Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teme81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

ok, mutta mites näitä FIFA 11 online asetuksia muutetaan noita verkkoja yritän säädellä onlines.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Voiko manager moden valioliigassa alottaneena saada tarjouksia siirtyä esim. Espanjan liigaan? 4 kausi alkamassa ja on tullut pelkästään tarjouksia valioliiga joukkueilta esim. Blackpool, Man C, Chelsea jne.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Voiko manager moden valioliigassa alottaneena saada tarjouksia siirtyä esim. Espanjan liigaan? 4 kausi alkamassa ja on tullut pelkästään tarjouksia valioliiga joukkueilta esim. Blackpool, Man C, Chelsea jne.

Aika harvoin tulee muista liigoista tarjouksia, mikä on todella ärsyttävää.. Itse aloitin Zenitillä ja olisin tahtonut siirtyä ensimmäisen kauden mestaruuden jälkeen johonkin Valioliiga/La Liga-seuraan, mutta ei, pelkästään Venäjältä tarjouksia...
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Noni FIFAA tultu nyt pelattua heti ilmestymisen jälkeen ja loppujen lopuksi ollu surkein FIFA mitä olen pelannut. (FIFA 06 -->) Manager Mode uusittiin täysin, mutta siinä epäonnistuttiin. Pelaajia ei voi lainata, ei ole Staff Upgradedia, pelaajat eivät kehity yhtään, vaikka kuinka peluuttaa niitä ja jne. Mitään uutta ole tullut sitten näiden tilalle. Ja myös tämä, että jos pelaat euroopan ulkopuolella, et saa koskaan tajouksia euroopasta tai sitten jos pelaat esim Serie A:ssa ja voitat kaiken, et saa kuitenkaa tajouksia esimerkiksi ManU:lta.

Pelattavuudesa ollaa tietysti menty eteenpäin, mutta sielläkin on omistuisia juttuja. Pelasin pari peliä Barcalla ja jokaisessa pelissä Xavi ei saanut koskaan helppoja syöttöjä omille. Aina syöttö lähti jonnekkin perseesee. Itse luulin Xavia hyväksi syötteliäksi, mutta FIFAssa nähtävästi ei ole.

Nettipeli on sitten aivan hirveetä. Bugeja riittää vaikka kuinka paljon. Pelit jäävät välillä jumiin siten, että painan starttia ja menen vaihtamaan pelaajia ja sitten peli jämähtää siihen. Yksi ärsyttävä bugi on se, että yhtäkkiä vastustajan pelaajat eivät liiku. Aluksi luulin vain vastustajan lopettaneen pelin, mutta ilmeisesti FIFA oli jotenkin perseillyt ja heittänyt meidät eri peleihin. Vastustajan pelissä taas minun pelaajani eivät liikku. Tätä on vaikea selittää, mutta toivottavasti ymmärsitte.

Toivotaan seuraavaan FIFAA samanlaista Manager Modea, kuin FIFA 08:ssa ja nettipeleistä vituttavat bugit pois.
FIFA 11: ärsyttävin ja surkein FIFA koskaan. :mad:
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Muuten hyvä teksti, mutta tässä mentiin metsään. Kyllä pelaajia voi lainata ainakin minun FIFA11:ssa.

Sinänsä joo, mutta Buy Players- paikasta pitää ettiä eriksee pelaajia ketä voi lainata. Siellä ei sitten yleinsä ole kuin 1-10 pelaajaa ja kaikki jotain alle 70 ovr. :mad:
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Onlinessa(kin) on tullut tätä hakattua melkoisen runsaasti, tässä vähän matskua siitä:

[video=youtube;jAl7JzvzoS0]http://www.youtube.com/watch?v=jAl7JzvzoS0&feature=mfu_in_order&list=UL[/video]
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Sinänsä joo, mutta Buy Players- paikasta pitää ettiä eriksee pelaajia ketä voi lainata. Siellä ei sitten yleinsä ole kuin 1-10 pelaajaa ja kaikki jotain alle 70 ovr. :mad:

