Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olen tuossa itsekkin ajatellut siirtyväni AGOG+ pulttilukko yhdistelmään,kun alkaa tuo peli maistumaan jo puulta. Olen huomannut välillä ampuvani ohitse vihusta, jotenkaan en ole löytänyt tuosta agogista sitä herkkukohtaa jolla nappi napsahtaa vihua otsaan.

Vihollinen saa olla lähellä tai kaukana mutta silti vain tulee hitmarkkeri. Kyllä tuota noscopettamista on tullut harrastettua,mutta jotenkin se sitten lopahti. Quickscopetus taas tuntuisi kivemmalta,ja yksi syy oli kanssa että nuo fps freekit ostin,nyt sekin voisi onnistua vastaavasti paremmin.

On tullut kanssa noita BHzor:in ja skunk0075:sen montageja tullu kateltua monttu auki että huhuh..

Taas toisaaltaan tuntuisi että pitäis olla kamera joka pelissä kuvaamassa,koska välillä tulee niin upeita puukkorageja, pitkin erää,taitaa 14 puukkotappoa olla ennätys. Lisäksi myös joka aseella yksi tai kaksi tappoa ovat omia suosikkejani.

Esim. F2000:sella eka 2 vihua mattoon,pistoolilla vielä kaksi ja sitten 40mm haulikolla yksi. Saa hymyn takuulla huulille ja hatemailia tippuu :cool:

Tämän takia ei noscope/quickscope haittaa, vaikka se ehkä aseen tosielämän luonnetta vastaan onkin.

Tämä on aina ihmetyttänyt itseä. Mitä tekemistä oikealla sodalla ja tällä pelillä on tekemistä keskenään? No eipä oikeastaan mitään ja hyvä niin. Mitä väliä tapetaanko sut haulikolla jossa on slugit vai snipulla jossa vaikka punapiste?

Ja Raipe, valitat jostakin pulttilukoista vaikka sulla on itsellä yli 3000 tappoa VSS:llä, joka on ehkä ylivoimaisin noista reconin pyssyistä :rolleyes:

Eilen oli muuten hauska Oasiksessa kun ammuin jeeppiä 40mm kranaatilla niin autoon ei käynyt mitenkään, mutta sain kuskista headshotin :D

Jokainen vetäköön tyylillään.

Please, ei tehdä tästä mitään COD ketjua. Missä kaikki vaan kinaa keskenään.

enkä mä vinkunut kun Haca räjäytti mut kalle kustaalla koko ajan.

Ja on vaan mukavaa pelata noilla pulttilukoilla, kun saa koko squadin n.10 sekunnin sisään no-scoupattua, niin onhan se hauskaa. Ja vaikeaa.

Haha, Haca tappo mutta ainakin 6-7 kertaa kallekustaalla, pari kertaa alotuspaikkaan. Ja muuten sitten varmaan yhtä monesti. :D Noh, tyhmät juoksee päättömästi.

Itellä tulee joskus VAHINGOSSA no-scopattua tyyppejä ku tulee hätä, esim. panama canal eilen ja konkka, niin tyyppi ajoi monkkärillä kohti, paukautin vaan siihen suuntaan barretilla ja henki pois. Tai oikeastaan tuo oli quickscope.

En kuitenkaan itse ole vielä kokenut ongelmaksi tuota, tai että siitä minulle olisi ollut probleemia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No näinpä se on. Ei aleta tappeleen.

Miten muuten hoidetaan se Saksa-hommeli? Otetaanko osallistujat ilmoittautumisjärjestyksessä vai ne jotka ei ollu Ruotsia vastaan vai aktiivipelaajista parhaat?

Miten muuten hoidetaan se Saksa-hommeli? Otetaanko osallistujat ilmoittautumisjärjestyksessä vai ne jotka ei ollu Ruotsia vastaan vai aktiivipelaajista parhaat?

