Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sehän noilla pulttilukoilla on parhautta ;)
Pulttilukoilla ei saisi osua lonkalta eikä quick scopella kuin omaan pottivarpaaseen. Pyssy on tarkoitettu käytettäväksi siellä takalinjassa, niin käyttäsivät sitä sitten siellä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pyssy on tarkoitettu käytettäväksi siellä takalinjassa, niin käyttäsivät sitä sitten siellä.
Oman kokemukseni perusteella juuri takalinjat reconit voivat rikkoa pelin, jos heitä on liikaa. Etulinjan agressiiviset reconit harvemmin rikkovat peliä, sillä ihan samalla lailla heitä vastaan voi taistella kuin mitä tahansa muutakin lähitaistelu-classia. Islassa hyökkäävää takalinja-recon tiimiä vastaan ei voi taistella oikein mitenkään, vaan peli on (hauskuudessa) menetetty.

Tämän takia ei noscope/quickscope haittaa, vaikka se ehkä aseen tosielämän luonnetta vastaan onkin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

No olipa KIVA pelata suomalaisia vastaan, ku lagasi helvetisti. Kiitos Larsen ku ammuit kymmenen kertaa mut usasilla. Ei helvetti, ihmettelin että mistä tuo jökkiminen johtuu, niin eiköhän emäntä ollu laittanut torrentit täyteen jotain saatanan pornoa taas. Kiva kun tuntui että portaita välillä ei pääse ylös. Ja samaan aikaan joku pyöri facebookissa ja pelasi jotain kirottua farmvilleä. Jep jep. Facebook on pahuutta. :p

Noh, tuntuuhan tuota viivettä olevan muutenkin tässä toisinaan, useimmiten just silloin ku kaverin kanssa väännän tätä menemään, en sitten ymmärrä mistä johtuu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Meikä on kans käyny kyttäilemässä noita DenKirsonin statsihommia, mutta GOL tuntuu edelleen "nopeemmalta" ku esim. M24. Onkohan tää joku "korvienvälihomma", vai huitaseeko meikän rölli ton GOL:in oikeesti nopeemmin esiin ku jonkun muun pulttilukon?

Vertailu, joka poistaa tunneseikat, löytyypi täältä: YouTube - ‪Battlefield Bad Company 2 Bolt-Action Sniper Rifles Comparison‬‏
Tuon on tehnyt pelin virallisen keskustelufoorumin yksi kovimmista analysoijista. Sen Juutuupi-kanavalla on myös muita vastaavia vertailuja, jos kiinnostaa.

Ja niin ne Suomi-Saksa -maaotteluun kaavaillut sakemannit oli ihan pätevää porukkaa. Ainakin niiden puukonkäsittelytaidot tulee ilahduttamaan muutamia suomalaisia...:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mie oon kyllä Lakun kanssa samaa mieltä. Toivottavasti BF3:ssa nuo isommat snipakiväärit on kohtuullisen tarkkoja bipodilta makuulla ja muuten eivät ollenkaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pulttilukoilla ei saisi osua lonkalta eikä quick scopella kuin omaan pottivarpaaseen. Pyssy on tarkoitettu käytettäväksi siellä takalinjassa, niin käyttäsivät sitä sitten siellä.

Hauskaa toi quickscopettelu silti on, eikä tuo reconilla lähitaistelu pelistä ainakaan helpompaa tee. Sitä vastoin meikän niin rakastamalla medic classilla ilmeisesti kuka tahansa voi sniputella ACOG:in kanssa eikä kukaan mörjötä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hauskaa toi quickscopettelu silti on, eikä tuo reconilla lähitaistelu pelistä ainakaan helpompaa tee. Sitä vastoin meikän niin rakastamalla medic classilla ilmeisesti kuka tahansa voi sniputella ACOG:in kanssa eikä kukaan mörjötä?

ACOGin kanssahan nyt voi sniputtaa ihan millä tahansa aseella classista riippumatta. Toki, totta on että kevyet konekiväärit eivät ole niitä tarkimpia aseita seisaalta tai edes polvelta ammuttuna, silleen oikeessa elämässä.

