Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Seuraava matsi on 95% todennäköisyydellä hc:lla,siitä tuli matsin jälkeen aikas paljon rutinaa. Kiinnostusta uusintaan on vielä,joskin rintamakarkuruuttakin on ilmennyt,kuten ylempänä olleesta vuodatuksesta saattoi havaita.

Oon alustavasti yrittänyt sopia matsia lauantaiksi,mutta katsotaan katsotaan.
Aamulla kävin heittämässä verkot Saksan maalle,jos siellä olis kiinnostusta...

Nice, sakemannit on varmaan kovia. Pitää alkaa vaan sitä HC:ta sitten tänä iltana treenaan...

Ajattelin myös postata tonne Ruotsalaisten foorumille kohtapuoliin jotain, miettiä vähän, että miten saataisiin pelit tasaisemmaksi ja mukavemmaksi kaikille.

Kyllä taas eilen tuli todettua se, että tämä peli ei ole mikään Cod. Tappoja ei oikein ropissut koska tuli turhaan vain soolona juostua pitkin karttaa, (Paitsi se multi-kill kranaatilla ;) ), Hyvä squad (Assault, Medic, 2x recon tai sitten jokaista yksi (Riippuen onko ajoneuvoja) joka liikkuu hyvin ja informoi omia, jolloin homma toimii. Jokaisen on hyödynnettävä omaa osaamistaan. Itsestäänselvyyshän tämä on, mutta halusin vain tuoda esille.

Paljolti nuo Ruotsin pojat näyttäs olevan sitä mieltä, että toi "softcore"-pelimuoto on helppoa ku heinänteko.
Som någon tidigare nämnde, kan man bara sikta så är non-hardcore skit lätt. Sluta spraya och sätt headshot istället. (Eli vapaasti käännettynä: "Jos osaa tähdätä, ni softcore on hemmetin helppoa.")

Ja sen lisäksi ne luulee, että pelasivat jotain klaania vastaan:
Fast dom är ju en klan och vi var mest bara en massa folk som lirar med varandra… ("…vaikka näähän on joku klaani ja meikät vaan porukoita jotka pelailee keskenään.")

Meikä ei oo ite tota hardcorea jaksanu ku muutaman kerran pelata. Kummatki kerrat oli ihan jäätävää kämppimistä ja kentät snipuja täynnä. Pitäs varmaan kokeilla uudestaan SV98+ACOG=WIN -yhistelmällä. Veikkaan että tulee silti tippa linssiin.

Ajattelin myös postata tonne Ruotsalaisten foorumille kohtapuoliin jotain, miettiä vähän, että miten saataisiin pelit tasaisemmaksi ja mukavemmaksi kaikille.
Jos multa kysytään niin älä mee postaileen sinne mitään,antaa niiden keskenään pähkiä miten pelaavat kun kuitenkin haluavat pelata.
Pelit saa tasaisemmiksi karsimalla meiltä terävin kärki (Randomi1zer,Sundman666,Haca ll,Saq89 ja Hirw1) :) tai jos he saavat nyt ne "puuttuneet" tähtensä mukaan. Ei me kuitenkaan mitään tasotusta aleta antamaan,jos eivät pärjää niin se on siinä sitten. Etsitään uusi maa uhriksi.

iOod sanoi:
Paljolti nuo Ruotsin pojat näyttäs olevan sitä mieltä, että toi "softcore"-pelimuoto on helppoa ku heinänteko.
Sanoivat ainakin pelaavansa aina HC:lla.

Päivitin maaottelu-ketjua:
http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-...mi-ruotsi-maaottelu-hardcore.html#post1276737,

Mä jaksan aina kitistä tosta hc:lla pelaamisesta. Mutta oikeesti, vain kämppäävät teinit jaksaa tota moodia.

No ei postailla sitte. Zemlan ainaki sanoi, että ei ole koskaan pelannut HC:tä. Ja jos minä joudun HC-matsiin noita vastaan, niin otan pulttilukon ja kämpin sellaisessa paikassa mistä näkee m-comin ja josta kukaan ei mua löydä (esim. OOB). Sitten vain ammun kaikki virittäjät yksitellen, jos laittavat savua, niin sitten käytän c4-ansaani. Kuulostaa tosi hauskalta ja eeppiseltä taistelulta...not.

