Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikös tuon voi tehdä menemmällä EA SPORTS | Sports video games | Football, Soccer, Golf, Basketball, Boxing, Hockey, Tennis and Fitness ja sielt jotenki. En ny muista tarkemmin ku tein ton fifa 10.Vielä tällänen pikanen kysymys : Miten/mistä onnistuu omasta kuvasta pelinaaman lataus omalle Be a pro - pelaajalle?
Vielä tällänen pikanen kysymys : Miten/mistä onnistuu omasta kuvasta pelinaaman lataus omalle Be a pro - pelaajalle?
Jos tuo tehdään samalla tavalla kuin Fifa 10:n kanssa, niin tästä: Get your Face in the Game | EA SPORTS
Tässä linkissä vielä ohjeet naaman luontiin. Ja EA:n foorumeilta saat varmasti apua myös: Klik
Enpä ite osaa noihin long range shotteihin apua antaa, itelläkää ei ikinä se pallo lähde niinkuin esim. Antolla Mut noihin saksareihin ja volleyhin, niin pallonhan pitää tulla pelaajasta vähän taaksepäin ja siitä sitten tekee saksarin jos haluaa ? Oikaiskaa toki jos olen väärässäTarttisin kyl mukavasti apua et ku tos vähä kattonu youtubesta tutoriaaleita nii miten saa: Score a Long range shot katoin sen tutorialin Antohollandil mutta ei millään toimi teillä neuvoja? Ja toine kyssäri mites nää saksipotkut / Volleyt menee kesotin niin matalan pallon drogballe nii äijä rupee puskee sitä ja tietty mokke torjuu sen neuvoja tähän?
Olisiko näistä apua?Osaisiko joku neuvoa hitusen erään pulman kanssa, miten tässä toimii nämä vapaapotkut? Onko niihin joku niksi? Mulla meneevät nimittäin aina yli pitääkö sitä tosissaan vain vähän näpäyttää? Harmittaa tosiaan pistää 20 metrin päästä vapaapotkusta syöttö, kun jotkut heittävät lähes aina pallon verkkoon.
Osaisiko joku neuvoa hitusen erään pulman kanssa, miten tässä toimii nämä vapaapotkut? Onko niihin joku niksi? Mulla meneevät nimittäin aina yli pitääkö sitä tosissaan vain vähän näpäyttää? Harmittaa tosiaan pistää 20 metrin päästä vapaapotkusta syöttö, kun jotkut heittävät lähes aina pallon verkkoon.
kai siin on ne offline kaksinpeli pitäs olla
Kellään mitään tietoja EA:Lta FIFA 12:sta?
edit: anteex double post