Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online (2.div Parabolica)

Ota joka sarjaan sit pari tyyppiä jotka tulokset ottaa ylös niin voit vain copypasteilla ne tänne
Joo ajattelin, että aina joku tuomareista laittaisi ne mulle ja sit laittaisin ne tänne. Tietysti 1 divisioonassa voin sen itsekkin tehdä kun kerta ajan siinä :)

Vastaus: F1 2010 Online (Alasarja)

Tällainen ehdotus tulisi nyt: Mitä mieltä porukka on, jos vapaat harjoitukset olisi aina perjantaisin (aika voidaan päättää myöhemmin, kuinka porukalle sopii) ja sitten lauantaisin aika-ajot ja kisa. :) mitä mieltä muut on ? Minun mielestä tämä voisi olla hyvä näin :rolleyes:

Näin se toimisi ainakin omalta osaltani täydellisesti.

Edit: Voi vattu, oli tarkotus säästää tota #400 viestiä johki hienompaan... :D

Vastaus: F1 2010 Online (1.div Parabolica)

Laitetaan tännekkin eli tuolla Pääsarjan puolella ehdotin, että kaikki keksisivät oman nimen tallilleen, esim. minä ajan Cavallo GP tallissa ja sieltä löytyy myös Hispania Bullia ja Los Bomberosia. Olisi vähän paremmat nimet kuin tuo Red Bull-HRT esimerkiksi :p

Vastaus: F1 2010 Online (I.div Parabolica)

Pqohi saa päättää Ferrari-Lotuksen nimen, minulle ei tule mieleen kuin Lotus Position. :p

Pqohi saa päättää Ferrari-Lotuksen nimen, minulle ei tule mieleen kuin Lotus Position. :p

Meikä on niin pihalla näistä F1 jutuista, etten tajua jos noissa nimissä on joku isompikin idea takana, mutta tämmösiä mä keksin: Fetus Racing, Lorrari GP. :)

Oisko superior sulla mitään ajatusta meidän tallin nimeksi? Mulla ois Energy Racing GP :)

Naapuri sarjan ketjusta lainattua:
Kysellään nyt yleisesti hieman tasosta ja muutenkin sääntömieltymyksistä. Ajoapuja ilmeisesti saa käyttää, mutta mitä ajoapuja aiotte käyttää? Ja ajatteko ratilla vai padilla? Itsehän haluisin pitää menon mahdollisimman hooceena, damaget ja penaltyt täysillä ym.
Varmasti täällä on kuskeja eri tasoilla, mutta olisi silti mukavaa jos olisi samat säädöt/ajoavut kaikilla. Ei sillä että rupeen valittamaan jos näin ei käy, kunhan kyselen ja esitän mielipiteeni. Tarkoitushan on kuitenkin pitää hauskaa ajamalla hyvässä porukassa.

Ite ainakin vedän ratilla ja mieluiten minimi ajoavuilla. :cool:

Ratilla mennään täälläkin G25 ja ilman ajoapuja.

Laitan nyt vielä tännekkin, että damage ja penaltyt ovat täysillä kaikissa sarjoissa. Ja ehdottakaas, että mitkä olisivat hyvät sadekisat, ei tarvitse olla samat kuin pääsarjassa.

Laitan nyt vielä tännekkin, että damage ja penaltyt ovat täysillä kaikissa sarjoissa. Ja ehdottakaas, että mitkä olisivat hyvät sadekisat, ei tarvitse olla samat kuin pääsarjassa.

Australia (Light)
Malesia (Heavy)
Espanja (Light)
Saksa (Heavy)
Belgia (Heavy)
Etelä-Korea (Light)

Voisihan siellä toki Monacokin olla mutta tuleekohan siitä mitään. :rolleyes:

Minullakin G25 rattina ja ilman ajoapuja mennään. Saa nähdä miltä jarrut sitten tuntuu, tänään kokeilin pitkästä aikaa GT5 Prologuessa F2007:ää. Siinä ainakin jarrut oli melkein kuin lukkiutumattomat kun downforcea on niin paljon. Katuautoissa oli vähän herkemmässä. :o

Ferrari-Lotus on sitten vaikka Fetus Racing (eng. sikiö kilpa-ajo). :D

Jaahas, mercedekseltä vapautunut minulle näköjään paikka, loistavaa.. Eli mukana ollaan!

Australia (Light)
Malesia (Heavy)
Espanja (Light)
Saksa (Heavy)
Belgia (Heavy)
Etelä-Korea (Light)

Voisihan siellä toki Monacokin olla mutta tuleekohan siitä mitään. :rolleyes:
No monaco vois olla aika haastava sateella joo. :D
Meinaako toi dynaaminen sää muuta kun, että se saattaa vaihdella kisan aikana?
Ja onko tietoa mitä tapahtuu jos ajaa kolarin onlinessa eikä voi jatkaa?
Ei oo tullu paljon seurattuu hype ketjuu...

Muuten ihan hyvä, mutta ajaisin Belgian mielelläni kuivissa oloissa :)

Samoin, mutta eipä sinne jää kamalasti vaihtoehtoja jos pitää valita sellaisia kisoja joita ei ajeta pääsarjassa sadekisoina ja joissa sataa joskus oikeastikin. Spa olisi toisaalta myös täydellinen siihen dynaamiseen säähän jos se on käytössä moninpelissä.

Käyn päivittämässä etusivuun nuo sadekisat, onko muita tallinimiä kuin Fetus Racing?

noista aikatauluista sen verran, että mulle käy oikeastaan kaikki arki-illat ma-to klo 17 eteenpäin ja sunnuntai-ilta klo 20 eteenpäin. Ne torstai- ja sunnuntai-illat on ok.

Niin mitkäs olisivat hyvät dynaamisen sään kisat, jos se on onlinessa? Ajattelin, että niitä voisi olla 3.

Ylös Bottom