Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vaadin tagini takaisin senkin siat!! Oli kyllä makoisaa menoa ja ei voi kun ihmetellä kuinka tätä peliä jaksaa yhä pelitellä yömyöhään vailla minkäänlaatuista kyllästymistä. Kun se on kova niin se vaan on kova. Gimmelille terveisiä, että kyllä se puukko vielä sinunkin perssiiseen uppooaa usko pois! :D

EDIT: Tuli tuossa vielä mieleen, että miksi jotku tyypit ottaa tämän niin vakavasti? Tämähän on vain peli. Suomipartyssa on aina mukava pelata, oli sitten vastapuolella tai samalla puolella. Itselle ainakin se paskanjauhanta on vähintään puolet hauskuudesta. Eikä mua ärsytä mitkään kallekustaat tai muutkaan aseet, yleensä pystyy laittamaan kampoihin aika hyvin. Ainoa mikä vähän harmittaa, on oma kädettömyys koptereita vastaan. Hankala ampua hyvää pilottia alas. Jos peli ei enää maistu tai se ärsyttää, ei sitä kannata pelata. Voi vaikka lukea kirjoja, katsoa elokuvia, nussia tai vaikka pelata jalkapalloa. Simples.

Juu, ei nuo minun pari kommenttiani olleet millään muotoa kritiikkiä suomalaisia bäfääjiä kohtaan. :o Mutta kuten sanoit, tämä on vain peli ja ainakin minulle pelit ovat aina merkinneet puhdasta hauskuutta. Noiden luettelemiesi asioiden (kirjat, leffat, nainen, jne.) jälkeen minulle kuitenkin jää varsin vähän aikaa pelaamiselle, joten stackattyjen kallekustaa-tiimien vastustajina/puolella minulla ei yksin kertaisesti ole hauskaa.

Bäfä ja sen mukanaan tuoma peliseura ovat kuitenkin niin hyviä, ettei peli varmasti jää aktiivisesta pelivalikoimasta kokonaan pois vielä vuosiin. En ainakaan ole mitään muuta peliä, mitä haluaisin paukuttaa moninpelata Livessä.

Olinkin melkoisen hämmästynyt eilen, kun liityin matsiin, jossa valtaosa suomalaisista oli vastapuolella ja HÄVIÄMÄSSÄ. :eek: Seuraavassa erässä serveri sitten tyhjenikin ja napsahti vielä toinenkin voitto. :D
Miekin olin eilen tuolla kyseisellä servulla ja jonkin aikaahan siinä olikin ihan hyvät rytinät suomalaisia vastaan. Kun matsi rupes kääntymään enemmän meikäläisille, niin suomipoijjaat kaikkos aika vilkkaasti sieltä vastustajan puolelta. Itte en jaksa koko ajan vaihella servua sen mukaan miten pelit menee. Tuolta servuilta kuitenkin lähdin erän päätyttyä, kun ei sinne vastustajan puolelle tullut enää ketään.

Miekin olin eilen tuolla kyseisellä servulla ja jonkin aikaahan siinä olikin ihan hyvät rytinät suomalaisia vastaan. Kun matsi rupes kääntymään enemmän meikäläisille, niin suomipoijjaat kaikkos aika vilkkaasti sieltä vastustajan puolelta. Itte en jaksa koko ajan vaihella servua sen mukaan miten pelit menee. Tuolta servuilta kuitenkin lähdin erän päätyttyä, kun ei sinne vastustajan puolelle tullut enää ketään.

Oon vissiin missannu tuon tapahtuman, tulin pelaamaan vasta klo 24 jälkeen. Itse vaihdan servua kahdesta syystä: Lagi tai vastustajan ylivoimaisuus/oman tiimin totaalinen kädettömyys. Joskus tulee kyllä sitten "raivolla" puskettua ja sitä yrittää kaikkensa kannatellakseen tiimiä. Elämäni paras rundi olikin juuri tällainen. Harvest day rushissa puolustajana, vastapuolen tiimi täynnä 50lvl tyyppejä samoilla klaani-tageilla, meidän puolella korkein rankki varmaan jotain 24 tms. Paitsi itse tietenkin 50.

Ensimmäinen laatikko poksahti alle puolen minuutin ja oma tiimi täysin hukassa. Ajattelin että vaihdanpa servua, mutta sitten mietin, että vitut, otan medicin molemmilla medkit upgradeilla ja voitan "yksin" koko paskan. Juoksin ympäri kenttää, herätin lähes jokaisen ammutun tyypin, nakkelin medkittejä ympäriinsä ja ammuin kaikki vihut mitä näin.

