Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U - 8. sukupolven konsolit

Jos et tajua mikä pointti mulla oli niin ei ole mun ongelma. Kumpaakin leiriä voi syyttää ihan yhtä lailla "mielipiteiden muuttamisesta".

Itsehän sinä tän keskustelun aloitit, mitä se kertoo sun ajankäytöstä?

Herättelin salaa toiveita siitä, että olisin saanut aikaan "järjellistä ja asiallista keskustelua" ja perusteluita sille, miksi edellä mainitut mielipiteet ovatkin nyt muuttuneet täysin päinvastaisiksi. Toisaalta tiedän kyllä sen, että pääsyy on varmasti se, että se oma suosikkilaite halutaan vaikka väkisin nähdä mitä parhaimmassa valossa. Tästä huolimatta toivoin, että jotain muitakin näkemyksiä ja perusteluita olisi tullut esille...

Molemmissa leireissä on varmasti tapahtunut ja tulee tapahtumaan vastaavanlaista "takinkääntöä", mutta tästä huolimatta näen tuollaisen sinun esittämäsi perustelun "minä voin olla nyt tätä mieltä ja vaihtaa mielipidettäni, koska toi toinenkin eri mieltä ollut on myös joskus vaihtanut mielipidettään" sellaiseksi, jonka pohjalta on äärimmäisen vaikeaa, käytännössä mahdotonta, luoda järkevää keskustelua.

mua ei oikestaan kiinnosta enää kun pelaan PC:llä nykyään (ilmainen verkkopeli & takuuvarma 60fps/1080p tai paremmat) mutta hauskahan tätä on seurata aina

Taas se alkaa. Sanoppa nyt herra taas kerran että mitä pitää ostaa jotta voit pelata 60fps/1080p kaikkia pelejä PC:llä ilman että mennään FPS:n kanssa alas. Asetuksien tulee olla sitten maksimissaan sillä miksi muuten vaivautua muka PC:llä pelaamaan kun sinun aikaisempia kommentteja muistelee.

On se kyllä edelleen tyhmää mielestäni että joutuu maksaa nettipelaamisesta. Toivottavasti Sony tarjoaa mahdollisuuden pelata ilmaiseksi jos yhteisö itse maksaa serverinsä niin kuin PC:llä. Eli taas joku maksaa PC-pelaajien nettipelaamiset. Joku maksaa aina.

Taas se alkaa. Sanoppa nyt herra taas kerran että mitä pitää ostaa jotta voit pelata 60fps/1080p kaikkia pelejä PC:llä ilman että mennään FPS:n kanssa alas. Asetuksien tulee olla sitten maksimissaan sillä miksi muuten vaivautua muka PC:llä pelaamaan kun sinun aikaisempia kommentteja muistelee.

On se kyllä edelleen tyhmää mielestäni että joutuu maksaa nettipelaamisesta. Toivottavasti Sony tarjoaa mahdollisuuden pelata ilmaiseksi jos yhteisö itse maksaa serverinsä niin kuin PC:llä. Eli taas joku maksaa PC-pelaajien nettipelaamiset. Joku maksaa aina.

Jep, mun mielestä on tyhmää maksaa nettipelaamisesta. Itse en ainakaan PC:llä ole kenellekkään siitä joutunut maksamaan.

Jep, mun mielestä on tyhmää maksaa nettipelaamisesta. Itse en ainakaan PC:llä ole kenellekkään siitä joutunut maksamaan.

Jep, se varmaan riittää kun maksaa tonneja laitteista...

Toivottavasti Sony tarjoaa mahdollisuuden pelata ilmaiseksi jos yhteisö itse maksaa serverinsä niin kuin PC:llä. Eli taas joku maksaa PC-pelaajien nettipelaamiset. Joku maksaa aina.

Ei ole tarkoitus haastaa riitaa mutta tätä en ymmärrä:confused:. Siis kuka "taas joku" maksaa PC-pelaajien nettipelaamiset, konsolipelaajatko? Itse en nettipelaa käytännössä millään alustalla, mutta en nyt ymmärtänyt tuota.

Ja siis, jotkut sony-pelaajat maksavat servereistä, ja jotkut vaan hyppäävät ilmaiseksi kelkkaan mukaan?

Ei ole tarkoitus haastaa riitaa mutta tätä en ymmärrä:confused:. Siis kuka "taas joku" maksaa PC-pelaajien nettipelaamiset, konsolipelaajatko? Itse en nettipelaa käytännössä millään alustalla, mutta en nyt ymmärtänyt tuota.

Ja siis, jotkut sony-pelaajat maksavat servereistä, ja jotkut vaan hyppäävät ilmaiseksi kelkkaan mukaan?

