Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Brink [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blackdawn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Brink [PS3 Hype]

Odotin peliä ja peliltä melko paljon mutta toi uus traileri kyllä näytti jotain juttuja joka melkoseti tiputti toiveita, esim toi että voi cod tyyliiln kuolleena ampua viellä, luulis nyt että ois jo tajuttu että kukaan ei ihan oikeesti ---tu halu tollasii juttui peleihin, mutta eiiiiii. Tuo mos tarkottaa että peli tulee sisältämään paljon muutakin järkyttävää *skaa. Jota ei ole viellä nähty.

Messevän näköistä menoa. Siitä en saanut oikein varmaa tietoa tuosta videon perusteella että onko friendly fire missä laajuudessa. Ainakin tuossa yhdessä kohtaa huudetaan friendly fireä mutta tuleeko damagee ja onko se reduced friendly fireä.

YouTube - Brink - Gameplay Clips

Ilmeisesti Move-tukea ei tälle pelille ole tulossa? Itse olen sen verran jo movella fps:iä pelaillut, ettei oikein padi pysy enää kädessä.

Reilun kahden viikon päästä julkaistavasta Brinkistä on tullut ensimmäinen Get SMART -sarjan opasvideo. Oppaiden tarkoituksena on perehdyttää katsoja pelin eri mekanismeihin, joista ensimmäisenä on käsittelyssä luontevasti perusteet.

Videolla selitetään tavoitteiden merkitys, tehtävien suorittaminen, hahmon ja varusteiden muokkaus ja kerrotaan, miten HUDia on tarkoitus tulkita. Brink Official Site

Tietääkö kunkaan millon BRINK tulee steamiin tarkelleen. Oon kullu et ennen 10. toukokuuta, mutt en tarkalleen.

On jäänyt mietityttämään, kun yhessä tehtävässä pitää työntää yhtä iso konetta, jolla hitsataan ovi auki tai mikälie
seinä. Nii miks siihen tarvitaa järkyn kokoinen kone, vaikka se seinä ei kauheen paksulta näyttänyt?

Viimeksi muokannut moderaattori:

5 päivää enään, kun Brink tulee steamiin, mutta tulis nyt ensin alennukseen (yleensä jossain 10% alennuksessa noi uudet pelit).

Saa tuo parkour veden herahtamaan kielelle, toivottavasti kentät tulevat olemaan riittävän monimuotoisia että pienikokoisella hahmolla saa tehtyä nasevia yllätyshyökkäyksiä. Toivottavasti Mirror's Edgestä ei ole apinoitu ominaisuutta, jossa riittävän korkealta hypätessä pitää manuaalisesti tehdä ukemi; voi meinaan tuottaa melkoisen hektisiä taistelutilanteita kun ensin vedetän kuperkeikkaa ja toivotaan ettei siinä ajassa kukaan ehdi listiä :D

Copy - pastettaan nyt tämä tännekin kun kuitenkin monialustapelistä on kyse:

Dodih, nyt on ruvennut arvosteluita valumaan, ja jotenkin tuntuu että useimmissa puhutaan hieman negatiiviseen sävyyn pelistä. Paha sanoa kannattaako näille arvosteluille hirveästi antaa arvoa, koska luulisi että pelin todellinen arvo tulee vasta sitten esiin kun se on julkaistu. Moninpeli kuitenkin kyseessä....

Onkos tästä ollut mitään juttua mahdollisesta demosta, jahka PSN jälleen herää henkiin? Ei viitsisi ostaa sikaa säkissä, varsinkin kun Gametrailersin arvostelun perusteella parkour on vain "kiva lisä", jolla ei loppujen lopuksi ole paljoa käyttöä.

Onkos tästä ollut mitään juttua mahdollisesta demosta, jahka PSN jälleen herää henkiin? Ei viitsisi ostaa sikaa säkissä, varsinkin kun Gametrailersin arvostelun perusteella parkour on vain "kiva lisä", jolla ei loppujen lopuksi ole paljoa käyttöä.

Ei ole ilmeisesti demo tulossa (lähde). Jos hankinta epäilyttää, niin kannattaa odottaa tavallisten pelaajien kommentteja, sillä itse en kyllä hirveästi antaisi vielä noille arvosteluille painoarvoa.

Ei ole ilmeisesti demo tulossa (lähde). Jos hankinta epäilyttää, niin kannattaa odottaa tavallisten pelaajien kommentteja, sillä itse en kyllä hirveästi antaisi vielä noille arvosteluille painoarvoa.

Gametrailersin arvosteluille olen usein antanut painoarvoa. En ole pettynyt ostaessani pelin perustuen heidän arvosanoihinsa.

Kiitos muuten lähdelinkistä, oli hyvää luettavaa. Harmi ettei linux clientia ole tulossa.

Vaikka peli sais keskinkertaista palautetta nii kyl mä tän ostan kokeilun vuoksi. Ainoota josta voin moittia on bottien huonous, vaikka ei kaikissa pelissä parempiikaan oo.

Tuskin tätä kannattaa ostaa parkourin takia. Kyseessä on kuitenkin tiimipainoitteinen fps-räiskintä eikä esteratasimulaattori. Toki on mukavaa että pääsee seinien, laatikoiden ja kuilujen yli mutta olisin pettynyt jos pelissä koitettaisiin juosta ja hyppiä vihollinen kuoliaaksi.

Tuskin tätä kannattaa ostaa parkourin takia. Kyseessä on kuitenkin tiimipainoitteinen fps-räiskintä eikä esteratasimulaattori. Toki on mukavaa että pääsee seinien, laatikoiden ja kuilujen yli mutta olisin pettynyt jos pelissä koitettaisiin juosta ja hyppiä vihollinen kuoliaaksi.

Aivan totta. Itse ainakin olen pelin hankkimassa juurikin tiimipelaamisen ja omalaatuisen ulkonäön perusteella. Vähän vaihtelua perinteisiin ja realistisiin fps-peleihin. Se on ihan hienoa, että korkeusvaihtelua, koska tätä voi sitten taktisesti käyttää hyödykseen. Nuo parkour-jutut tekevät vain kiipeämisestä ym. liikkumisesta sulavampaa, ettei aina tarvitse kiivetä tikkaita.
Yksi asia mikä tuli mieleeni. Mahtaakohan tässä olla ollenkaan mitään sniper-mahdollisuuksia? Sniputtajien pois jääminen olisi todella hieno asia, koska yleisesti ne sniputtajat ovat juurikin niitä, jotka eivät tiimipelaamista jaksa harrastaa.

Yksi asia mikä tuli mieleeni. Mahtaakohan tässä olla ollenkaan mitään sniper-mahdollisuuksia? Sniputtajien pois jääminen olisi todella hieno asia, koska yleisesti ne sniputtajat ovat juurikin niitä, jotka eivät tiimipelaamista jaksa harrastaa.

Eikös Gametrailersin previkassa ollut juttua, että sniputus on periaatteessa eliminoitu koska headshotteja ei perinteisessä merkityksessä ole (eli headshot = välitön tappo)? Tuo sai meikäläisen kiinnostumaan, varsinkin katsottuani videoarvostelun jossa vihuilla näkyy health bar ja tulitaistelut voivat olla yllättävänkin pitkiä ja hektisiä hahmoluokasta ja "perkeistä" riippuen.

Ylös Bottom