Toi onkin mielenkiintoinen kysymys.. kuka päättää ketkä ovat parhaimpia??:eek: vai täytyykö pitää huuto äänestys.
Mä en kyl tajuu tota ettei sais quickscopettaa tai räimii kallekustaalla tms, mua ei oo ikinä häirinny se millä kukin pelaa. Jos aseet on peliin laitettu mukaan niin mielestäni kaikkia saa käyttää kuinka parhaaksi näkee. Mielestäni mikään ase ei ole niin ylivoimainen ettei sitä vastaan jollain taktiikalla tai toisella aseella pärjäisi, ennemminkin kiroan itseäni ja huonoja pelitaitojani jos en pärjää. Mut jokainen taaplaa tyylillään ja suotakoon se heille, tää on kumminkin vain peliä/leikkiä:p

Toi onkin mielenkiintoinen kysymys.. kuka päättää ketkä ovat parhaimpia??:eek: vai täytyykö pitää huuto äänestys.

Mitens paljon ehdokkaita on tällä hetkellä? Olis ehkä hyvä pyörittää parit pelit äänestetyllä tiimillä ennen sitä matsia?

Tai sitten pikku turnaus pelaajiemme kesken ja katsotaan ketkä ovat sen arvoisia. ;) Tässähän ei tarvitse katsoa, kenellä on paras K/D, vaan lähinnä sitä ketkä toimii parhaiten yhteen ja pystyy pelaamaan eheimmin joukkueena. Ehdotuksena vain täältä "ulkopuolelta". :)

Mitenkäs mitenkäs..Millos tää saksa peli järjestettiinkään? Musta taitaa taas tulla aktiivipelaaja kun inttiä jäljellä se 10 päivää ;) Oisko privapelit mitään vaikkapa perjantai illalla 22.00 etiäpäin mitään? Voisin ite vaikka hostailla,kaikki ns. aktiivithan löytyy mun listoilta ja toisinpäin..

Ja pakko nostaa sundmanille hattua erinomaisesta menestyksestä, tossa kaiholla muistelin kuinka sunman oli vielä kaukana mun takana ja nykyään menny jo paljon mun ohi niin pisteissä kuin kaikessa muussakin. :)

2%, 2%, 2%, 2%, 2%, 2%!!! :mad: :mad: :mad: Kuusi kertaa yhden illan aikana vilisti killcamissä tuo saakelin KAKSI prosenttia terveyttä jäljellä vastustajalla. M14-kiväärin vauriomallinnus suckkaa isolla imurilla. Tuo kahden prosentin farssi tulee ilmeisesti body shot + head shot -kombinaatiosta tietyltä etäisyydeltä.

Mutta ei tähän kai muuta voi todeta, kuin että opettele ukko ampumaan paremmin... :cool:

2%, 2%, 2%, 2%, 2%, 2%!!! :mad: :mad: :mad: Kuusi kertaa yhden illan aikana vilisti killcamissä tuo saakelin KAKSI prosenttia terveyttä jäljellä vastustajalla. M14-kiväärin vauriomallinnus suckkaa isolla imurilla. Tuo kahden prosentin farssi tulee ilmeisesti body shot + head shot -kombinaatiosta tietyltä etäisyydeltä.

Mutta ei tähän kai muuta voi todeta, kuin että opettele ukko ampumaan paremmin... :cool:

Kaksi vartalo-osumaa läheltä tekee ainakin tuon, jos on magnum-ammo.
Eli 39 (damage läheltä)x1.25 (magnum ammo)x2 (vartalolaukausten määrä)=vitutuksen multihuipennus :D

Nämä puoliautomaatit ovatkin ainoat aseet, jotka eivät mielestäni ole oikein balanssissa. Tai en ainakaan itse osaa tehdä noilla mitään...

Tuohan ois aika mahtava päivä kun kotiudun juuri silloin :D

Kaksi vartalo-osumaa läheltä tekee ainakin tuon, jos on magnum-ammo.
Eli 39 (damage läheltä)x1.25 (magnum ammo)x2 (vartalolaukausten määrä)=vitutuksen multihuipennus :D

Nämä puoliautomaatit ovatkin ainoat aseet, jotka eivät mielestäni ole oikein balanssissa. Tai en ainakaan itse osaa tehdä noilla mitään...

