Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Mä en pääse tähän harjoituskisaan kun pääsen töistä vasta klo 22, mutta sunnuntain kisaan olisi tarkoitus tulla.. Ja mitä apuja tuossa sunnuntain kisassa sitten saa käyttää?
Jos varikkopysähdykset on manuaaliset voisiko joku neuvoa, miten se rajotin laitetaan päälle ettei tule ylinopeus rangaistusta? Ja se kisataktiikkahan laitetaan siitä rengasukon kohdalta,eikö? Mites jos joutuu tuleen aikasemmin pysähdykselle kun suunniteltu stoppi niin saako sen jostain ettei sit tarvi enää uudestaan pysähtyä sitä suunniteltua käyntiä?

Mä en pääse tähän harjoituskisaan kun pääsen töistä vasta klo 22, mutta sunnuntain kisaan olisi tarkoitus tulla.. Ja mitä apuja tuossa sunnuntain kisassa sitten saa käyttää?
Jos varikkopysähdykset on manuaaliset voisiko joku neuvoa, miten se rajotin laitetaan päälle ettei tule ylinopeus rangaistusta? Ja se kisataktiikkahan laitetaan siitä rengasukon kohdalta,eikö? Mites jos joutuu tuleen aikasemmin pysähdykselle kun suunniteltu stoppi niin saako sen jostain ettei sit tarvi enää uudestaan pysähtyä sitä suunniteltua käyntiä?

Avuista...

Juuri ajateltiin, että tehtäisiin yksi pitkä kisa jota ei ole pakko ajaa loppuun vaan voi harjoitella ja kokeilla eri renkaita ym. Ja kaikki avut, paitsi braking assist, sallittu ja manuaaliset varikkokäynnit.

Ilmoitus kaikille NÄMÄ OVAT MYÖS KILPAILUN ASETUKSET. Ja nyt loppuu tämä ainainen valittaminen, mulle on tullut niin monelta jo viestiä, kun tullaan eri lohkoon huutelemaan, joten annan nyt viimeisen varoituksen. Jokainen laittaa semmoiset avut kuin tarvitsee ja sillä siisti. Tässä kun on suurimman osan kanssa ajanut noita yksittäisiä kisoja, niin kyllä sieltä erottaa sitten jos joku käyttää apuja, joita ei tarvitsisi.

Nopeudenrajoitin menee päälle siitä napista mikä sulla on asetuksissa valittu "pit limiter" napiksi (en muista mikä oli oletuksena). Varikkokutsulle on myös oma nappinsa. Kisataktiikkaa pääsee muuttamaan kesken kisan niistä pikanapeista, jotka oli muistaakseni oletuksena nuolissa.

Ei muuta kun asetuksia puukottamaan ;)

ei isommin tunnu aikataulu ja osallistuminen herättävän keskustelua, eli klo 19 lyödään lukkoon?

Joo mukana ollaan ja voin toimia hostina, jos osaan laittaa oikeat asetukset.

laitat ilmeisesti myös kutsut osallistujille?

Juu käy mullekin toi 19.00

Edit: En ollu vielä sanonu että millä pelaan niin pädillä mennään ny ainaki aluks.

Käyttääkö ihmiset mikkejä? Ite voin laittaa päälle jos ei yksin tartte puhella. :D

Tein PSN Chatin meidän lohkolle ja kutsuin kaikki jotka on mun frendi listalla. Tän tarkoitus on helpottaa harjoitusten ja kisojen aloitus ajan sopimisesta ja yleisesti vähän yhdistää porukkaa. Näin myös ne joilla ei ole mikki pääsee keskustelemaan.

Oliks CamonFINnillä tai Markoboylla mitään apuja käytössä nois reeneis?

Oliks CamonFINnillä tai Markoboylla mitään apuja käytössä nois reeneis?

Ei apuja, rattina G25 ja omat säädöt. Nyt näytti olevan kierrosajat alkuun 2:01.xxx, 20 kierroksen jälkeen 2:00.xxx ja veikkaan että höyryillä ajellessa olis menny jopa alle 1:59.

Edit: Ja toivottavasti Codemastersin suunnalta tippuisi peliin jonkunlaista pätsiä piakkoin. Muuten tuo harjoitus meni ongelmitta, mutta ajanotto laski ainakin minulle ensimmäisen kierroksen nopeimmaksi kierrokseksi sillä perusteella, että siitä jätettiin kolmas tai ensimmäinen sektori kokonaan pois. Yritäppä siinä sitten rikkoa jotain 1:32.xxx aikaa. :o

Juu 7 oli paikalla, mutta porukka sitten yhtäkkiä alkoi tuhoamaan ajoneuvojansa ja ennen omaa lähtöä oli muistaakseni 4 paikalla. Ihan hauskaa oli paitsi minä ja pari muuta hieman pyörähdeltiin aika usein :D

Välillä pysyin niissä Camon vauhdeis kun yritin ja usein sai sekunneilla kiinni edellä ajavia.

juu no mä luovutan paikkani varakuskille,oon kuitenkin niin kilpailu viettinen, et en jaksa avut päällä ajaa, ja jos ei aja niin aina miettii et oliko muilla! siinä vaan voittaa niin paljon jos ajaa ja voi sanoo mitä vaan. kyl mä oon nähny sellasii jarrupoikkoja et hu hu.

Ylös Bottom