Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Huonot" trophyt

Vastaus: "Huonot" trophyt

UNOssa on kultapytty missä täytyy päästä Top 50 pelaajan joukkoon (online statsit). Tämä vaatisi nykyään jo vähintään satojen ellei tuhansien tuntien pelailua koska noita statseja ei nollata esim. viikottain tai kuukausittain. Huono pysti.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

kultapytty missä täytyy päästä Top 50 pelaajan joukkoon
Nämä on kyllä todellä raivostuttavia trophyjä, kun trophyn vaatimukset kasvaa jatkuvasti ajan kuluessa. Ehkä parisataa ensimmäistä pelaaja sen saa helpolla, mutta myöhemmin pelin hankkineille siitä tulee lähes mahdottomuus.
Vastaaviin "hienouksiin" törmännyt Super Rub 'a' Dub -pelin sisäisissä palkinnoissa, joissa jollain vastaavalla maailmanlaajuiselle toplistalle pääsemisellä saa avattua tietyn kumiankan käyttöönsä.
Ei näin! Kyllä trophyn vaikeustaso pitäisi olla kaikille sama.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Nämä on kyllä todellä raivostuttavia trophyjä, kun trophyn vaatimukset kasvaa jatkuvasti ajan kuluessa. Ehkä parisataa ensimmäistä pelaaja sen saa helpolla, mutta myöhemmin pelin hankkineille siitä tulee lähes mahdottomuus.
Tällaisissa ehdottomasti pitäisi olla jokin vaihtoehtoinen hankintatapa (eli esim. "voita pelaaja, jolla on tämä Trophy"). Tuolla lailla Trophyn hankkiminen olisi aikaa myöten itse asiassa yhä vain helpompaa, vaikka pelaajamäärät kasvaisivatkin.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Omasta mielestä peli ei ole läpi pelattu jos ei trophy-listassa komeile 100%.

Täältä löytyy toinen. Olen ollut oikeastaan aina vähän sellainen, jo pc-aikoina, että pelit pitää pelata "täysin" läpi. Nykyään kun on Trophyt, niin se vain tarkoittaa lisäetappeja pelaamisessa. Ongelma on kuitenkin se, että haluan saada trophyt normaalisti pelaamaalla. En siis pidä siitä jos trophyjä joutuu boostailemaan. Varsinkaan onlinessa, koska tämä vaikuttaa kanssapelaajien pelielämykseen. Tämän vuoksi mm. MS:pR:ssä minulla on kyllä platina, muttei 100%, koska osa DLC:n online-trophyistä on käytännössä mahdottomia saada ilman boostausta. Siinä onkin mielestäni loistoesimerkki huonoista trophyistä.

Aikaa ottavat tai taitoa vaativat trophyt eivät taasen haittaa. Esim. MAGissa on paljon hyviä trophyjä, vaikka osa vaatii aivan julmetusti aikaa. Sen sijaan muutamasta trophystä en tykkää, joissa joutuu pelaamaan pelin periaatteiden vastaisesti trophyn saamiseksi. 30 tapon hankkiminen pistoolilla yhdessä pelissä ei hyödytä tiimiä millään tavalla, kun pelissä ei voi muuta tehdä kun juosta tuon saavutuksen perässä. Sen vuoksi tällaiset jätän yleensä aikalailla viimeiseksi, etten pilaa toisten online iloa pelaamalla pelin periaatteiden vastaisesti ns. turhaan. Myös taitoa vaativat ovat ihan ok, en taida saada koskaan 100% Hustle Kingsistä, mutta ei se haittaa. Omat taidot eivät vaan riitä viimeisiin uramoodin peleihin, niin ei se häiritse.

Trophylistojen editoinnille siinä mielessä voisin antaa mahdollisuuden, että joistakin demoista tulee listat kummittelemaan. Itsellä kävi näin Wipeoutin kanssa.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Bad Company 1:sessä taitaa olla muutamia aika mahdottomia online-trophyjä ilman boostaamista.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Bejeweled 2 -pelissä on mielestäni kaksi "väärin" rankattua trophyä.

Hopea
Dimensional Rift
Have 5 Hypercubes on the game board.
Kulta
Puzzlemaster
Complete Puzzle Mode.

Tuon kultaisen trophyn saamiseksi ei välttämättä tarvitse osata mitään, kunhan vain painelee joka välissä Hint -nappia.
Hopeinen Dimensional Rift taas on ehdottomasti pelin vaikein trophy, joka vaatii jo jonkin verran suunnittelua että saa 5 hypercubea samalle pelilaudalle.
Pääseehän siinä tietysti lähemmäs 100%, kun se on vain hopeinen ja monella tuo on pelin ainut trophy joka on jäänyt saamatta.
Mutta jos näillä jotain taitoa/pelille omistautumista olisi tarkoitus mitata, niin paremin toimisi jos nuo kulta ja hopea olisivat toisin päin.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Nettipeleistä saatavat trophyt. Monesti jos ostaa vähän vanhemman pelin alehyllystä niin netissä sitä ei pelaa enää kukaan. Oma hommansa kiertää eri foorumeita ja yrittää metsästää peliseuraa nettiin. Nuo pitäisi ainakin erottaa peleissä siten että platinaa saa ilman nettitrophyjä niinkuin Resident Evil 5:ssä on ainakin tehty.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Hopea
Dimensional Rift
Have 5 Hypercubes on the game board.
Kulta
Puzzlemaster
Complete Puzzle Mode.

Tuon kultaisen trophyn saamiseksi ei välttämättä tarvitse osata mitään, kunhan vain painelee joka välissä Hint -nappia.
Hopeinen Dimensional Rift taas on ehdottomasti pelin vaikein trophy, joka vaatii jo jonkin verran suunnittelua että saa 5 hypercubea samalle pelilaudalle.

Aivan samaa mieltä. Jotenkin sitä hint -nappulan käyttöä olisi pitänyt rajoittaa, jotta kyseinen trophy olisi kullan arvoinen. Melko helposti tuo "Dimensional Rift" tuli kuitenkin minulle. Aina yhden hypercuben jälkeen tallennus ja jos siirrot umpeutuivat niin pelistä vain pois PS-nappia käyttäen.

Omasta mielestä huonoin/huonoimmat trophyt ovat FNR4 online beltit. Jokaista painoluokkaa kohden on siis vain yksi vyö ja mahdollisuus päästä ottelemaan vyön hallitsijaa vastaan on älyttömän pieni.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Omasta mielestä huonoin/huonoimmat trophyt ovat FNR4 online beltit. Jokaista painoluokkaa kohden on siis vain yksi vyö ja mahdollisuus päästä ottelemaan vyön hallitsijaa vastaan on älyttömän pieni.

Plus vielä se että jos se näyttää saavansa pataan niin voi häipyä kesken pelin. Toihan oli jossain äänestetty vaikeimmaks platinumiksi.


Omasta mielestä co-op trophyt tai muut vastaavat joihin tarvitaan jonkun toisen apua on aika syvältä. Varsinkin jos pelaa jotain vähän harvinaisempaa peliä niin joutuu kahdella ohjaimella vääntämään.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Anarchy: Rush Hour
Kaikki muut piilotetut trophyt vaativat uramoodin etenemistä ja kisoissa pärjäämistä, mutta tämä yksi trophy vaatii yhden tietyn kisan häviämistä. Näin careerille aukeaa uusi kisa, josta trophyn voi ansaita.
.
Et millään viittis kertoa mikä tuo kisa on ?
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Red Dead Redemptionissa on yksi piilopysti joka on todella syvältä suolesta koska se vaatii monelta uuden pelin aloittamista.

Spurred to Victory :
Complete 20 story missions without switching to a new horse at a hitching post

Tarkottaakohan tuo käytännössä myös 20 tehtävää tallentamatta vai miten tuo toimii ?
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Hyvin monessa pelissä tuntuu saavan kultatrophyn vetämällä tarinan läpi tyyliin normalilla. Esimerkiksi God of War 3: ssa "Vengeance Completed" -trophy ois voinut ennemmin olla hopeinen ja siihen seuraks vaikka kultatrophy Chaos-tason läpäisemisestä (tossa ois ollu sitä kaipaamaani haastetta!). Sama juttu Unchartedit, normalilla läpäisy korkeintaan hopeisen arvoinen ja ei pahaa olis tehnyt laittaa pronssiseks helpolla läpäisy.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Sama juttu Unchartedit, normalilla läpäisy korkeintaan hopeisen arvoinen ja ei pahaa olis tehnyt laittaa pronssiseks helpolla läpäisy.
Kyllä minusta ainakin minkä tahansa oikean pelin läpipelaaminen normaalilla vaikeustasolla on kultaisen trophyn arvoinen.
Pelin läpäiseminenhän on ns. kovin suoritus minkä voi tehdä ja kyllä siitä on kultainen trophy aivan ansaittu. Jos ei, niin silloin voi syyttää pelin vaikeusasteiden nimeämistä.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Kyllä minusta ainakin minkä tahansa oikean pelin läpipelaaminen normaalilla vaikeustasolla on kultaisen trophyn arvoinen.
Pelin läpäiseminenhän on ns. kovin suoritus minkä voi tehdä ja kyllä siitä on kultainen trophy aivan ansaittu. Jos ei, niin silloin voi syyttää pelin vaikeusasteiden nimeämistä.

Vrt. Resident Evil 5: ssa kultatrophyn sai ainoastaan vaikeimmalla tasolla läpäistyään ja siinäkin normalilla läpipelaamisesta pronssinen. Tässä tapauksessa ne oli hyvin jaoteltu ja siinä nimenomaan korostui tuo kultatrophyn arvokkuus ja vaikeus. Näin trophyhuoraajana en kuitenkaan pannut pahakseni tuota "helppoa" kultapoksua :)
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Red Dead Redemptionissa on yksi piilopysti joka on todella syvältä suolesta koska se vaatii monelta uuden pelin aloittamista.

Spurred to Victory :
Complete 20 story missions without switching to a new horse at a hitching post

Tarkottaakohan tuo käytännössä myös 20 tehtävää tallentamatta vai miten tuo toimii ?
Ei tarkoita tallentamatta. Itsellä tuo tuli ihan normaalisti pelaamalla ja huomaamatta. Ei tuo vaikea ole.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Vrt. Resident Evil 5: ssa ... normalilla läpipelaamisesta pronssinen.
En ole kyseistä peliä pelannut, mutta kuulostaa siltä että tuo jos mikä on todella huono trophy, tai oikeastaan se on vain huono vitsi.
Pronssisia kuuluu jaella jonkin pienen tempun suorittamisesta pelin aikana, ei koko pelin läpäisemisestä. Eihän ne ole missään järkevässä suhteessa toisiinsa.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Ei tarkoita tallentamatta. Itsellä tuo tuli ihan normaalisti pelaamalla ja huomaamatta. Ei tuo vaikea ole.

Niin ei tietenkää. Mut itellä heppa kuoli just about 15 tehtävän jälkeen. Enkä ees tienny koko trophystä... Mut joo, koitan nyt saada sen. Tänään just ostin kaupasta uuden, 750 dollaria maksaneen hevosen, nii koitan sillä mennä nyt 20 tehtävää silleen. Mut ärsyttää kuin jossain tehtävissä pitää ajaa vaikka vankkureilla, nii se heppa jää sit johonki...

Mut tänää tullu kuitenki hankittua kaks trophyä, Most Wanted ja Hit The Trail. Molemmat tuli tänään ekalla yrityksellä, eikä toi jälkimmäien onneks glitchannu niinku monet sano. HELKKARI KU ON VAIKEETA KIRJOTTA. Joten lopetan tähän.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Joidenkin pelejen trophyissa todella ärsyttävää on jos pitää jokin usb-kamera yms. olla trophyn saavuttamiseen, ja olisi tässä kysymys niille joilla fifa 10 on niin:

Kun fifassahan on tämä 4,95e maksava ultimate team -moodi ja siihen liittyviä trophyjä on 10 kappaletta, niin tarviiko nuo trophyt platinaan? En kyllä tästä moodistakaan paljoa tiedä, onko offline vai online moodi ja muutenkin miten eroaa vaikka manager modesta. Jos joku omistaa tämän ultimate team -moodin olisin kiitollinen jos voisi vähän kertoa siitä.

Pakko yhtyä näihin urheilupelejen trophyihin, fnr 4 platina on vain muutamalle sadalle mahdollinen. Ja kun omistan tuon ufc undisputed 2009 siinä minulla online lagii/pätkii aivan sietämättömästi, en ole yhtäkään ottelua päässyt pelaamaan ilman tätä. Jotenka minulle nuo online-trophyt aivan mahdottomia, mainittakoon nyt vaikkapa nämä;

You really like me!
''Gain a million or more fans in Online Mode.'' Pitää varmaan aivan hemmetisti pelata tätä ja tämäkin trophy vain hopea.

Red Belt
''Reach level 50 or higher in Online Mode.'' Tässäkin pitää varmaan voittaa TODELLA monta matsia että tämän saa. Tämä sentään kultainen trophy.

Lopuksi vielä kysymys että eikös ne piilotetut trophyt piiloteta vain sen takia ettei pääse pilaamaan tuota tarinaa. Kun tässä UFC Undisputed 2009 on tämmöisiä piilotettuja jotka eivät voi mitenkään tarinaa pilata kun ei mitään tarinaa olekkaan :D
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Missään pelissä ei tarvitse suorittaa DLC:n trophyja jotta saisi platinan. Piilotetuilla trophyillä yleensä peitetään tarinaa tai jotain myöhemmässä vaiheessa avautuvaa juttua, mutta ehkä ne myös joissakin peleissä on ihan sitä varten, että ne vain tulisi sattumalta kun pelaa tarpeeksi paljon.
 
Ylös Bottom