Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Lol. Jätkät inttää täällä jostakin quickscopetuksesta. Jos joku tosissaan väittää, että se on millään tavalla OP niin moro. Oon ite nyt n. 1500 tapon verran vääntänyt tolla pulttilukko+4x yhdistelmällä ja voin sanoa, että ei ole helppoa. Tähän kun vielä lisää peruslagin, niin...
Tämä peli on aika helvetin hyvin balanssissa, medicit ehkä poislukien. Jos mulla on vaikka m24 kädessä ja squadillinen porukkaa tulee vastaan, niin saa siinä hommia tehdä, että kaikki lakoaa, on tosin monesti onnistunutkin. Pelissä on aika paljon one-shot, one-kill-aseita, aina joku valittaa jostain: kaikki raketit, 40mm savu, 40mm haulikko, 40mm kranaatti jne. tappaa myös laakista. Ja jos mä ammun eka laukauksen pulttilukolla ohi, niin sitten menee vaikeaksi. Halukkaat voi vielä käydä käydä katsomassa mun statseja ja kattoa "platinointiaikoja". F2000 on ottanut huomattavasti vähemmän aikaa ku vaikka sv98. Miten sv98 voi olla OP jos f2000:lla saa nopeammin tappoja?
Oma kokemukseni on, että ne jotka valittaa tuosta no-scope ja quickscope-touhusta, niin eivät vaan itse osaa sitä ollenkaan tai eivät osaa muutenkaan kovin hyvin pelata.
Eihän niissä snipuissa ole edes tähtäintä lonkalta ammuttaessa, toisin kuin vaikka haulikoissa. Eli kannattaa opetella pelaamaan eikä vinkua foorumilla. Ei Hacakaan eilen vinkunut kun ammuin sen m24:lla samalla kun hyppäsin alas katolta, enkä mä vinkunut kun Haca räjäytti mut kalle kustaalla koko ajan.
Ja on vaan mukavaa pelata noilla pulttilukoilla, kun saa koko squadin n.10 sekunnin sisään no-scoupattua, niin onhan se hauskaa. Ja vaikeaa.