Omenanraato
Well-Known Member
Joo tätä vähän ajattelin, olisi hyvä jos kaikki ajettaisiin samana päivänä niin voisin päivittää kaikki samaan aikaan.
Ota joka sarjaan sit pari tyyppiä jotka tulokset ottaa ylös niin voit vain copypasteilla ne tänne
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo tätä vähän ajattelin, olisi hyvä jos kaikki ajettaisiin samana päivänä niin voisin päivittää kaikki samaan aikaan.
Joo ajattelin, että aina joku tuomareista laittaisi ne mulle ja sit laittaisin ne tänne. Tietysti 1 divisioonassa voin sen itsekkin tehdä kun kerta ajan siinäOta joka sarjaan sit pari tyyppiä jotka tulokset ottaa ylös niin voit vain copypasteilla ne tänne
Tällainen ehdotus tulisi nyt: Mitä mieltä porukka on, jos vapaat harjoitukset olisi aina perjantaisin (aika voidaan päättää myöhemmin, kuinka porukalle sopii) ja sitten lauantaisin aika-ajot ja kisa.mitä mieltä muut on ? Minun mielestä tämä voisi olla hyvä näin
![]()
Voi vattu, oli tarkotus säästää tota #400 viestiä johki hienompaan...![]()
Pqohi saa päättää Ferrari-Lotuksen nimen, minulle ei tule mieleen kuin Lotus Position.![]()
Noi on itse asiassa aika hyvätMeikä on niin pihalla näistä F1 jutuista, etten tajua jos noissa nimissä on joku isompikin idea takana, mutta tämmösiä mä keksin: Fetus Racing, Lorrari GP.![]()
Kysellään nyt yleisesti hieman tasosta ja muutenkin sääntömieltymyksistä. Ajoapuja ilmeisesti saa käyttää, mutta mitä ajoapuja aiotte käyttää? Ja ajatteko ratilla vai padilla? Itsehän haluisin pitää menon mahdollisimman hooceena, damaget ja penaltyt täysillä ym.
Varmasti täällä on kuskeja eri tasoilla, mutta olisi silti mukavaa jos olisi samat säädöt/ajoavut kaikilla. Ei sillä että rupeen valittamaan jos näin ei käy, kunhan kyselen ja esitän mielipiteeni. Tarkoitushan on kuitenkin pitää hauskaa ajamalla hyvässä porukassa.
Laitan nyt vielä tännekkin, että damage ja penaltyt ovat täysillä kaikissa sarjoissa. Ja ehdottakaas, että mitkä olisivat hyvät sadekisat, ei tarvitse olla samat kuin pääsarjassa.
No monaco vois olla aika haastava sateella joo.Australia (Light)
Malesia (Heavy)
Espanja (Light)
Saksa (Heavy)
Belgia (Heavy)
Etelä-Korea (Light)
Voisihan siellä toki Monacokin olla mutta tuleekohan siitä mitään.![]()
Australia (Light)
Malesia (Heavy)
Espanja (Light)
Saksa (Heavy)
Belgia (Heavy)
Etelä-Korea (Light)
Muuten ihan hyvä, mutta ajaisin Belgian mielelläni kuivissa oloissa![]()