Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Gaddaffia sain vietyä ihan mukavasti tuossa matsin aikana ja sieltä tulikin aina harvinaisen asiallista noottia.

Eikö se rakentava palaute ole aina kuitenkin hyvä asia, niin tietää jos on jotain tehnyt oikein tai sitten VÄÄRIN? Mut tosiaan välillä tuntui siltä, että osui aina jonkun tietyn kaverin tähtäimeen kerta toisensa jälkeen. Oman mausteensa toi tietenkin vielä sekin, että pelkäsi koko ajan jonkun kaverin vievän dog tagit palkintokaappiinsa ;)

Mutta onko tosiaan noin että privaservuun ei pääse liittymään siellä jo olevan kaverin kautta? Tuohon on suoraansanottuna aika typerää...

Kyl mä ainakin pääsin kun Gimble laittoi viestiä. Kutsuin sit Jessen joka pääsi myös heti peliin ja samaan squadiin. Kurvilla näytti olevan jotain ongelmia tuon liittymisen kanssa vaikka samalla tavalla laitoin kutsua menemään. Jotain erroria sille pukkas koko ajan. Ehkäpä voit Kurvi itse selventää asiaa vielä tarkemmin?

Mut kaiken kaikkiaan oli kyl siistiä pelata. Oli tasaisia matseja ja porukka toimi nätisti yhteen. Ainoa asia mikä mua jäi vähän ihmetyttään, että eikö kukaan kanna sinkoja ja tracereita mukana? Noi tankit ja helikopterit vois heti tiputtaa pelistä pois kun ne alkaa valumaan liian lähelle. Jos viikatemies korjaa pelistä pois niin Engineer käyttöön, tracereita ampumaan ja singot laulamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Entiiä miks jotkut valittavat äänistä tässä pelissä, kun nehän on 100x paremmat, kuin codissa imo. Varsinkin sen yhden helikopterinäänet ovat aika komiat varsinkin, kun itse on jalkaväkenä alapuolella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sama vika täällä Verkkokauppa Ålands versio.

Sama täällä, kielikukkasia liikenteessä tai kansien tekijällä copy pastet pissiny, heheh.

Mua kyllä suunnattomasti vituttaa noi törkeet recon laumat pelissä, mikähän mappi oli kun oli eräässä majakassa tupa täynnä ja joka ikkunassa röllipukuinen epeli ruikkimassa.. stna
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sen takia siellä oli paljon suomalaisia koska se oli private matsi. ;)

No sehän selittääkin jo paljon:p

Oli kyllä hyvää vääntöä, jos ei lasketa sitä helikopteriraiskausta, joka tyrehdytti meidän hyökkäyksen täysin:eek: Vaihdoin itsekin engineeriin ja yritin laittaa traceria ja sinkoa perään, mutta eipä vain onnistunut. Sekin vähän harmitti, kun omassa squadissa oli vain yksi henkilö minun lisäkseni. Vaikeuttaa peliä jonkin verran hyökätessä, kun usein joutuu spawnaamaan omasta basesta asti, kun molemmat ovat raatoina samaan aikaan. Mutta kyllä me Shi3ldin kanssa oltiin erinomainen medic-kaksikko:D

Lisää samanlaista!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pari selvennystä tropheihin.


1.Online: destroy an enemy helicopter with a stationary RPG ( ammuin RPG, mutta ei ottanut?)
2. Online: roadkill an enemy with any helicopter( siis pitää laskeutua päälle?)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

1.Online: destroy an enemy helicopter with a stationary RPG ( ammuin RPG, mutta ei ottanut?)
2. Online: roadkill an enemy with any helicopter( siis pitää laskeutua päälle?)

1: Ammuitko siis sillä RPG-härpäkkeellä mikä on kiinteänä maassa kiinni?
2: En omista kyseistä trophyä, mutta olen kuullut, että ei muuta ku tarpeeksi lähellä ja esim. propelleilla nirri pois :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

2. Online: roadkill an enemy with any helicopter( siis pitää laskeutua päälle?)

tuon tein itse tossa tunti sitte. eli otat vaikka UAV ja sillä lennät jotai vastustajaa päin.

Edit:

Helpoiten onnistuu Rushissa hyökkääjänä Valparaiso kentässä ekoilla laatikoilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pari selvennystä tropheihin.


1.Online: destroy an enemy helicopter with a stationary RPG ( ammuin RPG, mutta ei ottanut?)
2. Online: roadkill an enemy with any helicopter( siis pitää laskeutua päälle?)

1. Se tarkoittaa että ammu sillä kiinteällä RPG:llä jota pystyt ohajilemaan. Niitä löytyy mm talojen katoilta/viereltä riippuen radasta.

2. Jep ajamalla päälle/laskeutumalla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saisivat tuon storen saada toimimaan. Ompa hyödyllisiä etukoodeja (AK jne.) kun kerkee saada ne pelaamalla vaikka piti olla exclusive ja saada ennen muita pelin julkaisussa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No sehän selittääkin jo paljon:p

Oli kyllä hyvää vääntöä, jos ei lasketa sitä helikopteriraiskausta, joka tyrehdytti meidän hyökkäyksen täysin:eek: Vaihdoin itsekin engineeriin ja yritin laittaa traceria ja sinkoa perään, mutta eipä vain onnistunut. Sekin vähän harmitti, kun omassa squadissa oli vain yksi henkilö minun lisäkseni. Vaikeuttaa peliä jonkin verran hyökätessä, kun usein joutuu spawnaamaan omasta basesta asti, kun molemmat ovat raatoina samaan aikaan. Mutta kyllä me Shi3ldin kanssa oltiin erinomainen medic-kaksikko:D

Lisää samanlaista!