Pointti nyt on ehkä se, että hyvää etulinjassa pyörivää pulttilukkoreconia on todella vaikea saada matalaksi. Jopa konsoleilla. Taidokasta, kyllä, mutta tämänkaltaisen YouTube - ‪E7YC3 | Recon:: BC2 Montage‬‏ pelaamisen ei pitäisi olla mahdollista pulttilukkosnipulla. Toisaalta, ei myöskään LMG-rambolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitos pojat, oli kiva ottaa nekkuun! Joskus taas uudelleen. Tuo yksi rushi oli vähän heikonlainen menestykseltään, yksi vastaan kahdeksan? Kivat teille. :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitos pojat, oli kiva ottaa nekkuun! Joskus taas uudelleen. Tuo yksi rushi oli vähän heikonlainen menestykseltään, yksi vastaan kahdeksan? Kivat teille. :(

Hieno homma, jätkät. Just tälleen saadaan uusia uskollisia pelaajia bäfään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Välillä pitää ottaa selkään, että oppii voittamaan. Ei siinä mitään. :)

Olipa muuten pikkasen erikoista sakkia siinä Oasiksessa, kun peli arpoi minut hyökkäämään kahdesti. Kaikki vaan törötti omassa basessa helikopterialustalla hyppien ja ampuen toisiaan, siis valehtelematta kuudesta kahdeksaan pelaajaa siinä himosti toisiaan ja kukaan ei edes yrittänyt hyökätä. Ekan hyökkäyksen olin suomalaisten puolella, mutta tokan näiden randomien. Aivan hirveää paskaa, neljä tyyppiä ehkä yrittää hyökätä ja ite saa tuen puutteessa sitten kuolla laatikolle aina. Jee. Noh, olihan se silti kivaa kaikkine karvoineen. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

…Pointti nyt on ehkä se, että hyvää etulinjassa pyörivää pulttilukkoreconia on todella vaikea saada matalaksi. Jopa konsoleilla…

Voi olla, mut täähän voi oikeestaan koskea mitä tahansa classia jos pelaaja on hyvä?

Noin yleisesti ottaen toi quickscopettelu tuo ihan kivasti lisää haastetta peliin siinä vaiheessa ku ei enää nappaa spreijata ympäriinsä rynsestereillä ja konekivääreillä. Ei meikä ainakaan enää hirveesti jaksais BC2:sta hinkata ellei olis kokeillu tota SV98/GOL + ACOG -yhistelmää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sillä erotuksella, että hyvä etulinjassa pyörivä assault, medic tai engineer on kohtuullisen helppoa teloittaa jopa yksin. Eivät ne tapa yhdellä lonkkalaukauksella. Haulikot poislukien, mutta nepä ovatkin tarkoitettu lähitaisteluun.

Pulttilukkokiväärin käyttäminen pumppuhaulikon tavoin on vain väärin pelibalanssin kannalta, katsoipa sitä miten subjektiivisesti hyvänsä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

haters_gonna_hate_eagle-142651.jpg

Hieno homma, hei. Sen sijaan että olisit yrittänyt meille tolloille kertoa sen, miten hyvää pelibalanssia ovatkaan pulttilukkosniput lonkalta/quickscopetettuna lähitaistelutilanteessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kunhan et kertonu taustoja, jotka käy ilmi D-C:n omalta foorumilta ?? :)

Jännittävää!

Jos olisin kertonut totuuden, niin pojat olisivat jo tulossa tänne peräpohjolaan :eek:

Eilen vedettiin Cobaloksen kanssa squad dm matsia näiden sakujen kanssa. Ihan tosissaan saa laittaa hanttiin. Kyllähän se sentään yksi rundi voitettiin. Puukkoa tosiaan pojat osaavat käyttää joku 30 menettyä tagia ei ole kovin kaukana.

Specseinä oli kaikilla Bodyarmor ja Lightweight.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hieno homma, hei. Sen sijaan että olisit yrittänyt meille tolloille kertoa sen, miten hyvää pelibalanssia ovatkaan pulttilukkosniput lonkalta/quickscopetettuna lähitaistelutilanteessa.
Sori, en pystyny vastustamaan kiusausta. Mä en nää vaan millä tavalla ne rikkoo pelibalanssin. Ennemmin tulis käännettyy katse ton medic classin puoleen. Joukkueellinen noita viiksimiehiä rikkoo kyllä ton pelibalanssin aika nopeesti.

Ilmeisesti nää kaikki on loppupeleissä kuitenki vähä niinku makuasioita. Vaikee nähä millä tavalla just reconin pulttilukko olis tarkotettu käytettäväksi jollain tietyllä tavalla, ku muitakin aseita voi käyttää miten lystää.

Toi mun viestiki oli näemmä poistettu. Kiva. :8(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen vedettiin Cobaloksen kanssa squad dm matsia näiden sakujen kanssa. Ihan tosissaan saa laittaa hanttiin. Kyllähän se sentään yksi rundi voitettiin. Puukkoa tosiaan pojat osaavat käyttää joku 30 menettyä tagia ei ole kovin kaukana. Specseinä oli kaikilla Bodyarmor ja Lightweight.

