Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tyhmien kysely on ihan ok, mut kyllähän siinä väkisin turhautuu, kun toinen ei tosiaan Millään Tajua.

Olet pelannut futispelejä ties kuinka kauan ja tuo seinäsyöttö oli uusi asia??? Miten ihmeessä olet pelannut ennen sitä, miten olet tehnyt seinäsyötön tai seinäsyötön kolmannelle jne. Tämä yllätti minut, kuuluu samaan idiootti kategoriaan kuin minun idiootti kysymykseni.

Bannia vaan darnille, DPK:lle ja vaikka mulle, kun tähän osallistuin!

Mistä haluat antaa minulle bannia? Jos toinen suuttuu minun kommentista ja kertoo että etsii minut käsiini ja antaa vähän pesarista niin kai sitä voi hieman kommentoida takaisin. Minulle on aivan samantekevää onko kyseessä aito ihminen sillä foorumilla suhtaudun siten että 1 ihminen = 1 nimimerkki. Kyllä minulle sopii että lainsäädäntö muuttuu niin että kirjoitetaan omalla nimellä valokuvan kera ja rekisteröityminen tapahtuu verkkopankki tunnuksilla.

.... noniin ....

- - - - -

FUTista sen verran että tein Ranskasta yhden uuden variaation.

SOCCER ACADEMY:
FRANCE 1
FRANCE 2
FRANCE 3
FRANCE SILVER

Pelasin kaveria vastaan, jolla kultaa ja kuparia ja onnistuin voittamaan 4-2, johdin peliä jopa 4-1. Kaikki pelaajat Ranskasta, Ranskan liigasta ja seuraavaksi etsin valmentajan joka on ranskalainen ja valmentaa Ligue 1 joukkuetta. Taktiikkana oli LONG BALL ja pelasin divari tyyppisesti, kuten Viro Suomea vastaan. Nolan Roux (http://www.futhead.com/15/players/14277/nolan-roux/) 2 maalia. Vastustajalla mm. Aguero ja Di Maria.

Sinun viesteistä varmaan 80% on oman egon buustailua, muiden alentamista, saman jutun käymistä läpi yhä uudelleen ja uudelleen, pikku asioihin tarttumista, vänkäämistä, vittuilua sinua auttaville ym.

Tämän on tasan tarkkaa sinun tulkintasi asiasta... oman egon... onko Ranska ja ranskalaiset pelaajat sinulle ok? Entä se että saan enemmän irti kun ei ole kaikki assisted? Löysin 2 arvokasta korttia joilla rakensin käytännössä Brasilian, Englannin ja Les Bleusin,,, haittaako tämäkin sinua... vänkäämistä = kriittistä keskustelua.

Siinähän darni kerto että nää uhkaukset ja mesoominen johtuu siitä että pientä hallintaonkelmaa on, sinänsä ihan kiva tietää ni ymmärtää et mitä varten tulee raisua tekstiä toisinaan

Kumman hyvin kaveri kuitenkin tiedostaa ongelman, muttei kykene hillitsemään raivoaan sinä aikana, kun viestiä naputtelee. No joo, whatever.

DPK: ihan vaan siitä, että trollailet koko ajan ja haastat riitaa. Kaikkihan lähti juuri sinun veemäisestä tyylistäsi kommentoida Tuuliksen seinäsyöttötietämättömyyttä. Vaikka sinällään olen kanssasi samaa mieltä, on jopa kummallista, ettei Tuulis tiennyt jutusta, vaikka höylää tätä peliä niin paljon, olisit voinut kirjoittaa siitä asiallisesti. Nyt potkaisit säkeille kaveria, joka kuitenkin on etenkin treidailussa opettanut meitä kaikkia paljon – ja muutenkin voisit puhua kunnioittavammin.

onko Ranska ja ranskalaiset pelaajat sinulle ok?
Miten tämä liittyy mihinkään? Minun elämään ei vaikuta sinun käyttämät pelaajat millään lailla. Voit pelata vaikka kaktus peräsuolessa, sillä ei oo mulle väliä.

Entä se että saan enemmän irti kun ei ole kaikki assisted?
Tälläkään ei oo mulle mitään väliä. Se särähtää vaan korvaan, että tunget sitä manuaalielitismiä kaikkien kurkusta alas jatkuvasti, jotta voit ainakin omassa mielessäs nostaa ittes muitten yläpuolelle.

Löysin 2 arvokasta korttia joilla rakensin käytännössä Brasilian, Englannin ja Les Bleusin,,, haittaako tämäkin sinua... vänkäämistä = kriittistä keskustelua.

Kuuluuko sinun sosiaalisiin ongelmiin tämmönen luetun ymmärtämisen vaikeus? Ettet osaa poimia viesteistä sitä ydinsanomaa? Kyse oli tosiaan sinun keskustelutyylistä ja alat vääntämään jotaki ihan epäolennaista sinun pelaajista. Jätän tämän nyt tähän, ettei tämän topicin taso laske enää yhtään enempää.

Beta loppuu Yhdysvaltojen länsirannikon aikaa sunnuntaina, eli meillä joskus maanantaina aamusta. Jos betan imurointi kestää 37 tuntia, suosittelen päivittämään nettiyhteyttä. Kenelläkään kuullut kestäneen muutamaa tuntia pidempään.

150MB liittymä ja Onella ja PC:llä tulee aina täydet 15mb/s. PSN nyt vaan on niin luokattoman paska latausnopeuksissa ettei tosikaan.

Sinä olet niin Sony/PSN myönteinen että, tämä tulee melkein jokaisessa postauksessasi ilmi. Tuntuu että pidät Sonya ja sen palveluita lähes Jumalaan verrattavana asiana, ei siis millään pahalla :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Kyllä psn ongelmat loppui kun laittoi pleikkaan Googlen dns:t. Sen jälkeen tullut kaikki nopeasti.

Vastaus: Star Wars: Battlefront - uusi konsolisukupolvi, uusi toivo

Sinäpä sen sanoit! Sen sijaan, että ostaisin battlefrontin season passin viidellä kympillä, ostankin kontin kaljaa ja rahaa jää vielä reilu pari kymppiä kaikkeen muuhun kivaan.:D

Ps. urheilupelit eivät ole yksinpeliä varten.;)
Kannattaa vastaisuudessa muistaa, että on erittäin typerää ja epäkohteliasta muuttaa toisen kirjoittaman viestin sisältöä ja käyttää lainauksessa, vaikka aika pieni juttu tuo tässä yhteydessä olikin. Ei anna kovin hyvää kuvaa.

Onneksi elämä on täynnä henkilökohtaisia valintoja ja jokainen saa itse päättää mihin omat massinsa syytää. :)

Kannattaa vastaisuudessa muistaa, että on erittäin typerää ja epäkohteliasta muuttaa toisen kirjoittaman viestin sisältöä ja käyttää lainauksessa, vaikka aika pieni juttu tuo tässä yhteydessä olikin. Ei anna kovin hyvää kuvaa.
On myös erittäin typerää ja epäkohteliasta antaa olettaa, että porukka tällä palstalle kuluttaisi rahansa mieluummin päihteisiin, kuin vaikkapa peleihin. Ei anna kovin hyvää kuvaa, kun onhan täälläkin esim. alaikäisiä.

On myös erittäin typerää ja epäkohteliasta antaa olettaa, että porukka tällä palstalle kuluttaisi rahansa mieluummin päihteisiin, kuin vaikkapa peleihin. Ei anna kovin hyvää kuvaa, kun onhan täälläkin esim. alaikäisiä.
:) Tiedät varsin hyvin itsekin, etten sanonut noin, itseasiassa juuri päinvastoin. En jaksa enää kanssasi asiasta vääntää ja olkoon tämä viimeinen viesti tästä aiheesta. Jos vaikka sammuttaisit tietokoneen välillä ja kävisit pihalla.

Ja nimenomaan ei tämä minustakaan missään vaiheessa ollutkaan mikään suuri yksinpelikampanja, vaikka toki ymmärrän, että sen puuttuminen voi vaikuttaa jonkun ostopäätökseen kovastikin. Mulle ainakin riittää mahtava tunnelma ja pikku vikoja lukuunottamatta erittäin toimiva ja sujuva moninpeli, joka varmasti paranee tuosta beta -versiosta entisestään.

Täällähän on varsinainen tähtien sota menossa. Lopettakaa jo hyvät padawanit, teidän mielipiteenne on tulleet jo kaikille selviksi.