Jep, sama juttu mun squadissa oli mun lisäksi vaan Janrei, jonka taisin inviteä..? Vähän huonosti tehty toi squad-systeemi, sillein ku oli BF2 ni olis mainio, eli on lista squadeista, joihin voi sit liittyä vapaasti, ja sit jos haluu pelata kavereiden kanssa ni vois lukita squadin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Menihän se kampanja tuossa läpi hetki sitten ja jäi vähän pettynyt fiilis kyllä, ensimmäisen BC kampanja kun oli yksi parhaista mitä olen pelannut. Juoni oli aika kauheaa soopaa ja kentät putkimaisia yhtä lukuunottamatta, liikaa vaikutteita codista otettu.. sääli koska se ensimmäinen tosiaan oli loistava, no nyt pääsee sit rauhassa tuon multiplayerin kimppuun niin kaukas aikaa kun jaksaa kiinnostaa/(veikkaan etttä kauan) ja seuraa riittää pelaamaan. On muuten normaalilla aika helppo peli et suosiolla suoraan hard taso kannattaa ottaa jos tahtoo haastetta saada.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sellainen kysymys olisi noista trophyista että:
-Pitääkö Et tu, Brute? trophyssa puukottaa HC:ssa 5 saman tiimin tyyppiä vai yhteensä 5 kaverilistalla olevaa? :eek:
-Pitääkö Demolition Man (tjms) trophyssa kaataa talo 20 vihollisen päälle vai mitä siinä pitää tehdä?

On kyllä aivan loistava peli Suomi squadissa ja todella hyvin toteutettu peli kun ei ole tullut kuin 1 bugi vastaan koko aikana ja aseet ovat hyvin tasapainossa. Ainoat asiat mitä peliin saisi lisätä niin olisivat 12 hengen ''partyt'' vaikka ne oltaisiinkin jaettu 3 squadiin ja enemmän noita raskaskonsuja joilla voi pudottaa koptereita alas.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä, meikkis kyllä tykkää kympillä! Peruskauraa, mutta sujuvaa, komeaa ja tunnelmallista sellaista:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sellainen kysymys olisi noista trophyista että:
-Pitääkö Et tu, Brute? trophyssa puukottaa HC:ssa 5 saman tiimin tyyppiä vai yhteensä 5 kaverilistalla olevaa? :eek:

Kaverilistan tyyppejä pitää puukottaa 5, jos ne sattuu liittymään sun peliin, mutta joutuu eri puolelle.
Jos HC:ssa puukottaa saman puolen sällejä, niin ei niistä dog tagejä saa(kait?).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys yksinpelikampanjasta:

Aloitin illan iloksi pelaan läpi yksinpelin normal-vaikeusasteella. Pari ekaa kenttää tuntuu niin läpihuutohelpoilta, että kannattaako aloittaa alusta ja nostaa vaikeustaso suosiolla hardille? Vai vaikeutuuko normalkin sopivasti pelin edetessä? Ei haluis hyvää peliä pilata sillä, että sen kävelee läpi..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys yksinpelikampanjasta:

Aloitin illan iloksi pelaan läpi yksinpelin normal-vaikeusasteella. Pari ekaa kenttää tuntuu niin läpihuutohelpoilta, että kannattaako aloittaa alusta ja nostaa vaikeustaso suosiolla hardille? Vai vaikeutuuko normalkin sopivasti pelin edetessä? Ei haluis hyvää peliä pilata sillä, että sen kävelee läpi..

Kyllä se melkeen kannattaa laittaa hardille samantein. En kauhean montaa FPS:n yksinpeliä oo pelannu läpi, mutta ton alotin hardilla ja meni suht kivuttomasti. Muutamassa kohdassa hankalampaa, mutta sehän se vaikeusasteiden idea on :) Eli vaikeimmalle vaan suoraan, saa jotain tekemistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nimenomaan toi "tynnyriefektihän" noissa äänissä se niiden kokonaisuutta latistava asia onkin. Muuten äänimaailma on todella vakuuttava, mutta kaikki äänet tulevat ikään kuin seinän takaa. Ehkä ovat yrittäneet simuloida sitä, että sotilaalla on kuulosuojaimet päässä? :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yöllinen Suomi-servu oli täyttä hunajaa! Kyllä sai välillä nauraa kun tuli näitä BF hetkiä :D

PS. se kopteritylytys oli aika ilkeetä, tosin ku ite ampujana nii se oli aikas kivaa :p
PPS. Äänethän on tässä loistavat, varsinkin kuulokkeilla perfecto. Ja ne blackhawkin gatlinit alapuolelta kuultuna.. :kuolaa:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten ne ilmaiset kartat saa käyttöön ? Syötin sen koodin ja peli hyväksyi sen mutta lataus ei alkanut.
 
Ylös Bottom