Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tämä video luultavasti auttaa (jonkin verran). Kyseisessä videossa kerrotaan pelaajien ja joukkueen kemioista yleisesti. Linkki vie youtubeen.Mitä noissa korteissa tarkottaa ja vaikuttaa toi CHM?, mulla monella tosi pieni lukema monella siinä. Voiko sitä kehittää jollain kortilla?
Tässähän esimerkiksi liikkuvuus on helvetin hyvää... Kokeilepa pelata esimerkiksi PESsiä, siinä on kulmikasta. 360-liikkuvuus FIFAssa on. Itse en tuota kulmikasta liikkumista ole huomannut kertaakaan.
Kai tämä on mielipidekysymys, minun mielestä FIFA on joka asteella NHL:ää parempi (visuaalisesti yms), lätkä vaan kiinnostaa itseäni enemmän kuin futis. Toki sitäkin tulee seurattua.
Kyllähän fifa11 on kulmiskasta pelaamista vertaa vaikka änäriin miten sulavat liikeeet siinä on.. Jos et ole huomannu niin sulla on sitten joku toinen peli.. Tässä tulee turhia sivurajaheittoja, koska pelattavuus kusee siltä osin ainakin be a prossa. Ei kiinnosta pelaa muuta ku uramoodia. Konetta vastaan en ole jaksanu ees vaivautua pelaa normipeliä, koska be a prossa huomaa ton kulmikkuuden jos liikuttaisin koko joukkuetta tällä pelattavuudella ei kestäis käpy.
Uramoodissa painotetaan alkudemossa liian vähän OMAANPELAAJAAN. Eli tämäkin änärissä parempi eli miksi kamera ei kuvaa omaa pelaajaa esim. takaapäin tai edestä ja kun tulee se valokuvan vuoro niin kamera laajenisi kuvaamaan koko jengiä alunkättelyt jne toimis paremmin jos kamera seurais omasta näkökulmasta enemmän ( iso miinus ).
Mitä ulkoasuun tulee ainoastaan erityis maininta pitää antaa että oman suosikkiseuran barcan pelaajat on tehty hienosti. Katsomot onkin sitten kauheeta tikku-ukkoa huojumassa.. Änäri ei kyllä kalpene tässäkään suhteessa fifalle ainoastaan fifassa on pelaajat mallinnettu paremmin.
teksti
Eipä saa, mutta ei mee contractejakaan eikä fitti putoaJos pelaa kaveria vastaan ultimate teamilla niin saako siitä ansaittua coinsseja?
nightrider sanoi:Mikä sä olet väittämään mitään ylipäätänsä, jos mä olen sitä mieltä et aavistuksen "kulmikasliikkuminen" tää fifa niin se on mun mielipide..
Ja jos vvvili on sitä mieltä että se ei ole kulmikasta niin se on hänen mielipide?
Lisäksi haukkumasi Barceloonan kannattajat ei varmaan kukaan ole tilivelvollinen täällä sinulle ketä joukkuetta kannattaa! Enhän mäkään hauku sun suosikki joukkuetta. Ylläpidollekin terveisiä että kannattaa seuraa poika vvvilin kirjoittelua hieman tarkemmin. ( Ei ole ensimmäinen kerta )
Toinen asia minkä oon huomannu, että kello pelissä ei käy koko ajan vaan pysähtyy kun tulee pelikatko.