Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aamun hienoin momentti; lennellään vihollisten tukikohdassa aiheuttamassa kopterilla häiriötä. Bongataan vastapuolen helikopteri ja päätetään ryövätä se. Minä hyppään kopterista alas ja laskeudun rauhallisesti kopteria kohti. Samanaikaisesti vastapuolueen kaveri bongaa kopterin ja ryntää tätä kohti. Kokeilen tulittaa toveria AKS-74:lla mutta eihän tuolla osu yläilmoista mihinkään ja sissi pääsee kopterin kyytiin. Jannu käynnistää kopteria minun laskeutuessa sen katolle. Muutama sekuntti ja olen hakkelusta kopterin propellista. Nanosekunnin refleksit pakottavat minut tyhjentämään kaikki taskussani olleet miinat kopterin katolle. Viimeisen miinan pudotettuani proppelit pistävät minut paloiksi...

Mutta seuraava lause onkin jäävä historian kirjoihin; killcamissa näen kuinka kopteri nousee ja pudottamani miinat räjähtävät kopterin noustessa, tuhoten tämän miljoona päreiksi :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla ollut samaa ongelmaa kuin minulla?

Pääsin pelin saatuani kerran pelaamaan onlinee, mutta n. 20-30 min pelin jälkeen heitti mut servulta pois, enkä ole sen jälkeen online peleihin päässyt?

Ongelma tuli tuon tippumisen jälkeen heti. Tosin sen jälkeen yritin mennä kutsutta takaisin online peliin.

Apin kanssa tuosta kirjoiteltiin viikonloppuna. Yritin välillä käydä yksinpelissä. Kytkin itseni pois netistä. Sammutin pelin ja käynnistin uudelleen. Sammutin koneenkin.....eikä mikään vaan auttanut?

Yksinpeliä olen sen jälkeen vaan pelannut ja se on kieltämättä ollut ihan hyvä yksinpeli.

Kutsuja on tullut usealta kaverilistan jäseneltä ja tämän takia en ole niihin päässyt. Enkä ole jaksanut kaikille alkaa tuota selittelemään. Apin, Grimble ja Foemanin kutsuihin olen yrittänyt päästä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

- Ja entäs se "ei tracer" yhteensopiva sinko (kolmas unlock). Jonkinlainen heat homing system siinä on olevinaan, vaan en mitään hyötyä ole huomannut? Punainen neliö heilahtelee tähtäimessä pienellä viiveellä tähtäyksen mukaan, mutta eipä tuo millään tavalla vaikuta raketin lentorataan. Onko idea vaan että tuo "tunnistaa" savun jne läpi missäpäin se panssari pöristelee, vai pitääkö jotenkin "lukita" tuota tähtäystä? Kaikkia nappeja mielestäni koitin.

Sitä ohjusta pystyy ohjamaan, liikutat vain tähtäintä, niin ohjus liikkuu mukana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olenko ainut jota häiritsee kun kavereiden puhetta ei saa kovemmalle. Todella ärsyttävää kun muutaman kaverin ääntä ei kuule räiskeessä ollenkaan. Heillä on mikit täysillä eikä silti kuulu juuri mitään. Edellisessä osassa tätä hiljaisuus ongelmaa ei ollut. Myöskin MW2 heidän äänensä kuuluvat huomattavasti paremmin.

Joku 12h on nyt moninpeliä takana ja muutamaa häiritsevää tekijää lukuunottamatta nautin tästä pelistä todella paljon. [OGs] tagilla tulee pelailtua kavereiden kanssa, että voi bongailla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olenko ainut jota häiritsee kun kavereiden puhetta ei saa kovemmalle.

Et ole, sama vika.

Pelaisin mieluusti kuulokkeet päässä, puhe ohjattuna niihin myös (system default) ja headset mikkinä paidankauluksessa roikkuen. Vaan pakko on usein pistää headset korvaan, jotta kuulisi puheet selkeämmin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Entiiä miks jotkut valittavat äänistä tässä pelissä, kun nehän on 100x paremmat, kuin codissa imo. Varsinkin sen yhden helikopterinäänet ovat aika komiat varsinkin, kun itse on jalkaväkenä alapuolella.

Nyt alakaa mennä käämit jo pelin äänien kanssa yksinpelissä. Mulla menee pleikalta optinen piuha vahvariin, josta ääni tulee 5.1 dolbynä ulos. On toki miehekkäät äänet ja hieno äänimaailma, mutta en saa mitenkään keskustelua kuulumaan lujemmalla. Huomasin että ku centeriä pistää isommalle vahvarista niin suurin osa keksustelusta kuuluu sen kautta, ja sitten ku alkaa todenteolla paukkumaan pommit niin keskikajari huutaa hoosiannaa. Oon kokeillu war tapesin, hi-fi ja home theatre -moodit mutta ei millään saa kuulumaan nätisti. Volyymeja oon kans koittanu sääjellä mutta ei ole vaikuttanu ainakaan positiivisesti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Et ole, sama vika.