No ei postailla sitte. Zemlan ainaki sanoi, että ei ole koskaan pelannut HC:tä. Ja jos minä joudun HC-matsiin noita vastaan, niin otan pulttilukon ja kämpin sellaisessa paikassa mistä näkee m-comin ja josta kukaan ei mua löydä (esim. OOB). Sitten vain ammun kaikki virittäjät yksitellen, jos laittavat savua, niin sitten käytän c4-ansaani. Kuulostaa tosi hauskalta ja eeppiseltä taistelulta...not.

Ei se HC omaankaan korvaan kuulosta mukavalta,mutta minkäs teet. Voidaan kieltäytyä ja toivoa,että suostuvat uudestaan normiin.
Zemlan tuskin enää pelaa.

Ei se HC omaankaan korvaan kuulosta mukavalta,mutta minkäs teet. Voidaan kieltäytyä ja toivoa,että suostuvat uudestaan normiin.
Zemlan tuskin enää pelaa.

Normikonkka vois olla iha kiva. Hardcoressa ärsyttää eniten (ainaki meikää), että noi reconin "lumipallot" on tehty kohtuu hankaliks käyttää. Viime aikoina pelannu (lue: yrittäny pelata) kohtuu aggressiivista reconia ja meikällä menee mojo kyllä täysin sekasin jos joutuu koko ajan kattelemaan erikseen karttaa.

Jos sattuu olemaan paikkoja joukkueessa tyhjinä niin voin lähteä messiin, mutta en kyllä kokemattomampana halua lähteä viemään kenenkään paremman pelaajan paikkaa. Vähän kyllä vie tuota pelin hauskuutta, jos modena on HC mutta minkäs teet.

Ja jos minä joudun HC-matsiin noita vastaan, niin otan pulttilukon ja kämpin sellaisessa paikassa mistä näkee m-comin ja josta kukaan ei mua löydä (esim. OOB). Sitten vain ammun kaikki virittäjät yksitellen, jos laittavat savua, niin sitten käytän c4-ansaani. Kuulostaa tosi hauskalta ja eeppiseltä taistelulta...not.

Ei se vasen tatti siitä ohjaimesta mihinkään häviä kun hc:ta pelaa, pelaajat tekevät pelin, pitääkö pelissä olla jotain punaisia kolmiota leijumassa että "hei täällä on vihu ammu tännepäin" ja minimapissa vihujen sijainnit merkattuna +regeneroituvat energiat ja kyky ampua omia ilman että niille käy mitään :confused: että voi liikkua ja pelata normaalisti?

Ja rushi, siinä aina 50% pelaajista kämppii(=puolustaa) oli normia tai hc:ta, miksi ei pelata conquestia? Siinä kummankin puolen kuuluu hyökätä, eli sitä ei voi voittaa snipaamalla respasta.

Kyllä mun mielestä HC ja normi ovat aivan eri pelejä. Fakta vaan on se että HC suosii kämppimistä: ei kill-camia, ei regeneroituvaa healthia. Helppo tosiaan vaan kykkiä puskassa ja napsia vihuja pulttilukolla, kun ei tarvi edes osua päähän. Mulle on ihan sama kuka kämppii ja missä ja kuinka kauan, tykkään vaan nopeatempoisesta toiminnasta jossa kaikki vetävät täysillä. Sitä nähtiinkin tuossa White pass matsissa, todella intensiivinen matsi. Pelkään että jos peli on HC:tä, emme näe lähellekään niin hauskaa matsia. Ehkä voisi sanoa, että normissa voi harrastaa sellaista "päätöntä koheltamista" enemmän. Toki tässäkin muodossa taitavampi osapuoli voittaa matsin.

Normissa sun on pakko vaihtaa paikkaa lähes joka tapon jälkeen, muuten sut tullaan hakemaan kun nähdään kill-cam. Se että health regeneroituu suosii mun mielestä myöskin liikkuvampaa peliä, jos ottaa isommin damagea, niin etsii vähäksi aikaa suojan ja voi taas hönkiä täysillä eteenpäin, kun taas HC:ssa samassa tilanteessa täytyisi olla todella varovainen.

Eiköhän peli ole suunniteltu pelattavaksi normimoodilla ja HC mielestäni rikkoo pelin balanssia jonkun verran, varsinkin rushissa. One shot, one kill-aseet ilman pääosumaa eivät palvele ketään.

[video=youtube;Kf1IbJ4Yq5U]http://www.youtube.com/watch?v=Kf1IbJ4Yq5U[/video]

Uusi BC2-commentaryni.

"Tiukkaa puolustusta Isla Inocentesissä. Aluehallintaa ja missattuja quickscopetuksia."

HC pelimuodon ongelma on juurikin se, että peli on tasapainoitettu normimuotoa ajatellen. Tämän jälkeen, kun HC:ta varten lasketaan healthia ja poistetaan hudi, niin on selvää ettei peli ole enää yhtä tasapainoitettu.

Vinkkinä: sniperit eivät ole aina one-shot-one-kill aseita, kun käyttää bodyarmoria.

Olis kyllä aika mahtavaaa jos sais tuosta maaottelusta tuollaista videokuvaa! Hienolta näyttää Stammy! : )

Itsehän voisin tuossa heittää viikonloppuna taas X41:set pään yli ottaa tukevan otteen Razor Onzan ohjaimesta ja pistää vaikka privapeliä pystyyn jos jotakin kiinnostaa.

Vanha nyyppä ku oon niin kaikenmaailman pelit kyllä kiinnostaa;) Mitä enemmän aina välillä tossa katselen random1serin statseja sitä enemmän rupee vituttamaan, ku tiedän et ilman tätä puolen vuoden taukoa oisin aikalailla johdossa. *ITKUPARKU*

Voisin yhen kaverin pyytämään pelailemaan ;

TF I PeinTTaRi - Battlefield: Bad Company 2 Stats Verse

Ihan taitava jannu kyseessä,kun statseja katselee,osa voi jopa täältäkin foorumilta tuntea.

Tuosta maaottelusta tuli mieleen, että jos kerran ruotssalaiset haluavat pelata HC:na niin miksi ette pelaa sitten Conquestia?
Itse olen alun normicoren jälkeen pelannut melkeinpä ainoastaan HC:ta ja enimmäkseen konkkaa. Onhan sielläkin niitä "kämppääviä teinejä" mutta myös mukavaa ja hyvää peliseuraa on löytynyt, ja sellaista sakkia jo oikeasti yrittää lippuja ottaa ja puolustaa. Ja yleensä nuo kämpperit on melko helppo löytää ja silloin on moraa kiva heiluttaa.

Tulipa kattottua noita statseja vähän ja sakulla näytti olevan meikäläisen 9 Dog Tagiä :DDD HYVÄ SAKU!

Pah, eihän tuo ole vielä paha! Näyttää siltä, että Saku vie mua dog tageissä 16-10 :D

Naureskelin tässä noille ruotsalaisten jutuille. Mut joo, HC on mullekki aika outoa. En oo tainnu siihen koskee kahta kertaa enempään, mutta jos sitä kattelis ennen tuota peliä hieman. Jos nyt siis kyseinen ottelu saataisiin pystyyn ja pääsisin mukaan.

Ja Google kääntäjä loistaa:

"Kyllä, mutta he lupasivat tavata meidät hardcore joten meidän täytyy naida parempi taktiikka kuin eilen, saimme varsin välittäjä vapa. Kaikki oli niin pirun vihainen eilen: D haha."
:D

Uusi BC2-commentaryni.

"Tiukkaa puolustusta Isla Inocentesissä. Aluehallintaa ja missattuja quickscopetuksia."

Hauskaa settiä! Tämmöstä lisää, kiitos. Ei ollut mitään ongelmia katsella tuota kokonaan, mitä nyt ruoka paloi uuniin ja tuli penaltyä. :D

Pelit saa tasaisemmiksi karsimalla meiltä terävin kärki (Randomi1zer,Sundman666,Haca ll,Saq89 ja Hirw1)

:D Mehän voitais koota gimmelin, DejaVuhin, iOodin, Offiksen, Raipen, Lepionen ja itsestäni kanssa tällainen "kakkosketju", vai mitä? :D Voisi olla parku melkoinen, kun "klaanilaisia" pukkaa taas peliin.

P.S. Harmi, että en voinut jatkaa kuin pari noita eeppisiä SDM-matseja suomiporukassa. Piti valmistautua duunireissuun. Viimeistään viikonloppuna lisää!

:D Mehän voitais koota gimmelin, DejaVuhin, iOodin, Offiksen, Raipen, Lepionen ja itsestäni kanssa tällainen "kakkosketju", vai mitä? :D Voisi olla parku melkoinen, kun "klaanilaisia" pukkaa taas peliin.
I like!

Borat.jpg

Ylös Bottom