Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Ostin juuri Fifa 11:sta, mutta mistä ihmeestä voin aloittaa normaalin kauden?
En halua mitään "career modea", enkä "manager modea", vaan puhtaasti pelata normaalia valioliigakautta Chelsealla (jossa mukana fa-cup + mestarien liiga).

Pitääkö minun maksaa joku Live season maksu, että voin pelata?
Ja mitä tapahtuu kun oikeassa elämässä kausi päättyy? Loppuuko live season lisenssi siihen, vai päivitetäänkö sitä useita vuosia eteenpäin?

Prkle en löytänyt valikoista mitään normaalia season vaihtoehtoa, vaan samantien heitti minut jonnekkin valikkoon missä pitäisi maksaa 5 euroa.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Manager Mode on juurikin se miten lähinnä sitä kautta pystyt pelaamaan. Tosin ensimmäisellä kaudella et pääse pelaamaan Europelejä. Siitä vain alottamaan ura managerina.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Tosin ensimmäisellä kaudella et pääse pelaamaan Europelejä.

Mikäköhän helkkarin järki tässäkin taas on? Españassakin pääsee kyllä Supercopaa pelaamaan mutta ei eurokentille.


Maalinteko tuntuu aika vaikealta tässä verrattuna edellisiin osiin. Varsinkin jollain kakkosliigan paskajengeillä tulos on yleensä 0-0 selkeästä hallinnasta huolimatta, kun laukaukset on aina löysiä liruja.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Ostin juuri Fifa 11:sta, mutta mistä ihmeestä voin aloittaa normaalin kauden?
En halua mitään "career modea", enkä "manager modea", vaan puhtaasti pelata normaalia valioliigakautta Chelsealla (jossa mukana fa-cup + mestarien liiga).

Pitääkö minun maksaa joku Live season maksu, että voin pelata?
Ja mitä tapahtuu kun oikeassa elämässä kausi päättyy? Loppuuko live season lisenssi siihen, vai päivitetäänkö sitä useita vuosia eteenpäin?

Prkle en löytänyt valikoista mitään normaalia season vaihtoehtoa, vaan samantien heitti minut jonnekkin valikkoon missä pitäisi maksaa 5 euroa.
En nyt varma ole, mutta eikö New Tournament(tjsp.)-osiosta tule esiin valikko josta valitaan maa ja ihan tavallinen liiga? Ainakin joku vuosi sitten oli näin.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Mikäköhän helkkarin järki tässäkin taas on? Españassakin pääsee kyllä Supercopaa pelaamaan mutta ei eurokentille.

Oiskohan sen takia että ei valita seuroja jotka jo valmiina pelaavat europeleissä tai sitten joku koodaus-syy. Tai sitten se, että olisi ns. tavoite kun pelataan jossain liigassa.

Liston tosiaan sanoi ihan oikein, eli jos tahtoo sitten pelata yhden kauden vain jotain sarjaa/cuppia, niin sen voi pelata Tournamentin kautta. Mutta siellä tosiaan sitten pelataan vain sitä yhtä liigaa/cuppia. Mielestäni tuon(kin) takia Manager Mode kyllä paras, kun siihen tulee ne muutkin pelit mukaan. Cupit, Super Cupit, Europelit(toisella kaudella) jne.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Kiitos kaikille vastauksista.

Mites toi Live Season? Osaako kukaan kertoa siitä?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Hehe, tuo Ultimate Team onkin yllättävän koukuttava! Alotin eilen uudestaa sen koska ekalla kerralla tuli hölmöiltyä kun en oikeen tajunnut peliä ja mitä kaikkea siihen oli sisällytetty.
Soppareiden ostoa, pelaajien kierrättämistä, fitnessin kyttäämistä ja taktikointia. Mielekästä hommaa. Saa kyllä suurta nautintoa kun voittaa jonkun sekajengin, jolla overall arvo vaikkapa 10 parempi. En kyllä moisia vastustajia vastaan usein viitti lähtä kokeilemaan, sillä turpakäräjät tulee jos osaa vastustaja pelata. Onlinessä tietenkin siis. Tuo pelien hakusysteemi vois olla vähän parempi. Vois tulla useammin enemmän oman tason joukkueita vastaan.

