Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Musta Bad Company 2:n esittelemä tapa päivityksille on oikein mainio, ja toivoisin samanlaista tukea myös toisiin peleihin. Välimuisti on todella rajallinen tila pelin muutoksille, ja tällaisella DLC-maisella päivittelyllä saadaan avattua aivan uusia mahdollisuuksia title updateille.

Eli kaikki tuki tälle päivitysmuodolle. Kovalevyttömät ja pienen kovalevyn omaavat kärsivät, mutta niinhän ne aina.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Päivitysmuoto (päivitykset tulee, kuten DLC) on jees, mutta tällä kertaa jouduttiin päivityksen mukana lataamaan myös jotain, jonka olisi pitänyt olla erillinen DLC. Tällekin jokin selitys toki on, mutta ei se silti miellytä pienitilaisia eikä muitakaan, jotka välittävät kaistastaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Päivitysmuoto (päivitykset tulee, kuten DLC) on jees, mutta tällä kertaa jouduttiin päivityksen mukana lataamaan myös jotain, jonka olisi pitänyt olla erillinen DLC. Tällekin jokin selitys toki on, mutta ei se silti miellytä pienitilaisia eikä muitakaan, jotka välittävät kaistastaan.

Nimenomaan tätä yritin sanoa. Se mua ei haittaa vaikka tulevaisuudessa tulee joka peliin päivitykset marketplacelta ladattavina, mutta se haittaa et sen kylkiäisenä tulee 500megan kokoinen DLC jota tuskin ikänä tulen ostamaan. Ja sitä kumminkin joudun pitämään pienellä 20gigan kovollani.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tällekin jokin selitys toki on, mutta ei se silti miellytä pienitilaisia eikä muitakaan, jotka välittävät kaistastaan.
Luulen selityksen piilevän Microsoftin päivityspolitiikassa. En muista kaikkia kiemuroita, mutta pääpiirteissään se meni niin, että ensimmäinen pelipäivitys Liven kautta on ilmainen, mutta loput pitää hoitaa DLC:n ohessa.

(Killi: Jos luet tätä ketjua, voisitko kertoa tarkemmin? Jos siis ei puhuta mistään "liikesalaisuuksista"...)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Luulen selityksen piilevän Microsoftin päivityspolitiikassa. En muista kaikkia kiemuroita, mutta pääpiirteissään se meni niin, että ensimmäinen pelipäivitys Liven kautta on ilmainen, mutta loput pitää hoitaa DLC:n ohessa.
Nääh, taitaa olla ihan huhuja vaan, nimittäin viimeksi tänään tuli peliin myös ihan title update (vissiin uudet achit) ja niitä on tullut jo useita. Itse veikkaisin, että tällä säästetään sertifikointiajoissa ja sitten tuo selitys siitä, että DLC:ssä on jotain tiedostoja, joita myös peli muuten käyttää tms.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Menee kyllä OT:ksi, mutta Microsoftillahan on outo rajoitus noissa title updateissa, eli kokoa saa olla vain 4mb ja sen takia ilmeisesti jotkut heittävät isommat päivityksen DLC:n mukana.

Tämmöisen bongasin THQ:n foorumeilta: (ei kyllä liity BC2:seen, mutta antaa toivottavasti jotakin selkoa)

The patch size limitation is out of our hands. We can't ever have more than 4Mb of patched content for the game for XBOX 360. Its not that we can't create it, its that we are limited.

Pleikallahan saa vissiin päivitykset olla, jopa satoja megoja?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Päivitysrajoitus taas johtuu siitä, että normaalit päivitykset varastoituvat tosiaankin sinne erittäin rajoittuneeseen välimuistiin. Senpä takia tuo DLC:n kautta kiertäminen onkin erinomainen idea, kun kovalevylle taas saa sulloa niin paljon kuin huvittaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Menee kyllä OT:ksi, mutta Microsoftillahan on outo rajoitus noissa title updateissa, eli kokoa saa olla vain 4mb ja sen takia ilmeisesti jotkut heittävät isommat päivityksen DLC:n mukana.

Rajoitus liittynee siihen, että noita päivityksiä säilötään viiteen peliin siellä konsolin cachessa. Tämän huomaa, jos käynnistelet vaikkapa kuutisen (päivitettävää) peliä ja lykäiset sen ensimmäisen pelin uudestaan käyntiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Menee kyllä OT:ksi, mutta Microsoftillahan on outo rajoitus noissa title updateissa, eli kokoa saa olla vain 4mb ja sen takia ilmeisesti jotkut heittävät isommat päivityksen DLC:n mukana.
Juuri tätä muistelin, ja lisäksi tuohon liittyi vielä jotakin maksullisuutta (eli jos haluaa julkaista päivityksiä DLC:n ulkopuolella, niistä pitää maksaa).

Pleikallahan saa vissiin päivitykset olla, jopa satoja megoja?
Valitettavasti.

Rajoitus liittynee siihen, että noita päivityksiä säilötään viiteen peliin siellä konsolin cachessa. Tämän huomaa, jos käynnistelet vaikkapa kuutisen (päivitettävää) peliä ja lykäiset sen ensimmäisen pelin uudestaan käyntiin.
Tätä aikanaan testasin. Tuollainen raja voi kyllä olla, mutta se ei ole ainakaan viisi. Taisin lähemmäs 10 eri peliä päivittää, eikä yhdenkään päivitystä pitänyt ladata uusiksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tätä aikanaan testasin. Tuollainen raja voi kyllä olla, mutta se ei ole ainakaan viisi. Taisin lähemmäs 10 eri peliä päivittää, eikä yhdenkään päivitystä pitänyt ladata uusiksi.

