Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online (I.div Parabolica)

Noniin täällä olikin muutama jo laittanut sopivia aikoja. Varmaan se sunnuntai on hyvä aika-ajo/kisapäivä, ja olikos se klo 20 jälkeen?

Aika tiukkaa tekee, kun maanantaina pitäs herätä kouluu 6:30 niin ois kiva et hitusen aikaistettas :)

Mulle se lopetusaika ois sopiva 20:30, kun meillä on sopimus et sen jälkeen ei saa enää pelata arkisin (sunnutai lasketaa arkeen, ku koulua seuraavana aamuna) :o
Aloitetaan tasan kello 20. Jos yksi kisa kestää n. 30min niin se menee melko tasan, varmaan teillä joustetaan parin minuutin verran. :p
Tuota aikaisemmaksi ei kaiketi voi mennäkkään, kun toisilla on mahdotonta päästä paikalle silloin.

Sunnuntai klo 20 sopii minullekin. Eikä haittaa vaikka alkaisi aikaisemminkin.

Sehän kannattaa pitää mielessä että kisa kestää vähintään 30min. Aika-ajo varmaan ajetaan siinä samalla, se kestää vähintään 10min. Siihen odotusajat päälle niin ollaan jossain 45-50min kieppeillä. Vähintään.

Mitenkäs ne vapaat harjoitukset? Onko se nyt sitten lauantai vai torstai? Minulle sopii kumpikin, ne treenaa jotka ehtii. Tuntuma toisen ihmiskuskin takana ajamiseen kannattaa käydä hakemassa.

Lyödäänkö sitten lukkoon tuo sunnuntaina klo 20?

Vapaista harjoituksista sen verran, että ne voisivat olla torstaisin, niin olisi kaikissa sarjoissa samat päivät.

oiskos mahdollisesti illalla tänää porukkaa tulossa F106CE:tä vääntämään, notta tiiän haenko tyttären huoneesta sen pöydän itelleni taas :D

Eli tänään illalla kaikki joilta löytyy F1CE niin mukaan vaan :p

Lyödäänkö sitten lukkoon tuo sunnuntaina klo 20?

Vapaista harjoituksista sen verran, että ne voisivat olla torstaisin, niin olisi kaikissa sarjoissa samat päivät.

Joo minulle käy ainakin, mutta itselleni ois parempi vielä aikasempi vaikka 18:00 ?

Luin tuolta pääsarjan foorumilta, ja sielä ehdoteltiin, että kaikki varikkopysähdykset olisi manuaalisia. Eli jos joku ei tiedä mitä se tarkoittaa, niin se tarkoittaa käytännössä sitä, että aina varikolle mennessä pitää laittaa varikkonopeudenrajoitin päälle ja varikkoruutuun pitää itse jarruttaa. Samoin pois mennessä pitää noudattaa varikkoviiva sääntöä.

Pääsarjassa tultiin jo siihen tulokseen, että he käyttävät ainakin omassa sarjassaan manuaalisia varikkopysähdyksiä. Ehdotan nyt meidänkin sarjaan, että käytettäisiin manuaalisia varikkostoppeja. :) sillähän sitä saadaan vielä eroteltua jyvät akanoista ja karsittua viimeisetkin sadasosat ;) varikkostopit ovat osa formulaa :)

Sama sääntö tännekkin? Kyllä omasta mielestäni.:)

Täällä moni haluaisi aloittaa vähän aikaisemmin, miten olisi sitten 19.30? Paitsi Jaba, oliko niin, että et pysty aikaisemmin aloittamaan?

Edit. Ja joo tännekkin vaan nuo manuaaliset varikkostopit :)

No kai siihen klo 19.30 on yritettävä rientää jos kaikki niin haluaa. Olen vaan ainakin sillon ekana kisaviikonloppuna reissussa, enkä tarkkaan tiedä monelta tulen kotiin. Pleikkari ei ole minulle niin tärkeä, että rupean kavereita sen takia hoputtamaan :) Eiköhän tuo kuitenkin onnistu.

Manuaali varikot käy hyvin...

Muokkaappas Player9 tohon etusivulla olevaan taulukkoon noi loputkin tiimien nimet kun ehdit.

Eikös siellä ole kaikkien nimet?

Edit. pitäisi aina lukea kunnolla :p joo muokkaan tuon taulukon samalla kun pisteitä alkaa tulemaan, nii säästyy vähän vaivalta :p

Eli valitettavasti joudun nyt poistamaan kuhisevan sillin varauksen HRT:n paikasta. Sen paikan ottaa ZseZc.

Ylös Bottom