Vastaus: FIFA 11 [PS3]
Ajatuksia Manager Mode tiivistettynä:
-Vain seurojen lainalistalle laittamia pelaajia voi lainata
-Lainalistalla olevia ei voi ostaa
-Lainattua pelaajaa ei voi ostaa lainan loputtua, ei edes yrittää ostaa.
-AI ei tee tarjouksia kuin myynnissä olevista pelaajista.
-Tulevia kesän vapaita agentteja pitäisi voida maanitella jo talvella. Kuten kesällä 2010: Joe cole Chelsea->Liverpool ja Chamakh Bordeaux->Arsenal
-Mestareiden liigasta saa epäloogisesti rahaa. Esim alkulohkosta ei saa pesookaan. Oikeestihan otelun voitosta saa tietyn määrän rahaa, mikä auttaisi pikkujoukkuetta paljon.
-Paikallisotteluita ei huomioda kunnolla, esim Roma-Lazio, Newcastle-Sunderland-Middlesborough, Palermo-Catania, Arsenal-Tottenham jne, jne...NÄMÄ on niitä matseja jotka ovat oikeesti isoja juttuja kauden aikana ja koutsien pitäisi saada respectiä rutkasti tulosten mukaisesti.
-Pelaajien hinnat laskevat joukkueessa epäloogisesti. Esim itselläni La-Ligan maalikuningas Quinteron hinta laski kauden aikana monta miljoonaa, vaikka ikää oli jotain 25. Oikeasti maalikuningas olisi aika kysyttyä tavaraa.
-Nuoret pelaajat kehittyvät hitaasti päivityksen jälkeenkin. noin 0-1 ovr per kausi. Toisaalta aivan uusia 17v superstaroja alkaa ilmestymään, jossain 2016 paikkeilla. Ajattelin ruveta niitä kehittämään jatkossa. Ilmeisesti niitä ilmestyy lopettaneiden pelaajien tilalle, koska niitä ei löydy edes täältä listasta:
FIFA 11 Best Young Players | Fifa Fanatic
-Kaudella 2017 esim Barcassa pelaa vieläkin samat naamat Puyol, Xavi, Iniesta jne. Ikä ei paina ilmeisesti.
-Tarjouksia muista liigoista tulee, mutta harvakseltaan. 5 tähden reputationin jälkeen olen saanut tarjouksia ulkomailta pikkuseuroilta aina yhden kpl, sekä yhden oman sarjan huippujoukkueen tarjouksen. Esim Sienalta tuli viimeksi tarjous, mikä on hyvä jos haluaa aloittaa taas "tyhjästä". Pikkuseura muuten vaihtuu, jos lataa tallennuksen uusiksi ja lopetat kauden.
Parempi olisi, jos saisi itse esittää kiinnostuksensa jotain seuraa kohtaan.
Tässä nyt jotain puutteita mitä muutaman sadan matsin aikana olen löytänyt F.C Granadalla pelatessani kauteen 2017 asti.