Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vastaus on oikeastaan yksinkertainen: DICE on luvannut, että kaikki uusien karttojen kaltainen lisäsisältö on ilmaista -> sanojen takaisin ottaminen ei käy, eikä ilmaisien uusien karttojen tekeminen ole kannattavaa, varsinkin kun DICE:llä on huomio ainakin kahdessa uudessa projektissa.
MoHilla taitaa tosin olla ollut ihan erillinen tiimi alusta lähtien. Mutta sitten on vielä 1943 pc-versio. :D Kuulemma tuloillaan.

DICE on muuten syönyt jo sanansa tuosta "emme splittaa yhteisöä maksullisilla kartoilla" BC2 Vietnamilla ja joku devi muistaakseni myönsi tämän twitterissä. Eli he eivät yritä väittää, että "tämä ei ole uusia mappeja, tämä on expansio", vaan suoraan myöntävät että samasta asiasta on kyse, mikä ennen julkaisua kiellettiin. Tämä on ihme ja kumma tässä tapauksessa hyvä asia, sillä se voi tarkoittaa uusien karttojen tulemista myös pääpeliin. Yksi potentiaalinen mahdollisuus on myös BC1-packin tuleminen ja jotkut devit ovat osoittaneet tähän kiinnostusta ("looking into it..."). Kuulemma suora porttaus ei ole kuitenkaan teknisesti mahdollista, eli työtä sekin vaatisi.

Selvää kuitenkin on, että tämä VIP-pack härdelli on pelaajien silmissä täysin epäonnistunut. Ei voi ymmärtää ketä DICE/EA kuvitteli tällä pasalla "ilmaista DLC:tä" -systeemillä huijaavansa, kun jokainen huomasi heti ekasta packista lähtien että mitään ei ladata ja meillä onkin käsissämme keskeneräinen, lukoilla rajoitettu peli. Tästä huolimatta jaksan odottaa uusia VIP-mappeja, koska ne kuitenkin täydentävät mappikiertoa ja antavat usein uuden kulman jo koluttuun mappiin. White Pass Rush näytti aika heikolta, mutta noita kolmea muuta odotan innolla. Nelson Bayn uudet valaistusefektit olivat mukava yllätys.

Niin joo ja julkaisupäivästä ei ole mitään tietoa. Eivätkä nämä mapitkaan ole vielä virallista tietoa, vaan vuodettuja. DICE voi yhä päättää vaikka julkaista seuraavaksi Squad DM packin tai vastaavaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vastaus on oikeastaan yksinkertainen: DICE on luvannut, että kaikki uusien karttojen kaltainen lisäsisältö on ilmaista -> sanojen takaisin ottaminen ei käy, eikä ilmaisien uusien karttojen tekeminen ole kannattavaa, varsinkin kun DICE:llä on huomio ainakin kahdessa uudessa projektissa.

Tarkoitinkin, että miksi ei voida julkaista sitten maksullisia map packeja. Tosin tämä nyt tuli selväksi Stammyn kommentissa, mutta nyt näyttääkin että DICE:n loksipetterit ovat pyörtäneet sanansa ja tekevät tätä Vietnam packia, joka tulee hyvällä lykyllä joskus ensi vuonna.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

jep, onhan sieltä lisää mappeja tulossa, mutta mikä kestää???
jos ne ovat jo levyllä, miksei ilmoiteta vaikka että uusi map pack joka kuun alussa tjms.

