Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teme81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Taitaa olla aika FAQ settiä, mut EAlla ei ole maajoukkueisiin lisenssiä tässä pelissä? Ihme kyllä kun selostaja lausuu ottelun aikana kuitenkin pelaajan oikeat nimet.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sillon ku ostin pelin niin pelasin yhen kauden mg:tä Arsenalilla mut alko vähä kyllästyttää ku fifa 10:s hakkasin pelkkää mg:tä. Pari vikkoo sit alotin ut:n ja on tosi hyvä, mielestäni pelin paras game mode ku on niin monipuolinen. Meempäs tästä hakkaamaan ut:D

Joo olihan se maali :) Oisko kellään tietoa muuten siihen, että miten normaalin vedon sais lähtemään sillein että se laskee kesken lennon ? Sori, vähän vaikee selittää mut kyl kaikki varmaan tietää :)
En oo nyt käyny vähään aikaa tääl mut en huomannu selaillessa tohon vastausta. vastaus tulee vähän myöhää mut vapareihi saa yläkierret eli pallo tippuu nopeasti alas ku laittaa vasent analogist ylös vetäessä ja jos haluu sviukierrettä mukaa nii vedät vaa ylhäältä sivulle. Ite oon saanu 35yd usein maalin ilman L1+veto kun laittaa yläkierrettä.

Voisko joku sanoa kuinka Rabona tehdään, oon kattonu vaikka kuinka monta tutorialia youtubesta mut en vaan millää saa tehtyä.. :o

Sitä tässä tullut mietittyä jälleen, että mikä älynväläys EAlta oli pistää sellainen ominaisuus Manager Modeen, että toinen seura tarjoo sun pelaajasta, mutta sitten kun oot hyväksymässä tarjousta niin tulee lukemaan:

"Warning!

Due to their financial situation the club can't hold their part of the deal anymore. They hake withdrawn their offer."

Logiikka?! Seura tarjoo pelaajasta ja sitten ei ole oikeasti rahaa edes ostaa sitä..
Tämä johtunee siitä, että ostava seura ostaa samalla jonkun toisen pelaajan ja käyttävät rahansa siihen. Toki on tyhmää yrittää ostaa kaksi pelajaa, kun vain yhteen on varaa.

Tuohon kyseiseen tilanteseen liitty myös semmoinen bugi, että vaikka pelaaja ei siirrykkään toisen seuraan, kun ei ole rahaa maksaa siirtosummaa niin rahat kuitenkin tulevat tililesi. Näin ollen pystyt saaman samasta pelaajasta rahat kaksi kertaa. Todella naurettavaa touhua, vaikka se välillä hyvältä tuntuukin saada pikkuseuralle hieman lisää rahaa :D

Olen huomannut seurojen ostavan usein kaksi pelajaa samaan aikaan ja usessa tapauksessa vielä samalle pelipaikalle.

Esim. Barcelona ostaa Clichyn ja Gibbsin Arsenalista vasemman puolustajan paikalle. Tätä tapahtuu todella usein, yleensä toki ostettavat pelaajat ei ole samasta seurasta vaan eri seuroista. Muutenkaan ei tunnu seuroilla olevan mitään järkeä pelaajaostoissa, vaan tuntuvat ostavan ihan satunnaisesti pelaajia joukkueseen. Vahvistavat lisää joukkueen vahvinta osa-aluetta, mutta eivät heikointa. Näinhän se menee oikeastikin jalkapallo maailmassa, not.

Syöttöä / vetoa tarkotan.
Asia selvä :) Itse ainakin saan tehtyä juoksemalla vähäsen viistoon johonkin suuntaan, ja sitten painamalla L2 pohjaan ja näpäyttämällä neliötä nopeasti kaksi kertaa. Toki voit painaa neliötä 3 kertaa, jolloin syöttö lähtee matalana. Vai tarvitsitko apua siihen, että teet ensin Fake Rabonan ja siitä suoraan Rabonan ? :D

Asia selvä :) Itse ainakin saan tehtyä juoksemalla vähäsen viistoon johonkin suuntaan, ja sitten painamalla L2 pohjaan ja näpäyttämällä neliötä nopeasti kaksi kertaa. Toki voit painaa neliötä 3 kertaa, jolloin syöttö lähtee matalana. Vai tarvitsitko apua siihen, että teet ensin Fake Rabonan ja siitä suoraan Rabonan ? :D

Minä tarvitsen tuohon! Tai siis, sen Fake Rabonan osaan, mutta sadoista yrityskerroista huolimatta sen mun tyyppi ei tee koskaan sen jälkeen rabonaa! Ainoastaan semmoisen chipin paikaltaan..

Minä tarvitsen tuohon! Tai siis, sen Fake Rabonan osaan, mutta sadoista yrityskerroista huolimatta sen mun tyyppi ei tee koskaan sen jälkeen rabonaa! Ainoastaan semmoisen chipin paikaltaan..
Itellä se onnistuu about kaksi kertaa viidestä. Sun pitää vaan pistää vasen tatti maalia kohti ja painaa sitä neliötä todella nopeesti kerran/pari :)

Tuolla neliön rämpytyksellä saan ehkä kerran kymmenestä onnistumaan rabonan mut monet videon tekijöistä on myös sanoneet et pystyis tehä L1+kolmio. Onks kukaa saanu onnistumaa tol L1+kolmio:confused:

Tuolla neliön rämpytyksellä saan ehkä kerran kymmenestä onnistumaan rabonan mut monet videon tekijöistä on myös sanoneet et pystyis tehä L1+kolmio. Onks kukaa saanu onnistumaa tol L1+kolmio:confused:
Itekkin oon nähny videoita joissa sanotaan, että onnistuis L1 + kolmio, mutta eipä oo itellä ikinä onnistunu.

Joo siis itekin tuota L1+kolmio-juttua meinasin, parhaiten muuten saa rabonan sillä kun painaa L2+näpyttää neliötä. Tehnyt ehkä 15 maalia sillä tässä lähiviikkoina.

Joo siis itekin tuota L1+kolmio-juttua meinasin, parhaiten muuten saa rabonan sillä kun painaa L2+näpyttää neliötä. Tehnyt ehkä 15 maalia sillä tässä lähiviikkoina.

Hah, itse olen tuhrinut melkeinpä nuo 15 maalia, koska se veto nousee yleensä n. 20 senttiä silloin, kun siihen on kerrankin tilaisuus :D

Taas huomaan eron niinkun yöllä ja päivällä aikasempaan Fifaan verrattuna.

Personality +. Hmm, mitä tästä pitäisi sanoa? Yksinkertaisesti aivan loistava uudistus huomaa selvästi jos pelaat huonommalla joukkueella niin syötöt ja vedot eivät ole niin tarkkoja lähellekkään kuin esim. Maailman eliittiin kuuluvalla Barcelonalla.

Pitemmittä puheitta tuli aloteltua manager mode - kausi tolla West Hamilla. Joukkueen valintaan tuli pieni innostus Green street Hooligans leffasta. Itse henkilökohtaisesti tykkään näistä pienemmistä seuroista joilla ei ole sheikki omistaja miljonääriä takana hommaamassa torresia sun muuta jo valmiiksi vahvan hyökkäyksen ns. "tueksi" Vaan aidosti haetaan nuoria kavereita joilla on potentiaalia pelata. Siirtobudjettikin sattui olemaan vain vaivaiset 11milliä, joka on todella vähän isompiin seuroihin verrattuna. Ensimmäisenä karsin Demba Ba:n pois hyökkäyksestä. Tälläiseen tulokseen tulin n.viiden pelin jälkeen kun huomasin pelaajan olevan tehoton ja lähestulkoon hyödytön omaan kokoonpanooni ja pelityyliini verrattuna. Pelaaja vaihtoi omistajaa reilulla 19 millillä. Ja aloiteltiin vaihtoneuvottelut Andrei Arshavinin kanssa, siirto oli melkein valmis toteutettavaksi, mutta vaihtoikkuna pentele kerkesi sulkeutua päivää ennen siirron toteutumista.

Tilanne oli siis yksinkertaisesti se, että joukkueesta puuttui paljon palkkaa vetävä avainpelaaja No tähän ei kuitenkaan lannistuttu vaihtoikkunathan aukeaa vielä joskus ja siihen asti pitäisi pärjätä tällä jengillä ilman "vahvistuksia". Tiimiä muokkailtiin ja pelejä pelailtiin. Reservistä nousi todella potentiaaliseksi pelaajaksi Zavon Hines sekä Pablo Perrera, jotka ovatkin saaneet aika kovasti vastuuta pelikentillä. Vielä puuttuisi se ykkösnyrkki hyökkäyksestä / Kärki-keskikentästä.Robbie Keane onkin lunastanut odotukseni ja samalla täyttäny Demba Ba:n jättämän aukon Carlton Colen kanssa erittäinkin hyvin.

Kauden tavoitteena on pysyä liigan keskivaiheilla tällähetkellä West Ham jyrää kolmantena kymmenkunta peliä takanaan.

Ja vielä lisätään sen verran, että tasona on Professional ja pelit ovatkin olleet aika tasaisia näitä pienempiä seuroja vastaan, mutta esim. Chelseaa vastaan saa taistella todella jos voiton halajaa.

Lopputuloksena varsinkin viihdyttävä, aidon tuntuinen futispeli ja hakkaa PES:in 100-0. Ja tästä ei tarvi PES:sin hehkuttajien vetää hernepussia nokkaan vaan tämä on puhtaasti mielipide kysymys.

Kiitti ja kuitti jatkamma sittenkun jotain mielenkiintoista tapahtuu.

Ps. Unohtakaa kieliopilliset virheet! ;)

Voisko joku sanoa kuinka Rabona tehdään, oon kattonu vaikka kuinka monta tutorialia youtubesta mut en vaan millää saa tehtyä.. :o

Ensinnäkin tarviit pelaajan jolla on traittina Flair. Eli jos sun Prolla ei ole Flairia vaikka oliskin 5 star skill moves ni se ei osaa tehä sitä. Paras äijä mielestäni rabonan tekoon on tietenkin C.Ronaldo. Sitten koittamaan, juokset ensin vaikka 16 rajan kulmaan josta leikkaat keskelle ja kun olet maalin kohdalla, painat L2+NELIÖ ja osoitat vasemmalla sauvalla maalia kohti. Sit kun sen oppii Arenalla ni sitä voi koittaa pelissäkin.

Tässä muutama esimerkki rabona vedoista: (oon muuten Barca fani)

Player | EA SPORTS Football

Player | EA SPORTS Football

Ensinnäkin tarviit pelaajan jolla on traittina Flair. Eli jos sun Prolla ei ole Flairia vaikka oliskin 5 star skill moves ni se ei osaa tehä sitä. Paras äijä mielestäni rabonan tekoon on tietenkin C.Ronaldo. Sitten koittamaan, juokset ensin vaikka 16 rajan kulmaan josta leikkaat keskelle ja kun olet maalin kohdalla, painat L2+NELIÖ ja osoitat vasemmalla sauvalla maalia kohti. Sit kun sen oppii Arenalla ni sitä voi koittaa pelissäkin.

Joo itseasias eilen sain Messillä muutaman kerran tehtyä Rabonan ku olin hetken Arenalla kikkaillu, vielä pitäs saada maaliin :D

Ylös Bottom