Esimerkki "tarttui" koko omaan tiimiin ja homma alkoi toimia. Assaultit jakoi ammuksia ja engineerit tekivät kaikkensa vihun tankkien eliminoimiseksi. Röllejä ei omalla puolella pahemmin ollut ja minun lisäkseni tiimissä oli vain yksi medic. Joukkuehengen pystyi aistimaan kotisohvalle asti ja vastapuolen "miksi me ei saada tuota laatikkoa räjäytettyä näitä noobeja vastaan"-tyyppisen turhautumisen pystyi myös tuntemaan. Voitettiin, sain ace pinnin, helvetisti pisteitä ja hatemailia ranskaksi ja englanniksi. Tuossa ranskaksi tulleessa ääniviestissä varmaan hieman kyseenalaistettiin mun rambo-revive toimintaa, mutta hyvin toimi. Ilman sitä oltaisiin hävitty. Hauskaa oli.

Hyvät mähinät oli kyl eilen. Harvest Dayn konkan jälkeen oli pakko lopetella ku alko väsymys painamaan ihan törkeesti. Pitää varmaan vastasuudessaki yrittää jakaa suomiporukoita eri puolille, ni ei tuu ihan täysiä yliajoja noista peleistä.

Hyvät mähinät oli kyl eilen. Harvest Dayn konkan jälkeen oli pakko lopetella ku alko väsymys painamaan ihan törkeesti. Pitää varmaan vastasuudessaki yrittää jakaa suomiporukoita eri puolille, ni ei tuu ihan täysiä yliajoja noista peleistä.
Harvest Dayssa oli tosiaan ihan hauskat mätöt, kun oli öbaut fifty-sixty suomalaiset tiimeissä. Sain sieltä jopa sundmanin kultaiset tagit mukaan, kiitokset niistä.

Sain sieltä jopa sundmanin kultaiset tagit mukaan, kiitokset niistä.

Ole hyvä vaan, jakelen niitä kyllä auliisti kaikille halukkaille. Pääsit kyllä aika herkällä hetkellä yllättämään, juuri AT4:lla napsuttelin CAV:tä siinä.

Olivatpa kultaiset dogtägini kysyttyä kamaa eilen päivän päätteeksi. :D
Ikivanha M1 Garand ja lightweight-varustus olivat aika kuumintahottia suomalaisia pöllytettäessä. En muistanutkaan miten paljon pidinkään tuosta vanhasta louskusta. Ja kiitos loistavalle taisteluparille, iOod!

Helkkarin hauskaa oli taas pitkästä aikaa paukutella porukassa, josta puuttuivat ne normaalit pölkkypäät kokonaan. Olis melkeen voinut laittaa mikin päähän, koska lapset ei taunnu saada muutenkaan yläkerrassa unta, kun iskä hirnuu sohvalla suomipoikien noitumista kuunnellen. :D

Melkein pelkällä tankilla olin silloin lauantaina phinkkiksen kanssa ja pisteet meni melkein neljännelle tonnille. Sanotaanko näin, että oli konekivääri liekeissä siinä pelissä. Dejavuhi pääs laittamaan parit C4 tankkii ettei kerenny karkuu. :D

Harvest day on kyllä mun mielestä yks parhoista konkka-mapeista. Maistu kyllä konkka muutenki hyvälle pitkästä aikaa.

Tosiaan, toi partyn maksimikoko sais olla enemmän kuin kahdeksan...

Olivatpa kultaiset dogtägini kysyttyä kamaa eilen päivän päätteeksi. :D
Ikivanha M1 Garand ja lightweight-varustus olivat aika kuumintahottia suomalaisia pöllytettäessä. En muistanutkaan miten paljon pidinkään tuosta vanhasta louskusta. Ja kiitos loistavalle taisteluparille, iOod!

Kiitokset myös sinne suuntaan! :) Oli kyllä extramukavat pelit eilen illan päätteksi. Aika vähän on tullu tuota squad rushia pelattua aikaisemmin, mutta nyt kun suomalaisporukat olivat jakautuneet ympäri tiimejä, ni meno oli aika hurjaa. Harvest Day oli kokonaisuudessaan melkosta tykitystä ja viimeset minuutit Laguna Presassa kohtuu eeppiset.

Onkos meidän Elisalla tänään huono päivä vai onko teillä muillakin ollut tänään lagiongelmia?

Itellä on ollut kovasti ongelmia nyt lähipäivinä, sade ja tuuli tappaa mokkulayhteyden tehokkaasti. :D Meinasin että hommailen tuon tukiaseman tuolle paskamokkulalle ja kokeilen josko pelittäisi paremmin. Jos ei, niin sitten näillä mennään. :o

Kummaa hommaa, ei tunnu pysyvän pelissä millään tänään jos joinin suomikavereiden peliin - tuossa äsken tipuin gimmelin ja muiden pelistä kolme kertaa n. viidessä minuutissa. Quick matchit onnistuu kyllä mainiosti. :confused:

Edit. Nyt tipuin enää kahdesti samassa matsissa, jee! Noususuhteista tendenssiä siis!

Edit2. Eipä sittenkään mitään. Statistiikan mukaan meidän talous tippuu verkosta 1-2 sekunniksi noin kymmenen minuutin välein. Go Elisa!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Haha. Ei voi oikee muuta ku hauskoja juttuja odottaa, kun eka tulee Larsen ja sitten vielä Kain partyy mukaan. Jutut senku parani mitä myöhemmäks iltaa mentii. :D

Ei jostain syystä tullu kovin hyviä pojoja alkuillasta, mutta parani neki nyt vähän iltaanpäin. Välillä tuntu, että ei oo vihollisel mahiksii, mutta sit kummasti ne seukki pelissä anto jo vastaa aika kovaa. Ei se nyt kuitenkaa ihan base rapeks menny niin kuin silloin eräänä iltana.

