Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ai että oli liian pitkä kysely? kokonaiset kaksi kysymystä se kysyi ja sitten olikin loppu ilmeisesti ei tykännyt jos on mainonnan alalla itse tai ystäviä alalla.
Ai että oli liian pitkä kysely? kokonaiset kaksi kysymystä se kysyi ja sitten olikin loppu ilmeisesti ei tykännyt jos on mainonnan alalla itse tai ystäviä alalla.
Vuoden tasohyppely: Rayman Legends
- sisällön määrä on ihan mykistävä
(Tämä nyt on selkeästi 2013 kamaa, vaikka jälkijunassa uuteen sukupolveen siirtyneet Sony ja Microsoft saivatkin current gen -versionsa vasta tämän vuoden puolella. Muutenkin kivasti WiiU-tavaraa kaverilta, jolla tarve dissata konsolia ilman omaa kokemusta.)
Bayonetta 2 jäi listalta pois koska ensimmäinenkin osa vielä kesken. Noh m_vierimaan Raymanin ja oman RCRdx:n hengessä tämän esiosan olisi voinut helposti nostaa omalle listalle.
Nyt on sen verran turhaa nokittelua m_vierimaata kohtaan että täytyy vähän latoa lisää offia päälle.
Ensinnäkin, mitä Wii U -kamaa siellä m_v:n listalla oli, se Rayman? Tässä Wii U -omistajana ja pelistä useampia versioita pelanneena voin sanoa, että Rayman Legendsin Wii U -versio on niitä pelin heikompia versioita. Tästä voi toki olla eri mielipiteitä, mutta ihan hyvin esim. se tänä vuonna tullut Rayman Legendsin PS4-versio voi monellekin pelaajalle olla se definitiivinen, paras versio. Itse suosittelisin melkein mitä tahansa pelin versiota ennemmin kuin Wii U -versiota.
Toiseksi, onhan täällä useammallakin noita "Se ja se peli on kiinnostava ja olisi saattanut päästä listalle, mutta ei tullut vielä pelattua", niin aika epäreilua juuri yhdelle käyttäjälle siitä huomautella.
Onko tämä vitsi?[WATCH_DOGS Wii U:lla] definitiivinen, paras versio. Kartta Gamepadilla ja kaikkee!
Ai mikä? No Watch Dogs peräti kahteen kertaan. Myöhemmin ilmestynyt WiiU-versio saattaa monen mielestä olla se definitiivinen, paras versio. Kartta Gamepadilla ja kaikkee!
Ai mikä? No Watch Dogs peräti kahteen kertaan. Myöhemmin ilmestynyt WiiU-versio saattaa monen mielestä olla se definitiivinen, paras versio. Kartta Gamepadilla ja kaikkee!
m_vierimaa on ollut aktiivinen Wii U -dissaaja konsolia omistamatta. Tämä pisti silmään. Siksi on melko hassua, että vuoden 2013 WiiU-tavara ja WiiU-multiplattari Watch Dogs pitää hallussaan lähes puolet (3/7) listasta vuoden parhaita pelejä listatessa.
Selvennetään nyt vielä: minusta ei ole syytä laskea edes Rayman Legendsiä erityisesti Wii U -peliksi, koska Wii U -versio on pelin huonoimpia. En itse ottanut peliä vuoden 2014 listalle, koska tosiaan näen sen vuoden 2013 julkaisuna. Jos kuitenkin olisin ottanut PS4:n Rayman Legendsin mukaan, niin se olisi ollut heti Just Dancen jälkeen. Sen sijaan jos Wii U:n versio Rayman Legendsistä olisi julkaistu tänä vuonna, se ei olisi päässyt edes top-5:een, niin paljon huonompi se on. Yksi Wii U:n "parhaista peleistä" on huomattavasti parempi muilla alustoilla.
Ja sitten se Watch_Dogs. Oletko itse pelannut pelistä useampia versioita? Oletko pelannut edes sitä Wii U -versiota? Onko edes sinulla mitään oikeaa syytä sanoa, että Watch_Dogs olisi Wii U:lla parhaimmillaan? Enpä usko.
Pahoittelen offia. Mielenkiintoisia listoja täällä, jatkakaa ja hyvää uutta vuotta.
Näin köyhänä pelaajana tuo viiden päivän lisäys on tervetullut, vaikken henkilökohtaisella tasolla kärsinyt liskopeelojen temppuilusta. Joulu kun tuli vietettyä perheen kanssa. No mutta kiitokset Sonylle tästä pienestä bonuksesta. En valita.
... mikään peli ei voi olla niin täydellinen etteikö siitä olisi jotain negatiivista sanottavaa.
Joka kerta kun saan uuden keittiö tai kylpyhuone remontin valmiiksi, asiakas tarkistaa työn tuloksen. 99 % kaikesta näyttää juuri siltä miltä pitääkin, mutta asiakas on kiinnostunut tuosta 1 %:sta.
Jos se 1% liittyy päivittäiseen ongelmaan käytössä, jonkun pienen insinöörisuunnittelulapsuksen vuoksi, niin se voi pilata sen 99%.
Eikö Sonera toimi juuri näin?
Käsittääkseni tästä pelistä yritetään tehdä mahdollisimman hyvä ja on sanomattakin selvää että siinä tulee olemaan vikoja. Eli mikä on tämä vika jota kuumeisesti etsitte... perheautojen puuttuminen vai.. kun ei voi virittää alle satasta kulkevaa autoa kulkemaan yli satasta. Vai eivätkö vesitipat tuulilasissa näytä samalta kuin omassa autossa Mannerheimintien jokapäiväisessä ruuhkassa.
Yksi mahdollisuus on lukea kaikki mahdolliset arvostelut pelistä ja jopa testata itse peliä ja sitten luovuttaa koko omaisuus noin 70 € niinkiin hirveälle asialle kuin pelaaja yhteisön kanssa yhteisvoimin tehdylle pelille, joka pyrkii ohittamaan Turismon ja Forzan samassa mutkassa ja vieläpä sisäpuolelta.
Itse hankin pelit tästä eteenpäin aina digitaalisena ja kas kummaa minulla onkin sopivasti 70 € PS4 rahaa ihan tässä vieressä, can't wait!
Olet ymmärtänyt aika huolella pointin väärin.
Kun missään ennakoida kukaan ei puhu mistään huonoista asioista, niin hype kasvaa niin rankasti, ettei se lopulta voi mitenkään yltää siihen tasoon, vaikka ois täydellinen peli.
Ja ei, kisapelissä perheautolla ei tee mitään, eikä se olisi 1%. Tarkoitan sillä 1%:lla esim sitä, että noissa betoissa oli ongelmana se, että AI jarrutti _aina_ maaliviivan ylityksessä rajusti, jolloin pääsit joka kierroksella siinä kohdassa ohi.
Tuo olisi yksi esimerkki (toki varmasti korjattu kokoversioon, en epäile ollenkaan) ja sellainen, joka muutaman viikon pelin jälkeen vain alkaisi ärsyttämään suunnattomasti, ja pilaisi jokaisen kisan fiiliksen offlinessa. Tämän tyyppisiä vikoja saattaa peleihin jäädä, joita ei edes korjailla, mutta vie peli-ilon.
Uskon kyllä, että on tulossa vihdoin loistava ajopeli konsolille, mutta tämän hypen takia odottaa enemmän kuin on mahdollista toteuttaa oikeasti edes.
Huom. On tulossa kilpa-ajopeli. Jos tarkkoja ollaan Pcars painii kylmästi kilpa-ajoluokassa.
Mutta se avautuminen: kyllä käämi kärähti Gamereactorin PS4-previkasta. Ihan munien koittelijoiden touhua! Aivan kuin joillakin toimittajilla ei olisi uskallusta sanoa mitään kriittistä selkeästi vaiheessa olevasta tekoälystä tai pykivästä ruudunpäivityksestä.