Silti uskon meillä olevan ihan hyvät tsäänssit voittaa, kun saadaan kovin kokoonpano kehiin.

Sakut liikkuivat isona porukkana ja pelasivat myös hyvin tasapainoisella kokoonpanolla (assault, medic, recon), mutta tuo puukottamiseen tähtäävä pelityyli myös kostautui monta kertaa. Kuulin askeleet -> loikka sivuun ja M14:lla ohimolaukaus.

Ilmeisesti nää kaikki on loppupeleissä kuitenki vähä niinku makuasioita. Vaikee nähä millä tavalla just reconin pulttilukko olis tarkotettu käytettäväksi jollain tietyllä tavalla, ku muitakin aseita voi käyttää miten lystää.

Olen kyllä sinun kanssasi samoilla linjoilla, koska pulttilukko quickscopettaminen on todella high risk/high reward -sotimista. Jos eka laukaus menee ohi, olet suurella todennäköisyydellä kuollut. Kamppailut red dotteja ja ACOGeja käyttäviä reconeita vastaan pitää vain yrittää järjestää niin, että heillä ei ole valtit käsissä.

Itse olen surkea noilla snipuilla, mutta toisaalta vastaankaan ei ole tullut kuin pari quick/noscouppaajaa, jotka olisivat pyyhkineet minulla lattioita.

Mielestäni edelleenkään pelissä ei ole sellaista voimaa, jolle ei löytyisi vastavoimaa. Paitsi ehkä yli viiden medicin tiimeille jalkaväkikartoissa, mutta silloinkin pitää taisteilla likaisia keinoja vastaan likaisilla keinoilla. Jatkuva Carl Gustav + EXP2 -spämmi alkaa varmasti vituttamaan medic-junaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Lol. Jätkät inttää täällä jostakin quickscopetuksesta. Jos joku tosissaan väittää, että se on millään tavalla OP niin moro. Oon ite nyt n. 1500 tapon verran vääntänyt tolla pulttilukko+4x yhdistelmällä ja voin sanoa, että ei ole helppoa. Tähän kun vielä lisää peruslagin, niin...

Tämä peli on aika helvetin hyvin balanssissa, medicit ehkä poislukien. Jos mulla on vaikka m24 kädessä ja squadillinen porukkaa tulee vastaan, niin saa siinä hommia tehdä, että kaikki lakoaa, on tosin monesti onnistunutkin. Pelissä on aika paljon one-shot, one-kill-aseita, aina joku valittaa jostain: kaikki raketit, 40mm savu, 40mm haulikko, 40mm kranaatti jne. tappaa myös laakista. Ja jos mä ammun eka laukauksen pulttilukolla ohi, niin sitten menee vaikeaksi. Halukkaat voi vielä käydä käydä katsomassa mun statseja ja kattoa "platinointiaikoja". F2000 on ottanut huomattavasti vähemmän aikaa ku vaikka sv98. Miten sv98 voi olla OP jos f2000:lla saa nopeammin tappoja?

Oma kokemukseni on, että ne jotka valittaa tuosta no-scope ja quickscope-touhusta, niin eivät vaan itse osaa sitä ollenkaan tai eivät osaa muutenkaan kovin hyvin pelata.
Eihän niissä snipuissa ole edes tähtäintä lonkalta ammuttaessa, toisin kuin vaikka haulikoissa. Eli kannattaa opetella pelaamaan eikä vinkua foorumilla. Ei Hacakaan eilen vinkunut kun ammuin sen m24:lla samalla kun hyppäsin alas katolta, enkä mä vinkunut kun Haca räjäytti mut kalle kustaalla koko ajan.

Ja on vaan mukavaa pelata noilla pulttilukoilla, kun saa koko squadin n.10 sekunnin sisään no-scoupattua, niin onhan se hauskaa. Ja vaikeaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä


Kääk, se oli siis "korvienvälihomma". M24 ja SV98 näyttäs nopeimmilta. Pitää siis testiajaa toi M24 ACOG:in kanssa.

sundman sanoi:
Ja on vaan mukavaa pelata noilla pulttilukoilla, kun saa koko squadin n.10 sekunnin sisään no-scoupattua, niin onhan se hauskaa. Ja vaikeaa.
I like! Erityisen tyydyttävää toi pulttilukkoilu on esim. Oasiksessa, jossa usein suodaan mahdollisuus tyhjennellä talojen yläkertoja kesäleiriläisistä.
 
Ylös Bottom