Mut joo, lisää vaan! Tällai on aina hauska pelata.

Edit2. Eipä sittenkään mitään. Statistiikan mukaan meidän talous tippuu verkosta 1-2 sekunniksi noin kymmenen minuutin välein. Go Elisa!

Mulla on kans elisan viihde kaapelin kautta (100mb) ja oli syksyllä/talvella törkeitä ongelmii. Yhteys katkeili kokoajan ja n. 20puhelun, 5vikailmoituksen ja 2korjaajan käynnin jälkeen lopulta fiksailivat jotain koko alueelle ja rupes toimii jotenkin siedettävästi. En hanki enää IKINÄ elisaa ellei ole aivan pakko.
Olihan joo mukava pelailla eilen ja läppäkin lensi komiasti :p
Maistunut pelit muutenkin aika hyvälle kun ollaan muutamana viime kertana vedelty squad deathmazii parilla suomi squadilla tai jaeltu jengii eri tiimeihin konkassa jos on ollut epätasasta peliä. Vois joku kerta nyt kattoo ku porukkaa on paljon linjoilla ni kokeilis extemporee laittaa priva servun pystyyn, koska aika usein tuntuu olevan parisenkymmentä pelaajaa linjoilla.
CU@ battlefield :D

Mulla on kans elisan viihde kaapelin kautta (100mb) ja oli syksyllä/talvella törkeitä ongelmii. Yhteys katkeili kokoajan ja n. 20puhelun, 5vikailmoituksen ja 2korjaajan käynnin jälkeen lopulta fiksailivat jotain koko alueelle ja rupes toimii jotenkin siedettävästi. En hanki enää IKINÄ elisaa ellei ole aivan pakko.
Olihan joo mukava pelailla eilen ja läppäkin lensi komiasti :p

Elisalla on ollut viihteen tulon jälkeen jäätäviä kapasiteettiongelmia. Eli toisin sanoen myyty 100mb:tä niin paljon, ettei verkko enää kestä. Sitten se käytetyn modeemin firmis on vielä ihan kuraa (kuulemma toimii paremmin eri purkilla kuin sillä Bewanin romulla). Nämä kun yhdistää niin ei ole paljoa hurraamista. Welho ilmeisesti on saanut kaapelinsa toimimaan, joten ihmetyttää tuo Elisan osaamattomuus. Itse sain tapeltua Keravalla (Elisan diktatuurin alla) itselleni ADSL:n, jota ei pitäisi saada jos asuu kaapeli-alueella. Vaihtoehtona olisi ollut ottaa Jyväskylästä ADSL:ä joka toimii Elisan verkossa yli tuplahintaan...

Toivottavasti saavat kaapelinsa kuntoon, mutta hetki kyllä menee, ennenkuin kyseiseen tuotteeseen kosken.

Haha. Ei voi oikee muuta ku hauskoja juttuja odottaa, kun eka tulee Larsen ja sitten vielä Kain partyy mukaan. Jutut senku parani mitä myöhemmäks iltaa mentii. :D

Ei jostain syystä tullu kovin hyviä pojoja alkuillasta, mutta parani neki nyt vähän iltaanpäin. Välillä tuntu, että ei oo vihollisel mahiksii, mutta sit kummasti ne seukki pelissä anto jo vastaa aika kovaa. Ei se nyt kuitenkaa ihan base rapeks menny niin kuin silloin eräänä iltana.

Mut joo, lisää vaan! Tällai on aina hauska pelata.

Kieltämättä nämä yölliset sessiot tuppaavat olemaan teemaltaan hieman levottomia. Isot sorget vaan, mikäli jonkun huumorintaju ei tahdo riittää. Pirun hauskaa on kyllä joka kerta ja varsin hyvin on tällä porukalla pelit yleensä menneetkin. Varsinkin silloin, kun osa porukkaa vaihtaa puolta alkaa timangin kovat mähinät ja hauskuus tuplaantuu.

Ehdottomasti lisää tämmöistä! Illalla taas sitten pojat. Ja viimeiseksi Gimmelille ystävähenkinen tervehdys:
Up yours darling! Sainpas! <3

Ehdottomasti lisää tämmöistä! Illalla taas sitten pojat. Ja viimeiseksi Gimmelille ystävähenkinen tervehdys:
Up yours darling! Sainpas! <3

No tollee epäreilusti otit takaapäin..

No tollee epäreilusti otit takaapäin..

Itseasiassa tilannehan meni siten, että sä hiivit mun selän takana ja hämisvaistoni käski kääntymään ja ehdin tuikkasta ensin. :D Jätkä oli niinku totaalisen OWNED! :p

Ylös Bottom