Vastaus: FIFA 11 [PS3]
Noni FIFAA tultu nyt pelattua heti ilmestymisen jälkeen ja loppujen lopuksi ollu surkein FIFA mitä olen pelannut. (FIFA 06 -->) Manager Mode uusittiin täysin, mutta siinä epäonnistuttiin. Pelaajia ei voi lainata, ei ole Staff Upgradedia, pelaajat eivät kehity yhtään, vaikka kuinka peluuttaa niitä ja jne. Mitään uutta ole tullut sitten näiden tilalle. Ja myös tämä, että jos pelaat euroopan ulkopuolella, et saa koskaan tajouksia euroopasta tai sitten jos pelaat esim Serie A:ssa ja voitat kaiken, et saa kuitenkaa tajouksia esimerkiksi ManU:lta.
Pelattavuudesa ollaa tietysti menty eteenpäin, mutta sielläkin on omistuisia juttuja. Pelasin pari peliä Barcalla ja jokaisessa pelissä Xavi ei saanut koskaan helppoja syöttöjä omille. Aina syöttö lähti jonnekkin perseesee. Itse luulin Xavia hyväksi syötteliäksi, mutta FIFAssa nähtävästi ei ole.
Nettipeli on sitten aivan hirveetä. Bugeja riittää vaikka kuinka paljon. Pelit jäävät välillä jumiin siten, että painan starttia ja menen vaihtamaan pelaajia ja sitten peli jämähtää siihen. Yksi ärsyttävä bugi on se, että yhtäkkiä vastustajan pelaajat eivät liiku. Aluksi luulin vain vastustajan lopettaneen pelin, mutta ilmeisesti FIFA oli jotenkin perseillyt ja heittänyt meidät eri peleihin. Vastustajan pelissä taas minun pelaajani eivät liikku. Tätä on vaikea selittää, mutta toivottavasti ymmärsitte.
Toivotaan seuraavaan FIFAA samanlaista Manager Modea, kuin FIFA 08:ssa ja nettipeleistä vituttavat bugit pois.
FIFA 11: ärsyttävin ja surkein FIFA koskaan.