Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online (I.div Parabolica)

Vois tohon ekaan viestiin päivittää et kenellä ratti ja kenellä normi ohjain, ni näkee vähän kauden mittaan kans vertailua, et miten rattimiehet pärjää paremmin,vai pärjääkö.

Eli jos löytyy ratti, niin laittakaa vielä että mikä :)

Tällä hetkellä vielä ohjain mutta todennäköisesti ennen sarjan alkua löytyy jo ratti todennäköisesti DFGT, ilmoittelen vielä kun ratti on hommattu.

DFGT löytyy, tosin pitää harkita et lähteekö ekoihin kisoihin sillä vai ohjaimella, sen verran hakemista se ajaminen viel on..

Tänään kävi urheillessa niin onnettomasti että lumpio muljahti oikeasta polvesta sijoiltaan. Lääkäri tökkäsi 6 viikkoa sairauslomaa. Uskoakseni saan väännettyä tuon jalan kaasupolkimen päälle. Ei voi ainakaan ekoissa kisoissa moittia harjoitteluajan puutetta. :D

Tänään kävi urheillessa niin onnettomasti että lumpio muljahti oikeasta polvesta sijoiltaan. Lääkäri tökkäsi 6 viikkoa sairauslomaa. Uskoakseni saan väännettyä tuon jalan kaasupolkimen päälle. Ei voi ainakaan ekoissa kisoissa moittia harjoitteluajan puutetta. :D
Aijai :( No toivottavasti pystyt silti osallistumaan :) Pikaisia paranemisia!

Huomisen lööppi: Fetus Racing:n ykköskuski loukkaantui vakavasti; pystyykö tallitoveri ottamaan askeleen eteenpäin tallinhierarkiassa?:D

Itse tätä mietin jo aikaisemmin mutta itse ehdottaisin että ajetaan kymmenen ekaa kisaa kaudesta, sit divisioonajako uusiksi tulosten perusteella ja 9 viimistä kisaa kaudelle 2, kaudelle kolme taas 10 ekaa kisaa jne

Tällainen olisi nyt järjestely.

Vaikka ajankin sarjaa xboksin puolella niin tässä olisi hieman ajatuksia lohkojaosta.

Minusta ensimmäisellä kaudella kaikki lohkot olisivat samanarvoisia ja 10 kisan jälkeen jokaisen lohkon neljä parasta muodostaisi pääsarjan, lohkojen sijat 5-8 muodostaisi I-divarin ja sijat 9-12 II-divarin. Näin saataisiin toisesta kaudesta lähtien mahdollisimman tasaväkiset kisat. Muuten myöhään ilmottautunut todella nopea kuski voi joutua ajamaan I- ja II-divaria 19 kisaa ennen kuin pääsee pääsarjaan vaikka vauhti riittäisi ajamaan pääsarjan voitosta joka kisassa. Kakkoskaudelle tulevat uudet kuskit aloittavat II-divarin pohjalta raivaamaan tietä ylöspäin kuten oikeastikin.

Eli tiivistettynä ensi kauden lohkojaoksi ehdotan
Jokaisen lohkon sijat 1-4 ---> Pääsarja
Jokaisen lohkon sijat 5-8 ---> I-Divari
Jokaisen lohkon sijat 9-12 --> II-Divari
Uudet kuskit --> II-Divarin viimeiset sijat ilmoittautumisjärjestyksessä tai mahdollinen III-divari.

Auton saisi päättää ensin eniten pisteitä ensimmäisen kauden aikana saanut lohkovoittaja, sitten toiseksi eniten saanut lohkovoittaja ja viimeinen lohkovoittaja. Sitten samalla tavalla lohkojen kakkoset, kolmoset ja neloset. I-divarissa ensin valitsee paras lohkoviitonen, sitten seuraavaksi paras jne... II-divarissa samalla tavalla lohkoyseistä lähtien. Tasatilanteessa ratkaisisi kauden aikana saavutetut voitot, kakkossijat,jne... Jos kaikki menee tasan niin ajetaan head-to-head kisa tasoissa olevien kesken.
Tällainen vielä lisäksi.

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Ihan pleikkarin perusohjaimella menen, mutta rattia olen hankkimassa. Kenelläkään mitään suosituksia?

Ihan pleikkarin perusohjaimella menen, mutta rattia olen hankkimassa. Kenelläkään mitään suosituksia?
Logitechin DFGT, se tuntuu olevan aika suosittu täällä :p Hintakaan ei ole mikään paha, itse ostin Itäkeskuksen Stockmannista 69,90€

se on jopa suositeltavaa jos siihe o mahis

Olen kyl sitä mieltä et aika-ajon ja kisan aikana mikit pysyy kiinni! pc puolella, joka sarjassa mis oon ajanu, sai rangaistuksen jopa siitä jos kirjotti chattiin kisan tai aa:n aikana.

Ylös Bottom