Pelaisin mieluusti kuulokkeet päässä, puhe ohjattuna niihin myös (system default) ja headset mikkinä paidankauluksessa roikkuen. Vaan pakko on usein pistää headset korvaan, jotta kuulisi puheet selkeämmin.

Siis itselläni on headset (creative fatalityt) ihan päässä ja kaikki äänet tulee suoraan korville. Mutta silti ei noilla kahdella puhe kuulu kunnolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis itselläni on headset (creative fatalityt) ihan päässä ja kaikki äänet tulee suoraan korville. Mutta silti ei noilla kahdella puhe kuulu kunnolla.

Juu, sama juttu siinäkin tapauksena. Fatalityjen mikkihän menee mikkinä ja kuulokeosa system defaulttina.

Joka tapauksessa mitään keinoa en ole keksinyt puheen tason nostamiselle peliääniin verrattuna.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joka tapauksessa mitään keinoa en ole keksinyt puheen tason nostamiselle peliääniin verrattuna.

Peliäänet kautta linjan hiljaiselle pelin omista valikoista ja sitten vahvistimesta/tms. mihin kuulokkeet on kytketty, niin lisää volaa. Tämä toimi betassa ja demossa ainakin, sekä muissa peleissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin, kiinnostavaa, itse kuulen puheet mikistä, ja muut sodan kauhun ja konekiväärin rytinän televisiosta.

Battlefieldiä ei voi pelata kyllä ilman mikkiä tiimi työ on kaiken a ja o.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pidän sonyn omaa headsettiä korvassa ja kuuntelen äänet kotiteatterin kautta muuten. Tuo toimii, saa kunnen rytkeen kaiuttimista samalla, kun kaverien äänet on ns. crystal clear korvassa :) Voin kuvitella, että kuulokkeilla on ongelmia kaikkien äänien sulauttamisessa, mutta tosiaan pelistä tehosteääniä pienemmälle ja puheääntä kovemmalle, voisi auttaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon itse kokeillut kaijjuttimien kautta, mutta en saa edes kaverin äänestä selvää kun konekiväärit ja muut asee ääntelevät sellasella rytinällä että huhuhuhuh.:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos kukaan saanut Thompsonilla sitä Bronze Staria? Ite oon tahkonnu sillä jo sen vertaa että ois se 25 tappoo mutta ei oo pompannu.

Ja miten sen Klaani tagin saa laitettua?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Peliäänet kautta linjan hiljaiselle pelin omista valikoista ja sitten vahvistimesta/tms. mihin kuulokkeet on kytketty, niin lisää volaa. Tämä toimi betassa ja demossa ainakin, sekä muissa peleissä.

Pitääpäs koittaa tätä. Harmittaa kun muut kuulee ja sitten kahden henkilön takia pitää tehdä ihme järjestelyitä, että saa kuulumaan. Mutta täytyy sanoa, että tämä ei ketuta yhtään niin paljoa kuin se, että BFBC koko voice-systeemi kusi pahasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pidän sonyn omaa headsettiä korvassa ja kuuntelen äänet kotiteatterin kautta muuten. Tuo toimii, saa kunnen rytkeen kaiuttimista samalla, kun kaverien äänet on ns. crystal clear korvassa :) Voin kuvitella, että kuulokkeilla on ongelmia kaikkien äänien sulauttamisessa, mutta tosiaan pelistä tehosteääniä pienemmälle ja puheääntä kovemmalle, voisi auttaa.

Sama täällä. Laittaa sonyn headsetistä sitä volaa kovemmalle niin kuulee kavereiden puheetkin paremmin. Jos pelin äänet sekä mikkikeskustelujen äänet menee päällekkäin, niin eihän siitä tule yhtään mitää.

Ja miten sen Klaani tagin saa laitettua?

Muistaakseni sieltä "Play now with friends" -kohdasta pitäisi päästä laittamaan klaani tagin tunnus kun painaa start näppäintä. Siellä alhaalla pitäisi näkyä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Perheelliset kaksion omistajat eivät voi ryskyttää täyttä sotaa kotiteatterin läpi, oikeastaan milloinkaan muulloin kuin "home alone" tilanteissa. Siksi kuulokkeet on aika de facto.

Mutta hyvä vinkki tuo peliäänet minimiin ja volaa lisää vahvarin päästä - kokeillaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitää muuten paikkansa, minä asun kerros talossa jossa alakerta ja seinän takana olevat eivät varmasti tykkää bassojen ja aseiden jyrinästä ei tosin porukatkaan.
Äänet pidän kohtuullisen hiljaisena ja kaverin / jengin puhe kuuluu vain oman kalloni sisään.

-iTzNolife
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Spottaamisesta.

Kerta kun tässä on HC moodi eli spottaaminen ei toimi, niin miksi sitten ei voinut "normaali" versiossa toimia kunnolla spottaaminen.
Nyt se on sellaista arpapeliä milloin ottaa milloin ei.
Ne ketkä ei spottaamisesta tykkää, niin he oisivat voineet pelata koko ajan HC:llä.
 
Ylös Bottom