Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [PS3]

Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Mitä noissa korteissa tarkottaa ja vaikuttaa toi CHM?, mulla monella tosi pieni lukema monella siinä. Voiko sitä kehittää jollain kortilla?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Mitä noissa korteissa tarkottaa ja vaikuttaa toi CHM?, mulla monella tosi pieni lukema monella siinä. Voiko sitä kehittää jollain kortilla?
Tämä video luultavasti auttaa (jonkin verran). Kyseisessä videossa kerrotaan pelaajien ja joukkueen kemioista yleisesti. Linkki vie youtubeen.

e. Joku peliä pelannut luultavasti auttaa sua enemmän, mutta eiköhän tolla jonkinlaisen käsityksen saa. :) (Ja nyt kun uudemman kerran viestiäs luin, niin huomasin, että aika hyvin ohitin sun kysymyksen... :eek: Mutta kyllä tuossa videossa näkyy myös noita CHM arvoja ja jantteri videolla niistä myös jotain kertoo.)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Ihan ok peli tämä, mutta pelattavuus on nhl-sarjassa 10-kertaa parempi. Tässä mm. pelaajat liikkuu kulmikkaasti joka haittaa hel..sti pelaamista. Laittais ton pelattavuuden kuntoon seuraavaan ihan ekaksi.. Muuten ihan asiallinen peli.. Ei tästä kyllä lätkämiehenä innostu yhtään niin paljoa ku nhl- sarjasta.. Itseasiassa odotin enemmän niin sen takia lievästi pettymys, mutta kyllähän tätä pelaa..

------------
Ylläpidon terveiset: Jos tykkäät NHL-pelisarjasta enemmän, niin sillä tiedolla ei FIFA-ketjussa tee valitettavasti yhtään mitään. Lisäksi kummassakin pelisarjassa pelattavuus on syystäkin hivenen erilainen: toisessa liikutaan luistimin, toisessa nappikenkien kera. Ja olkoonkin FIFA kulmikasta tahi ei, niin tämä ketju ei ole pelisarjavertailua varten. Pidetään aihekeskustelu kasassa.

Ystävällisin terveisin,
KonsoliFIN Ylläpito
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Tässähän esimerkiksi liikkuvuus on helvetin hyvää... Kokeilepa pelata esimerkiksi PESsiä, siinä on kulmikasta. 360-liikkuvuus FIFAssa on. Itse en tuota kulmikasta liikkumista ole huomannut kertaakaan.

Kai tämä on mielipidekysymys, minun mielestä FIFA on joka asteella NHL:ää parempi (visuaalisesti yms), lätkä vaan kiinnostaa itseäni enemmän kuin futis. Toki sitäkin tulee seurattua.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Tässähän esimerkiksi liikkuvuus on helvetin hyvää... Kokeilepa pelata esimerkiksi PESsiä, siinä on kulmikasta. 360-liikkuvuus FIFAssa on. Itse en tuota kulmikasta liikkumista ole huomannut kertaakaan.

Kai tämä on mielipidekysymys, minun mielestä FIFA on joka asteella NHL:ää parempi (visuaalisesti yms), lätkä vaan kiinnostaa itseäni enemmän kuin futis. Toki sitäkin tulee seurattua.

Kyllähän fifa11 on kulmiskasta pelaamista vertaa vaikka änäriin miten sulavat liikeeet siinä on.. Jos et ole huomannu niin sulla on sitten joku toinen peli.. Tässä tulee turhia sivurajaheittoja, koska pelattavuus kusee siltä osin ainakin be a prossa. Ei kiinnosta pelaa muuta ku uramoodia. Konetta vastaan en ole jaksanu ees vaivautua pelaa normipeliä, koska be a prossa huomaa ton kulmikkuuden jos liikuttaisin koko joukkuetta tällä pelattavuudella ei kestäis käpy.

Uramoodissa painotetaan alkudemossa liian vähän OMAANPELAAJAAN. Eli tämäkin änärissä parempi eli miksi kamera ei kuvaa omaa pelaajaa esim. takaapäin tai edestä ja kun tulee se valokuvan vuoro niin kamera laajenisi kuvaamaan koko jengiä alunkättelyt jne toimis paremmin jos kamera seurais omasta näkökulmasta enemmän ( iso miinus ).

