Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Huonot" trophyt

Vastaus: "Huonot" trophyt

...

You really like me!
''Gain a million or more fans in Online Mode.'' Pitää varmaan aivan hemmetisti pelata tätä ja tämäkin trophy vain hopea.

Red Belt
''Reach level 50 or higher in Online Mode.'' Tässäkin pitää varmaan voittaa TODELLA monta matsia että tämän saa. Tämä sentään kultainen trophy.

...

Ei nuo nyt niin vaikeita ole. Pelkästään aikaavieviä, eivätkä ne aikaakaan edes vie paljoa. Tossa ekassa voi mennä kyllä pitkään, mutta siihen on sellanen kikka, että millä saa muistaakseni 100 000 fania yhdessä ottelussa. Piti jotenkin tietyllä tavalla "viihdyttää" yleisöä tarpeeksi, niin siten saa paljon faneja. Jos tuottaa vaikeuksia, niin etit netistä jonkun boostikaverin, jonka kanssa sitten mätkitte toisianne menemään, että molemmat saatte sen 100 000 fania per ottelu.

Alempi trophy nyt on tollanen ihan perus, mikä löytyy melkein jokaisesta nettipelistä, eli pitää saavuttaa maksimi rank. Tuohon level 50:een ei tarvitse pelata muistaakseni kuin vain noin 100 matsia, muistaakseni vähän allekin. Ja kun yks matsi kestää usein jopa vain minuutin, niin ei tuohonkaan kauaa mene.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Cod mw2 Spec Ops -trophyt joihin tarvitaan kaks pelaajaa eikä ole laitettu edes pelaaja hakua. :mad: Ton takia toi peli lens nurkkaan parin peluukerran jälkeen.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Niin ei tietenkää. Mut itellä heppa kuoli just about 15 tehtävän jälkeen. Enkä ees tienny koko trophystä... Mut joo, koitan nyt saada sen. Tänään just ostin kaupasta uuden, 750 dollaria maksaneen hevosen, nii koitan sillä mennä nyt 20 tehtävää silleen. Mut ärsyttää kuin jossain tehtävissä pitää ajaa vaikka vankkureilla, nii se heppa jää sit johonki.

Itse sain kuulla tuosta trophysta New Austin tehtiävien loppupuolella, joten lopetin hevosen hitchaamisen kokonaan, mutta hevosta kyllä vaihdoin monta kertaa siinä välillä (vaihtelemalla kaupasta ostettuja hevosia) ja hevonen kuoli myös monta kertaa. Pelasin tarinan läpi, enkä trophya saanut vaikka tehtäviä ilman hitchausta tuli reilusti yli 20. Eli mikä katsotaan hevosen hitchaamiseksi? Harmittaa kun pitää alusta peli aloittaa jos tuon meinaa hankkia.

Minua myös raivostuttaa nämä Posse up! tyyliset rophyt. Juurikin tämä kyseinen trophy ei ole random tyyppien kanssa helppo, koska harvemmin free roamissa edes on 7 muuta pelaajaa minun lisäkseni, saati että saisin ne kaikki liittymään perustamaani posseen.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Itse sain kuulla tuosta trophysta New Austin tehtiävien loppupuolella, joten lopetin hevosen hitchaamisen kokonaan, mutta hevosta kyllä vaihdoin monta kertaa siinä välillä (vaihtelemalla kaupasta ostettuja hevosia) ja hevonen kuoli myös monta kertaa. Pelasin tarinan läpi, enkä trophya saanut vaikka tehtäviä ilman hitchausta tuli reilusti yli 20. Eli mikä katsotaan hevosen hitchaamiseksi? Harmittaa kun pitää alusta peli aloittaa jos tuon meinaa hankkia.

...

Ei hevonen tietenkään saa kuolla, koska silloinhan hevonen vaihtuu eriksi (vaikka onkin sama rou, ja saman näkönen). Eli et hitchaa toista hevosta, voit käyttää muitaki hevosia, mut aina sit lopulta kun vislaat, niin paikalle tulee se "aito" hevonen, jolla teet sitä trophyä. Helppoa kun alotat vaan uuden pelin ja teet 20 ekaa tehtävää, noin sain sen itekki. Ja samalla voi tehdä helposti sen Gold Medal -trophyn esim. "Political Differences in Armadillo" -tehtävässä.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Fight Night Round 4:n trophysuunnittelijan saisi kyllä ripustaa k****sta Madison Square Garden kattoon roikkumaan. Ei riitä, että trophyt on muutenkin tylsiä ja mielikuvituksettomia ja niitä on vähän, niin onpa vielä pitänyt laittaa nämä aivan älyttömät online belt trophyt, mitkä tekevät platinasta mahdottoman!! Assholes:mad:
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Fight Night Round 4:n trophysuunnittelijan saisi kyllä ripustaa k****sta Madison Square Garden kattoon roikkumaan. Ei riitä, että trophyt on muutenkin tylsiä ja mielikuvituksettomia ja niitä on vähän, niin onpa vielä pitänyt laittaa nämä aivan älyttömät online belt trophyt, mitkä tekevät platinasta mahdottoman!! Assholes:mad:

Tässä varmaan paras esimerkki huonosta trophystä. Platinaa ei esim. ps3trophies.org-sivuston mukaan ole kenelläkää maan päällisellä ihmisellä (ainakaan sellaisella, joka olisi ps3t.org-jäsen). Kiva.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Tulevassa Red Dead Redemption-lisäosassa näkyy olevan:

Legendary
Reach level 50 and pass into legend

Ei helvetti, tuohan on tehty jo alkuperäisessä pelissä. Itse tein sen niin moneen kertaan kuin se oli mahdollista.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Tulevassa Red Dead Redemption-lisäosassa näkyy olevan:

Legendary
Reach level 50 and pass into legend

Ei helvetti, tuohan on tehty jo alkuperäisessä pelissä. Itse tein sen niin moneen kertaan kuin se oli mahdollista.

Eli täten et siis voisi enää saada trophyä? Näin ajatellen trophy on retroaktiivinen, eli heti kun ostat DLC:n, saat trophyn samantien.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Jep, just tuotahan minä tarkoitin :rolleyes:

Alkuperäisessä pelissä on How the West Was Won jonka saa kun saavuttaa tason 50. Miksi samasta taas uusi pysti ?
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Jep, just tuotahan minä tarkoitin :rolleyes:

Alkuperäisessä pelissä on How the West Was Won jonka saa kun saavuttaa tason 50. Miksi samasta taas uusi pysti ?

Niin joo. :D Tosiaan, oon kyllä samaa mieltä, että melko typerä trophy. Luulin että tarkotit, että se on huono kun sitä ei voi saada kaikki. :p
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

FIFA 09: Duo-Hedgeidecimal

Trophyn saamiseksi täytyy aloittaa FIFA Clubs-peli 20 ihmispelaajalla (eli 10 vs 10). 20 pelaajan koordinoiminen yhtä aikaa ei ole helppoa, ja vaikeutta lisää esim. se pikkuseikka, että pelipaikkoja valitessa jokaisen on pakko valita joku tietty pelipaikka, jos joku valitsee "any", trophya ei jaeta (mitä ei tietenkään kerrota missään). Ja tietenkin jos jompaan kumpaan klubiin sattuu eksymään yksi pelaaja, jolla on huono nettiyhteys tai väärä NAT type, matsi ei lähde käyntiin.

Trophies.orgissa sovitulla porukalla alettiin tätä eilen metsästää ja 2h 40min myöhemmin saatiin trophy. Paremminkin olen joskus PS3:n äärellä viihtynyt. Mutta tulipahan platina samalla, se vähän helpotti oloa...
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Eikös se oo niin että tuosta on mahdotonta enään saada platinaa?
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Eikös se oo niin että tuosta on mahdotonta enään saada platinaa?

Real World Winner-trophy on nykyjään mahdoton saada, koska Interactive League ei enää FIFA09:ssä toimi, mutta platinan voi saada, jos on saanut RWW:n hyvissä ajoin.

Voi tietysti olla, että on olemassa myös joitain puolilaillisia keinoja, joilla RWW:n voi saada vieläkin, mutta ei niistä sen enempää tässä. Google tietää.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Nyt on pakko avautua. Alkaa tulla mitta täyteen noista multiplayer-trophyista,jotka täytyy suorittaa platinan vuoksi :mad:. Pelaaja pakotetaan yhä useammassa pelissä sosiaaliseen pelaamiseen,vaikka henkilökohtaisesti en halua anella kavereilta apuja.
Viimeinen pisara on ollut viimeisen trophyn yrittäminen uudessa Codissa. Secret: stab me jne. Tosi hauskaa yrittää split-screenillä kahdella ohjaimella. Saa minun puolestani loppua yrittäminen tähän. Ei minulla muuta,että sellaista peliä ei hankita enää jos platinaan vaaditaan onnea onlinessa (no yksi poikkeus: tuleva Ninja gaiden 3 ostetaan oli online-trophyja tahi ei). Vai pitääkö vielä tehdä toinen käyttäjä,ostaa toinen PS3 ja näyttölaite kotiin,että homma toimii.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Kaikki sellaiset trophyt on huonoja jotka vaatii jonkun DLC:n ostamisen. EA:lta löytyy ainakin Fifat, NFS Shift ja muistaakseni tuo uudempi NFS Hot Pursuitkin. Ärsyttää...

Sitten musapelien mahdottomat multiplayer-trophyt. Pitää viritellä aikamoisia sessioita jos meinais kaikki trophyt saada esim. Guitar Heroista. Ja osa on pakko suorittaa online eli ei riitä jos saa kämpille 4-henkisen bändin kasaan.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Kaikki sellaiset trophyt on huonoja jotka vaatii jonkun DLC:n ostamisen. EA:lta löytyy ainakin Fifat, NFS Shift ja muistaakseni tuo uudempi NFS Hot Pursuitkin. Ärsyttää...

...

Mikään platina ei vaadi DLC:n ostoa ja nuo DLC-trophyt on nimenomaan siihen DLC:hen liitettyjä, miksi ne muka ovat "huonoja"?
 
Ylös Bottom