Minulla taasen tuo tuntuu noin toimivan. Joidenkin pelien kohdalla tuntuu siltä, että päivityksiä pitäisi ladata jokaisella käynnistyskerralla ja sekös toisinaan hämmentää. "Häh, tuliko tähän taas joku uusi päivitys" ---> googletus --> pettymys.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jotain hyvää tämäkin kikkailu sai aikaan. Ei ole päivityksen jälkeen ollu minkäänlaista lagia mitä ennen oli jatkuvasti. Taisivat ryssiä sen ensimmäisen pätsin sillä että eivät tehneet siitä pakollista ja servut jakautu jotenkin hölmösti -> lagia?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jotain hyvää tämäkin kikkailu sai aikaan. Ei ole päivityksen jälkeen ollu minkäänlaista lagia mitä ennen oli jatkuvasti. Taisivat ryssiä sen ensimmäisen pätsin sillä että eivät tehneet siitä pakollista ja servut jakautu jotenkin hölmösti -> lagia?

Pakko kyllä sanoa kun tänään kävin ottamassa pari matsia, niin en kyllä huomannut pienintäkään lagia<--(loistavaa) Alkoi jo tympiä tuo kun nuo jenkki apinat ym. tulevat vastaan melkein sekunnin edulla ja kuvittelevat olevansa jotain V:tun jumalia ja sama juttu CODissa, marathon-lightweight-commando ja pellet kuvittelee osaavansa pelata! tulis saa**na meidän yhteyksillä pelaamaan ni tietäisivät miltä tuntuu kohdata joku kun itse lippaan jälkeen löytää itsensä killcamista ei ole ampunu laukaustakaan ja toinen jo keittelee köökissä kaffetta :mad: mutta joo oli mukava pelailla, mutta edelleen nopeuttaisin luotien lähtönopeuksia kun riflellä lasauttaa niin porukkahan ehtii juoksemaan suurinpiirtein karkuun enkä mielestäni ole kertaakaan ilmakkoa valinnut primary weaponiksi!? :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuleeko muilla disconnected from game server tms? Ite oon ainakin 10 servulla käyny koittaan ja tulee toi n. 4min pelin jälkeen kokoajan :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuleeko muilla disconnected from game server tms? Ite oon ainakin 10 servulla käyny koittaan ja tulee toi n. 4min pelin jälkeen kokoajan :(

Kerran on heittäny ilman mitään erroria ulos. Eli täällä ainakin toimii ihan hyvin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pakko vähän kommeitoida tätä uutta Onslaught pelimuotoa. Itsestä aivan turha lisäys tämänkin ajan mitä tän työstämiseen kului aikaa ois voinu käyttää mappien tekemiseen.

Gamescoret parissa tunnissa hakattu helposti ja muutenkin tylsää pelailla tyhmää tekoälyä vastaan.

Huhujen mukaan hitaasti tapahtuvat päivitykset ja mapit yms johtuneet kun osa pelin kehittäjistä tekee jo BC3.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huhujen mukaan hitaasti tapahtuvat päivitykset ja mapit yms johtuneet kun osa pelin kehittäjistä tekee jo BC3.
No varmasti tekee tai sitten BF3:a. Eipä tuossa silti mitään ihmeellistä ole, sillä ei DICE nyt koko tiimiä voi pitää ainoastaan vanhaa peliä ylläpitämässä. Veikkaan että siellä on ihan oma tiimi vääntämässä pelitukea ja tulosta alkaa syntymään nyt kun Onslaught (turhake) on saatu ovesta ulos. Päivityksiä on mielestäni tullut ihan kohtuu tahtiin, eikä mappejakaan vielä normaalisti näin kovaa odotettaisi, jos niitä ei olisi ollut niin vähän alunperin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tiedostojen kaivajat huhuilevat, että Update 2:n tiedostoissa oltaisiin mainittu:

Atacama Desert Rush
White Pass Rush
Port Valdez Conq
ja
Nelson Bay Conq

Eli näitä luultavasti olisi odotettavissa seuraavilta vip packeilta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko tolle tracerille tapahtunut jotain ????

Ihan kuin nopeutta ja tarkkuutta olisi heikenetty.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

No varmasti tekee tai sitten BF3:a. Eipä tuossa silti mitään ihmeellistä ole, sillä ei DICE nyt koko tiimiä voi pitää ainoastaan vanhaa peliä ylläpitämässä.

Osa tekee Bad Company 3:a ja toinen puoli uuden Medal of Honorin moninpeliä. Eipä siihen paljoa voimavaroja enää jää DLC-matskun tekemiseen.

Silti olisin hieman yritystä odottanut: 2-3 uutta Rush-mappia lämmittäisi paljon paremmin kuin nykyiset remix-viritykset.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tiedostojen kaivajat huhuilevat, että Update 2:n tiedostoissa oltaisiin mainittu:

Atacama Desert Rush
White Pass Rush
Port Valdez Conq
ja
Nelson Bay Conq

Eli näitä luultavasti olisi odotettavissa seuraavilta vip packeilta.
Nyt vuodettuja kuvia, joista voi päätellä monenlaista:

ImageShack Album - 37 images

-Atacama Rushissa hindi
-Port Valdez konkassa taisteluhelot ja buggyja
-Nelson Bay konkka päivänvalossa, 4 lippua
 
Ylös Bottom