Mitä ulkoasuun tulee ainoastaan erityis maininta pitää antaa että oman suosikkiseuran barcan pelaajat on tehty hienosti. Katsomot onkin sitten kauheeta tikku-ukkoa huojumassa.. Änäri ei kyllä kalpene tässäkään suhteessa fifalle ainoastaan fifassa on pelaajat mallinnettu paremmin.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Kyllähän fifa11 on kulmiskasta pelaamista vertaa vaikka änäriin miten sulavat liikeeet siinä on.. Jos et ole huomannu niin sulla on sitten joku toinen peli.. Tässä tulee turhia sivurajaheittoja, koska pelattavuus kusee siltä osin ainakin be a prossa. Ei kiinnosta pelaa muuta ku uramoodia. Konetta vastaan en ole jaksanu ees vaivautua pelaa normipeliä, koska be a prossa huomaa ton kulmikkuuden jos liikuttaisin koko joukkuetta tällä pelattavuudella ei kestäis käpy.

Suosittelen kokeilemaan pelaamaan koko joukkueella. Ei siinä mitään kulmikasta ole. Tai no, pelaat varmaan nuolinäppäimillä... :rolleyes:. NHL:ssä sulavat liikkeet? Pelaajat liikkuu sivuttain, vaikka ei edes luistele, tuomari ei ota koko pelissä yhtään luistelupotkua yms. No, omapahan on (jääräpäinen) mielipiteesi.


Uramoodissa painotetaan alkudemossa liian vähän OMAANPELAAJAAN. Eli tämäkin änärissä parempi eli miksi kamera ei kuvaa omaa pelaajaa esim. takaapäin tai edestä ja kun tulee se valokuvan vuoro niin kamera laajenisi kuvaamaan koko jengiä alunkättelyt jne toimis paremmin jos kamera seurais omasta näkökulmasta enemmän ( iso miinus ).

Nojaa, itselle tämä ei ole edes tärkeää. Pelilliset asiat ensiksi, sitten popcornia katsojille yms.

Mitä ulkoasuun tulee ainoastaan erityis maininta pitää antaa että oman suosikkiseuran barcan pelaajat on tehty hienosti. Katsomot onkin sitten kauheeta tikku-ukkoa huojumassa.. Änäri ei kyllä kalpene tässäkään suhteessa fifalle ainoastaan fifassa on pelaajat mallinnettu paremmin.


NHL:ssä on kyllä katsojat mallinnettu paremmin, se on totta. Pelaajat taas ovat 100 kertaa paremmin mallinnettuja FIFAssa, NHL:ssä ehkä 2 pelaajaa näyttää edes vähän itseltään. Muut ovat vähän sinnepäin.

Ja kysyn nyt sinulta ihan huvin vuoksi, kummassa on sinun mielestä parempi pelaajan luonti (kasvot, hiukset, varusteet yms), FIFAssa vai NHL:ssä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 11 [PS3]


Jaa-a, mitäpähän tähän sanoisi. Vaikka en NHL-sarjaa olekaan pelannut vuosimallin 08 jälkeen, niin kiistän tuon sanomasi pelaajien kulmikkaan liikkumisen. Liikkuvuudeltaan parempaa jalkapallopeliä saat kyllä hakea oikein suurennuslasilla. Hetkinen, eihän markkinoilla muuten ole edes sulavampaa liikkuvuutta omaavaa futispeliä :D Sen perusteella mitä olen jääkiekosta kuullut on se, että siinä kuljetaan potkuilla eteenpäin. Potkuja seuraa sulava liukuminen. Hienoahan se olisi nähdä, kun sielä Torres sirklaisi 16:sta rajalle ja kiskaisisi pallon reppuun!

Jos olet perustanut tuon liikkuvuuden be a pron taitoihin, niin mietteesi saattavat vielä muuttua, koska sen jampan ball control ja dribbling taidothan paranevat.

Mielipiteensä totta kai kaikilla, mutta ei tuo liikkuvuus ole kulmikasta. FIFA 09:ssä se vielä oli sitä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Muistutuksena: ketju ei ole urheilupelisarjojen vertailua varten. Lätkälle puolestaan löytyy oma jubapuunsa.

Jos haluaa eri urheilupelisarjoja vertailla kilvoitellen keskenään, uuden ketju sille voi luoda täällä.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Jos pelaa kaveria vastaan ultimate teamilla niin saako siitä ansaittua coinsseja?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Tälle vvvilille ihan vaan tiedoksi, että kannattaa oikeasti hakee jostain muualta väittelyseuraa ku täältä kfinin yleensä asiallisilta keskustelusivuilta. Mikä sä olet väittämään mitään ylipäätänsä, jos mä olen sitä mieltä et aavistuksen "kulmikasliikkuminen" tää fifa niin se on mun mielipide.. Asian huomaa parhaiten kun kuljetat palloa, mutta ilman palloa pelaaja on ihan mukavan sulava. Aavistuksen sulavuutta toivoisi pallollisena, mutta mikään iso asiahan se ei ole. Ihan turha sä otat esille pessiä ja pässiä ei se asia miksikään muutu.

