Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Poistanut muutamia henkilöön meneviä viestejä. Pysytään aiheessa eli Destinyssä. Vihaajat voivat keskittyä omiin suosikkeihin ja jättää areenan peliä yhä pelaaville. Kritiikkiä ei kuitenkaan unohdeta!

Edelleen minulla oikeus kertoa mielipiteeni, vaikka se hiertää teitä sieltä. Missä lukee että ei saisi tulla kertomaan mielipidettä jos ei pidä pelistä? Moderointi näyttää olevan myös melko tekopyhää.

Edelleen minulla oikeus kertoa mielipiteeni, vaikka se hiertää teitä sieltä. Missä lukee että ei saisi tulla kertomaan mielipidettä jos ei pidä pelistä? Moderointi näyttää olevan myös melko tekopyhää.

Mielipiteen voi ilmaista asiallisesti ilman ivallista ja vittuilevaa sävyä. Suoran mielipiteen laukomista pidetään usein asiallisena "koska puhun rehellisesti", mutta on syytä ottaa huomioon muiden näkemykset sekä tunteet. Kenelläkään täällä ei ole ongelmaa Destinyn saamaa kritiikkiä kohtaan jos se on asiallisesti ja järkevästi perusteltu.

Mielipiteen voi ilmaista asiallisesti ilman ivallista ja vittuilevaa sävyä. Suoran mielipiteen laukomista pidetään usein asiallisena "koska puhun rehellisesti", mutta on syytä ottaa huomioon muiden näkemykset sekä tunteet. Kenelläkään täällä ei ole ongelmaa Destinyn saamaa kritiikkiä kohtaan jos se on asiallisesti ja järkevästi perusteltu.

Niin kuka sen sit määrittelee että on asiallisesti ja järkevästi perusteltu ? Nisupulla tai joku muu joka Destinyä "fanittaa" ? .

Viimeksi muokannut moderaattori:

Edelleen minulla oikeus kertoa mielipiteeni, vaikka se hiertää teitä sieltä. Missä lukee että ei saisi tulla kertomaan mielipidettä jos ei pidä pelistä?

Niin kuka sen sit määrittelee että on asiallisesti ja järkevästi perusteltu?
En ole koskaan ymmärtänyt miten termit fanipojat, lampaat jne. ovat osa asiallista ja järkevää keskustelua.

Luvattiin paljon enemmän mitä saatiin ja sinulaiset lampaat nielee kaiken majoneesin mitä syötetään.

En ole koskaan ymmärtänyt miten termit fanipojat, lampaat jne. ovat osa asiallista ja järkevää keskustelua.

Miten eet oo ymmärtynyt, siis lammas tarkottaa sitä joka juoksee laitumella ilman paimentjaa, konsoleita vaivaa edeleen se kertakäyttösyys, no se ehkä sit kuuluu konsolipelaamiseen että aina pitää saada se uus peli mikä ei vastaa odotuksia. Sen huomaa et huomaa et hypetään pelejä jotka julkastaan marraskuussa jne.

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Uskoisin, että jos pelintekijät ihan oikeasti haluaisivat kannattaa uusnatsismia, he myöntäisivät sen edes jollain tavalla, mitä esim. tässä artikkelissa ei käy ilmi: http://www.polygon.com/2014/10/20/7020277/ceo-behind-hatred-neo-nazi-anti-islamic-responds

"En ole uusnatsi, pidän vain uusnatsien ylläpitämästä sivusta ja heidän uutisoinnista."

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

"En ole uusnatsi, pidän vain uusnatsien ylläpitämästä sivusta ja heidän uutisoinnista."

Facebook tykkääminen ei itsessään taida täyttää minkään tason rikoksen merkkejä.

Ideologisessa mielessä arveluttavaa toki.

Ihminen voi olla kiinnostunut mitä hulluimmista asioista, mutta se ei tee hänestä vielä rikollista. Sanoisin aseharrastajaa kovemmaksi uhaksi, kuin tyyppiä, joka lukee kaheleita juttuja naamakirjassa.

Eipä siinä. Hölmöä touhuahan tuo on, varsinkin hänen asemansa julkisuudessa huomioon ottaen.

Ei varmasti tee hyvää myynneille.

Facebook tykkääminen ei itsessään taida täyttää minkään tason rikoksen merkkejä.
Miten tässä päädyttiin siihen onko toimitusjohtaja rikollinen vai ei? Ymmärtääkseni uusnatsit, skinheadit ja muut samankaltaiset taliaivo liikkeet ovat laillisia Puolassa. Mitä haet takaa?

Ihminen voi olla kiinnostunut mitä hulluimmista asioista, mutta se ei tee hänestä vielä rikollista
Oikeasti. En ymmärrä miten päädyit keskustelemaan siitä milloin rikoksen tunnusmerkit täyttyvät.

Puhuin pelkästään uusnatsismin kannattamisesta - ja siitä, että studion vetäjä (ja samalla hänen pelinsä) on vastenmielinen. Itselle on samantekevää onko Polska Liga Obrony (eng. Polish Defence League) ja muut sisarliikkeet laillisia tai laittomia.

Oikeasti. En ymmärrä miten päädyit keskustelemaan siitä milloin rikoksen tunnusmerkit täyttyvät.
(eng. Polish Defence League) ja muut sisarliikkeet laillisia tai laittomia.

Oletin, että hait takaa jotain sellaista, jolla tämä tyyppi näkyisi jonkinlaisena kriminaalina.

Ylitulkitsin siis viestiäsi. Pahoitteluni.

Hepulla ei selvästi ole kaikki kotona. En itse kannata natsismia millään tavalla. Mietin vain, että onko peli itsessään tuomittava, jos yhdeltä tekijöistä löytyy hölmöä materiaalia tämän naamakirjan sivulta.

Henkilökohtaisesti peliharrastajana minuun vaikuttaa enemmän se, jos tuote tulee rikkinäisenä markkinoille.

Pelintekijät voivat minun puolestani surffailla millä sivustolla vain, kunhan siitä ei seuraa fyysistä/psyykkistä haittaa muille.

Turhaa mölyä tyhjästä. Kukkahattutätien paskaa mitä on päivittäin yliannostuksen verran liikenteessä. Keskitytään itse peliin.

Hepulla ei selvästi ole kaikki kotona. En itse kannata natsismia millään tavalla. Mietin vain, että onko peli itsessään tuomittava, jos yhdeltä tekijöistä löytyy hölmöä materiaalia tämän naamakirjan sivulta.

Lähtökohtaisesti olen samaa mieltä. Tämän sanottua sitä pakonomaisesti tukee pelinkehittäjää ostamalla heidän tuotteita - josta päädytään aiemmin esitettyyn kysymykseen (en odota vastausta tähän):

Tästä voisi vetää tangetin ja pohtia kuinka moni pelaaja ostaisi pelin jonka kehitysvastuussa on ollut ihmisiä, jotka kannattavat ISIS järjestön ideologiaa.

Ehkä ylianalysoin, mutta on vaikea kuvitella että pienen studion päävetäjä on ainoa henkilö kehitystiimissä, joka tukee PLO ideologiaa. Työntekijänä en missään nimessä haluaisi olla tämän kaltaisen johtohahmon alaisuudessa. Ja lisämainintana: tässä ei ole tarkoitus jeesustella. Tuon oman näkemyksen asiasta esille. Minun puolesta ihmiset saavat käyttää rahansa mihin tahtovat.

Keskitytään itse peliin.
Voit vapaasti siirtyä pelin ketjuun. Siirsin tarkoituksella tekstini OT alueelle.

Kysymykseesi. Pohdintasi on ihan järkevää, mutta käytännössä pelkkää spekulaatiota, joka juontaa juurensa vain yhteen facebook ryhmän tykkäykseen. Todistusaineistoa, että koko pelipaja esim. olisi ISI:ksen kannattaja, ei ole.

Samalla tavalla, kun minä en usko kaikkien punaiselle ristille antamieni kolikoiden päätyvän afrikan sotaherroille, olen hyvin epäileväinen, että omat killinkini aiheuttaisivat jotain negatiivista, vaikka päättäisin ostaa Hatredin.

Jon Stewardin ohjelmaa seuranneena minulle on muodostunut ISI:ksestä lähinnä amatööri huligaanijengin kaltainen kuva. Kovasti media heistä vauhkoaa, mutta mitään oikeaa tuhoa tuo porukka ei näytä todellisuudessa saaneen aikaiseksi. Kaukana todellisesta uhasta, jos verrataan vaikka alkuperäiseen Al Qaedaan, joka oikeasti laittoi paikkoja matalaksi.

Tulee mieleen ihan viimeisin ebola tapaus, jossa yksi(1!!) tyyppi oli saanut tartunnan ja vieläpä täydellisesti eristetty. Siitä sitten uutisoitiin viikko kausia USA:n mediassa, kuinka koko maailma on vaarassa.

Eli ei. Minulle nyt ei varsinaisesti tuota ongelmia, jos joku chillaa netissä lukemassa ISI:kseen liittyvää materiaalia.

Pelintekijät voivat minun puolestani surffailla millä sivustolla vain, kunhan siitä ei seuraa fyysistä/psyykkistä haittaa muille.

Selvästi internet vain valvotuksi ymäristöksi jos joku vaikka sattuisi käymään semmosella sivulla jota itse en suvaitse :rolleyes:

Selvästi internet vain valvotuksi ymäristöksi jos joku vaikka sattuisi käymään semmosella sivulla jota itse en suvaitse :rolleyes:

Täysi valvonta päälle ja siihen vielä pakollinen omalla nimellä surfaaminen. Tuotahan on tietääkseni ihan oikeasti ehdotettukin. Eipä ole vaan vielä mennyt läpi. Tosin mitäpä suotta, kun NSA valvoo meitä kaikkia muutenkin. Ihan turvallinen olo tässä on jo nyt.

Jos Destructive Creations sattuukin olemaan piilossa majaileva terroristisolu, niin siellä on ilmiselvästi päätetty ottaa vähän toisenlaisempi suuntaus vandalismiin. Mikä sen parempaa, kuin siirtää tuhoaminen videopeliin, jossa kenellekään ei oikeasti tapahdu mitään vahinkoa.

Todistusaineistoa, että koko pelipaja esim. olisi ISI:ksen kannattaja, ei ole.
Mainittakoon vielä etten missään vaiheessa esittänyt, että studiolla olisi ISIS aatteen kannattajia. Tämä oli vain ajatuksia herättävä kysymys. Mitä tulee aiempaan kysymykseen onko peli itsessään tuomittava yhden vatipään takia:

- Jakub Stychno (gameplay designer): a supporter of the fascistic Obóz Narodowo Radykalny, as well as the homophobic, nationalistic Młodzież Wszechpolska
- Marcin Kaźmierczak (fx artist): a supporter of Młodzież Wszechpolska
- Cyprian Listowski (level designer): original designs (as a tattoo designer) include symbolism commonly associated with right-wing groups. One depicts a sonnenrad, a sunwheel symbol popular among Neo-Nazis.

Näin jälkikäteen en yhtään ihmettele, että pelistä puhuminen on kielletty Neogaffin puolella.

Jaha, jaha. Nyt meni jo sen verran rajuksi, että oma periaate mittarikin käytännössä vaatii perääntymistä tämän pelin hankinnassa.

Idea Hatredissä on kuitenkin edelleen kiehtovan hullu. Sitä ei käy kieltäminen.

Juu ei tänne saa kirjoittaa mitään negatiivista, sillä Jryi ja XShava näin päättivät. Muuten toisella foorumilla tiristetään kyyneliä ja uhkaillaan banni vasaralla.

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin puhutaan futista ja sä alat leikkii lääkäriä, vittuako mun lääkkeet sulle kuuluu. Mulla on agressio ongelma ollut viimeset 25 vuotta suunnillee.. Nykyset hermokipulääkkeet buustaa agressiota noin kymmenkertaiseksi ja kyllä, olen maininnut siitä omalle lääkärilleni, ei sanonut siihen mitään. Että pidä se naama kii, ellet oikeasti halua saada tosta mun 53 senttisestä puumailasta polviin kunnolla.

Just tulin ulkoa, etten sillä mailalla pistänyt kotona tavaraa paskaksi, kun onnistuit kyllä siinä, mitä tänne foorumille olet tullut tekemään, trollaan muita raivon partaalle.

Futiin liittyen.. Jos pelais vähä fifaa lasten kaa..

Sähän oot ihan sekopää... Toivon todella, että tuo on trollia. Ei siinä mitään, että konttorissa viiraa, niin kai meillä yhdellä sun toisella. Mutta että siitä avoimesti täällä kertoo, ja vielä jollain tapaa "leveilee"... Älä ymmärrä väärin, mutta jotenkin se aikasempi läppä armeijan jättämisestä väliin mielenterveyden takia.. Ei hyvä. Kuitenkin ilmeisesti kolmekymppinen kaveri, vähän kuulostaa jutut 14-vuotiaalta. Ja ihan pikkasen yli menee toisen vahingoittamisella uhkaaminen. Sitten vielä se, että ylläpito poistelee kähnäystä, mutta jättää tällaista nähtäville. Yäk! Bannia vaan darnille, DPK:lle ja vaikka mulle, kun tähän osallistuin!

Sähän oot ihan sekopää... Toivon todella, että tuo on trollia. Ei siinä mitään, että konttorissa viiraa, niin kai meillä yhdellä sun toisella. Mutta että siitä avoimesti täällä kertoo, ja vielä jollain tapaa "leveilee"... Älä ymmärrä väärin, mutta jotenkin se aikasempi läppä armeijan jättämisestä väliin mielenterveyden takia.. Ei hyvä. Kuitenkin ilmeisesti kolmekymppinen kaveri, vähän kuulostaa jutut 14-vuotiaalta. Ja ihan pikkasen yli menee toisen vahingoittamisella uhkaaminen. Sitten vielä se, että ylläpito poistelee kähnäystä, mutta jättää tällaista nähtäville. Yäk! Bannia vaan darnille, DPK:lle ja vaikka mulle, kun tähän osallistuin!

Siinähän darni kerto että nää uhkaukset ja mesoominen johtuu siitä että pientä hallintaonkelmaa on, sinänsä ihan kiva tietää ni ymmärtää et mitä varten tulee raisua tekstiä toisinaan

kai asioista voi myös keskustella

Niin, kannattaisko tuon keskustelun osalta kattoa sitä omaa käyttäytymistä. Sinun viesteistä varmaan 80% on oman egon buustailua, muiden alentamista, saman jutun käymistä läpi yhä uudelleen ja uudelleen, pikku asioihin tarttumista, vänkäämistä, vittuilua sinua auttaville ym.

Tykkäät puhua siitä rautalangan vääntämisestä, niin tämäKIN asia pitää ilmeisesti vääntää siitä sulle ja kerrata vielä fläppitaululla. Minä ihan oikeasti toivon, että oot trolli. Varmasti melko hankala elämä jos oot tuomonen oikeasti.

Ylös Bottom