Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä
Tulipahan itekki hankittua Undead ja oon tykänny kybällä
Harmittaa vain että panoksia saa mielestäni liiankin paljon, vaikka toisin väitetään
Tulis vähän enemmään kauhun tunnetta kun paukut alkaa loppua. Nykyisin on satoja paukkuja aseissa.

Tulipahan itekki hankittua Undead ja oon tykänny kybällä

Harmittaa vain että panoksia saa mielestäni liiankin paljon, vaikka toisin väitetään

Tulis vähän enemmään kauhun tunnetta kun paukut alkaa loppua. Nykyisin on satoja paukkuja aseissa.

Mutta omasta mielestä parempi kuitenkin, että saa zombina jatkaa peliä Johnilla ja seikkailla yhä maailmassa 100%:a varten. En olisi itse ainakaan tykännyt, jos peli olisi päättynyt maskin palauttamiseen.
 Mutta omasta mielestä parempi kuitenkin, että saa zombina jatkaa peliä Johnilla ja seikkailla yhä maailmassa 100%:a varten. En olisi itse ainakaan tykännyt, jos peli olisi päättynyt maskin palauttamiseen. Zombejahan siellä on vissiin ihan simona mitä olen nähnyt ne pallukat, mutta ei kait se siitä johdu? Poistin ja latasin kaikki tiedostot uudelleen, mutta sama onkelma jatkuu. Oliskohan mun uljas myllyni tullut hieman vanhahkoksi?
 Zombejahan siellä on vissiin ihan simona mitä olen nähnyt ne pallukat, mutta ei kait se siitä johdu? Poistin ja latasin kaikki tiedostot uudelleen, mutta sama onkelma jatkuu. Oliskohan mun uljas myllyni tullut hieman vanhahkoksi?