Uusia mappeja (bc1 map pack, vietnam) ja ehkä hieman uusia aseita ja muuta ei sitten oikeastaan tarvittaisikaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pelailin tuossa taas yksinpeliä vähän eteenpäin ja koko ajan mielessä pyörii kysymys miksi? Miksi näihin räiskintäpeleihin tehdään yksinpelejä, jotka pelataan sen kerran tai maksimissaan kaksi kertaa läpi ja sitten siirrytään viimeistään moninpeliin? Tarkoitan siis sitä, että pirun nätiltähän tuo näyttää ja on cinematiceja ja hienoja kohtauksia, ääninäyttely ja b-luokan juoni ja kaikkea. Mutta onko sitä hauska pelata? Ehkä sen kerran tai kaksi, mutta kun ajattelee tuotantoarvoja, mitkä DICE on tuohon upottanut, niin ei voi kuin pudistella päätä. Olen pelannut moninpeliä jo lähes 200 tuntia ja ainoa mistä kärsii on mappien vähyys. Yksinpelin budjetilla oltaisiin voitu tehdä 20+ moninpelimappia suoraan pakettiin ja peliä voisi pelata 1000+ tuntia täysin hyvillä mielin. Nyt nuo resurssit menivät 8 tunnin yksinpelikokemukseen (joka ei ole edes niin ihmeellinen) ja moninpeli on rampautettu naurettavan pienellä karttamäärällä.

Syytän arvostelijoita. Jo Bad Company 1:n kohdalla tuntuivat kaikki arvostelut keskittyvän yksinpeliin, ja moninpeli ohitettiin "se o BF eli hyvä" -tyyliin ehkä puolikkaalla kappaleella ja annettiin kasia, koska yksinpeli ei miellyttänyt täysin. Siispä kakkoseen piti lyödä kaikki budjetti yksinpelin parantamiseen, jotta arvostelut saatiin sinne ysikybään ja myynnit kattoon. Kärsijöinä ovat sitten pelaajat, sillä todellisuudessa kukaan ei viikon jälkeen julkaisusta edes muistanut, että BC2:ssa on yksinpeli.

EDIT. Itse olisin täysin valmis siihen, että yksin- ja moninpeli erotettaisiin eri myyntipakkauksiin ja sitten tuotaisiin myös "bundle" kauppoihin. Maksaisin ilomielin pelkästä moninpelistä, jos siihen oltaisiin tällöin oikeasti panostettu. Yksinpeli tällaisessa pelissä on pelkkä riippakivi ja resurssinsyöjä. Parasiitti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Syytän arvostelijoita.

Pääsääntöisesti revikoissa ruoditaan yksinpelejä. Näinhän se menee, eikä hittinettipelien kohdalla se tunnu olevan järkevää. Muistan ihmetelleeni tätä ennen kuin kokemusta kirjoittamisesta oli.

Keskivertokeikka toimii näin: Debug-lätty läsähtää pöytään ja viikko aikaa takoa homma pakettiin. Joskus enemmän joskus vähemmän. Yksinpeliä leivotaan sen kuin ehditään, pelataan moneen kertaan, eri valintoja, experimentoidaan jne. Verkkopelejä ei paljon testata 1kk ennen julkaisua -- heh, BC:n kohdalla ei edes 1vk post julkaisu.

Toki on eventtejä missä testataan nettipeliä ja päästään maistelemaan betaa jne, mutta niistä naputellaan yleensä omat jutut, eikä siinä yhdessä illassa välttämättä pysty muodostamaan kovin syväluotaavaa käsitystä moninpelistä.

Mitä tähän YP vs Nepe painotukseen tulee, itse toivon samoja asioita. YP:t ei jaksa kiinnostaa yhtä kertaa enempää (bäfän YP tässä tapauksessa hyvä esimerkki), vaan yhä useammin lyödään nepe ineen. Keväällä kun porukalla kurmotettiin BFBC2:n nettipeliä ja nautiskeltiin siitä, samalla harmitti vietävästi että kartat oli pelattu tunnissa. BC1:een verrattuna hurja takapakki. Vitutti, eikä tilannetta parantanut se, että siellähän ne lisämapit oli levyllä ja niitä sitten koodeilla unlockkailtiin (ja jotkut käytetyn ostaneet jäivät ilman),
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo, syytän arvostelijoita, oli huonosti valikoitu sanapari. Kyllähän minä ymmärrän, ettei syy ole pelkästään eikä pääasiassa arvostelijoiden, vaan...koko systeemin. Paperilla järkevintähän olisi, että moninpeliä pelattaisiin rauhassa kuukausi julkaisun jälkeen ja sitten siitä läväytettäisiin arvio, mutta tämä taas ei palvelisi kuluttajaa, joista suurin osa ostaa pelinsä julkaisussa. Vaatisi julkaisijalta erittäin suuria panostuksia, jotta arvostelijoille voitaisiin luoda mahdollisuus testata moninpeliä kunnolla ennen julkaisua. Käytännössä mitkään ponnistelut tuskin riittäisivät, koska moninpeli tarvitsee useita ihmisiä, eikä kiireessä saada aikatauluja kuitenkaan mätsäämään, eikä ainakaan tarvittavia kertoja.