Lisäksi haukkumasi Barceloonan kannattajat ei varmaan kukaan ole tilivelvollinen täällä sinulle ketä joukkuetta kannattaa! Enhän mäkään hauku sun suosikki joukkuetta. Ylläpidollekin terveisiä että kannattaa seuraa poika vvvilin kirjoittelua hieman tarkemmin. ( Ei ole ensimmäinen kerta )
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

nightrider sanoi:
Mikä sä olet väittämään mitään ylipäätänsä, jos mä olen sitä mieltä et aavistuksen "kulmikasliikkuminen" tää fifa niin se on mun mielipide..

Ja jos vvvili on sitä mieltä että se ei ole kulmikasta niin se on hänen mielipide?
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Lisäksi haukkumasi Barceloonan kannattajat ei varmaan kukaan ole tilivelvollinen täällä sinulle ketä joukkuetta kannattaa! Enhän mäkään hauku sun suosikki joukkuetta. Ylläpidollekin terveisiä että kannattaa seuraa poika vvvilin kirjoittelua hieman tarkemmin. ( Ei ole ensimmäinen kerta )

Minähän vielä sanoin edellisessä viestissäni, että omapahan on mielipiteesi.

Ja missä vaiheessa olen haukkunut Barcelonaa/Barcan kannattajia? Ja voit haukkua mun suosikkijoukkuetta, se on Arsenal, anna tulla vaan, jos noin kismittää.

Näin Twittermaisesti loppuun, se on aina mukavaa, mitä useampi minun kirjoitteluani seuraa. :)

Lopetan tämän keskustelun nyt tähän, voit palata asiaan yksityisviestein jos asiat askarruttaa/tahdot haukkua Arsenalia.

Pahoittelut ylläpidolle offtopicista, loppuun vähän topiciakin:

Eli aloitin eilen Career Modessa managerina Englannin neljänneksi korkeimmalta sarjatasolta. :D Voin sanoa, että maalinteko on suhteellisen vaikeaa. Pelaajat eivät tunnu saavan mistään palloa sisään, mutta näillä mennään. Tavoitteena sama minkä tein FIFA10:ssä Notts Countylla, nousu Valioliigaan. :)
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Esiintyykö muillakin pelin jatkuvaa "tökkimistä"? Tarkoitan siis, että suunnilleen 2-3 kertaa ottelussa (riippuen tietysti matsin pituudesta) peli jää pariksi sekunniksi paikoilleen ja jatkuu sen jälkeen normaalisti? Sama ongelma oli itselläni myös World Cupissa ja FIFA 10:ssä. Eihän tämä loppujen lopuksi paljoa haittaa, eikä peli koskaan ole totaalisesti itselläni hyytynyt. Kiinnostaisi vain tietää, miksi näin on ja onko ongelmaan ratkaisua.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Sama täällä välillä tökkii myös peli.. Mut tosiaan ei nyt mikään iso asia välillä se vähän hämää.. Toinen asia minkä oon huomannu, että kello pelissä ei käy koko ajan vaan pysähtyy kun tulee pelikatko.. Mun käsittääkseni oikeessa futiksessa kello käy koko ajan, mutta onhan tässä ainakin parannettaa riittävästi fifa12 tiedossa..
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Toinen asia minkä oon huomannu, että kello pelissä ei käy koko ajan vaan pysähtyy kun tulee pelikatko.

Tämä pysähtyvä pelikello on luultavasti sen takia, että onlinessa johtoasemassa vastustaja ei viivyttelisi jokaisen rajaheiton/maalipotkun/vapaapotkun kohdalla.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Toinen on myös, että peli 1puoliaika kestää n.5min, (riippuu pelaajasta) niin aika paljon menis turhaa aikaa, jos pelikello ei pysähtyisi. IRL se on eriasia, kun matsi kestää sen 90min.
 
Vastaus: FIFA 11 [PS3]

Kun pelaa player+manager modea samalla kertaa niin mistä voi omalle pelaajalle rustata jatkosopimusta? en löydä pelaajaa mistään listoilta vaikkapa pelaa kuitenkin jengissä.
 
Ylös Bottom