No kuka niitä servereitä PC:llä ylläpitää sitten? Se on joko pelinkehittäjä/julkaisia (harvemmin tai huomattavasti pienempi panostus, luotetaan yhteisöön) tai sitten pelaajat itse jotka kuuluvat johonkin yhteisöön. Se että joku yhteisö eli pelaajat maksaa serverin kuten BF4:sen yhteydessä jotta he ja muut voisivat pelata heidän omalla serverillään. Tämän syyn vuoksi EA ei myöskään voi lakkauttaa koko nettipelaamis mahdollisuutta noin vain sillä he pitävät kirjaa tarjolla olevista servereistä jotka näytetään Battlelogin kautta. EA myös hyötyy tästä että heidän ei itse tarvitse ylläpitää servereitä joten he säästävät rahaa.
Siksi yleensä PC puolella nettipelit kestävät pidempään kuin konsoleilla koska konsolivalmistajat itse pitävät servereitä pystyssä ja näiden kustannukset sitten otetaan kaikilta nettipelaamista haluavilta PS+:n avulla. Sama homma Liven kanssa.

Vaikka draev(kanbela) pääsee mättää "ilmaiseksi" toisten ylläpitämillä servereillä, niin on sen takana yleensä maksava porukka joka pitää sitä pystyssä. Voi olla että jonakin päivänä sitten vain serveristä maksavat saavat oikeuden pelata kyseisellä serverillä.

Vaikka draev(kanbela) pääsee mättää "ilmaiseksi" toisten ylläpitämillä servereillä, niin on sen takana yleensä maksava porukka joka pitää sitä pystyssä. Voi olla että jonakin päivänä sitten vain serveristä maksavat saavat oikeuden pelata kyseisellä serverillä.

Ihan turhaa spekulointia. Fakta on se että verkkopelaaminen on ilmaista ja tulee ilmaisena pysymään. Microsoft kokeili veloittaa PC-pelaajia GFWL:n käytöstä, ei oikein toiminut. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa tajuta?

Ihmetyttää mikä tarve sulla on kirjoittaa mun vanha nick sulkuihin aina erikseen, sen kun näkee vaikka mun PSN- ja XBL-tageista.

Ihan turhaa spekulointia. Fakta on se että verkkopelaaminen on ilmaista ja tulee ilmaisena pysymään. Microsoft kokeili veloittaa PC-pelaajia GFWL:n käytöstä, ei oikein toiminut. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa tajuta?

Ihmetyttää mikä tarve sulla on kirjoittaa mun vanha nick sulkuihin aina erikseen, sen kun näkee vaikka mun PSN- ja XBL-tageista.

Mutta täysin mahdollista. Et sinä sitä voi kieltää. Ja MS on hyvä esimerkki? Uskon että MS olisi yrittänyt vetää kaikki pelit maksun taakse jos se olisi saanut tarpeeksi pelaajia ilman että kukaan voisi itse pitää pelille serveriä pystyssä. Live on suljettu aikaslailla. Tämän syyn vuoksi ei MS onnistunut.

Koska minua ihmetyttää että mikä ihmeen PC-piilotrolli olet jonka vuoksi heitän sinun aikaisemman käyttäjänimesi esille. Itse erittäin harvoin katson toisten pelaajanimet eri palveluissa. Vai jäikö kanbela nimeen jotakin ikävää kiinni?

Mutta täysin mahdollista. Et sinä sitä voi kieltää.

PC:n avoimuuden takia se nyt ei vain onnistu. Konsoleilla eri asia koska laitevalmistajalla on kaikki ohjakset käsissään.

Uskon että MS olisi yrittänyt vetää kaikki pelit maksun taakse jos se olisi saanut tarpeeksi pelaajia ilman että kukaan voisi itse pitää pelille serveriä pystyssä.

Siis kaikki GFWL-nettipelithän mun käsittääkseni oli maksun takana jonnekkin 2008 asti. Tohon asti ainakin kaikki verkkopeli GFWL-peleissä toimi samalla tavalla kuin 360:lla eli Liven matchmaking yms ja ei mahiksia omiin erillisiin servereihin. Nykyäänkään en ole ihan varma onko yhdessäkään GFWL-pelissä mahdollisuus tehdä dedikoituja servereitä?

Koska minua ihmetyttää että mikä ihmeen PC-piilotrolli olet jonka vuoksi heitän sinun aikaisemman käyttäjänimesi esille. Itse erittäin harvoin katson toisten pelaajanimet eri palveluissa. Vai jäikö kanbela nimeen jotakin ikävää kiinni?

Piilotrolli? Heh.

Vaihdoin nickiä ihan puhtaasti siitä syystä että mun main WoWissa on samalla nimellä kuin myös mun Steam-tili.

