Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

vuodatusta siitä kuinka tää palvelu on paska? Varsinkin kun saat sillä aina aikaan parin sivun vastakeskustelun aiheesta.
Herra m_vierimaa on ollut siinä kyllä jok'ikinen kerta hyvin avittamassa.

Ja missään vaiheessa en ole palvelua haukkunut paskaksi. Onkohan m_vierimaa nyt suutuspäissään lukenut jotain rivien välistä mitä itse en ole kirjoittanut?
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Kysyisin sitten lebe sinulta, että onko edes mahdollista että ps plus tarjoisi sinulle kelpaavia pelejä? Kuten jo sanoit, niin olet ostanut itsellesi mielenkiintoiset pelit, joten joko plussa tarjoaa pelejä joita sinulla on, tai sitten sinun mielestäsi huonoja pelejä :rolleyes:
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Kysyisin sitten lebe sinulta, että onko edes mahdollista että ps plus tarjoisi sinulle kelpaavia pelejä? Kuten jo sanoit, niin olet ostanut itsellesi mielenkiintoiset pelit, joten joko plussa tarjoaa pelejä joita sinulla on, tai sitten sinun mielestäsi huonoja pelejä :rolleyes:

Mikä hiton kysymys tuo on olevinaan? Totta hitossa se voi tarjota minua kiinnostavia pelejä! En mä nyt mikään kroisos ole, joka hommaa kaikki mahdolliset pelit.

Melkein voisi ottaa nokkiinsa tuollaisesta kysymyksestä...

Edit:

Onhan tuossa viime sukupolvessa hyvin paljon pelejä pelaamatta, jotka vielä myyvät (Journey, The Last of Us) joita ei vain saada varmaan ikinä plussapeleiksi (syystä, että ne oikeasti ovat hittipelejä).
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Onhan tuossa viime sukupolvessa hyvin paljon pelejä pelaamatta, jotka vielä myyvät (Journey, The Last of Us) joita ei vain saada varmaan ikinä plussapeleiksi (syystä, että ne oikeasti ovat hittipelejä).

Plussalla kun saat myös parempia alennuksia. Muunmuassa mainitsemasi Journey viimevuonna: Journey - $7.49 ($3.75 on PS Plus; reg. $14.99)

Viimevuonna myös: The Last of Us $35.99 (plus) $44.99 (norm alennus) $59.99 (norm hinta)

edit: Eli jos tosta kattelee, niin Last of Ussissa säästi noin kympin, Journeussa 4 dollaria (samat oli euroissakin), eli 14e jos yksistään näistä kahdesta pelistä säästöä. Jos vuodessa tulee edes yksi pelattava peli niistä 72:sta, lisäksi ostelee noita tarjouksia (jotka muuten välillä on niin kovia et kaupassa peli maksaa 30-70e ja tuolta saa alle kympillä plus jäsenenä). Sen lisäksi pilvipalvelut, automaattilataukset, nettipelit jne. Niin en edelleen ymmärrä valitusta plussan hinnasta.
 
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Sivusta lukenut niin melko negatiivinen asenne lebellä kyllä jokaiseen sonyn konsoliin liittyvään asiaan mutta ei kai siinä jos siitä mielihyvää saa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Sivusta lukenut niin melko negatiivinen asenne lebellä kyllä jokaiseen sonyn konsoliin liittyvään asiaan mutta ei kai siinä jos siitä mielihyvää saa.
Excuse me?

Tää on kyllä huvittavin foorumi, missä olen ikinä ollut (käytän siis erittäin paljon keskustelufoorumeita), mutta täällä foorumilla mut on jopa leimattu mm. xbotiksi ja nyt pienikin kritiikki nostetaan ihan nimen kanssa näemmä negatiiviseksi asenteeksi.


Toisaalta, ehkä kun mä olen xbotti, vaikkei mulla ole koskaan ollut kuin yksi Microsoftin konsoli, ja kolme Sonyn konsolia, pari Sonyn android-laitetta. Nytkin päälaite on ps4, kun ps3 sanoi itsensä irti. Xboxilla olen pyöritellyt lähinnä kummiplikoille kinect-pelejä, muuten laite ei ole ollut pariin vuoteen käytössä.

Huoh.... teidän kanssa, oikeasti.
 
Ehkä on sattuneet sitten vaan ne negatiiviset viestit silmiin? Niin tarkkaan ei ole aikaa selata joka postausta läpi mutta tämä mielikuva on syntynyt, on kyllä myös muitakin tapauksia, saa päätänsä pyöritellä että mennään niin sinisillä laseilla joka juttu läpi. Itse kulutan energian muuhun kun kritisoimalla jotain tiettyä asiaa jatkuvasti, tällä kommentilla en sinua tarkoita vaan ihan yleensä että mistä saa kiksejä jos vaikka haukkuu poksua paskaksi harvase päivä, liikaa vapaa-aikaa. Se siitä off topicista, kiitos ja anteeksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Order: 1886 [Hype]

Ehkä on sattuneet sitten vaan ne negatiiviset viestit silmiin? Niin tarkkaan ei ole aikaa selata joka postausta läpi mutta tämä mielikuva on syntynyt, on kyllä myös muita tapauksiakin, saa päätänsä pyöritellä että mennään niin sinisillä laseilla joka juttu läpi. Itse kulutan energian muuhun kun kritisoimalla jotain tiettyä asiaa jatkuvasti, tällä kommentilla en sinua tarkoita vaan ihan yleensä että mistä saa kiksejä jos vaikka haukkuu poksua paskaksi harvase päivä, liikaa vapaa-aikaa. Se siitä off topicista, kiitos ja anteeksi.

"Sonyvastaisuus" voi johtua myös siitä, ettei Xbox Onettomasta taloudesta johtuen Xbox Onen pelit kiinnosta nyt pätkääkään, eikä näin ollen kyseisen pelilaitteen pelijulkistuksiakaan ole tullut juurikaan katsottua.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Luulin äsken, että Paavi tuli konduktöörinä tarkastamaan mun junalippua. Jumalauta! Jostain syystä pelästyin. Mutta ei se sitten ollutkaan Paavi, vaan joku Teemu vaan. Onko Paavilla Teemu-nimistä veljeä?
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Luulin äsken, että Paavi tuli konduktöörinä tarkastamaan mun junalippua. Jumalauta! Jostain syystä pelästyin. Mutta ei se sitten ollutkaan Paavi, vaan joku Teemu vaan. Onko Paavilla Teemu-nimistä veljeä?

Ei ole, ellei sielunveljeäni Teemu Selännettä lasketa.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Luulin äsken, että Paavi tuli konduktöörinä tarkastamaan mun junalippua. Jumalauta! Jostain syystä pelästyin. Mutta ei se sitten ollutkaan Paavi, vaan joku Teemu vaan.
Löydä vielä pari samanlaista, niin voidaan soittaa Ilta-Puluun ja pyytää Paavin kolmoisolennot sanomaan yhtä aikaa kameran edessä: "Miau!"
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Löydä vielä pari samanlaista, niin voidaan soittaa Ilta-Puluun ja pyytää Paavin kolmoisolennot sanomaan yhtä aikaa kameran edessä: "Miau!"

Bastian Schweinsteigerhan meillä jo on.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Totta. Tunnetustihan ihmisillä on taipumusta käydä kertomassa positiivisista kokemuksista, ja muutenkin tämän kyselyn otanta täyttää kaikki laadukkaan tilastollisen tutkimuksen kriteerit. Mutta kiitos, että kävit esittämässä oman puolueettoman mielipiteesi, joka ei lainkaan muistuta concern trollingia.


Ai niin, sä oot se joka heti jakaa varoituksia jos vähänkin tuo jotain negatiivista pleikasta esille. Ei sua koskaan näy esim xone ketjussa laittamassa röllejä kuriin. Ansku mä arvaan...annat bannia nyt kun sun pleikkasielua taas loukattiin tosiasialla. Täällä kyllä riittää näitä pikkuhitlereitä. Anna bannia. Arvaa onko mitään ***** väliä, jos tältä paskasivulta on pois.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Vituttaa tää Ebola hype, ja viranomaisten aikaan saamattomuus. Miksi sinne ei yksinkertaisesti perusteta karanteenialuetta, johon joudut 1-2vko ennen kuin päästetään pois?
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Huh, tuo oikea kesto kyllä liian pitkä asiakastyytyväisyyskyselyyn. Toivottavasti jatkossa tekevät lyhyemmän kyselyn tai eivät saatekirjeessään maalaile kuvaa lyhyestä kyselystä.
Muutamissa kuluttajatutkimuksissa ihan paikan päällä käyneenä sanon, että tuo 15 minuuttia on verrattain lyhyt. Ja kuluva aika on joka tapauksessa subjektiivista, koska toiset miettivät vastauksia pidempään kuin toiset, ja etenkin jos on avoimia kysymyksiä, niihinhän voi lätistä tasan niin paljon kuin oma kärsivällisyys antaa myöten.

Itseäni pikkaisen sieppaa tuollainen suhtautuminen, että vartin kysely tuntuu liian pitkältä. Voihan sitä toki tehdä lyhyitä liirumlaarum-kyselyitäkin, mutta liekö niistä sitten iloa kenellekään.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Muutamissa kuluttajatutkimuksissa ihan paikan päällä käyneenä sanon, että tuo 15 minuuttia on verrattain lyhyt. Ja kuluva aika on joka tapauksessa subjektiivista, koska toiset miettivät vastauksia pidempään kuin toiset, ja etenkin jos on avoimia kysymyksiä, niihinhän voi lätistä tasan niin paljon kuin oma kärsivällisyys antaa myöten.

Itseäni pikkaisen sieppaa tuollainen suhtautuminen, että vartin kysely tuntuu liian pitkältä. Voihan sitä toki tehdä lyhyitä liirumlaarum-kyselyitäkin, mutta liekö niistä sitten iloa kenellekään.


Tämä ei tosiaan ollut mikään spämmi tai vastaava. Vaan aito kysely. en katsonut paljonko meni aikaa täyttäessä, mutta pääsi antamaan mielipiteensä PSN, joten suosittelen kaikkia kyselyyn vastaamaan. Jos palautteen perusteella alkaisi tulla parannusta PSN toimintaan/tökkimiseen. Pleikkarin viestien tökkimiseen jne.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Miten tuohon voi vastata, kun ekalla kerralla laitoin vastauslaitteeksi iPhonen. Nyt ei tuosta linkistä päästä edes koneella tekemään..
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Miksi siinä sitten lukee, että "klikkaa linkkiä uudestaan laitteella jota tuetaan" :D
Siinä tapauksessa se vaan bugaa. Mutta noin yleisesti ottaen ne linkit ovat yksilöllisiä ja kertakäyttöisiä, eli kun kyselyyn on kerran vastannut, ei sillä samalla "tunnisteella" pääse vastaamaan.
 
Ylös Bottom