Täällähän on varsinainen tähtien sota menossa. Lopettakaa jo hyvät padawanit, teidän mielipiteenne on tulleet jo kaikille selviksi.
Jep, taitaa olla aika sammuttaa tietokone ja lähteä käymään pihalla. On täällä töissä muutenkin niin tylsää, eikä työkoneella pääse edes konsolifinin sivuille.:rolleyes:

Voiko tässä ketjussa muutenkaa jutella mistään, paitsi Star Wars: Battlefront videopelistä ja mielellään vain ja ainoastaan positiiviseen sävyyn.

Samaa mieltä. Silmiinpistävää on tuo Opposing forcen piikikäs ja besserwisserimäinen sävy puuttua joka ikiseen yksityiskohtaan. Alkaa pikku hiljaa muistuttaa trollausta, joten olkaapa modet hereillä.

Samaa mieltä. Silmiinpistävää on tuo Opposing forcen piikikäs ja besserwisserimäinen sävy puuttua joka ikiseen yksityiskohtaan. Alkaa pikku hiljaa muistuttaa trollausta, joten olkaapa modet hereillä.

Jaa alkaa tuntuun trollilta, siltä se on tuntunut jo kauan.

Mä kun luulin että toi oli sarkasmia toi OMIERin kommentti.

Minäkö piikikäs trolli? Tuo loukkasi minua syvästi. Haavoitti. Viilsi.

Modet kai sitten kertovat minulle trollaanko minä, vai trollaako esim. Lebe80, joka hyökkäsi minua vastaan jopa toisessa ketjussa, kun vain vähän EA:ta kritisoin.

Vieläkö Nisu yrittää dissata Accessia :)
Jos Sony olisi lähtenyt ea:n kelkkaan niin ääni kellossa olisi aivan toinen.

Vieläkö Nisu yrittää dissata Accessia :)
Jos Sony olisi lähtenyt ea:n kelkkaan niin ääni kellossa olisi aivan toinen.

Ainahan se trollaa sitä. Tai sitten se ei vaan tajua mikä se on vaikka sille on se monta kertaa selitetty. Meitä on moneen junaan.

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Omasta mielestä se tuntu vaan nimenomaan minulle epäsuorasti kohdistetuksi viestiksi kun ei voi päin naamaa sanoa. Erehdyksissäni myös toista henkilöä nimittelin ja pyysin häneltä asiaa anteeksi.

Mutta eipä muuta.

Tunnut nyt tästä oikeasti sen verran pahoittaneen mielesi, että tuntuu siltä, että minun on pyydettävä anteeksi sekä vielä kerran selvitettävä asiaa. Mutta ensiksi vilpittömät pahoittelut, jos koet rasisti heittoni kohdistuneen sinuun. Ei ollut tarkoitus.

Sitten selittelyt vielä kerran:
Milesizdead sanoi; "Öööö, nää terroristit on just niitä mulkkuja joita pakolaiset on karussa."

Johon siis vastasin:

Ääh, älä nyt. Ei kunnon rasisti eroa tee. Mutiainen kun mutiainen, kaikki sarjaraiskaaja terroristeja.

Kyllä kriittinen saa olla ja pitääkin, mutta kyllähän melko monella tämä "kriittisyys" on ohut kuori puhtaalle rasismille. Hämmästyttää miten jotkut kehtaa kirjoittaa sitä rasisti paskettansa edes nimimerkin takaa.

Kuten varmaan tästä huomaat kommentoin ainoastaan Milesizdeadin kommenttia. Vastaukseni olisi ollut samanlainen riippumatta siitä, ketä Milesizdead lainasi. Vastaus olisi ollut samanlainen, vaikka Milesizdead ei olisi lainannutkaan ketään, kuten yllä hypoteettinen tilanne näkyy. Ei tuolla kommentillani ole muuta kohdetta kuin rasistit yleisesti. Ja kuten varmaan huomaat myös loppuviestin sävy on hyvin yleisluontoinen, ei kehenkään kohdistettu.

Mutta kuten sanottua, ei ollut tarkoitus piikitellä ketään henkilökohtaisesti, vaan rasisteja yleisellä tasolla. Rasisteille kun jokainen mamu on vähintään raiskaaja, jos ei jopa terroristi.

Rakkaat Posti-Patet ja erityisesti Posti-Patejen edustajat ammattiliitossa:

Voisitteko tuoda minulle viime torstaina lähetetyn Fallout 4:n ennen kuin menette lakkoon? Kiitos. Ei pitäisi olla vaikeaa.

P.S Kelpaisi myös SOL:in tuoma peli.

Ylös Bottom