Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mut tosiaan välillä tuntui siltä, että osui aina jonkun tietyn kaverin tähtäimeen kerta toisensa jälkeen.
Kyl mä ainakin pääsin kun Gimble laittoi viestiä. Kutsuin sit Jessen joka pääsi myös heti peliin ja samaan squadiin. Kurvilla näytti olevan jotain ongelmia tuon liittymisen kanssa vaikka samalla tavalla laitoin kutsua menemään. Jotain erroria sille pukkas koko ajan. Ehkäpä voit Kurvi itse selventää asiaa vielä tarkemmin?
Mut kaiken kaikkiaan oli kyl siistiä pelata. Oli tasaisia matseja ja porukka toimi nätisti yhteen. Ainoa asia mikä mua jäi vähän ihmetyttään, että eikö kukaan kanna sinkoja ja tracereita mukana? Noi tankit ja helikopterit vois heti tiputtaa pelistä pois kun ne alkaa valumaan liian lähelle. Jos viikatemies korjaa pelistä pois niin Engineer käyttöön, tracereita ampumaan ja singot laulamaan.
Paljonko kyseinen koodi maksaa?No pitää siis ostaa nuo kartat sitten kun Store alkaa toimimaan. Ja tuo koodi ei toimi kuin yhdellä PSN-tunnuksella, eli jos samalla PS3:lla on kaksi profiilia, joutuu toinen ostamaan kartat itselleen. Aivan älytöntä!
No sehän selittääkin jo paljon
Oli kyllä hyvää vääntöä, jos ei lasketa sitä helikopteriraiskausta, joka tyrehdytti meidän hyökkäyksen täysin Vaihdoin itsekin engineeriin ja yritin laittaa traceria ja sinkoa perään, mutta eipä vain onnistunut. Sekin vähän harmitti, kun omassa squadissa oli vain yksi henkilö minun lisäkseni. Vaikeuttaa peliä jonkin verran hyökätessä, kun usein joutuu spawnaamaan omasta basesta asti, kun molemmat ovat raatoina samaan aikaan. Mutta kyllä me Shi3ldin kanssa oltiin erinomainen medic-kaksikko
Lisää samanlaista!
Jos omalla puolella on jo täydet 12 pelaajaa (vaikka omassa squadissa olisi vain kaksi), niin silloin peli herjaa sitä "server full". Heti kun porukan määrä putoaa, niin tilalle mahtuu sama määrä taistelijoita.
Tänään on kyllä ollut matseissa ihan eri meininki kuin kahtena ensimmäisenä päivänä. Väännöt on ollu todella maittavia, snipuja ei ole ollut läheskään niin paljon kuin aikaisemmin ja touhussa ollut vihdoin kunnon BF-meininkiä!
Voihhele... onko se nyt niin että jos yhteys katkeaa niin menetät sitten kaikki siinä pelissä keräämäsi pisteet? 'ckn great, tulipa siinä mitali jos toinenkin hankittua mutta nyt saa jälleen sniputella toiset ~5000 pojoa seuraavalle rankille... huoh.
Saako tässä valita mitä karttaa ja pelimuotoa haluaa pelata vai heittääkö tämä randomilla vaan johonkin servulle niin kuin mw2:ssa?
Saako tässä valita mitä karttaa ja pelimuotoa haluaa pelata vai heittääkö tämä randomilla vaan johonkin servulle niin kuin mw2:ssa?
Kyllä saa valita. Mut sitä en tajua et miten sama mappi voi pyöriä koko ajan? Tänään olin semmoses servus missä toi Port Valdez (demomappi) pyöri jatkuvasti. Eikös se niin mene, että kun valitsee sen mapin mitä haluaa pelata niin sen jälkeen pitäisi normaalisti tulla joku toinen? Eikä silleen että se sama kartta toistuu koko ajan uudelleen?