Jos olisin piilotrolli (joka olis aika ***** vaikeaa kun TT-2k:ta pyysin mun nickin vaihtamaan) niin ehkäpä olisin myös piilottanut noi PSN- ja XBL-gamertagit :-)

Koska moderaattori kerkisi poistamaan viestini, niin kirjoitan sen tähän.

Voisiko herra vierimaa jatkossa perustella viestinsä paremmin, ja kirjoittaa sen viestinsä sisällön myös viesteihinsä, sillä imho nyt irtonaiset heitot tuntuvat tahalliselta trollailulta ja fleimaamiselta. Nuo viestien jälkeiset "xbottaamiset" eivät myöskään tunnu auttavan asiaan.

Huvittavinta tosiaan, että mainitset minut aina xbox-leirin yhteydessä, vaikka loppujenlopuksi minulla ei ole koskaan ollutkaan kuin yksi Microsoftin pelikonsoli, kun taas hyllyistä löytyy kolme Sonyn pelikonsolia, lisäksi Sonyn vahvistin, televisio, tabletti ja älyluuri. Pirun Xbotti!

Vosiko herra lebe olla loukkaantumatta jos kerron yksinkertaisesti mitä matkalla bongasin?

Ikävä kyllä tt-2k poisti viestini jossa avasin hieman tätä leiri asiaa...

Vosiko herra lebe olla loukkaantumatta jos kerron yksinkertaisesti mitä matkalla bongasin?

Ikävä kyllä tt-2k poisti viestini jossa avasin hieman tätä leiri asiaa...
Jätetään ne matkakertomukset sinne facebookin puolelle.

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Siis minne mun viestit katoaa? Eikö niinku oikeesti voi laittaa ilmoitusta jos edellisellä sivullakaan ei ole mitään mun kauppoja näkyvillä?! Nyt oikeesti, pipa vähän liian kireellä modeilla. :confused:

Siis minne mun viestit katoaa? Eikö niinku oikeesti voi laittaa ilmoitusta jos edellisellä sivullakaan ei ole mitään mun kauppoja näkyvillä?! Nyt oikeesti, pipa vähän liian kireellä modeilla. :confused:

Multaki hävis ilmotus tavaresista :D

Siis minne mun viestit katoaa? Eikö niinku oikeesti voi laittaa ilmoitusta jos edellisellä sivullakaan ei ole mitään mun kauppoja näkyvillä?!

Turhaapa siinä avautumaan. Samat säännöt kaikilla.
Luultavasti se edellinen viestisi olisi monta sivua taaempana, jos ei mitään sääntöä olisi.

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Mikäs mun eilisessä viestissä oli väärää? Morjens vaan Pohjois-Korea!

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Mikäs mun eilisessä viestissä oli väärää?
Mitähän "eilistä viestiä" mahdat tarkoittaa? Olet kirjoittanut eilen yhden viestin (eli tämän) eikä sitä ole edes poistettu.

Update! Activity Stream bugaa nyt jotenkin lahjakkaasti. Eihän tuo ole edes kirjoittamasi. Eli ei eiliseltä löydy mitään kirjoittamaasi (eikä myöskään poistettua) viestiä.

Update 2! Activity Stream toimiikin ihan ihan oikein. Se vaan näytti myös KFIN-kaveriesi toimia.

Mitähän "eilistä viestiä" mahdat tarkoittaa? Olet kirjoittanut eilen yhden viestin (eli tämän) eikä sitä ole edes poistettu.

Update! Activity Stream bugaa nyt jotenkin lahjakkaasti. Eihän tuo ole edes kirjoittamasi. Eli ei eiliseltä löydy mitään kirjoittamaasi (eikä myöskään poistettua) viestiä.

Update 2! Activity Stream toimiikin ihan ihan oikein. Se vaan näytti myös KFIN-kaveriesi toimia.

Mun virhe! Myönnetään, silti pakko purnata, että ois kiva kun tulisi YV, kun siirrätte viestiä ketjusta toiseen! No hard feelings! :)

Myönnetään, silti pakko purnata, että ois kiva kun tulisi YV, kun siirrätte viestiä ketjusta toiseen!
Semmoinen itse asiassa pitäisi kyllä tullakin, mutta olisikohan kyseinen plugari otettu jossain vaiheessa pois päältä ja unohdettu laittaa takaisin päälle.

Semmoinen itse asiassa pitäisi kyllä tullakin, mutta olisikohan kyseinen plugari otettu jossain vaiheessa pois päältä ja unohdettu laittaa takaisin päälle.

Nyt täytyy tähän todeta, ettei ole ainakaan pariin vuoteen tämmöisiä viestejä tullut :D

Ylös Bottom