Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

"Huonot" trophyt

Vastaus: "Huonot" trophyt

Mikään platina ei vaadi DLC:n ostoa ja nuo DLC-trophyt on nimenomaan siihen DLC:hen liitettyjä, miksi ne muka ovat "huonoja"?

Ainakaan NFS Shiftista ei voi saada 100% ilman DLC:tä. Ois kiva saada 100%, mutta ei huvittaisi siitä maksaa... Siksi ne on "huonoja".
 
Ainakaan NFS Shiftista ei voi saada 100% ilman DLC:tä. Ois kiva saada 100%, mutta ei huvittaisi siitä maksaa...
100 prosenttia on eri asia kuin platina. Prosenttiosuuksiin on laskettu joissain peleissä myös nuo DLC-Trophyt mukaan, mutta platinan tullessa prosentit voivat olla selvästikin alle sadan. Platina tulee pääpelin Trophyjen, ei prosenttien mukaan.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Aika vähän ja vaihtelevasti näkee käytettävän trophylistassa DLC-materiaalin trophykuvakkeissa sitä +"trophy" kuvaketta.
Muistaakseni esim. Uncharted 2:n joissakin DLC-trophyissä näkyy siellä listassa tuo pieni PLUS-merkki, mutta joissakin taas ei.
original
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Kaikki sellaiset trophyt on huonoja jotka vaatii jonkun DLC:n ostamisen. EA:lta löytyy ainakin Fifat, NFS Shift ja muistaakseni tuo uudempi NFS Hot Pursuitkin. Ärsyttää...
Minusta taas kaikki sellaiset trophyt ovat huonoja, jotka vaativat jonkun pelin ostamisen... :rolleyes:

Aika vähän ja vaihtelevasti näkee käytettävän trophylistassa DLC-materiaalin trophykuvakkeissa sitä +"trophy" kuvaketta.
Tuo plus-merkki lisätrophyihin tuli uutena juttuna jonkin päivityksen mukana, ja käsittääkseni siitä lähtien kaikista uusista DLC-trophyista tuo pitäisi löytyä.

Ja tuo uudistushan on pelkästään hyvä juttu, nyt näkee paljon helpommin missä se platinaan vaadittavien pyttyjen raja menee. Harmi vain, kuten Defeat sanoi, ei ollut retroaktiivinen eli ei näy vanhempien pelien listoissa.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Aika vähän ja vaihtelevasti näkee käytettävän trophylistassa DLC-materiaalin trophykuvakkeissa sitä +"trophy" kuvaketta.
Muistaakseni esim. Uncharted 2:n joissakin DLC-trophyissä näkyy siellä listassa tuo pieni PLUS-merkki, mutta joissakin taas ei.
...

Jeps, kaikissa nykyisissä peleissä, jotka on julkaistu tuon PS3:n päivityksen tulon jälkeen, löytyy tuo plus-ominaisuus. Myös neliötä painamalla Trophy Collectionissa pystyy listaamaan perustrophyt ja DLC-trophyt omiin osioihinsa.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

UNOn ostin Storesta, kun vajaalla eurolla sai. Aika helpoilta vaikuttaa trophyt lukuunottamatta yhtä kultaista, joka jää kyllä saamatta. Trophyn vaatimus on päästä pelin leaderboardilla 50 parhaan joukkoon, mikä tarkoittaa että trophy vaikeutuu aikaa myöten koko ajan. Pelin julkaisun aikoihin listalle pääsi toki helpohkosti kun pelaajia ei vielä ollut paljon, mutta nykyään top 50:iin pääsy vaatiii satoja tunteja pelaamista.

Ei ole ihan loppuun asti mietitty tämä trophy.

Sama firma, eli Gameloft, on muuten tehnyt mm. Brain Challenge-pelin, jossa on myös ihan hirveät onlinepytyt.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

UNOn ostin ... Trophyn vaatimus on päästä pelin leaderboardilla 50 parhaan joukkoon, mikä tarkoittaa että trophy vaikeutuu aikaa myöten koko ajan. Pelin julkaisun aikoihin listalle pääsi toki helpohkosti kun pelaajia ei vielä ollut paljon, mutta nykyään top 50:iin pääsy vaatiii satoja tunteja pelaamista.
...

