Vastaus: GT5 Virtual Legends-sarja
Voin olla vastuuhenkilö.juhofin ja Nordqv1st kumpi tallinvastuuhenkilö?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voin olla vastuuhenkilö.juhofin ja Nordqv1st kumpi tallinvastuuhenkilö?
Annan vastuuhenkilön hommat mieluusti Paukulle,mutta jos hän siitä jostain syystä kieltäytyy,niin kai se minäkin voin olla...(tallin numeroa saa vapaasti muuttaa,eikä värilläkään ole väliä...)
P&Q RacingNo laitan sinut vatuuhenkilöksi nytten, voidaan sitten vaihtaa. Ilmoita minulle tallin nimi ja väri
Annan vastuuhenkilön hommat mieluusti Paukulle,mutta jos hän siitä jostain syystä kieltäytyy,niin kai se minäkin voin olla...(tallin numeroa saa vapaasti muuttaa,eikä värilläkään ole väliä...)
Juu voin mie olla vastuuhenkilö. Melko varmasti pääsen ajamaan kisan mutta tuppaa välillä oleen nuo rapulat semmosia että ei pääse 2 päivään ylös sängystä niin pakko varottaa![]()
OK.Kiinni veti.Ehdin jo ilmoittaa tallin nimen,numeron ja värin,mutta mun puolesta voit noi kaikki vaihtaa mieleiseksesi,jos se on vielä mahdollista...
Sori, multakin jää toi eka kisa väliin , Hallitus päätti että lähdemmekin uudeksivuodeksi sukuloimaan !!!![]()
Iltaa,
Voisin liittyy tohon hernerokan tiimiin jos vain hänelle käy.
Joo voihan tuon kisan sittenkin aloittaa vasta yhdeksän jos muut haluaa... Oon Laukaassa lauaantai iltana en tiedä pääsenkö sieltä aivan tasan 20.30 takaisin kotia
E: ainiin minäkin oon sitä mieltä ettei mikkien tarvitsisi olla hiljaa... Mutta hosti päättää senkin asian lopullisesti![]()
Iltaa,
Voisin liittyy tohon hernerokan tiimiin jos vain hänelle käy.
Lähden mukaan sarjaan!
Mukana myös.