Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko kukaan bongannut mitään hyviä tarjouksia konsolista netin ihmeellisessä maailmassa?
Itse sain tuolla kyseisellä hökötyksellä 3DS:n nettiin, mutta lakkasi toimimasta parin kerran jälkeen. Johtui varmaankin siitä että käyttiksenä oli W7, jolle ei löydy minkään sortin ajureita, XP:n aikoina toimi hyvin.Nintendo WiFi-Connectoreitakaan ei näköjään enää tehdä, niin että onnistuuko 3DS:n yhdistäminen nettiin Wii Connectorin avulla vai onko se suunniteltu vain Wiille?
Nykyaikaan siirtyminen on vaikeaa, kun en saa mitään toimimaan.
Itse sain tuolla kyseisellä hökötyksellä 3DS:n nettiin, mutta lakkasi toimimasta parin kerran jälkeen. Johtui varmaankin siitä että käyttiksenä oli W7, jolle ei löydy minkään sortin ajureita, XP:n aikoina toimi hyvin.
Jos joku jalomielinen haluaa niin voisi pistää minulle privalla yhden 3DS-pelistä saadun PIN#-koodin(ei mario kart). Aktivoin toisen koodeistani väärälle sähköpostille vahingossa niin jää Kid Icarus saamatta muuten
EDIT. vaihdossa on antaa vaikka 48h live aikaa, tai itseltä löytyvän halpis pelin steamissa, tai vaikka 500 pojoa maksavan pelin lahjoittaa shopista(wii).
Arvostaisin jos joku tuossa pelirekisteröinnissä onnistunut laittais tyhmälle ohjeet miten tehdä sama homma. (?)
Käyn hakemassa itselleni kyseisen konsolin + Oot3D:n ja Mario Kartin 31. päivä (liksapäivä) ja pääsen paketin kanssa kotiin vasta aikas myöhään niin ei kiinnostaisi alkaa menettää hiuksia heti kättelyssä noiden rekkailujen kanssa.
Ja oliko siis niin että suomesta ostettujen pelien mukana tulee tuohon kamppikseen kelpaavat koodit?
Voisiko joku cirkle padin omistaja kertoa, että miten paljon kyseinen värkki parantaa pelattavuutta, sekä sopiiko kyvin käsiin vai onko turhaakin turhempi kapistus?
Voisiko joku cirkle padin omistaja kertoa, että miten paljon kyseinen värkki parantaa pelattavuutta, sekä sopiiko kyvin käsiin vai onko turhaakin turhempi kapistus?