Voi elämä! :eek: Jos perusvaurio olisi 40, tulisi kahdella patilla tasan sata damagea... Kai M14 ja M1 olisivat sitten liian tehokkaita, jos niillä saisi kahden laukauksen tappoja.

Nuo kummatkin ovat kyllä helkkarin hauskoja aseita tuota pientä lapsusta lukuunottamatta ja niiden käyttökin alkaa olemaan itselläni kohtuullisesti hanskassa. Tosin suurin syy siihen, että käytän noita kahta torrakkoa on yksinkertaisesti se, että muut all weapon -luokan vehkeet ovat platinalla.

Tänään sain tälläisen vastauksen Saksasta

"i thing at the 8.7 its an fr. the most INFANTRY members are in holiday "
Pikku hiljaa edetään !

Ihanaa! Pizzaperjantai! eiku...

Niin, kovaa keskustelua herättänyt, että ketkä osallistuu. Matsin järjestäjähän se päättää, toiveissa olisi että laitettais tähän matsiin ne parhaat ja aktiivisimmat sekä tietenkin matsin järkkääjä. Jos vastapuolella on enemmänkin tällaisia tyyppejä x1stINFx Proxy - BFBC2 Stats ja ne pelaa vielä tod. näk. erittäin hyvin yhteen, niin kyllä meilläkin täytyy olla hyvät pelaajat, jotta saadaan hyvät matsit.

Suburban
Sundman
Haca
Random1zer
Gimmel
Deja
Hirwi
cobalos
Saq89
Iood

Kyllä kai tässä on aika lailla meidän parhaimmisto ja AKTIIVISIMMAT pelaajat.
Sitten on tietenkin muitakin hyviä: chilldude, galzzy, frogilix, mattiboy, Lepi, turbofaija jne.

Kaikki ei mahdu ja totuus on se että joku on parempi kuin toinen. Ei mulla ainakaan ole ongelmaa sanoa jos joku on mua parempi tai joku mua huonompi. Suburban siis viime kädessä tietenkin päättää, että ketkä tulee.

Näitä matseja voi aina järjestää lisää ja voin niin itsekin tehdä. Voidaan kierrättää miehiä aina vastustajan mukaan, sillä tavoin kaikki pääsee näitä pelaamaan, nämä on kuitenkin mukavia ja intensiivisiä pelejä. Pääasia on että saadaan mahdollisimman tasaiset ottelut, ei se Ruotsalaisten perseraiskaus lopulta niin kivaa ollut, mielummin saisi olla vähän "tiukempi" :D

Oma mielipide on se, että laitetaan tosiaan tähän matsiin "parhaat", koska vastus taitaa olla aika paha.

Parhauden määritelmänä olen käyttänyt statseja: SPM, kills per minute, deaths per minute, K/D-ratio, aseiden osumatarkkuutta, squadplay-attitudea, aseiden käyttöaikoja suhteessa tappojen määrään, mikrofonin käyttöä sekä ennenkaikkea OMIA KOKEMUKSIA pelaajista.

Mitäs sanotte?

Niin ja Lepi, et sä voi samana päivänä kun kotiudut pelata jotaki bäfää: :D, lähet kaupungille vetään viinaa ja huumeita!

Tuut sitte seuraavaan matsiin :p

Voi elämä! :eek: Jos perusvaurio olisi 40, tulisi kahdella patilla tasan sata damagea... Kai M14 ja M1 olisivat sitten liian tehokkaita, jos niillä saisi kahden laukauksen tappoja.

Nuo kummatkin ovat kyllä helkkarin hauskoja aseita tuota pientä lapsusta lukuunottamatta ja niiden käyttökin alkaa olemaan itselläni kohtuullisesti hanskassa. Tosin suurin syy siihen, että käytän noita kahta torrakkoa on yksinkertaisesti se, että muut all weapon -luokan vehkeet ovat platinalla.

Vähän hankala näitä puoliautomaatteja on balansoida, joko ne liian tehokkaita tai sitten liian lussuja. Oisko sulla mitään vinkkejä näiden käyttöön? Eka laukaus varmaan kannattaa tähdätä päähän, niin saa seuraavalla tapon?

Svu:lla olen joskus saanut ihan hyvin tappoja kun olen ollut vähän taaempana toiminnasta.

...Jos vastapuolella on enemmänkin tällaisia tyyppejä x1stINFx Proxy - BFBC2 Stats...

Klaanin johtajalla on lyödä hieman toisenlaiset numerot tiskiin... x1stINFx EBolA - BFBC2 Stats

Itse tulisin erittäin mielelläni sotimaan, kun olen jo päässyt kokeilemaankin noita tiukkoja saksalaisia, mutta juuri tuona päivänä loppuu duunit ja lähden korpeen kesäloman viettoon.

Eka laukaus varmaan kannattaa tähdätä päähän

No niinhän se kannattaa, erityisesti lähietäisyydeltä.
Magnum ammon kanssa kun damage on 39*1.25= 48.75, ja headshot damage multiplier on 2.1, jolloin lopullinen aiheutettu vaurio on 2.1*48.75= 102.375, eli headshotilla laakista vainaa.

No, loppujen lopuksi kuitenkin ihan hyvin balannissa kyseiset aseet, ja ihan hauskoja käyttääkin.
Itseäni on lähiaikoina häirinnyt rexin tekemä damage magnumien kanssa, kun kaksi osumaa aiheuttaa tyypille aina 0% healthit ;)

Vähän hankala näitä puoliautomaatteja on balansoida, joko ne liian tehokkaita tai sitten liian lussuja. Oisko sulla mitään vinkkejä näiden käyttöön? Eka laukaus varmaan kannattaa tähdätä päähän, niin saa seuraavalla tapon?

Svu:lla olen joskus saanut ihan hyvin tappoja kun olen ollut vähän taaempana toiminnasta.

Suoraan sanottuna olen varmaan voittanut monta tulitaistelua puoliautomaateilla juuri sen takia, että EN ole ollut jäänyt taaemmaksi. Olen yllättänyt monet ryntäämällä suoraan silmille - ja kuten sanoit - headshot ja sinne päin bodyshot tekevät yllättävän nopeasti selvää vastustajista.

Suosittelen käyttämään reconia, koska liiketunnistuspalleroista saa valtavan edun tilanteiden ennakointiin ja silti saat C4:t tankkien tappoon.

M1:n, jossa on pienin lipas, kanssa olen käyttänyt ykkösspeccinä lightweightiä, mutta silloin yleensä vain assaultilla. Jostain syystä M14 toimii minulla parhaiten red dotilla, kakkosscpeccinä tietysti magnum ammo. Pistooliksi lähes sarjatuleen kykenevä Grach tai sitten M1911 Colt.

Ihanaa! Pizzaperjantai! eiku...

Niin, kovaa keskustelua herättänyt, että ketkä osallistuu. Matsin järjestäjähän se päättää, toiveissa olisi että laitettais tähän matsiin ne parhaat ja aktiivisimmat sekä tietenkin matsin järkkääjä. Jos vastapuolella on enemmänkin tällaisia tyyppejä x1stINFx Proxy - BFBC2 Stats ja ne pelaa vielä tod. näk. erittäin hyvin yhteen, niin kyllä meilläkin täytyy olla hyvät pelaajat, jotta saadaan hyvät matsit.

Kaikki ei mahdu ja totuus on se että joku on parempi kuin toinen. Ei mulla ainakaan ole ongelmaa sanoa jos joku on mua parempi tai joku mua huonompi. Suburban siis viime kädessä tietenkin päättää, että ketkä tulee.

Ilmoittautumis ketju on löyty pystyyn, aika tuossa yllä onkin jo varsin kova ryhmä.

http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-...try-ger-8-7-2011-klo-23-00-a.html#post1281374

Edit: Kaikille tutuille jos saatte minulta gameinviten aikavälillä 29.6 - 7.7.2011 niin silloin pelissä mukana näitä tulevia vastustajia.
Muuten en kutsuja laittele kyseisellä aikavälillä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom