Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tän jäbän W/L ratio hyökkääjänä on 39.36!

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tän jäbän W/L ratio hyökkääjänä on 39.36!
Tän jäbän W/L ratio hyökkääjänä on 39.36!![]()
Juu aina otetaan lisää pelikavereita vastaan. Eiku vaa liittymään peleihin.Osa jätkistä taitaa tähänkin ketjuun kirjotella (Larsen ja Tumbbu ainakin jos en väärin muista) niin pistelin niitä kaveripyyntöjä peliseuran toivossa, kun tulee bäfää pelailtua miltei aina yksikseen random-porukan kanssa.![]()
Oli kyllä kivat pelit ruottia vastaan. Kyllähän se ennen peliä tietenki hieman jänskätti, että millanen porukka on oikee vastassa. Noh, eka mapissa oli ihan mahtavaa meininkiä ja vastustaja osas ihan hyvin laittaa vastaan. Eivät kuitenkaan päässeet ekoja laatikoita pidemmälle. Oasiksessa taas pääsin itse kunnolla vauhtiin ja tappoja sateli, lisäks vielä muistaakseni joka basesta vähintään yks laatikkoki.
Kiva oli pelata ruotsia vastaan, lisää vaan jos suinkin mahdollista.
Juttelin sen Zemlanin kans privachatissa vähän aikaa ja mies tuntui valittelevan ettei edes tiennyt karttoja kunnolla, koska pelaa lähes pelkästään SDM:a.
Poikien palaillessa rintamalta voidaan sanoa,että pyyhkäistiin ruatti pois maailman kartalta! Kiitoksia kaikille mukana olleille,oli hyvät pelit!
Stressasin ihan turhaan pelien onnistumista,alun sekavien kutsuntojen jälkeen päästiin hyvin peliin ja muutama puuttunut jamppa saatiin hyvin mukaan. Kaiken kaikkiaan onnistunut ilta.
Anari56 sanoi:Hieno homma. Olin itekin mukana siinä alussa sen White passin hyökkäysvaiheen ja sainkin hiukan tuhoja tehtyä. Tein kuitenkin tilaa heti seuraavassa erässä Mattiboylle joka oli ilmoittautunut ennen mua.
Hyvin vietiin kuitenki vastapuolta Oasiksen normikonkassa![]()
Multa tiedusteltiin jo revanssin mahdollisuutta ja mulla olis mahdollisuus järjestää näitä maaotteluita useampiakin jos teillä arvon bäfääjät on siihen kiinnostusta?
Ite yritän päästä takas kentälle jos sais ton hajonneen boxin jotenkin korjattua.