Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

saq89

Eilen oli kyllä aikamoiset puukkohipat käynnissä. Taisin eilen saada Tumbbulta viidet tagit yhteensä ja yhdessä erässä kolmet
Ite oon käyttäny nyt assaultilla vaan tota F2000, yllättävän hyvä pyssy

iood : Eipä tuu muuta enää käytettyäkään assaultilla. Jostain kumman syystä karsastin just tota rynkkyä (johtuu ehkä siitä äänestä) ja tappoja kerty lähinnä tolle M416:lle, mut nykyään en muuta käytäkään.

Cobalos: F2000 on ollut päivityksen jälkeen erinomainen rynkky. Pelin virallisella keskustelupalstalla yksi tyyppi oli tehnyt videovertailun ja F2000 oli aivan ylivoimainen vakaudessa sekä tähdätessä että lonkalta, ja luotien leviäminen oli pienintä (bullet spread).

Gimmel: En ymmärrä miks jengi sorsii F2000:sta. hetken kun sillä pelannu ni sehän on mainio tussari. Pieni rekyyli ja tarkka kauemmaksikin. Platinast puuttuu sillä vielä pari tappoo (90)

Muistan tässä aiemmin keväällä kun aloin "Suomipoikien" kanssa aktiivisemmin pelata, minulle naurettiin ja ihmeteltiin sitä, miksi pelaan F2000:lla. Olin tuolloin jo tykästynyt aseen räjähtävään tulivoimaan ja tarkkuuteen.... On vain hauska seurata miten mielipiteet muuttuu :)

Carry on, Soldier!

Hah, pääsinpäs eilen vähän löylyttämään suomipoikia, kun yhtäkkiä servulla oli vastapuolella suomalaisia, pari nickiä tunnistin täältä, mm tumbbu ja anari oli ja mitäs muita, pari rinkiä harvest dayta, ja ainakin cobalos jäi kerran mun porakoneen alle, kun siellä sniputteli jossakin :) poikien tankit sai kyytiä puolustajana, mutta kaverit kyllä antoivat takaisin seuraavalla kierroksella samalla mitalla :P
Harmi etten kenenkään tageja saanut matkaan, on kyllä sellanen muurahaisyhdyskunta toi suomiteami ettei pääse oikeen yllättämään :)

Hah, pääsinpäs eilen vähän löylyttämään suomipoikia...ainakin cobalos jäi kerran mun porakoneen alle, kun siellä sniputteli jossakin :)...

Jep, tulin kesken matsin tuohon Harvest Dayhin ja olin IHAN pihalla sen aikaa kun siellä jaloissa pyörin. Oli oikein kun annoit Black&Deckerin vinkaista, kun röllittelin silmälaput päällä. Päätinkin pian palata Panama Canaliin teurastamaan porukkaa...

On kyllä erikoista, että rushissa, jossa periaatteessa vihollisen tulosuunta on aika hyvin vakio, minut yllätetään hyvinkin usein. Mutta sitten konkassa ja squad deathmacthissä asetelma kääntyy täysin. Se olenkin minä, joka syöksyn pahaa-aavistamattomien tyyppien niskaan ja katoan seuraavan nurkan/nyppylän/puskan taakse tyytyväisenä käkättäen.

On kyllä erikoista, että rushissa, jossa periaatteessa vihollisen tulosuunta on aika hyvin vakio, minut yllätetään hyvinkin usein. Mutta sitten konkassa ja squad deathmacthissä asetelma kääntyy täysin. Se olenkin minä, joka syöksyn pahaa-aavistamattomien tyyppien niskaan ja katoan seuraavan nurkan/nyppylän/puskan taakse tyytyväisenä käkättäen.
Sama tunne. Johtuu varmaan siitä kun alitajuisesti olettaa sen vihollisen tulevan juuri tietysti suunnasta, niin se ovela velmu joka kiertää kentän reunoja pitkin selustaan osaa yllättää, kun eihän sitä nyt sieltä kovin usein odota puskevan. Voi kuinka väärässä sitä onkaan. Conquestissa on paljon tarkempi ja itse ainakin katson huomattavasti useammin selkäni taakse. Siellä kun se yksittäinen vihu voi olla missä vain. Voihan se toki rushissakin olla, mutta todennäköisyys conquestissa on aika paljon suurempi.

Rushia ei ole tullut pelattua pitkään pitkään aikaan. Ei enää oikein innosta siinä missä conquest.

Vai aikoo Gimmel mennä pisteissä ohi, dream on. :D Jospa sitä taas tänään illalla vaihteeksi pelailis vähän bäfää, ei tarvi huomenna herätäkään niin aikaisin.

Pari kysymystä:

1. Jotain vinkkejä tuohon quickscope-touhuun kellään? Alkaa ihan hyvin jo välillä sujumaan, mutta välillä tulee taas todella härskejä ohilaukauksia. 4x:lla ja SV98:lla olen nyt napsutellut menemään, sensitivityä nostettu korkeammalle, pelityyliä pitänyt myös vähän muuttaa, koska jos vastaan tulee se kaksi vihua tai enemmän, niin mahdollisuudet on rynnimällä aika heikot.

2. Miten REXiä kannattaisi käyttää, koska tuntuu, että se on vaan niin hidas, että aina kuolee itse ensin?

2. Miten REXiä kannattaisi käyttää, koska tuntuu, että se on vaan niin hidas, että aina kuolee itse ensin?

Vähän niinkuin quick scopatessakin, REXillä ei kannata ampua ekaa laukausta ohi. Itse olen käyttänyt sitä lähiaikoina paljon korkean tulinopeuksien aseiden kanssa viimeistelijänä eli ns. "Teloittajana". :cool: Yleensä yksi laaki on yksi vainaa. Pulttilukkosnipujen kanssa käyttäisin mieluummin MP-443 Grachia sen hirmuisen lipaskoon ja ketteryyden vuoksi.

