Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN pelaajien serveri

Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Tarviitko vielä jeesiä?

Joo vois olla, 2 rankkia vielä uupuu. Alan vähän kyllästyä long sword nuubeihin, oikeesti KAIKILLA long sword tuolla tasolla. Yritä siinä sit päästä ite lyömään kun aina kun pääsee ylös nii tulee joku spirit slash selkään. Eivät ees uskalla Uragaania tai Diablosia moukuttaa hirveemmin sit myöskään, ymmärtäähän sen kun on vähän vääränlainen ase niihin.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

En vielä. En ole nyt ollut kotosalla, niin ei ole kerennyt pelaamaan.

E: Kiitoksia Kojolle avusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Ok, ajattelin käydä vilkasemassa onkos tänään joitaki haluavia mukaan metsästykseen.

Olisi kiva saada kunnon suomi porukka kasaan vielä kun lomia on. Eli 3, minun lisäksi tarvittaisiin. HR tasolla nyt ei sillai merkitystä mutta ihanteellista olisi HR51+

EDIT: Ajatuksena olisi tuossa 15:00 alkoihin aloitella.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Olisikohan peliseuraa sitten täksi illaksi? Jos on, niin ilmoitelkaa sopivia aikoja. Itse kun olen aina sillointällöin päivässä onlinen puolella :)
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Itse menen onlineen tuossa noin klo. 15 ja tarkoituksena hankkia Rathalos Plate ja wyvern stoneja, myöhemmin ehkä Alatreonia Skypiercerin toivossa, sinne vain joinaamaan jos kiinnostaa;). Käsittäkseni sinne on nyt minun lisäksi jo tulossa 1 suomalainen, eli kahdelle olisi vielä tilaa...

E: menenkin jo nyt onlineen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Itse menen onlineen tuossa noin klo. 15 ja tarkoituksena hankkia Rathalos Plate ja wyvern stoneja, myöhemmin ehkä Alatreonia Skypiercerin toivossa, sinne vain joinaamaan jos kiinnostaa;). Käsittäkseni sinne on nyt minun lisäksi jo tulossa 1 suomalainen, eli kahdelle olisi vielä tilaa...

Jees, tulen siinä 15:00 paikkeilla sitten pelailemaan. Ite tarviin Los Ruby:n ainakin niin..
 
Ylös Bottom