Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja kun kattoo viel paljo aikaa se on viettäny kopterissa :D

AH-64 Apache 574h 13m 30s
MI-28 Havoc 315h 05m 29s

Joopa joo, 200 tuntia enemmän pelkästään noissa kahdessa vatkaimessa nököttänyt, kuin minä olen pelannut koko peliä.

Tuo pointtisi suomalaisia vastaan pelaamisesta on muuten totta. Siinä ottaa ihan uuden vaihteen silmään ja meno on myös sen mukaista. Eilenkin squad deathmatchissä suomijengin ulkopuoliset varmaan ihmetteli, että mikä ihmeen myllytys täällä on päällä. :D

Pahimman lagin voi neutralisoida sellaisella järkevällä varovaisuudella, olettaen siis että toisella yhteys pelittää paremmin. :)

Hitto kun näitä matseja vois seurata telkkarista, antaisin mitä vain. :D

Mukavasti eilen saatiin pientä esimakua tulevasta maaottelusta. Normaalia kuolevaista sakkiahan nuo germaanit olivat. Toki kartallakin on pieni vaikutus taisteluun, itse en tuosta Islasta ole koskaan oikein välittänyt.

Tekisi mieli kertoa niille, että vastassa oli aika monta tulevaa vastustaa. Peruisivat kuiteskin koko pelin :)

Otitteko Islassa myöhemmin uuden matsin siten, että suomipojat olivat kaikki samalla puolella? Koska tuskin tarkoitat sitä Blackhawk-hölmöilyä millä aloitettiin.

Otitteko Islassa myöhemmin uuden matsin siten, että suomipojat olivat kaikki samalla puolella? Koska tuskin tarkoitat sitä Blackhawk-hölmöilyä millä aloitettiin.

Juu en tarkoittanut sitä alkua. Pääsia kuiteskin, et jengi pääsi hieman tutustumaan tuleviin vihuihin

Viimeinen missä itse olin niin oli sellainen, et mein 8 partystä minä olin ainut ketä oli sakujen puolella. Mää olen sit todella huono ampumaa tosta kopterista

Tästä lähin keskityn vain positiiviseen ja otan homman ilon kautta, sillei niinku ihqusti, vähän niinku ehkä sillei hassusti, niinq Larsen ja Kain tekee sen ihanan jutskan sillei aika kivasti.

<3
Kukin taaplaa tyylillään. Oma pelaamiseni on sillä perustalla, että kunhan pidetään hauskaa. Tottakai tarvittaessa vakavuutta löytyy...
<3

Mua on alkanut itseä jo ärsyttää oma vinkuminen, lagi sitä ja lagi tuota. Varmaan se ärsyttää myös muitakin...

Tästä lähin keskityn vain positiiviseen ja otan homman ilon kautta, sillei niinku ihqusti, vähän niinku ehkä sillei hassusti, niinq Larsen ja Kain tekee sen ihanan jutskan sillei aika kivasti.

Ehkä meikä voi sit nillittää sunki puolesta :P Ainaki eilinen boksintestauskonkka oli ihan hirvee. Omaz tiimiz oli niinq kaikki näitä "pitkänmatkan" reconeita ja meikän squadissa ainoot lähikontaktipelaajat. Ihanaa.

Ehkä meikä voi sit nillittää sunki puolesta :P Ainaki eilinen boksintestauskonkka oli ihan hirvee. Omaz tiimiz oli niinq kaikki näitä "pitkänmatkan" reconeita ja meikän squadissa ainoot lähikontaktipelaajat. Ihanaa.

Mä äänestän ioodia!

Käyttäytyykö muuten M14 ja M1 suunnilleen samalla lailla ku T88 ja SVU?

Jostain kumman syystä noilla semiautosnipuilla tuli eilen hitosti tappoja, ku yleensä ainoa johon oon osunut on oma sääri. Lähitaistelussa kaatu kaikki ketä vastaan tuli, ja kaukaa sai poimittua myös Röllikallion ylpeydet. Vielä kun sais randomit ymmärtämään mitä " I NEED A-M-M-O" tarkottaa

Käyttäytyykö muuten M14 ja M1 suunnilleen samalla lailla ku T88 ja SVU?

Käyttäytyvät ainakin statistiikkansa puolesta. Varmaan suurin ero tulee siitä, kun aseita käyttää ilman ylimääräisiä optiikoita. Silloin M14 ja M1 toimivat mielestäni ketterämmin lähitaistelussa.

Vielä kun sais randomit ymmärtämään mitä " I NEED A-M-M-O" tarkottaa

Tell me about it... :mad:

Ihan kiva oli taas eilen poikain kanssa pelata, paitti että itellä oli aika paljon viivettä. Ei muilla? Nahkalagi oli läsnä. Nakkasihan tuo dashboardille kans pari kertaa. Toisekseen mikkisysteemi ei toiminut kuin yritysasteella ja pakkaselle tuli jäätyä aina.

Noista pyssyköistä en osaa sanoa muuta kuin sen, että hiukan samantyylinen rekyyli niissä on kun pätkyttää menemään, eniten olen mieltynyt ehkä silti eniten SVU:n tai T88s:n, makuasioita. Ainakin statsiensa osalta aika identtisiä vehkeitä ovat, mitä nyt latausajoissa taitaa pieniä eroja olla. Garandia en ole tässä pelissä päässyt testaamaan. :(

Ihan kiva oli taas eilen poikain kanssa pelata, paitti että itellä oli aika paljon viivettä. Ei muilla? Nahkalagi oli läsnä. Nakkasihan tuo dashboardille kans pari kertaa. Toisekseen mikkisysteemi ei toiminut kuin yritysasteella ja pakkaselle tuli jäätyä aina.

Nahkalaggia on aina välillä, joskus tulee vastaan sellainen vihu jota ei vaan saa hengiltä. Mikä siinä sun mikkisysteemissä on vikana? Vaikka ei mikki toimikaan, niin tuu vaan partyihin, pääset kuuntelemaan elämän suuria viisauksia.

Tapana on sitte ollu se että mikittömät potkitaan partysta pois jos joku mikillinen haluaa tulla ja party on muuten täynnä. Jos on mikki ja haluaa tulla partyyn ja se on täynnä, niin kannattaa laittaa viestiä, että onko siellä ketään mikittömiä.

Oli mukava pelata kun sai aiheutettua vastapuolen suomalaisille ragequitin :p
Arica harbor rush, 42/13 ja Dejan tagit lämmittää vanhan miehen sydäntä. Tagitilanne vaan taitaa olla Dejalle joku 15-3 :(

Pakko sanoa, että oli aika ainutlaatuinen kokemus tuo eilisillan porat vs. defibit taistelu tyhjentyneessä Squad TDM -pelissä ja joku jo ehdottelikin siitä taktiikkaa tulevaan Saksa-peliin. :D

Eilen oli ihan kivat pelit yöllä taas, piti vaan lähteä liian aikaisin pois, koska tuli kaveri pyörähtämään. En olekaan tuota S-Deathmatchia harrastellut juuri lainkaan, mutta ihan kivastihan se ajoittain meni. Rytmi on kyllä niin nopea teidän kanssa pelatessa, että tuntuu jäävän coditkin jalkoihin. :D Mukavaa silti jäädä plussalle, vaikka pelaa teitä vastaan. :cool:

Edit laku; Onhan ne kivaa vaihtelua nuo räpsytykset tuohon normisettiin. Ja täytyy kyllä sanoa, että haastetta tässä on enemmän kuin tuossa CoDissa ikinä. Codissa pitää vähän sinne päin tähdätä ja hyvä että porukka ei kuole jo siihen kun aloittaa tähtäämisen, niin lapsellisen helppoa se on. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olinpas miekin eilen noissa SDM matseissa mukana ja pitää todeta, että ei tuossa pelimuodossa ole mitään päätä eikä häntää. Juuri sitä semmosta refleksihippaa, mitä moni tuntuu inhoavan, mutta silti porukka kuitenkin tykkää pelata tuota. CODista ei tykätä, kun on refleksihippaa, mutta Bäfässä se kuitenkin on ilmeisesti ihan hauskaa.