Vikaa on arvostelusysteemin lisäksi pelaajissa, jotka aina vinkuvat sitä moninpeliä lyhyen yksinpelin kylkeen ja moninpelin tapauksessa valittavat yksinpelin puutteesta tai heikkoudesta. Toki löytyy näitä loistavia all-around-nimikkeitä (esim. Halot), mutta tällöin yleensä budjetilla ei ole ollut hirmuisesti rajoja ja sekä moninpeliä että yksinpeliä ovat tehneet tiimit, jotka yleensä olisivat ihan oma studionsa.

Hassua tämä peliteollisuus. Yksinpelit tarvitsevat nykyään moninpelin ja moninpelit yksinpelin. Kompromisseja joudutaan tekemään. Tuloksena paljon surullisia naamoja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo, syytän arvostelijoita, oli huonosti valikoitu sanapari.
Jees, en ottanut mitään henkilökohtaista hittiä tuosta. Ajattelin vaan vastailla hyviin pohdintoihin, jotka aiheestakin aiheuttavat vähän naaman vääntymistä. Toivottavasti auttoi edes jollain tavalla. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

In-game store näyttää tällä hetkellä, että DICE juhlistaa Bungie Dayta VIP pack nummer 4:llä, mikä sisältää Atacama Rushin ja Port Valdez konkan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mapit on ulkon.

EDIT. Port Valdez konkka on kultaa! Siis aivan uskomatonta ilon juhlaa. Buggyt viilettävät hirmuista vauhtia ja kranaatinheitin laulaa.

EDIT2. On se vaan jotain niin käsittämättömän hienoa:

motivator7556d1693c40980378e1e4acb6.jpg


<3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hetkinen...Onslaught DLC vie 700 kilotavua. Kävikö tässä taas vanha tuttu, että DLC on oikeasti AOD? (=Already On Disk)

Miksi näihin räiskintäpeleihin tehdään yksinpelejä [....] Tarkoitan siis sitä, että pirun nätiltähän tuo näyttää ja on cinematiceja ja hienoja kohtauksia, ääninäyttely ja b-luokan juoni ja kaikkea. Mutta onko sitä hauska pelata?

Bad Company 1 yksinpeli oli rennon leppoisaa räpsyttelyä. Huumori oli hyvää ja sitä oli sopivasti. BC1 yksinpeliä oli oikeasti mukava pelata.

Bad Company 2 yksinpeli on taas jotain ihan hirvittävää pakkopullaa. Väkinäistä, liian sotilaallista jäkittämistä, täynnä kiroilua....huomasin heti, että ilmapiiriä oli vaihdettu 180 astetta. Tätä en lakkaa ihmettelemästä.

Bad Companyyn kuuluu rentoa tahatontakin huumoria. Ei totista fuck fuck fuck hampaat irvessä vääntämistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hetkinen...Onslaught DLC vie 700 kilotavua. Kävikö tässä taas vanha tuttu, että DLC on oikeasti AOD? (=Already On Disk)
Onslaught tuli jostain syystä Multiplayer Update 2:ssa, eli kaikkien piti se ladata, mutta vain maksamalla pääsee pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Bad Companyyn kuuluu rentoa tahatontakin huumoria. Ei totista fuck fuck fuck hampaat irvessä vääntämistä.

Olet kyllä siinä aivan oikeassa, että juttujen taso on BC2:ssa aivan hirvittävää kuultavaa. Gearsia haukutaan usein kiroilusta, mutta tämä kuulostaa ihan lakimiesdraamalta verrattuna Bad Company 2:n yksin- tai moninpeliin. Yksinpelissä hahmojen dialogi on ihan naurettavaa pelleilyä, monipelissä taas jenkkien ***** perään huutelu alkaa jopa raivostuttaa, kun tätä viljellään aivan joka välissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaa, vähän kankea ensituntuma oli kyllä Port Valdezin konkkaan. Ihan älytöntä helo-baserapea ainakin tuossa omassa pelissäni, vahvasta IT:stä huolimatta. Ensimmäinen erä meni kokonaan helikopteritulen armoilla omassa basessa, kun kukaan ei voinut mitään. Toisessa erässä vähän kerkesi jo mukaankin, mutta aika sekavaa menoa oli. Paljon pauketta räminää tietysti pelistä löytyy, kun kalustoa ollaan rahdattu hirvittäviä määriä.

PS. Jos silmäni eivät valehdelleet, oli pelaamassani pelissä myös muuan StammyFi, pesänraiskaajien tiimissä, kuten tietysti kunnon varpusenpoikasen kuuluukin. ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

PS. Jos silmäni eivät valehdelleet, oli pelaamassani pelissä myös muuan StammyFi, pesänraiskaajien tiimissä, kuten tietysti kunnon varpusenpoikasen kuuluukin. ;)
No voi, emmä huomannu Joohanh:ta ollenkaan. Olihan tossa muutama matsi PV konkkaa ja ainakin yhdessä taisin olla tankin gunnerina vihulaisen pesässä tekemässä kiusaa. Hauskempiahan ne tasaset matsit on, mutta jos kaikki liput on viety, niin seuraava looginen askel on aina lähistöllä oleva pesä. Muutoin sieltä tulee kohta koko basen kalusto niskaan ja se lippu on taas menetetty. Harmittavaista on se, että jos kunnon rape saadaan päälle ja koko tiimi ehtii paikalle, ei vastapuolella ole mitään mahdollisuuksia selvitä kahta sekuntia respasta ja parempi vaihtoehto on melkeimpä vaan quit. Toisaalta konkan etu rushiin verrattuna on juuri se, etteivät sniperit voi kyykkiä basessa piilossa ja turvassa, kun rajoja hyökkäykselle ei ole.

Buggyt ovat selkeästi koko pelin hauskin ajoneuvo ja tulivoimaa löytyy niin maan perkuleesti tuosta pienestä paketista. Road killejä on myös hauska metsästää, kun mokoma kulkee niin kovaa, ettei tiellä vastaan tullut jalkamies ehdi yleensä reagoida mitenkään.

Molemmat nämä uudet mapit tuntuvat olevan melkoisia overkillejä, sillä toimintaa ja räjähdyksiä riittää hengästymiseen asti. Atacama Rush on täysin kaoottista, sillä kun hyökkääjä valtaa kaupungin, ei kaikkia hyökkääjiä pystytä mitenkään taloista eliminoimaan ja homma muuttuu nopeasti tappavaksi kaupunkisodaksi. Hind on Atacamassa täysin AA:n armoilla ja vaatii melkeimpä maajoukoilta tukea, että AA saadaan pois, ennen kuin helo nousee ilmaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

"Uus" konkka mappi on suorastaan perseestä. Väärät kulkuneuvot kentässä ja aivan liian kapee mappi konkkaan. Tulee just mieleen CoDit joissa väkisin yritetään tunkee kaikki mapit jokaiseen 20 playlistiin mitä siinä pelissä löytyy. Parilla muutoksella Port Valdez vois toimia konkka mappina. En ymmärrä miksi esim. on täytynyt tunkea noi kopterit mukaan varsinkaan taistelu sellaiset. Minigunil varustettu kuljetuskopteri vois toimia tai pelkkä kopteri ilman aseistusta. Tämä ihan sen takia jos vastustaja on saanu sen mega pressuren siihen B:lle josta tosiaan ei pääse kirveelläkään läpi mapin kapeuden takia -> voisi lentää B:n yli vastustajan toiselle lipulle -> 6 ukkoa ulos -> tosi nopeesti sais vastustajan lipun ja sais ehkä vähän höllättyä B:n pressurea kun vastustajan pitäis kahtoa kahta suuntaa sen puolustamiseen. Tälläisenään pelin ylivoimaisesti paskin mappi.