Itsellä ainakin pelaajat kuten Gibbs yms on aika usein lainattavissa. Tosin typerää, että ei voi erikseen kysyä, että voiko pelaajaa lainata.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Uusi asia nettissä taas alkoi vituttamaan. Jos vastustaja pääsee laidasta läpi ja boxissa on vastustajan pelaaja ja oma pelaaja. Kun vastustajan pelaaja keskittää, jostai ***** syystä oma pelaaja, joka on boxissa, lähtee lujaa juoksemaan karkuun sieltä, jolloin vastustajan pelaaja pääsee puskemaan yksinään siitä maalin edestä. :confused:

Ja sitten kävi tänään taas hassusti. Sain pallon omalla 16- rajan sisällä. Sitten jostain ***** syystä oma pelaaja juoksee lujaa kohti omaa pallollista pelaajaa ja törmää siihen. Tottakai paska Ronaldo saa pallon ja hölkkää läpi 3 puolustajan, jotka kaikki juoksee ohi ja pistää pallon varmasti maaliin. Napolilla taas huikeet pakit kentällä!! :mad:

Jotkut vois sanoa, ettei taidot riitä, mutta mitä voin tehdä asialle, ettei CPU pelaaja juokse omaa pelaajaani päin???
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Taas ois tahkottua pari kautta manager modea eteenpäin ja nyt VASTA huomasin, että buy playerssin kautta voi ostaa sellaisia pelaajia jotka ei ole listalla valmiiksi myynnissä. Tämän kautta tulikin hommattua Chelsean kokoonpanoon. mm. Sneijder. Edelleenkin v-käyrä on nousussa sen takia, että kauden päätyttäessä ei muista liigoista tule tarjouksia kuin valioliigasta. Jotenkin jo kyllästyttää samoja joukkueita vastaan tahkoaminen vaikka tietokoneetkin tekevät aika suuriakin pelaajavaihtoja tiimistä toiseen. Ois mukava päästä pelaamaan esim. Seria A:ta tai LA liigaa välissä. Seuraavaan fifaan toivonkin parannusta tämän suhteen!
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Jotkut vois sanoa, ettei taidot riitä, mutta mitä voin tehdä asialle, ettei CPU pelaaja juokse omaa pelaajaani päin???

Olet kyllä aivan oikeassa noista keskityksistä. Aivan liian monesti menne 16 sisään ruiskaistut pallot maaliin, joskus jopa Messikin voittaa kaksintaistelut esim. Piquetä vastaan. Kannattaa muuten lähteä mokella nyrkkeilemään noita keskityksiä pois, jos näyttää siltä, että pallo on laskeutumassa siihen viiden metrin säteelle.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Harmi että muuten ihan hyvä peli on pilattu pelikelvottomaksi ylisuurella pelinopeudella, bugeilla ja ai:n kusetuksella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Onnistuuko noi 11 vs. 11 -matsit yhtään mitenkään? Entä mites noi bugit sun muut tiletykset, ovatko yleisiä? Xboxilla Vöölt Kap toimii ongelmitta ainaskin.

Luotettavuus PS3:seen meni kun New Vegas on kustu sillä konsolilla.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Komento takasi! Aikasemmin tossa huutelin ettei tuu muista liigoista tarjouksia nii 5 tähteä tärähti tauluun manager reputationiin ja kauden lopussa tuli tarjouksia bundesliigasta ja Seria A:sta!
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

istä Ultimate Team:issa löytyy nuo ostetut sopimukset? Ei löydy tuolta pelaajan Itemseistä. Kun ostan pakan ja siirrän ne sinne mis on treenikortit jne niin sillon se menee. Kun ostan ne yksitellen niin ei näy niitä siellä, vaikka laitan ne sinne.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

On tää peli paljon parempi Be a Pro -tilassa kuin normipelissä. Aiemmin kun olin sitä kokeillut, tuntui AI paljon huonommalta kuin ennen mutta onhan se oikeastaan ihan jees. Samoin aiemmin olin vierastanut tuota Pro-kameraa, mutta nyt kun siihen on tottunut, niin onhan se todella hyvä, lisää fiilistä todella paljon. Vähitellen alkaa pelit sujua, sijoittuminen alkaa olla kohdillaan ja pelinluku parempaa.

Aloitin eilen uuden Careerin pelaajana ja Englannin Kakkosliigan nousijajoukkue Oxford Unitedissa keskikenttää dominoi lupaava 17-vuotias Paúl. Ensimmäiset kolme sarjapeliä toivat kaksi voittoa, tasurin ja kolme maalia. Tämä kausi menee täällä, mutta ensi kaudeksi pitäisi päästä jo kovempiin ympyröihin. Arvosanat on kaikista matseista ollut yli ysin, joten toivottavasti jonkun suurseuran scout on ollut katsomossa.:)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Edelleenkin v-käyrä on nousussa sen takia, että kauden päätyttäessä ei muista liigoista tule tarjouksia kuin valioliigasta. Jotenkin jo kyllästyttää samoja joukkueita vastaan tahkoaminen vaikka tietokoneetkin tekevät aika suuriakin pelaajavaihtoja tiimistä toiseen. Ois mukava päästä pelaamaan esim. Seria A:ta tai LA liigaa välissä. Seuraavaan fifaan toivonkin parannusta tämän suhteen!

PS. Kyllä niitä tarjouksia voi tulla muistakin liigoista.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Joo.. Nyt taas palo hermot tähän peliin.
Pelasin Manager modea Napolilla ja ekan kauden jälkeen olin toinen. Toiselle kaudelle tavotteena oli sijoittua 2 parhaan joukkoon. 3 kuukauden jälkeen olin 6. liigassa ainoastaan 2 pisteen päässä toisena olevaan ja oli monen pelin voittoputki päällä. Champions Cupissa johdin lohkoani selvästi.
Livorno ottelun jälkeen, jonka voitin 1-3, tuli sitten viesti, että olen saanut potkut! :mad: Mitä ****** taas?!? Valmentaja joka nosti Napolin Italian kärkeen ja joka on viemässä joukkuettaan chämpärissä lohkovaiheesta eteenpäin saa potkut??
Noh.. Eipä siinä mitään. Suuntasin katseena pois Italiasta, mutta tottakai saan vain tarjouksia Italiasta. Haista *****!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Mikä on FIFA11:n kompastuskivi: avustettu syöttö, tai lähinnä se että nämä asetukset ovat oletuksena ja liian voimakkaana. Voi luoja niitä kiukunpuuskia kun vastustajan blancot rakentavat peliä taputtelemalla X:ää toisen perään ottamatta palloa haltuun; syöttämällä _avustetun_ läpisyötön itse täydellisesti ohjastetun pakin vierestä; hoitamalla kinkkisen tilanteen maalinsa edessä joko a) X-X-X--> vastahyökkäys, tai b) sokea lobbi-->vastahyökkäys. Ei järkeä. Tuntuu aivan turhalta itse rakennella hyökkäyksiä, viljellä harkittuja harhautuksia, dominoida pelitapahtumia näin yleisesti kun ne voi voittaa yllämainitulla tavalla ja ceeronaldojen one-timereilla. ei mitään järkeä.

Näkyykö tästä turhan selkeästi että otin juuri neljä matsia tukkaan onnettoman huonoilta pelaajilta juuri kuvailtuun tyyliin?
 
Mikä on FIFA11:n kompastuskivi: avustettu syöttö, tai lähinnä se että nämä asetukset ovat oletuksena ja liian voimakkaana.
Mikset hae manuaalipelaajia ja pelaa sitten näitä vastaan (joku custom match tms)? Tai
vastaavasti täältä konsolifinistä etsit muita manuaalipelaajia. Varmasti löydät peliseuraa.
 
Ylös Bottom