Alkuillan Rushailut sen sijaan oli ihan hauskaa, vaikka pikkasen läpijuoksuksi meinasikin mennä.

Onhan tuo hauskaa vaihtelua konkkaan ja rushiin tuo SDM. Parasta juurikin kun kaikki ovat tuttuja tyyppejä ja party käy kuumana. Absolu7en kanssa oli kyllä sellaiset mind-gamesit että vieläkin naurattaa, puukko heilui puolin ja toisin :D, mina ottaa viela oma kebab takasi!

On tuosta ollut hyötyä myös normipeleihin, refleksit toisaan vähän terävöityy ja lonkalta räpsyttely on nykyään helpompaa. Ei näitä koko iltaa jaksa vääntää, mutta sitten vaihdetaan squad rushiin, jossa mindfuck-osasto on vielä raaempaa... kebab on kypsempää ja kastike tulisempaa.

Sitten näissä on mukava vääntää juurikin näitä defib only, smoke launcher jne.-matseja...

Onhan tuo hauskaa vaihtelua konkkaan ja rushiin tuo SDM. Parasta juurikin kun kaikki ovat tuttuja tyyppejä ja party käy kuumana. Absolu7en kanssa oli kyllä sellaiset mind-gamesit että vieläkin naurattaa, puukko heilui puolin ja toisin :D, mina ottaa viela oma kebab takasi!.

Absolu7e vei minunkin tägini varmaan kolmesti, mutta sinä sait olla se onnellinen, joka antoi minulle platinamitalin A9-91 Avtomatiin. Sitten kun vaihdoin engineer-asetta, pelit meni jotenkin sekasin. Olin kai niin tottunut tuohon ihanaiseen lonksuttimeen.

Onneksi päätin päiväni UAV:llä 16 tapon streakkiin Harvest Day -konkassa. :cool:

On tuosta ollut hyötyä myös normipeleihin, refleksit toisaan vähän terävöityy ja lonkalta räpsyttely on nykyään helpompaa. Ei näitä koko iltaa jaksa vääntää, mutta sitten vaihdetaan squad rushiin, jossa mindfuck-osasto on vielä raaempaa... kebab on kypsempää ja kastike tulisempaa.

Mulla alkaa keskittymen herpaantua muutaman erän jälkeen aina näissä SDM-hommissa. Eilen alko vielä silmätki sattua ku koko viikon tuijottanu näyttöä duunissa ja heinäallergia puskee päälle. Oli silti kyllä hävyttömän hauskaa. Tänää uudestaan.

Btw Sundman-Absolute -kombo lähenee maagista Larsen-Kain -akselin verbaalisen sodankäynnin antia. Meikä arvostaa. Ei mee pelit turhaks kiristelyks. :D

Ei mee pelit turhaks kiristelyks.

Loppuillasta meinas mennä, oli pikkasen vaikee pelata kun Japanilaisia jne. oli koko ajan vastapuolella. Vaikka vaihto servua, niin sama homma jatkui... mutta tänää uudestaan, eiköhän me oteta taas röllipartio esille.

Cobalos, onneksi olkoon platinasta, toivottavasti sinä oot se joka antaa mulle m24-platinan.

Pääseekö tänään ehkäpä mukaan peleihin?
Kyllähän sinne pääsee, kun hyppää vaan mukaan. Sullakin varmaan löytyy noita aktiivisia pelaajia kaverilistalta, jos ei löydy niin täältä niitä saa. Sitten vaan menet sinne sekaan hyppelemään. Mikäli liittymässäsi pelissä pelimuotona sattuu olemaan SDM, niin valmistaudu nopeaan kuolemaan :D.

Ylös Bottom