"Uus" rush mappi onneks ei ole samanlainen floppi vaikka sekin voisi olla parilla muutoksella paljon parempi. Ensimmäisille ja kolmansille boxeille vois jonkun verran isontaa hyökkääjien aluetta missä he pysyvät hengissä. Voisi helpommin kiertää jollain autolla puolustajien basen taakse. Tosin en tiedä menisikö sitten liian helpoksi hyökkääjille kun kerran ehdin pelata ja molemmilla kierroksilla hyökkääjät oli hilkulla tuhota laatikot. Ilokseni myös huomasin, että kentän kopteri ei ole mikään ylivoimainen ainakaan näillä peluu kerroilla. En tiedä miten sitten jatkossa kun tietää missä on tykit jotka kannattaa ensimmäiseksi ampua.

Edit: Niin ja konkka mapissa näkyi häiritsevän paljon pomppivia irtoesineitä vaikka kukaan alueilla ei taistelu ammuskellu ohjuksia jne.. Toivottavasti sattumalta tolleen bugitti. En oo nimittäin muissa mapeissa nähny vastaavaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Samalla lailla pullonkaulasta pääsee läpi kuin Rushissakin. Täytyy vain voittaa yks-ykköset ja painaa eteenpäin. Tankin on voitettava tankki ja helon on voitettava helo. Jalkamiehet juoksevat tankin perään ja levittäytyvät B:n alueelle. Kun tankki on tehnyt aukon, niin buggyt voivat ajaa kaikkien läpi ja C:lle/A:lle tai suoraan vastustajan baseen. Näin siis periaatteessa, käytännössähän tiimi voi kädettää vaikka mitä, jolloin kyllä mappi kuin mappi tuntuu surkealta. Vaikka muodon nimi on Conquest, niin oikeasti kyseessä on tällainen rintamalinja-peli epäsymmetrisen lippuasettelun omaavien mappien kantaessa perinteisemmän Conquestin leimaa.

Samaa mieltä olen, että lisähengitystila olisi enemmän kuin tervetullutta, mutta tällaisenaankin hyvä mappi, koska yksi pelin harvoista vehicle-mapeista (Atacama Conq ja Panama Canal oikeastaan vain toiset). Buggyt jaksavat nostaa hymyn huulille ja niiden ansiosta mappi nousee arvoasteikolla. Jos buggyja olisi muissa mapeissa, niin fiilis voisi olla toinen.

EDIT. Liitteenä pari potentiaalista Buggy-reittiä venäläisten puolelta, jolla purkaa kova sumputus. Molemmissa oletuksena, että jos tarpeen niin kranaatinheittimellä ammutaan reittiä auki. En ole noita sen kummemmin testaillut, että voi olla etteivät toimi. :P

Sinisellä merkattu alue, johon en kyllä mitään jippaskonstia keksi. Jos venäläisillä on B ja ovat sumputtaneet tuon alueen, niin voi olla vaikeaa. En ole varma pystyykö C:ltä ampumaan tuohon kohtaan vaikka AT:llä tai stationary-konekiväärillä. Voisi toimia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Samalla lailla pullonkaulasta pääsee läpi kuin Rushissakin. Täytyy vain voittaa yks-ykköset ja painaa eteenpäin. Tankin on voitettava tankki ja helon on voitettava helo. Jalkamiehet juoksevat tankin perään ja levittäytyvät B:n alueelle. Kun tankki on tehnyt aukon, niin buggyt voivat ajaa kaikkien läpi ja C:lle/A:lle tai suoraan vastustajan baseen. Näin siis periaatteessa, käytännössähän tiimi voi kädettää vaikka mitä, jolloin kyllä mappi kuin mappi tuntuu surkealta.

Nimenomaan kun tälläinen sisseily ei tule ikänä onnistumaan publalla. Jos vähäsenkään vastustajat osaa pelaa niin vaikeeta myös ryhmän kanssa. Ja jos oikein muistan rushissa ei puolustajilla ole ainakaan tankki ylivoimaa käytössä. Ongelmahan tulee siinä kun vastustajilla on kaksi basea kaikki vastustajat kuollu näiltä alueilta niin niillä on ylivoima tankeissa, ilma herruudessa oma heko ja B basen it tykki + plus vielä UAV ja kun on kapea alue mistä toiset yrittää tulla niin se on ihan naurettavan helppo estää. UAV lentelee sopivan kaukana mutta siten että näkee tämän kapean alueen spottailee vihut jotka meinaa päästä läpi. Parit miinat sinne tänne = nopeet ajoneuvot ei pääse B ohi.

Eli käytännössä hirveellä munkilla jos voittaa oikeat 1vs1 ja vastustaja ei tajua spotata sua niin on tosi pieni tsäänsi et pääset vaikka B ohi toiselle vastustajan baselle, mutta tuskin sitäkään ainakaan yksin saa ja kun tiedetään minkälaisia sankareita tuol on pelailemassa ja jos nyt vaikka saadaankin niin 2-4 ukkoa odottaa oman basen hekoa eikä tajua spawnaa juuri valloitetulle alueelle joka ois oikea ratkaisu vaan jäädään omaan baseen hekon raiskaamaksi (yleistä myös atacama desertissä) tai jotain muuta yhtä typerää. Olen monesti ihmetelly juuri atacamassa miks jengi spawnaa omaan baseen vaikka samaan aikaan meillä on 1-2 mahdollisuutta spawnaa johonkin muulle alueelle jossa ei vastustajan heko raiskaa jengii.

Edit: Sama juttu toimii myös toiseen suuntaan. Toisilla on vaan hirvee ylivoima kaikessa ajoneuvoissa/ilmataistelussa et B molemmin puolin voi sumputtaa pienen kapean alueen niin että sieltä ei kukaan tule. Tässä mielessä Atacama on tuhat kertaa parempi konkka mappi lääniä kun riittää molemmin puolin aivan helvetisti et sitä ei mitenkään voi toinen pitää tukossa. Ellei oma tiimi aivan totaalisesti feilaa ja vastustajat saa baseen hirveen tankki heko raiskauksen aikaseks ja tykitä vaan spawnei.

BC2agagh.jpg


Eli tohon merkatulle alueelle saa samanlaisen sumpun aikaan. Pari ukkoa vaikka tohon kukkulalle nurkan taakse äärettömän hankala vastustajien tulla sitä kautta (yks raukimmista paikoista myös rushissa puolustaa) näkevät myös tonne pitkälle aukiolle eli sieltä ei ainakaan juosten voi tulla läpi ilman että tulee spotatuks + se ajoneuvo/ilmaherruus etu tähän päälle niin saa vastustajat olla kyllä sissei et siitä läpi pääsee riittävän nopeasti että vastustajat ei ole jo saanu sellasta etumatkaa mitä ei ehdi kiinni ottaa. Ja tosiaan ihan henkilö kohtaisia kokemuksia molemmilta puolilta. Kun saatiin yhdessä pelissä toi sumppu tohon lukittua niin ei ne vihut sielt mihinkään tullu voitettiin peli yli 100 tiketillä seuraavassa pelissä taas tuli nekkuun samanlailla. Meiltä kuoli kaikki vastustajan selustasta eikä takas enään päästy.

Vielä yks edit :) Noi sun reitit voi toimia, mutta ongelma tulee siinä mahd et vastassa on tankki ylivoima ja yleensä monet osaa spotata nämä ajoneuvot et luulen sieltä tulevan iskua melko nopeasti ja tosiaan ne miinat vielä on hyvin ikäviä näissä nopeissa rusheissa. Ja kun tuolta mäen pohjalta tulee jengi tähän siniselle alueelle niin siinä on vielä vähemmän mahdollisuuksia. Omat jo täytyy olla pelaajia jotka ei pahemmin vilkuile KD ratioo vaa tulee voimalla päälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom