Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nämä on kyllä todellä raivostuttavia trophyjä, kun trophyn vaatimukset kasvaa jatkuvasti ajan kuluessa. Ehkä parisataa ensimmäistä pelaaja sen saa helpolla, mutta myöhemmin pelin hankkineille siitä tulee lähes mahdottomuus.kultapytty missä täytyy päästä Top 50 pelaajan joukkoon
Tällaisissa ehdottomasti pitäisi olla jokin vaihtoehtoinen hankintatapa (eli esim. "voita pelaaja, jolla on tämä Trophy"). Tuolla lailla Trophyn hankkiminen olisi aikaa myöten itse asiassa yhä vain helpompaa, vaikka pelaajamäärät kasvaisivatkin.Nämä on kyllä todellä raivostuttavia trophyjä, kun trophyn vaatimukset kasvaa jatkuvasti ajan kuluessa. Ehkä parisataa ensimmäistä pelaaja sen saa helpolla, mutta myöhemmin pelin hankkineille siitä tulee lähes mahdottomuus.
Omasta mielestä peli ei ole läpi pelattu jos ei trophy-listassa komeile 100%.
Hopea
Dimensional Rift
Have 5 Hypercubes on the game board.
Kulta
Puzzlemaster
Complete Puzzle Mode.
Tuon kultaisen trophyn saamiseksi ei välttämättä tarvitse osata mitään, kunhan vain painelee joka välissä Hint -nappia.
Hopeinen Dimensional Rift taas on ehdottomasti pelin vaikein trophy, joka vaatii jo jonkin verran suunnittelua että saa 5 hypercubea samalle pelilaudalle.
Omasta mielestä huonoin/huonoimmat trophyt ovat FNR4 online beltit. Jokaista painoluokkaa kohden on siis vain yksi vyö ja mahdollisuus päästä ottelemaan vyön hallitsijaa vastaan on älyttömän pieni.
Et millään viittis kertoa mikä tuo kisa on ?Anarchy: Rush Hour
Kaikki muut piilotetut trophyt vaativat uramoodin etenemistä ja kisoissa pärjäämistä, mutta tämä yksi trophy vaatii yhden tietyn kisan häviämistä. Näin careerille aukeaa uusi kisa, josta trophyn voi ansaita.
.
Et millään viittis kertoa mikä tuo kisa on ?
Kyllä minusta ainakin minkä tahansa oikean pelin läpipelaaminen normaalilla vaikeustasolla on kultaisen trophyn arvoinen.Sama juttu Unchartedit, normalilla läpäisy korkeintaan hopeisen arvoinen ja ei pahaa olis tehnyt laittaa pronssiseks helpolla läpäisy.
Kyllä minusta ainakin minkä tahansa oikean pelin läpipelaaminen normaalilla vaikeustasolla on kultaisen trophyn arvoinen.
Pelin läpäiseminenhän on ns. kovin suoritus minkä voi tehdä ja kyllä siitä on kultainen trophy aivan ansaittu. Jos ei, niin silloin voi syyttää pelin vaikeusasteiden nimeämistä.
Ei tarkoita tallentamatta. Itsellä tuo tuli ihan normaalisti pelaamalla ja huomaamatta. Ei tuo vaikea ole.Red Dead Redemptionissa on yksi piilopysti joka on todella syvältä suolesta koska se vaatii monelta uuden pelin aloittamista.
Spurred to Victory :
Complete 20 story missions without switching to a new horse at a hitching post
Tarkottaakohan tuo käytännössä myös 20 tehtävää tallentamatta vai miten tuo toimii ?
En ole kyseistä peliä pelannut, mutta kuulostaa siltä että tuo jos mikä on todella huono trophy, tai oikeastaan se on vain huono vitsi.Vrt. Resident Evil 5: ssa ... normalilla läpipelaamisesta pronssinen.
Ei tarkoita tallentamatta. Itsellä tuo tuli ihan normaalisti pelaamalla ja huomaamatta. Ei tuo vaikea ole.