Onhan se ihan koukuttavaa, mutta kyllä siinä on myös omat virheensä jotka vievät koukuttavuutta pois. Kuten nää sopimusten kanssa pelleilyt. Ne sopimukset maksaa yhtä paljon kuin joku ok tason pelaaja, eli jotain 400->. Tarkotan siis kultasten pelaajien sopimuksia. Ne sopimukset vois olla jotain 20 ottelun luokkaa, kuten NHLn UT:ssä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Onhan se ihan koukuttavaa, mutta kyllä siinä on myös omat virheensä jotka vievät koukuttavuutta pois. Kuten nää sopimusten kanssa pelleilyt. Ne sopimukset maksaa yhtä paljon kuin joku ok tason pelaaja, eli jotain 400->. Tarkotan siis kultasten pelaajien sopimuksia. Ne sopimukset vois olla jotain 20 ottelun luokkaa, kuten NHLn UT:ssä.

Vinkiksi voisin antaa sen, että etsit jonkun/jotkut pelaajat joita sitten yrität myydä myydä 1000 coinssista ylöspäin kalliimmalla. Tällä tavoin sopimuksien ostaminen ei tunnu juuri missään ja säästöjäkin rupeaa kertymään melko paljon.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Mikäköhän helkkarin järki tässäkin taas on? Españassakin pääsee kyllä Supercopaa pelaamaan mutta ei eurokentille.


Maalinteko tuntuu aika vaikealta tässä verrattuna edellisiin osiin. Varsinkin jollain kakkosliigan paskajengeillä tulos on yleensä 0-0 selkeästä hallinnasta huolimatta, kun laukaukset on aina löysiä liruja.

Joo välil tuntuu heikoimmil jengeil maalinteko vaikeelta mut sittenku puskee läpi 90min ku raivo härkä ni lopulta ne pallot uppoaa verkon perukoille.

mun mielestä tää 11 on selkeesti parempiku 10. Sulavampi pelattavuus ym..
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Olen ymmärtänyt, että täältä(kin) on osallistuttu futisfoorumin assisted-liigaan(potkupallo liiga) Kakkososa on käynnissä ja jos kiinnostusta löytyy, pistä pleikkarin tai tämän sivuston kautta yhteydenottoa minulle. PSN-nick on kendoyanar_. Eli rohkeasti vain mukaan :)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Founding Member
Include a Creation Centre Team in a Kick-Off match

mites tollanen thorphy saadaan auki?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Onkoha toi se missä pitää mennä ea:n sivuille nettii. luoda joku tiimi. ladata se plegelle ja pelata sil kick off matsi.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Olen ymmärtänyt, että täältä(kin) on osallistuttu futisfoorumin assisted-liigaan(potkupallo liiga) Kakkososa on käynnissä ja jos kiinnostusta löytyy, pistä pleikkarin tai tämän sivuston kautta yhteydenottoa minulle. PSN-nick on kendoyanar_. Eli rohkeasti vain mukaan :)

Mä voisin tulla mukaan jos pääsee.

PSN iD on Antti_J

Vois kyl noi roster päivitykset tulla aika nopeesti, kun ei luulis kauaa siirtää pelaajaa toiseen joukkueeseen. Ainakin nää isommat siirrot (Torres, Carroll jne.) vois päivittyy.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Pitkään oon yrittäny mut ei onnistu. Mitenkä tuollainen chippiveto maali tehdään kun tässä videossa kohdassa 0:40 Lampard tekee? Ja toinen samanlainen kohdassa 2:03 Paton tekemänä.

YouTube - Fifa 11: Highlights Of The Week | Ep. 1

Jos en ihan vääräs oo niin R1+veto :D sillee mä oon ainaki tehny tollasii.. En oo ihan varma mut veikkaisin et näpäytät R1 nii lentää komeesti riman kautta sisää
 
Ylös Bottom