

Ihan mukavaa peliä nyt ollut KFIN-porukan kanssa. Ja ilman suurempia ongelmiakin saanut pelailla (mitä nyt ensimmäisenä iltana heivasi EAlta)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

poistaa select napin niin jos se piip spotti toiminto on sitten pois päältä.

Ei sitä saa pois päältä se on aina päällä, paitsi jos piip nus niin silloin se on pois päältä kun ei painele select -painiketta ja silloin päällä kun painelee select -painiketta.
Mutta mulla ei tarvetta pois toimintoon.

Tää varmaan poistetaan, mutta tuli nyt kirjoitettua selvennystä asiaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No nyt kun porukka on vähän avautunut tosta spottaamisen toiminnasta. Niin itseäni ärsyttää kanssa suunnattomasti, kun välillä homma ei toimi ollenkaan. Demossa homma toimi hyvin. Mutta itse olen taas huomannut ongelman tuon mortar iskun kanssa. Kun sen on kerran käyttänyt ja se on latautunut täyteen, niin menee silti varmaan 20sec ennen kuin pystyy taas tähtäämään L1 napilla..? Mikähän tossa mättää.

Tää on kyllä niin koukuttava peli :) Aina kun on lopettamassa, niin tulee se legendaarinen. Jos nyt yks rundi vielä :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saakos tässä kuinka helposti suomiporukan kasaan, onko tässä kans MAGin tyylinen kilta järjestelmä ja onko tässä iha kunnon palvelimet jossa peli pyörii vai hostaako joku pelaaja?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No nyt kun porukka on vähän avautunut tosta spottaamisen toiminnasta. Niin itseäni ärsyttää kanssa suunnattomasti, kun välillä homma ei toimi ollenkaan. Demossa homma toimi hyvin. Mutta itse olen taas huomannut ongelman tuon mortar iskun kanssa. Kun sen on kerran käyttänyt ja se on latautunut täyteen, niin menee silti varmaan 20sec ennen kuin pystyy taas tähtäämään L1 napilla..? Mikähän tossa mättää.

Varnaan se että sitä mortaria on vähän rajoitettu, jos se olis vaan sen verran että näyttäs et on ladannut nii koko mappi olis tuusan nuuskana sekunnissa kun puolet pelaajista on muutenkin snipereitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen nyt camppanjan 10:ssä tehtävässä. Kyseessä tehtävä jossa haetaan se helikopterilentäjä viidakosta ja paetaan sillä helikopterilla johonkin.

Itselläni tökkäisee siinä vaiheessa kun tulee se vastustajan helikopteri rinnalle, en yksinkertaisesti ehdi ampua sitä RPG-miestä ennenkun se ehtii jo mossauttaa oman helin kylkeen. Onko tuo oikeasti mahdollista päästä läpi?

Pelasin uudelleen jo tuon tehtävän alusta siihen kohtaan läpi, mutta samaa p*skaa vieläkin. Katsoin YouTubesta walktroughin, mutta siinä ei helikopteri täysin samalla tavalla tullut rinnalle.
--

Jaahas, niin se vain on että heti kun on kirjoittanut ongelmastaan tänne niin läpihän sen sain. Piti vain aukaista silmät ja rynkyttää niiden helikopteri täyteen luodinreikiä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

joo mahtavat on kyllä fiilikset kun on mp:tä pelannu noin 15h lvl joku 11-12
on kyllä hauskaa yksinään mutta vielä hauskempaa suomisquadin kanssa.

saa lisätä: temetsi (mikki löytyy)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa taas räiskittyä tuota pomminasetusmoodia. Onko se nyt Rush nimeltänsä :D Hauskaa oli ja muutama sankarillinen ryntäys vihollislinjojen läpi asentamaan pommi tuli tehtyä. Kyllä adrenaliini virtasi kun kykki siinä pommin vieressä ja rupsutteli purkajat sinne paremmalle puolelle olemista. Huh, mainioita fiiliksiä.

Molemmat pelit tuli kylläkin sitten hävittyä kun omalla puolella oli noita surullisenkuuluisia reconeita istuskelemassa pusikossa (ja spottaustaidotkin vähän hakusessa), eikä monestakaan löytynyt kaveria kunnon rynnäköihin. Tuossahan se rynnäkkömeininki on se pelin suola ja tapa voittaa, niin aika hemmetin rasittavaa kun pikkuhiljaa vastapuolen reconit napsuttelee tickettejä menemään... Yritä siinä sitten yksin rynniä pommia laittamaan :)

Kossuko konsolifinistä kyllä hoiti tuota rynnäköintiä kunnialla :) Mukavata oli spawnailla kylkeen kun kaveri heilui siellä etulinjassa, eikä kilometrin päässä sniputornissa :p
 
Ylös Bottom