Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Muistan tässä aiemmin keväällä kun aloin "Suomipoikien" kanssa aktiivisemmin pelata, minulle naurettiin ja ihmeteltiin sitä, miksi pelaan F2000:lla. Olin tuolloin jo tykästynyt aseen räjähtävään tulivoimaan ja tarkkuuteen.... On vain hauska seurata miten mielipiteet muuttuu
Carry on, Soldier!
saq89
Eilen oli kyllä aikamoiset puukkohipat käynnissä. Taisin eilen saada Tumbbulta viidet tagit yhteensä ja yhdessä erässä kolmet
Ite oon käyttäny nyt assaultilla vaan tota F2000, yllättävän hyvä pyssy
Eilen oli kyllä aikamoiset puukkohipat käynnissä. Taisin eilen saada Tumbbulta viidet tagit yhteensä ja yhdessä erässä kolmet
Ite oon käyttäny nyt assaultilla vaan tota F2000, yllättävän hyvä pyssy
iood : Eipä tuu muuta enää käytettyäkään assaultilla. Jostain kumman syystä karsastin just tota rynkkyä (johtuu ehkä siitä äänestä) ja tappoja kerty lähinnä tolle M416:lle, mut nykyään en muuta käytäkään.
Cobalos: F2000 on ollut päivityksen jälkeen erinomainen rynkky. Pelin virallisella keskustelupalstalla yksi tyyppi oli tehnyt videovertailun ja F2000 oli aivan ylivoimainen vakaudessa sekä tähdätessä että lonkalta, ja luotien leviäminen oli pienintä (bullet spread).
Gimmel: En ymmärrä miks jengi sorsii F2000:sta. hetken kun sillä pelannu ni sehän on mainio tussari. Pieni rekyyli ja tarkka kauemmaksikin. Platinast puuttuu sillä vielä pari tappoo (90)
Muistan tässä aiemmin keväällä kun aloin "Suomipoikien" kanssa aktiivisemmin pelata, minulle naurettiin ja ihmeteltiin sitä, miksi pelaan F2000:lla. Olin tuolloin jo tykästynyt aseen räjähtävään tulivoimaan ja tarkkuuteen.... On vain hauska seurata miten mielipiteet muuttuu
Carry on, Soldier!