On katottu nuo videot, on vaan aivan eri maailmasta nämä PC-touhut, on aika sairaita jamppoja he. Tarkotuksena ois, että oppis tuon 4x:n kans "hyväksi", niin siirtyis sitte tuohon normi-scopeen. Ois paljon monipuolisempi ja vois jopa auttaa omaa tiimiä.

Mitä faija muuten nykyään hommailet, kun ei pelikentillä näy?

Vähän oon rajoittanut pelailun määrää. Kesän saavuttua on niin paljon kaikkea muutakin tekemistä. Olen kyllä pelaillut, ei olla vaan osuttu samaan aikaan pelikentille

1. Jotain vinkkejä tuohon quickscope-touhuun kellään? Alkaa ihan hyvin jo välillä sujumaan, mutta välillä tulee taas todella härskejä ohilaukauksia. 4x:lla ja SV98:lla olen nyt napsutellut menemään, sensitivityä nostettu korkeammalle, pelityyliä pitänyt myös vähän muuttaa, koska jos vastaan tulee se kaksi vihua tai enemmän, niin mahdollisuudet on rynnimällä aika heikot.

Meikällä on alkanu sujumaan kohtuu reteesti, mut toisaalta käytän sitä red dot sightia. Pitäs varmaan vielä antaa tolle ACOG:lle mahollisuus. Ärsyttävä juttu tossa on et jos lagaa edes snadisti, ni tuo quickscopetus alkaa olla aikamoista via dolorosaa. Erityisesti se ahistaa jos joku ACOG + M60 -setupilla varustettu medicci teilaa kahen metrin päästä, ku omasta mielestä huitas just sen siisteimmän headshotin :D

Lagista puheenollen, sitä piisasi eilen oikeen kunnolla. Kiitos kuuluu todennäköisesti puolalaisarmeijalle, joka killui vastapuolella köhivien verkkoyhteyksiensä päässä. Parikin tusinaa kuolemistani tapahtui niin, että olin täysin varma aloittaneeni ampumaan ensin ja osuneeni. Sitten on mukavaa katsella killcamistä miten polski taapertaa 100% healthilla eteenpäin. :mad:

Lagista puheenollen, sitä piisasi eilen oikeen kunnolla. Kiitos kuuluu todennäköisesti puolalaisarmeijalle, joka killui vastapuolella köhivien verkkoyhteyksiensä päässä.

Niillä on varmaan vielä käytössä tämmöiset:
old_modem.jpg

:D:D

Teknik, sano punalakkinen ryssä medic kun rautakangen näki. Tossahan on jo nupit koillisessa! :D

Näköjään tuossa potikassa säätömahdollisuudet 0-10 mb/s välillä. Kaverit pelaa seiskalla, ettei muu netin käyttö hidastu.

On muuten ärsyttävää, kun alat korjaamaan itse omaa tankkia tai kopteria, niin joku random-oma tulee ja ottaa sen. Pari kertaa viime aikoina käyny näin ja oon kyllä yrittäny kaverille vihjata, että krhm... minun tankki! Noo, ei siinä sit auta ku jatkaa matkaa vaikka kävellen.

Hyviä pisteitä taas tänään yöllä/aamulla; kultaa F2k:sta, 40mm haulikosta ja UZIsta. F2000 onkin sitten n. 80 tapon päässä platinasta.

Mahtavaa meininkiä oli myös jonkun randomi irlantilaisen kera, satuttiin sattumalta 1 vs 1 samalle servulle ( en jaksa nyt nillittää tuosta erikseen ) ja lähetin sille viestin että "M1911 only?"

Sillä sit mentiin, ja voitto kotiin!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Raipe pistää oikeen tuulemaan! Ittellä ois kanssa useempikin kultatähti tuolla venaamassa,kun vain jaksaisi pelailla!

Mutta odotus on tuota Bf3:sta kohtaan niin iso että olen miettinyt että pelaiskohan vaikka homefronttia tai BC1.stä jonkunaikaa,ja jättäis ton kakkosen suosiolla rauhaan :)

tarkotus ois nyt se aek platinoida vihdoin ja viimein sekä pp-2000:lle ja UZI:lle hommata tähtiä ..

MS rulettaa! Pelailtii eilen dejan ja SAQ89 kans konkkaa ku mun puh soi. Kun tulin takas ni olin lobbyssa ja livestäki lentäny pihalla. Aattelin et, ok ihan perussettii ealta. rupesin connectaa takas livee kun se ilmoitti et käyttö estetty ja mulle lähetetty mailii asian tiimoilta:
This email is to notify you that your Xbox LIVE account privileges have been temporarily suspended due to inappropriate content in the profile for your gamertag. The inappropriate content was discovered in the Motto, Bio, Location, Name and/or Personal Picture.

The following content for the gamertag associated with this Windows Live ID was brought to our attention and was determined to have violated the Code of Conduct and/or Terms of Use:

Bio  shit happens then u die.

Et näin. eli jos jollain muullakin kirosanoja tms. ni kannattaa poistaa ettei pilaa lasten/nuorten/herkkien elämää/tulevaisuutta ja tule runtua MS:ltä!

Kauhankohan toi temporarily kestää? Pas.. Huono nakki kyl tommonen, otan osaa.

Ylös Bottom