Joo itekki aioin ostaa tuon ihan vain trophyjen takia (ei juuri muuten kiinnosta UNOa pelata jotain tietokonetta vastaan Pleikkarilla, kun ihan oikeetkin kortit löytyy), kun noin halvalla olis saanut, mut muistelinkin että siellä tuo trophy löytyi, joten jää ostamatta. 100 % on melkeinpä mahdottomuus nykyään. :0
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Red Dead Redemptionin Undead Nightmarestä tällainen:

Kingpin - Fight off 8 unique players during your time on top during Land Grab in Multiplayer Free Roam.

Eli periaatteessa mahdoton, koska pitää kuolematta (?) tappaa 8 eri pelaajaa tyyliin jossain talon katolla minne muut heittelee jatkuvalla syötöllä dynamiitteja...buustaajiakin tarttis sen 9 kappaletta =/
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena

trophy
Basic Weapon Handling level 3
Kill 10000 people.

elikkä pitää saada vaivaiset 10 000 tappoa netti pelissä, ja tähän menee aikaa sitten niin pirusti puustaamalla tai ei
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena

trophy
Basic Weapon Handling level 3
Kill 10000 people.

elikkä pitää saada vaivaiset 10 000 tappoa netti pelissä, ja tähän menee aikaa sitten niin pirusti puustaamalla tai ei

Millonkohan tulevat ensimmäiset kiinalaiset trophy-grindaajat palkattavaksi? WoW:ssa ja muissa nettipeleissähän kokemuspisteitä (tai suomeksi expaa) sekä muita tarpeellisia asioita oravannahkoja vastaan jo grindaavatkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: "Huonot" trophyt

En itse tiedä kumpi on tavallaan hämmästyttävämpää - tuollaiset "saa 10 000 tappoa" -tyyliset online-trophyt - vai pelaajat jotka oikeasti jaksavat nuo suorittaa.. VARSINKIN, jos ne tehdään boostaamalla eli jopa se viimeinen hauskanpito niiden suorittamisesta viedään kylmästi pois.. Ymmärrän kyllä, jos pelaa online-pelejä muutenkin ja saa tappoja sitten siinä samalla.

Se on tietenkin totta, että tuollainen trophy/platina on sitten "kruunana" siellä listalla, mutta itse pelaan varmasti vähintään 5 peliä läpi (40-60% - joskus enemmän - trophyista suoritettuna) samassa ajassa kun osa grindaa online-trophyja läpi..
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

En itse tiedä kumpi on tavallaan hämmästyttävämpää - tuollaiset "saa 10 000 tappoa" -tyyliset online-trophyt - vai pelaajat jotka oikeasti jaksavat nuo suorittaa.. VARSINKIN, jos ne tehdään boostaamalla eli jopa se viimeinen hauskanpito niiden suorittamisesta viedään kylmästi pois.. Ymmärrän kyllä, jos pelaa online-pelejä muutenkin ja saa tappoja sitten siinä samalla.
...

Ajan kanssa, ajan kanssa... Muuten lähtis järki. Ite hommasin Resistance 2:n melkeinpä pelin julkaisun aikoihin ja siitä asti pelaillut aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti aina sillon tällön. Tällä hetkellä saldona muistaakseni n. 6500 tappoa (10 000:sta), eikä missään vaiheessa ole homma tuntunut työltä. Siinä aina muutamat pelit pelaillu harva se päivä ja tapot kertyny siinä samalla. Eiköhän tuo platina tule tuolta vielä joskus... :p (Tavotteena itse asiassa saada R2 platina hoidettua pois alta tämän vuoden sisällä.)

Entäpä Xboxin puolella Gears of War 2:n(?) rapiat 100 000 tappoa? :0 Siihen tosin lasketaan myös yksinpelin tapot, mutta silti... Tuo on jo hulluutta.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

TERMINATOR: Salvation.

Minusta on säälittävää, että näin huono peli yrittää tulla myydyksi täysin ylipalkituilla trophyillä, joissa ei ole mitään haastetta.

Pelin trofeet:

L.A. 2016 - Kultatrophy
Complete Chapter 1 - L.A. 2016 on any difficulty
Thank Heaven - Kultatrophy
Complete Chapter 2 - Thank Heaven on any difficulty
New Acquaintances - Kultatrophy
Complete Chapter 3 - New Acquaintances on any difficulty
The Sights - Kultatrophy
Complete Chapter 4 - The Sights on any difficulty
Underground - Kultatrophy
Complete Chapter 5 - Underground on any difficulty
Into the Wild - Kultatrophy
Complete Chapter 6 - Into the Wild any difficulty
Angie - Kultatrophy
Complete Chapter 7 - Angie on any difficulty
Every life is sacred - Kultatrophy
Complete Chapter 8 - Every life is sacred on any difficulty
For the Resistance - Kultatrophy
Complete Chapter 9 - For the Resistance on any difficulty
Seasoned Commander - Kultatrophy
Complete the Game - Become a commander on Medium difficulty
Veteran Commander - Kultatrophy
Complete the Game -Become a commander on Hard difficulty
Determinated - Platinatrophy
Collect all other Trophies

Olen samaa mieltä sen kanssa, että pelin läpäiseminen (ainakin vaikeammilla vaikeusasteilla) pitäisi olla kultatrofeen arvoinen, mutta oikeasti. Kultatrofee joka kentästä ja vaikeusasteesta..?
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Sen verran omia kokemuksia että BFBC 1:n platinaan meni aikaa noin pari kuukautta pyöreästi, lähtien tilanteesta että awardseja oli noin puolet ja ~1600 killsejä. Killsit oli vielä ihan kivoja suorittaa normipeleissä sanotaan jonnekin 6000 huitteille, mutta sen jälkeen tuli kyllä boostattua sekä back to back että AT miina menetelmällä 3 kaverin kanssa tyhjissä kentissä pelkästään killsejä, oliskohan noin 2000 tappoo yhteensä ollut boosteina. Ihan vaan sen vuoksi että killsit per tunti olivat luokkaa 2...3 x enemmän. Awardseista osa olisi ollut aivan mahdottomia (minulle) suorittaa normipeleissä, vaikkakin osa boostattiin normipeleissä.

Varmaan olis tullut boostattua enemmänkin mutta tyhjiä servuja ei tahtonut löytyä ennen 2:00 yöllä. Tosin Black Ops näkyi tuollakin ja tyhjiä huoneita saattoi parhaimmillaan löytyä jo 10 jälkeen illasta (viikolla).

Mutta, kyllä siinä oli takki aika tyhjä sen jälkeen ja muutama helpompi peli tullut aloitettua "vastapainoksi" :) Joo ja tosi hyviä kavereita tuossa boostauksessa tuli sitten muutama ns. yhteisen kokemuksen kautta :)

Tekisinkö uudestaan? Kyllä, mutta vastapainoksi heittäisin heti tuota pelatessa muutaman helpon pelin rinnalle ja käyttäisin aikaa vähän enemmän.

Far Cry 2:n MP olis seuraavana vuorossa, mutta siinä tulen kyllä pelaamaan enemmän muita pelejä rinnalla ja tekemään sen ajan kanssa + luotan lvl20/lvl30 glitchiin ettei sitä patchata :p Siltikin tuossa MPssä saa varata aikaa jotain 70+ tuntia lvl 20 saavuttamiseen.

Jälkikirjoitus: Pelaajia ja pelityylejä on erilaisia, joten en näe mitään syytä arvostella toisia pelaajia mitä pelaavat tai miten pelaavat, oletan että 99% tänne kirjoittavista on kuitenkin tavalla tai toisella trophyjen kerääjiä. Jos joku haluaa sen vaikean platinan niin ok, se hänelle suotakoon, jos joku toinen haluaa ne 5 peliä 40...60% suoritettua samassa ajassa niin ok, ei siinä mitään. Jos joku haluaa hyödyntää glitchejä niin en näe siinäkään ongelmaa, ei se ole minulta pois. Rajana tässä on että mitään save file crackejä tai vastaavia en omalle osalle hyväksy (tiedän muutamaan peliin ja on jopa suoraan kysytty että miksi en ole pelissä x käyttänyt, saisi platinan tunnissa), mutta pelistä löytyviä glitchejä voin kyllä hyödyntää. Esimerkiksi Black Ops Zombie kenttien pöydille hyppimiset jos en ko. trophyjä "oikeasti" pelaamalla voi saavuttaa. Tai MW2 Spec Ops tehtävä jossa piti tappaa 10 juggernauttia joka oli tosi helppo kaverin kanssa linnoittautumalla sopivaan kohtaan ja puukottamalla/revivellä. Onhan näitä, lista olisi varmasti loputon ja glitchin/nerokkaan oivalluksen raja voi joskus olla se veteen piirretty viiva :)
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Onhan näitä, lista olisi varmasti loputon ja glitchin/nerokkaan oivalluksen raja voi joskus olla se veteen piirretty viiva :)

Tässä samaa mieltä. Jos keksii jonkin hyvän keinon todella pahaan kohtaan, niin en tiedä onko se aina "glitch" (mielestäni sen pitäisi liittyä jotenkin selkeään bugiin tms). Riippuu aika paljon pelistä ja tapauksesta.

Ja juu, tarkoitus ei ollut moittia online-pelaajia tai boostaajia, mutta itse en kyllä jaksaisi viettää tunteja kavereiden kanssa niin, että vuorotellen esim. listitään toisiaan. Eihän siinä ole mitään järkeä. ;) "Siinä samalla" onlinessa pelaamalla tulleet tapot ymmärrän kyllä varsin hyvin, varsinkin jos pelaaminen aidosti maistuu sillä (online) puolella.

Tietty tässäkin varmaan viiva on välillä veteen piirretty. Kaverilla on kai joku 80% GTA4:n trophyista ja puuttuu sitten jotain näitä online-trophyja. Joskus kaveri vihjaili jostain boostaus-sessioista (en tiedä edes onko mahdollista tms), mutta ei oikein hotsita. Koko peli muutenkin pelaamatta.. Mutta tuossa vaiheessa houkutus hoitaa loput online-trophyt mahd. nopeasti on varmasti suuri.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Sitten musapelien mahdottomat multiplayer-trophyt. Pitää viritellä aikamoisia sessioita jos meinais kaikki trophyt saada esim. Guitar Heroista. Ja osa on pakko suorittaa online eli ei riitä jos saa kämpille 4-henkisen bändin kasaan.

"hei, oota mä kytken näitä täälä parasta aikaa" :D On ne niin maharottomia välillä. Mutta ollaan me vaan monta jo aikaan saatukki. Kaiken huippu mun mielestä kyllon tuo 4x drummer. Okei, 2 settiä löytyy muttei 4. Tai kun laulajia on niin ohjaamet ikänä piisaa.
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

killzone 2 oli semmone trophy et pitää päästä peli läpi millä vaan vaikeustasolla kuolematta ja se on pronssi kyllä sen pitäs kultanen olla ite en ainakaan tuu sitä saaman
 
Vastaus: "Huonot" trophyt

Viime viikolla tuli ostettua High Velocity Bowling ja PixelJunk Monsters pelit ja molemmat on kyllä trophyjen osalta todella surkeita esityksiä.
Pixeljunkin kaikki pronssisetkin torphyt on aivan helvetin vaikeita, eikä varsinkaan kasuaalipelaaja pysty normaalilla pelaamisella saamaan niistä ainuttakaan. Missä on se PixelJunk Shooterista tuttu pelaamaan innostava trophyjen kilahtelu?
High Velocity Bowlingissa taas joka ikinen trophy on online-trophyjä. :eek: WTF!?
Niissä nyt ei varmaan vaikeusaste kuitenkaan aivan infernaalinen ole, mutta aika outo ratkaisu silti tunkea peliin pelkkiä onlinepystejä.
 
Ylös Bottom